Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by flavyus1987 View Post
    Deci care sutn operatiile de executat?
    Mai degraba ma intereseaza daca ai dat cu spray direct pe lamera sau ai prelins cu ceva, ori scufundat in solutie de curatat portiunea in cauza?
    Parca ma mananca, lucru manual
    Pai sa nu te manance... . Nu te sfatuiesc decat daca ai probleme cu el. Nu este un lucru usor de efectuat. Trebuie demontat calculatorul pana ramane doar placa electronica cu debitmetrul pe ea. Eu am incercat sa picur tinand butonul spray-ului putin apasat dar am vazut ca nu se curata si am dat cateva jeturi de la distanta de 15-20 cm. Cu ocazia asta am aflat si unde se afla senzorul de temperatura aer admisie la modelul meu(integrat in acelasi corp cu debitmetrul).
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Am un A140 din 98 si am observat ca deasupra debitmetrului (de fapt ECU+debitmetru) am un surubel mic si cineva a trasat cu o carioca semnele - si +. Aveti idee ce se poate regla din surubelul respectiv.
      Marii specialisti in Mercedes din Cluj n-au vazut niciodata surubelul cu pricina.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adrianblenche View Post
        Am un A140 din 98 si am observat ca deasupra debitmetrului (de fapt ECU+debitmetru) am un surubel mic si cineva a trasat cu o carioca semnele - si +. Aveti idee ce se poate regla din surubelul respectiv.
        Marii specialisti in Mercedes din Cluj n-au vazut niciodata surubelul cu pricina.
        Salut!
        Nu esti singurul care a observat surubelul cu pricina. Daca ai trasat pe placa +/- inseamna ca debitmetrul tau a mai fost reparat. Din surubelul respectiv se face calibrarea debitmetrului. Nu e indicat sa umblii, daca nu esti sigur pe ce faci, pe placa ECU. Priveste linkul in legatura cu calibrarea http://www.youtube.com/watch?v=mfFkCtdwGZo
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Cred ca de la surubelul respectiv se poate regla voltajul debitmetrului in timp ce este pus testerul. Oare ma poate ajuta cineva cu un tabel cu valorile debitmetrului?

          Comment


          • #20
            Aici aveti si sursa pt debitmetre.
            Professional tools and programmers for Car radio decoding, Car dashboard programming, odometer recalibration, immobilizers unlocking.

            Comment


            • #21
              Multumesc pentru raspuns.
              Cei care au A140, si l-au pus pe tester, poate isi amintesc valoarea MAF airflow=10kg/h la ralanti.
              Ideea este ca imi consuma multisor mercedesul si am verificat si schimbat tot ce se putea: sonda lambda, aer fals, ...
              Singurul lucru de facut este sa-i dau de capat surubelului de pe debitmetru.

              Comment


              • #22
                Originally posted by grigorean View Post
                Mutumesc pentru sursa! Sincer am cautat mult sa gasesc lamelele respective dar fara rezultat in Romania.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Nici nu cred ca ai sa gasesti degraba...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by adrianblenche View Post
                    Multumesc pentru raspuns.
                    Cei care au A140, si l-au pus pe tester, poate isi amintesc valoarea MAF airflow=10kg/h la ralanti.
                    Ideea este ca imi consuma multisor mercedesul si am verificat si schimbat tot ce se putea: sonda lambda, aer fals, ...
                    Singurul lucru de facut este sa-i dau de capat surubelului de pe debitmetru.
                    Salut!
                    Cam ce consum ai constatat? Producatorul indica in manualul tehnic un consum urban de 9.4% si un consum mediu de 6.8% pentru A140. Daca ai constatat ceva apropiat eu zic sa nu te ingrijorezi, exact aceleasi date nu ai cum sa le obtii in realitatea din tara. Si eu am probleme cu debitmetrul, masina e foarte lenesa la turatii joase(sonda fiind schimbata, injectoare si pompa de benzina verificate, etc)
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #25
                      In conditii de iarna mi-a consumat 14,5%, iar la un drum de Austria, cu viteze de 140-150, a luat 9%, mers intins. Daca reusesc sa reduc la 11-11,5% in oras si 7% extern ma declar multumit. In rest merge masinuta de rupe normele.
                      Si eu am observat ca incepe sa se simta pedala de la turatia de 2800-3200.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by adrianblenche View Post
                        In conditii de iarna mi-a consumat 14,5%, iar la un drum de Austria, cu viteze de 140-150, a luat 9%, mers intins. Daca reusesc sa reduc la 11-11,5% in oras si 7% extern ma declar multumit. In rest merge masinuta de rupe normele.
                        Si eu am observat ca incepe sa se simta pedala de la turatia de 2800-3200.
                        Destul de mare consumul pe timp de iarna. Cat despre consumul extraurban, la viteza de 100 - 120km/h, ai sa ai consumul optim.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Va salut! Am si eu un A160 din 2001 si am niste probleme cu el. L-am pus pe tester si spune ca are probleme la debimetru. Pana acum o saptamana am avut un filtru sport pe ea, este posibil sa se fi stricat din cauza asta? Mentionez ca problema este urmatoarea: porneste foarte greu, si cand porneste nu sta la relanti, daca accelerez mai tare sau bruschez moare motorul. Am schimbat acum cateva luni si pompa de benzina, saptamana trecuta de cand imi face probleme filtrul de benzina si acum zice ca debimetrul. Mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie si computerul stricat. Azi am facut niste ture mai in forta cu ea (la sfatul mecanicului) si cand m-am intors mirosea ceva la motor a ars. Stie cineva care ar putea fi problema?

                          Comment


                          • #28
                            Pe tester erorile pot fi influentate de alte componente.
                            De exemplu la plecare de pe loc daca accelerezi brusc si da in nas, e sonda lambda.
                            Daca ai avut filtru sport(ceva ieftinache =50euro), e de inteles, praf cat cuprinde.
                            Pe tester nu e necesar doar sa citesti un mesaj text, mai trebuie citite si valorile de lucru ale traductoarelor(ex: sonda lambda valoare ~1V, 0.8-0,99mV; la debitmetru nam idee care e valoarea, vreo 14kg aer...ceva de genul si o tensiune).
                            Pasul urmator e sa vezi in ce stare fizica sunt traductoarele si sa incerci sa le cureti; da rezultate.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Pe tester erorile pot fi influentate de alte componente.
                              De exemplu la plecare de pe loc daca accelerezi brusc si da in nas, e sonda lambda.
                              Daca ai avut filtru sport(ceva ieftinache =50euro), e de inteles, praf cat cuprinde.
                              Pe tester nu e necesar doar sa citesti un mesaj text, mai trebuie citite si valorile de lucru ale traductoarelor(ex: sonda lambda valoare ~1V, 0.8-0,99mV; la debitmetru nam idee care e valoarea, vreo 14kg aer...ceva de genul si o tensiune).
                              Pasul urmator e sa vezi in ce stare fizica sunt traductoarele si sa incerci sa le cureti; da rezultate.
                              Am inteles. Filtrul a fost unul de 70 de lei de la FK. Multumesc mult pentru sfaturi, o sa revin zilele astea cu rezultatele!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by adrianblenche View Post
                                Multumesc pentru raspuns.
                                Cei care au A140, si l-au pus pe tester, poate isi amintesc valoarea MAF airflow=10kg/h la ralanti.
                                Ideea este ca imi consuma multisor mercedesul si am verificat si schimbat tot ce se putea: sonda lambda, aer fals, ...
                                Singurul lucru de facut este sa-i dau de capat surubelului de pe debitmetru.
                                Valorile MAF la mine pe a140 sunt 7kg/h la 850rot/min; 12kg/h la1500rot/min; 20kg/h la 2500rot/min.(masurate cu star C3 dupa ce masina a mers o ora). Nu am gasit nicaieri cat ar trebui sa fie valorile standard. Am erorile p0170 so p0130 doar la rece; adica dupa ce merge masina o ora de ex. si se sterg erorile, ele nu mai apar oricat as merge ; testat pe 500km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF