Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

De la toba?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De la toba?

    salut! se poate ca problemele care le am cu pornirea si turatia inconstanta sa fie de la toba ? azi cand am plecat am auzit un troznet sub masina in dreptul scaunelor din fata si parca dupa aia motorul mergea in 2 cilindrii. am toate filtrele si bujile noi. la service, unde am fost vineri, mecanicul a zis ca e simptom de pompa de benzina stricata- dar la masuratoare are presiune de 8 bari-deci nu e. un amic mi-a zis ca problema cu mersul inconstant al motorului s-ar putea sa fie din cauza captatorului de pe axa cu came!? stie cineva ceva? dar de unde trosnetele? se poate ca toba sa fie infundata cu ceva? va multumesc pt raspunsuri.
    ?

  • #2
    am avut si eu problema cu mersul in 2...si tot asa a facut tronc.
    la mine a fost de la "comanda injectiei"...sau cam asa ceva.dok stie mai multe.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      si cum ai rezolvat-o?
      ?

      Comment


      • #4
        in curs de rezolvare- multumesc dok! se poate inchide.
        ?

        Comment


        • #5
          Se inchide de inchis. Dar era bine daca ne spuneai si ce a avut sau cum ai rezolvat-o. Asa ca mai astept nitel. Poate ne spui si noua daca nu-i un asa mare secret.

          Comment


          • #6
            scuze! nu e nici un secret. tre sa o pun pe tester, unde dupa spusele lui dok, si dupa umila mea parere vom afla ca sonda lambda nu functioneaza cum trebe. intre timp am scapat si de catalizator, in ideea ca daca nu era prost deja, s-ar fi prostit la un moment dat. aaa, inca un lucru interesant: pe site-ul autoka*ma (sper sa nu se considere reclama) unde am introduse toate datele din cartea masini imi apare faptul ca masina mea nu are sonda lambda, asta dupa ce vreo 5 oameni au vazut-o cu ochii lor. aviz amatorilor. voi reveni in cazul in care nici sonda nu e de vina.
            ?

            Comment


            • #7
              Pai in cazul asta nu se mai inchide. Asteptam vesti legate de buna functionare a masinii si abia apoi se inchide.

              In ceea ce priveste eliminarea catalizatorului si inlocuirea lui cu o bucata de "tzava", vorba lui Dok, caci presupun ca asa l-ai eliminat, s-ar putea ca la urmatoarea inspectie tehnica sa nu-ti mai iasa gazele la valoarea lor normala. Asta nu inseamna ca si daca il aveai ar fi trebuit sa iasa foarte bine. De obicei astea se mai "aranjeaza", asa ca nu-i o pierdere prea mare. Asteptam vesti in continuare.

              Comment


              • #8
                nu l-am inlocuit cu o "tzava". am taiat carcasa catalizatorului si am scos ceramica sau cum s-o numi partea activa a lui. oricum, efectul e acelasi, dar macar toba e intacta. bineinteles dupa aia am sudat la loc capacul facut in carcasa.
                ?

                Comment


                • #9
                  Am inteles. Nu l-ai "extirpat" de tot. I-ai facut o mica cezariana.

                  Comment


                  • #10
                    salut! am pus testerul pe masina si imi arata: self adaptation idle too rich!. adica din ce am inteles, motorasul pas-cu-pas sau supapa regulator de ralanti, in functie de ce are motorul pe el. intrebare: ati mai avut cazuri, si daca da cum le-ati rezolva? eventual costuri si directii de urmat.multumesc
                    ?

                    Comment


                    • #11
                      Adicatelea actuatorul de minim. Se rezolva prin inlocuire, altfel nu.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF