Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SLK Klasse > Sfaturi la achizitie - SLK Klasse

De ce costa enorm si la fiarele vechi?

Sfaturi la achizitie - SLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-11-2017, 08:29 AM   #1
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default De ce costa enorm si la fiarele vechi?

Dau un exemplu:
SLK 320, care are un motor V6: preturi 4-8k euro, 70 rezultate: aici

vs
SLK 32AMG, care din punctul meu de vedere are doar un compresor, de valoare max 1000 euro. preturi 13k-20k euro. aici

Tot aceasi an, tot aceasi masina, dar pentru un compressor de valoare 1000 euro sa ceri 10k? - ah, da +3 litere "AMG"...

Ce are acest AMG in acest caz?
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2017, 08:56 AM   #2
cosminflorea
Senior Member
 
cosminflorea's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.8
Age: 24
Posts: 305
:
[Senior Member]
Default

Daca vrei sa afli aceste aspecte da-mi un vin de slk320 si un vin de slk32AMG. Diferentele sunt poate la : sistemul de franare, la pachetul exterior/interior + alte maruntisuri care fac masina demna de motorizarea AMG
cosminflorea is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2017, 11:10 AM   #3
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 36
Posts: 385
:
[Senior Member]
Default

Un AMG poate sa aiba zeci de modificari fata de modelul standard.
220 ps vs 350 ps inseamna alte frane/alta directie si multe altele. Diferenta asta de putere schimba radical problema.

Exclusivitatea e un alt aspect care schimba situatia.
Vezi C32 AMG, are preturi mai decente.
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2017, 07:27 AM   #4
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Urmatoarea generatie - cu e exact doar o turbina, insa la putere ar trebuii sa fie asemanator:

SLK 350: aici 8-15k, 272 CP

Dar nu este SLK 35 AMG , ci doar 55 AMG, asta avind motor mai mare + turbo. 20-25k
aici 360cp

De la 272 la 360 nu stiu ce suspensie ce frane trebuie sa coste +12k euro , la o masina de 12 ani! -nu vorbesc de una noua.


No este cumva o masina, fier vechi, care trage ca astia, dar costa pe la 3500-5000? - chiar nu-mi dau seama la exemplul dat de 320 vs 32 AMG cum poate sa coste 4x.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2017, 07:44 AM   #5
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

cl 600 AMG din 2001 la 5200 euro.

Asta de ce e 5k si un SLK 32AMG 15k, ce mai are in plus SLK -ul, decapotarea costa 10k? - pai nu, dar ce? - SLK are la baze clase C, SL aia e alta clasa, mai scumpa, o inteleg.

Last edited by matheszabi; 08-14-2017 at 07:53 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2017, 09:00 AM   #6
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 670
:
[Senior Member]
Default

Pt ca e AMG si gata.
Renumele si calitatea vinde.
Fa o analogie in ziua de azi cu o cobra.
Una e banalul 200D fost taxi cu manivela la geamuri si alta e un 280 cu toate dotarile de pe vremea aceea.

Nu inseamna ca se vinde in banii aia, ca nu sunt atatia cunoscatori pe lume, dar omul incearca.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2017, 20:15 PM   #7
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,837
:
[V.I.P]
Default

AMG e cu totul altceva! O spun din postura din care am cheltuit cel putin jumatate din valoarea masinii pentru repere OEM AMG si acum ma uit cu mandrie la masina.Scaunele sunt altceva, lumina ceasurilor e altfel un alt feeling care te face sa nu te mai uiti la bani.AMG inseamna performanta si asta are un pret, cel care se cere!
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2017, 23:44 PM   #8
Heavy D.
Senior Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Cugir/AB
Motorizare : I4 2.0D, I4 2.1TD, V8 7.5 carburator
Age: 49
Posts: 1,280
:
[Senior Member]
Default

Buna seara !



@matheszabi:


Nu exista asa ceva ca CL600 AMG, ala este un C215 CL600 normal, de-aia este asa ieftin. Daca vrei un C215, vezi ca AMG-urile au doar DOUA cifre in indicativ. Ca de exemplu, CL55 AMG, CL63 AMG, CL65 AMG. Cine nu casca ochii, de obicei pune botul. Si portofelul...



@broscutza2001:


Performanta nu inseamna nici scaune cu masaj sau cu spalator de vase, nici lumina ceasurilor. In cel mai bun caz, aia inseamna "dotare interioara mai smechera". Daca vrei performanta, cauta o masina cu cai mai multi decat kilograme, cu discuri de frana mai mici cu 1" decat diametrul jantei, cu geamuri din policarbonat si cu o cutie de viteze secventiala care costa cat un W204 nou.






Dragos
Heavy D. is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2017, 17:00 PM   #9
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 39
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
AMG e cu totul altceva! O spun din postura din care am cheltuit cel putin jumatate din valoarea masinii pentru repere OEM AMG si acum ma uit cu mandrie la masina.Scaunele sunt altceva, lumina ceasurilor e altfel un alt feeling care te face sa nu te mai uiti la bani.AMG inseamna performanta si asta are un pret, cel care se cere!
Quote:
Originally Posted by Heavy D. View Post

Performanta nu inseamna nici scaune cu masaj sau cu spalator de vase, nici lumina ceasurilor. In cel mai bun caz, aia inseamna "dotare interioara mai smechera". Daca vrei performanta, cauta o masina cu cai mai multi decat kilograme, cu discuri de frana mai mici cu 1" decat diametrul jantei, cu geamuri din policarbonat si cu o cutie de viteze secventiala care costa cat un W204 nou.



Dragos
Multumesc, incet-icet se reiese la iveala lucrurile importante.
AMG ofera performanta, fiindca doar in modele alea au pus compressor, in care au pus si emblema.
Sa fie emblema cu un status si cu un ego si sa poata ceara si profit au ridicat unele accesorii interioare mai exculisviste, de care nu dau eu 2 bani.

Practic mie cu e sugerat cai mei multi decit kilograme im-i trebuie
A-si zice ca scaunul pote sa fie si de bucatarie, insa nu prea e chiar asa: la drumuri luni de 8 ore se simte un pic diferenta. Mertanul mei din 2001 e un pic mai incomod, fiindca e masina "sport" si au gandit ca trebuse sa fie jos, si scaunul sa fie jos. Iar stant cu picioare intinse asa de jos, nu e asa de comud, decit cealalta masina, care e SUV si strau sus si are nspe mii de reglari.

Ceeace eu nu am inteles corect inca e franele.
Asta e diferenta majora intre SLK 280 si 350: franele.

Dar daca pot sa apas eu pedala asa de tare -cu ajutorul servoului ca se blocheaza rotile, daca nu ar avea ABS, atunci cand e mai avantajos?
Singulul caz, unda poate-poate cand circul pe autostrada cu vitaze de care im-i ia carnetul instantaneu, iar unii nu se uita in oblinda si se bag in depasire, chiar in fata mea. Atunci simt ca se lucreaza franele cu adevarat.
Desigur nu trece nici 5km iarasi am aceasi viteza si iarasi un dobitoc care are oblinga doar ptr machiaj, sau chiar telefoneaza.
Teoretic in cazurile estea repetate poate sa incinga fanele si sa pierd efectul de franare. Insa la noi nu sant autostrazi asa de lungi - unde unblu eu - pe care condider ca e siguranta sa apas pedala un timp mai lung. poate Bucur-Const are o portiune de a zbura la nivelul soselei.

Deci porformanta: putere / kg im-i trebuie.
Scaune comode: e bine venit
Frana de mare performanta: prioritate mai mica - ca nu sint folosite in realitate de mine
Lumini, exclusivitate, "doar X bucati s-au fabricat" : deloc nu ma intereseaza.

La ce masini sa ma orientez?

Pe al meu am ales dupa criterii:
- cabrio cu top metalic
- putere: min 100CP / 1T (are 197 CP pe masa maxima autorizata de 1650 kg)
- ieftin de cumparat ( max 5000 euro )
- fara taxa mare la anaf ( < 3000 cmc )
Rezultatul a fost un SLK 230 , compressor
matheszabi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
costa, enorm, fiarele, vechi


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:23 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF