Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MATEISPPVL View Post
    Si mai am o problema...in timp ce acelerez masina tremura(se simnte o vibrare ) si cand merg constant masina nu mai tremura din ce cauze poate sa fie?
    Buna seara, am explicat mai in urma ca este vorba de converter, dupa ce il vei schimba nu vei mai avea astfel de simptome

    Originally posted by thekoket View Post
    Azi am fãcut o diagnozã și la cutie am gãsit mici surprize , este vorba de un E220CDI (2001 143cp) , cutia 722.6.

    Ceva pãreri? Mulțumesc anticipat!
    Buna seara, daca masina merge bine si nu sunt alte simptome sterge-i greselile si las-o in pace ,mai poti sa verifici uleiul din cutie sa fie la nivel , dar sa-l verifici cu joja de mercedes nu cu alte sarme sau inventii romanesti .
    daca nivelul este bun , stergi codurile , faci probe cu masina si vezi ce coduri mai apar de abia dupa aceea, poti lua in considerare acele coduri si sa faci diagnoza in continuare, sincer nu vrei sa fie adevarat ce spun acele coduri .
    Last edited by Luxian; 05-16-2012, 19:39 PM.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Originally posted by automaticul View Post
      Buna seara, daca masina merge bine si nu sunt alte simptome sterge-i greselile si las-o in pace ,mai poti sa ve[...]
      Mulțumesc pentru rãspuns. Tocmai am comandat ulei+filtru și garniturã, și mufa de la cutie. Aș vrea sã schimb și uleiul din convertor. Am înțeles cã se face o gaurã în el, și pe acolo ar trebui sã iasã uleiul. Dacã îmi poți explica mai in detaliu aș fi mai mult decât mulțumit.
      Sper sã nu se înțeleagã greșit aceastã rugãminte a mea.
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • Originally posted by thekoket View Post
        Azi am fãcut o diagnozã și la cutie am gãsit mici surprize , este vorba de un E220CDI (2001 143cp) , cutia 722.6.

        Ceva pãreri? Mulțumesc anticipat!
        Si eu am belelele astea, dar mai grav la mine,tot din cauza nivelului uleiului din cutie...

        Comment


        • Multumesc AUTOMATICUL!!!
          Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, am explicat mai in urma ca este vorba de converter, dupa ce il vei schimba nu vei mai avea astfel de simptome



          Buna seara, daca masina merge bine si nu sunt alte simptome sterge-i greselile si las-o in pace ,mai poti sa verifici uleiul din cutie sa fie la nivel , dar sa-l verifici cu joja de mercedes nu cu alte sarme sau inventii romanesti .
          daca nivelul este bun , stergi codurile , faci probe cu masina si vezi ce coduri mai apar de abia dupa aceea, poti lua in considerare acele coduri si sa faci diagnoza in continuare, sincer nu vrei sa fie adevarat ce spun acele coduri .

          Comment


          • Originally posted by thekoket View Post
            Mulțumesc pentru rãspuns. Tocmai am comandat ulei+filtru și garniturã, și mufa de la cutie. Aș vrea sã schimb și uleiul din convertor. Am înțeles cã se face o gaurã în el, și pe acolo ar trebui sã iasã uleiul. Dacã îmi poți explica mai in detaliu aș fi mai mult decât mulțumit.
            Sper sã nu se înțeleagã greșit aceastã rugãminte a mea.
            Nu te apuca să dai găuri. Caută prin primele pagini ale topicului sau chiar pe net, pe forumurile in engleză despre procedura de "flush". Aici pe topic e prezentată chiar de două ori (automaticul și razvy cred).
            ...

            Comment


            • Buna seara,

              Am o dubita mai veche purtatoare de cutie 722.395, motor benzinar 2300,intrebarea mea sper sa nu fie considerata stupida.
              La vremea ei(1994) nu stiu ce uleiuri foloseau cutiile astea, acum gasesc tot felul de dracii care mai de care mai sintetice, mai semisintetice samd.
              Un furnizor de ulei RAVENOL mi-a prezentat o gramada de uleiuri de cutie automata si in loc sa ma lumineze mai tare m-a bagat in ceata.
              Vreau un sfat avizat sa nu stric bunatate de cutie care merge bine cu un "simplu schimb de ulei de cutie", facut lautareste dupa ureche.
              Scuze daca v-am plictisit dar chiar nu stiu ce ulei sa-i cumpar jucariei.

              Multumesc anticipat

              Comment


              • Originally posted by lekass View Post
                Buna seara,

                Am o dubita mai veche purtatoare de cutie 722.395, motor benzinar 2300,intrebarea mea sper sa nu fie considerata stupida.
                La vremea ei(1994) nu stiu ce uleiuri foloseau cutiile astea, acum gasesc tot felul de dracii care mai de care mai sintetice, mai semisintetice samd.
                Un furnizor de ulei RAVENOL mi-a prezentat o gramada de uleiuri de cutie automata si in loc sa ma lumineze mai tare m-a bagat in ceata.
                Vreau un sfat avizat sa nu stric bunatate de cutie care merge bine cu un "simplu schimb de ulei de cutie", facut lautareste dupa ureche.
                Scuze daca v-am plictisit dar chiar nu stiu ce ulei sa-i cumpar jucariei.

                Multumesc anticipat
                Buna seara, pentru modelul tau de cutie 722.395, poti folosi Mobil 1 ATF 220 sau Castrol Transmax Dex III Multivehicle .
                http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=8230230&contentId=705 7749.,
                http://www.mobil.com/Belgium-German/Lubes/PDS/GLXXDEPVLMOMobil_ATF_220.aspx.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Buna seara, iata cateva fotografii in care se poate vedea efectele asa zisului "LONG LIFE"sau NU TREBUIE SCHIMBAT ULEIUL DIN CUTIE NICIODATA.intreb eu ca prostul, la motoare de ce se schimba uleiul ?????, ca la cutie nu este nevoie , uleiul din cutie este pe viata, .......OARE????.
                  Attached Files
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Buna seara, toata lumea intreaba cum sa circule cu masina astfel incat cutia de viteze sa fie cat mai fiabila , si sa nu creeze probleme , bineinteles ca primesc diferite raspunsuri , care mai de care, insa nimeni nu da atentie intretinerii cutiei, toti mergeti la frizer, va epilati , va spreeati , va cumparati haine noi , cand vine vorba de masina ,,,, stai sa vezi ca,,,,,da de ce se strica??, de ce nu mai sunt masinile cum era Cobra??,s.a.m.d.
                    V-oi atasa fotografii cu un radiator de racire a motorului , care masina i s-a reparat cutia si a functionat impecabil 100.000 de km , fara sa i se schimbe uleiul din cutie "ce rost avea"??, fapt care a dus la defectarea converterului , posesorul masinii nici nu s-a gandit ce rol important poate sa aiba radiatorul de racire al motorului, pentru cutia de viteze automata,
                    Majoritatea masinilor cu ,, cutie automata au radiatorul de racire al uleiului din cutie incorporat in cel de racire al motorului , radiatorul de racire al motorului chiar daca se mai imbacseste cu frunze si mizerie , nu afecteaza chiar atat de grav motorul , avand capacitate de racire destul de mare , cand vine vorba despre cutie , fiecare grad in plus conteaza, uleiul de cutie sta de regula la 100 de grade celsius, si dupa cum se stie se raceste mai greu decat apa, daca acel radiator al cutiei nu beneficiaza de apa rece in permanenta , nu poate sa transfere caldura din uleiul cutiei in apa motorului, si uleiul din cutie se supraincalzeste , o data, de 2, 3 ori si asa se injumatateste calitatile uleiului din cutie , dupa care ne punem intrebarea :de ce cutiile automate nu sunt fiabile??
                    Attached Files
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Din pacate sunt multi, inclusiv aici pe forum si chiar mecanici la reprezentante, care merg pe ideea "uleiul din cutie e 4ever"...
                      Fiecare face cum il taie capul, eu prefer sa verific periodic si sa inlocuiesc toate fluidele masinii.
                      Ma bucur ca-l avem pe automaticul aici, mai deschide mintile oamenilor.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • Buna seara,am citit de la inceput fiecare postare din acest topic si vreau sa-i multumesc automaticul-ui pentru toate informatiile pretioase.
                        De doua saptamani detin un W210 cu cutie automata la care uleiul a fost schimbat o singura data in 99 la 65.000 km,acum masina avand 236.000 km,nici nu vreau sa ma gandesc ce poate fi acolo...Asta datorita faptului ca mecanicul care s-a ocupat de masina spune ca uleiul este 4 life,fostul proprietar increzandu-se in el,a mers linistit.

                        Comment


                        • Cutiile automate

                          Buna ziua tuturor,

                          Pana gasesc o alta masina ca a mea pe care sa testez, va intreb pe voi:

                          Este normal ca la trecerea de la frana de motor la accelerare, oricat de mult as apasa pedala de aceleratie, motorul sa se tureze vreo 300 rot/minin in gol, iar abia apoi sa traga?

                          Catalin
                          Nemultumitului i se ia darul!

                          Comment


                          • Buna ziua tuturor.

                            Stimate domnule 'automaticul', tin sa va felicit pentru specificul muncii dvs. si mai ales pentru acest topic care a devenit o baza de informatii utila tuturor celor care folosesc transmisii automate.

                            Detin 2 masini echipate cu cutie automata. Un VW T5 (WVWZZZ3CZ8P034530) si un W463 (WDB4633411X171948).

                            Dupa ce pe parcursul anilor nu am gasit nici un service autorizat (VW sau Mercedes) care sa ma multumeasca, am decis ca reviziile sa le fac eu personal iar pentru interventiile mai complexe sa apelez la un atelier independent (local). Am fost la cel putin 6..7 service-uri autorizate inainte de a lua aceasta decizie - RMB (Cluj), Alliat (Tg. Mures), Casa Auto (Oradea), D&C (Oradea), Autoworld (Cluj)...

                            Toti vor ca dupa 3 sau cel mult 5 ani sa iti vanda o alta masina, iar in acest interval ei sa faca cat mai mult bani din intretinerea masinii tale. Nu as avea nimic impotriva in a plati sumele cerute de ei atat timp cat serviciile si lucrarile ar fi executate la inalte standarde de calitate. Dar in Romania se pare ca acest lucru nu este posibil, probabil din motive ce tin de nivelul de educatie, factori istorici, socio-economici, culturali, etc. Romanului nu ii sta in fire sa fie atent la detalii sau sa fie corect si cinstit. Nu avem mentalitatea lucrului bine facut.

                            Ok, haideti sa trec la subiect poate imi veti da parerea dvs.

                            1. Referitor la T5 - 60000 km, motor cu 5 pistoane montat transversal, cutie Aisin TF-60/62SN (VW ii spune 09K sau 09G), bineinteles ca este 'sigilata pe viata', VW nu vrea sa inlocuiasca filtrul si uleiul (am intrebat in 2 locuri), spun ca nu se schimba niciodata uleiul, la fel scrie si in cartea masinii.

                            Am citit procedura de inlocuire a uleiului si vreau sa o fac la un atelier independent de VW. Problema ar fi cu reglarea nivelului uleiului, deoarece cutia (baia de ulei a cutiei) este montata la un alt unghi fata de sasiu, adica atunci cand masina este la orizontala cutia sta inclinata. Intrebarea mea este cum reglez nivelul uleiului la acest tip de cutie si daca ati mai intalnit aceasta situatie in vasta dvs. experienta? Deci nivelul uleiului trebuie sa il reglez cu masina orizontala sau cu cutia orizontala? In cazul in care cutia este orizontala (baia de ulei a cutiei) masina trebuie ridicata din partea din spate, adica sasiul va sta inclinat dar cutia va fi orizontala.

                            2. Referitor la G-Klasse - 30000 km(?), cutie 722.9 montat pe motor 642.970. Credeti ca ar fi oportun inlocuirea uleiului in cutie? Masina a fost folosita destul de mult in oras. Mecanicul meu nu are Star si vrea sa masoare temperatura la reglare a nivelului folosind un termometru cu IR, din acela non-contact. Intrebarea mea ar fi - Cat de exacta trebuie sa fie masurata temperatura uleiului atunci cand ii faci nivelul? 2..3 grade in plus sau in minus conteaza? Adica daca nivelul trebuie facut la 45 de grade temperatura uleiului si datorita erorii de masurare (folosind termometru exterior si nu Star) uleiul are sa zicem 48 de grade; cele 3 grade eroare vor afecta semnificativ nivelul uleiului in cutie si implicit functionarea acesteia?

                            Inca o intrebare...

                            In timpul verii trecute, am ramas 'suspendat' cu cutia. Adica masina se accelera fara sa plece de pe loc (la cald, in trafic). Am oprit motorul, am repornit si totul a fost ok. Acest lucru sa intamplat de 2 ori (nu in aceeasi zi) in oras, in timpul unor zile cu temperaturi foarte ridicate. Se supraincalzeste cutia? Credeti ca are o problema?

                            Inca odata, tot respectul pentru nivelul de cunostinte ce le aveti in acest domeniu si pentru post-urile din acest forum.

                            Multumesc.

                            Comment


                            • 1. Referitor la T5 - 60000 km, motor cu 5 pistoane montat transversal, cutie Aisin TF-60/62SN (VW ii spune 09K sau 09G), bineinteles ca este 'sigilata pe viata', VW nu vrea sa inlocuiasca filtrul si uleiul (am intrebat in 2 locuri), spun ca nu se schimba niciodata uleiul, la fel scrie si in cartea masinii.

                              Am citit procedura de inlocuire a uleiului si vreau sa o fac la un atelier independent de VW. Problema ar fi cu reglarea nivelului uleiului, deoarece cutia (baia de ulei a cutiei) este montata la un alt unghi fata de sasiu, adica atunci cand masina este la orizontala cutia sta inclinata. Intrebarea mea este cum reglez nivelul uleiului la acest tip de cutie si daca ati mai intalnit aceasta situatie in vasta dvs. experienta? Deci nivelul uleiului trebuie sa il reglez cu masina orizontala sau cu cutia orizontala? In cazul in care cutia este orizontala (baia de ulei a cutiei) masina trebuie ridicata din partea din spate, adica sasiul va sta inclinat dar cutia va fi orizontala.

                              2. Referitor la G-Klasse - 30000 km(?), cutie 722.9 montat pe motor 642.970. Credeti ca ar fi oportun inlocuirea uleiului in cutie? Masina a fost folosita destul de mult in oras. Mecanicul meu nu are Star si vrea sa masoare temperatura la reglare a nivelului folosind un termometru cu IR, din acela non-contact. Intrebarea mea ar fi - Cat de exacta trebuie sa fie masurata temperatura uleiului atunci cand ii faci nivelul? 2..3 grade in plus sau in minus conteaza? Adica daca nivelul trebuie facut la 45 de grade temperatura uleiului si datorita erorii de masurare (folosind termometru exterior si nu Star) uleiul are sa zicem 48 de grade; cele 3 grade eroare vor afecta semnificativ nivelul uleiului in cutie si implicit functionarea acesteia?

                              Inca o intrebare...

                              In timpul verii trecute, am ramas 'suspendat' cu cutia. Adica masina se accelera fara sa plece de pe loc (la cald, in trafic). Am oprit motorul, am repornit si totul a fost ok. Acest lucru sa intamplat de 2 ori (nu in aceeasi zi) in oras, in timpul unor zile cu temperaturi foarte ridicate. Se supraincalzeste cutia? Credeti ca are o problema?



                              Buna seara, referitor la cutia de VW TF-60/62SN , uleiul pentru cutie este G 052 025 A2, se gaseste la dealer, si aveti nevoie de 7 llitri asta este capacitatea de umplere initiala adica cand este noua sau reparata , filtru si garnitura.
                              Nivelul se face normal ca la orice masina , numai ca temperatura uleiului cand se face nivelul nu trebuie sa depaseasca 35-45 de grade, motorul pornit si cutia in P.

                              aici gasesti cateva informatii destul de pretioase, http://www.gearsmagazine.com/view.ashx?article=2c66c03d-4303-4e2d-8be1-a80c873eabb0

                              http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_291_d1.pdf


                              La toate cutiile automate se schimba uleiul si filtrele , exceptie fac filtrele care sunt in interiorul cutiilor , acelea se schimba doar cand se repara cutia de viteze.
                              Eu personal recomand ca schimburile de ulei sa se faca la ateliere sau mecanici care stiu intradevar ce inseamna o cutie automata, nu toti stiu ce anume se face la schimbul de ulei , sunt proceduri destul de complexe care daca nu le cunosti poti avea surpriza sa strici cutia.
                              Cutiile automate nu sunt toate la fel , fiecare model de cutie are particularitatile ei , nu comparati doua cutii automate intre ele , una schimba intr-un fel alta schimba altfel , la fel si cu uleiurile .
                              De ce la unele modele de cutii , cartea sau dealerul spune ca nu se schimba , din simplu motiv ca : nu toti stiu care este procedura de schimb , si pentru a nu se creea probleme si neplaceri , cand masina este in garantie si omul isi baga nasul prin ea, : de exemplu :tu vrei sa schimbi uleiul din cutie , si te duci la X mecanic sau atelier , ei nu au idee despre ce este vorba, schimba uleiul , si dupa schimbul de ulei apare o problema la cutie , care acea problema nu ti se rezolva de catre cel care ti-a schimbat uleiul , normal mergi la dealer , si reclami ca nu merge cutia de viteze ,dealerul este intr-o postura neplacuta , pe de o parte stie ca ti-ai bagat nasul in cutie dar nu poate sa demonstreze ca ai facut acest lucru, si atunci trebuie sa iti schimbe cutia in garantie , pe de alta parte daca iti demonstreaza si dovedeste ca ti-ai bagat nasul in cutie , tu faci scandal si vrei garantie la masina sau renunti la serviciile lor , si iara nu este bine pentru ei.per ansamblu producatorul cutiei nu este avantajat de nici o situatie.
                              Atunci pentru a nu se mai creea astfel de situatii , se spune "FOR LIFE", atunci producatorul masinii si cel al cutieii sunt protejati de acea sintagma , deci daca ti-ai bagat nasul unde nu-ti fierbe oala, platesti.de ce credeti ca majoritatea subansamblelor de pe masina nu se mai repara ,se inlocuiesc , datorita tehnologiei care a evoluat foarte mult , una era sa repari un carburator si alta este sa repari un calculator , lucrurile nu mai sunt atat de simple precum erau inainte vreme , nu mai faceti comparatii intre masini si anii de fabricatie , cutiile automate sunt cele mai expuse modificarilor,, electronica este din ce in ce mai avansata de la telefonul mobil cat o caramida s-a ajuns la telefoane care stiu sa gateasca shaorma .
                              Valabil pentru TOATE cutiile automate , uleiul se schimba , indiferent de marca sau model DAR NU TOATA LUMEA STIE CUM SAU CARE ESTE PROCEDURA DE SCHIMB, foarte multi cred ca este ca la motor, sau la modele de cutii mai simple care daca ai schimbat o data acum stie cum se schimba si la alte modele.
                              Vreau sa intelegeti ca nu intotdeauna pot sa descriu anumite proceduri care se fac la cutiile automate , nu toti avem cunostinte despre cum se fac aceste proceduri chiar daca la prima vedere par simple, ca exemplu :am descris la telefon cuiva ,cum sa verifice tampoanele de motor si respectivul era sa rupa diferentialul masinii , si atunci evit sa mai explic anumite proceduri care pot genera neplaceri , cam asa este si cu dealerul cand spune nu se schimba uleiul in cutie , evita sa apara divergente care se pot lasa cu scandal.
                              Referitor la G calsse, trebuie pus testerul pe masina STAR NEAPARAT , pentru a vedea ce coduri are memorate in calculatorul cutiei , dupa care mai departe cu diagnoza,. nu este necesara schimbarea uleiului la km astia , cand este foarte cald si sunteti in oras la ingesuiala , pe la semafoare sau la coada in trafic puneti cutia pe N o ajuta sa se mai raceasca ULEIUL DIN CUTIE , mai verificati radiatoarele masinii sa nu aiba depuneri de pamant pe ele , nu cred ca ati folosit- o numai in oras ,
                              Last edited by automaticul; 05-26-2012, 21:49 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by catalin_olari View Post
                                Buna ziua tuturor,

                                Pana gasesc o alta masina ca a mea pe care sa testez, va intreb pe voi:

                                Este normal ca la trecerea de la frana de motor la accelerare, oricat de mult as apasa pedala de aceleratie, motorul sa se tureze vreo 300 rot/minin in gol, iar abia apoi sa traga?

                                Catalin
                                Buna seara, cum ai sesizat acest aspect , sau este o impresie a ta??da-mi date ale masinii o serie de caroserie .
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF