Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by drtinte View Post
    Buna ziua. As dori si eu un cod ptr. joja de verificare a uleiului din cutia automatica a unui E 220 cu serie sasiu WDB2110061A938751. Multumesc anticipat.Daniel Tinte
    Buna seara, mergi la pagina 3 si vei gasi codul jojei de ulei +fotografia jojei .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Buna ziua. in primul rand toata STIMA si RESPECTUL pentru ceea ce faceti dumneavoastra pe acest forum. Am un mercedes C220 din 2005 cutie automata( nu cunosc ce tip de cutie este) i-am facut Joi schimbul de ulei si filtru la cutie, iar ieri am aflat ca uleiul pe care l-am bagat nu este bun. (Febi Blisten) am inteles ca este bun doar uleiul original MERCEDES pe care il gasesc la reprezentanta.
      Acum problema mea este urmatoarea.... Am inteles ca la cutie exista un buson prin care se scurge dar ca ramane aproximativ 3,5 l in acel "Convertizor". si ca sa-l golesc si pe acela trebuie sa dau cutia jos de pe masina.Eu am bagat 7,5 l in toata cutia. Un alt membru al forumului foarte saritor si dragutz cu colegii de pe forum mi-a recomandat sa scot uleiul care se poate, sa completez cu uleiul original mercedes si dupa 10.000-15.000 de km sa fac la fel. Este ok daca fac asta? Mentionez ca am avut probleme cu motorul masinii si am asteptat aproape 6 luni ca sa o pot conduce iar, si daca se intampla sa imi pice si cutia acum cred ca am sa innebunesc si ma arunc in cap de la parter. va multumesc anticipat pt raspuns si imi cer scuze pentru lungimea mesajului.

      Comment


      • Originally posted by razvan1985 View Post
        Buna ziua. in primul rand toata STIMA si RESPECTUL pentru ceea ce faceti dumneavoastra pe acest forum. Am un mercedes C220 din 2005 cutie automata( nu cunosc ce tip de cutie este) i-am facut Joi schimbul de ulei si filtru la cutie, iar ieri am aflat ca uleiul pe care l-am bagat nu este bun. (Febi Blisten) am inteles ca este bun doar uleiul original MERCEDES pe care il gasesc la reprezentanta.
        Acum problema mea este urmatoarea.... Am inteles ca la cutie exista un buson prin care se scurge dar ca ramane aproximativ 3,5 l in acel "Convertizor". si ca sa-l golesc si pe acela trebuie sa dau cutia jos de pe masina.Eu am bagat 7,5 l in toata cutia. Un alt membru al forumului foarte saritor si dragutz cu colegii de pe forum mi-a recomandat sa scot uleiul care se poate, sa completez cu uleiul original mercedes si dupa 10.000-15.000 de km sa fac la fel. Este ok daca fac asta? Mentionez ca am avut probleme cu motorul masinii si am asteptat aproape 6 luni ca sa o pot conduce iar, si daca se intampla sa imi pice si cutia acum cred ca am sa innebunesc si ma arunc in cap de la parter. va multumesc anticipat pt raspuns si imi cer scuze pentru lungimea mesajului.
        Buna seara, ceva nu se leaga in poveste, Acum problema mea este urmatoarea.... Am inteles ca la cutie exista un buson prin care se scurge dar ca ramane aproximativ 3,5 l in acel "Convertizor". si ca sa-l golesc si pe acela trebuie sa dau cutia jos de pe masina.Eu am bagat 7,5 l in toata cutia.
        Cum ai bagat 7,5 L in cutie, daca stii ca in converter mai ramane 3,5 L si nu ii poti scoate decat daca il dai jos ??? TU cum ai reusit sa bagi 7,5L peste cei 3,5 L , cum ai facut nivelul de ulei ??.
        Pentru a scoate o cantitate cat mai mare de ulei din cutie , verifici daca are buson converterul , daca are este ok atunci poti scoate pana la 7,5L , daca nu are buson , se scoate maxim 4L .
        Mai este o posibilitate de a scoate uleiul din cutie , DAR care nu o recomand sa o faca oricine , deoarece pot aparea probleme majore in cutie .
        Dupa cum am mai scris si spus NU cantitatea este importanta , CI calitarea si intervalul in care facem schimbul de ulei la cutie .
        Vreau sa intreb pe toata lumea , DE CE la motor respectati cu sfintenie schimbul de ulei , filtre si daca se incalzeste mai tare motorul sariti ca arsi??????
        La motor se pune intre 5-12 L de ulei si il schimbati din 15 in 15mii de km, il alegeti pe cel mai bun de pe piata si nu se discuta pretul , LA CUTIE DE CE NU PROCEDATI LA FEL ????????????.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Buna seara, pentru cei care sunt interesati de ce schimba cutia 722.3 si 722.4 mai tarziu cand este rece,
          Attached Files
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Salutare d-le Automatic.
            Am un w202 cu o cutie automată în 4 trepte, adică 722.4, mă întrebam dacă e okay să schimbe mai brusc prima treapta, imediat după ce pornesc mașina
            Apropo, uleiul din cutie l-am schimbat acum 3 mii de km, și mă gândeam la câți km să-l schimb din nou.Aștept părerea d-voastră
            " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
            Regulament forum.

            Comment


            • Originally posted by Tyler View Post
              Salutare d-le Automatic.
              Am un w202 cu o cutie automată în 4 trepte, adică 722.4, mă întrebam dacă e okay să schimbe mai brusc prima treapta, imediat după ce pornesc mașina
              Apropo, uleiul din cutie l-am schimbat acum 3 mii de km, și mă gândeam la câți km să-l schimb din nou.Aștept părerea d-voastră
              Buna seara, cand schimba mai brusc , la cald sau la rece????, uleiul il poti schimba pe la 35-40 mii de km .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • La rece, imediat după ce o pornesc, după aia schimbă lin.Asta se intamplă doar în prima treaptă, țin să menționez.
                Restul treptelor indiferent dacă e la cald sau rece, schimbă lin.
                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                Regulament forum.

                Comment


                • Buna tuturor si multumesc pentru raspunsuri!
                  Am verificat la Autoklass si scurgerea de ulei din cutie nu este nici de la garnitura ,nici de la mufa electrica.
                  Ei presupun ca de vina este simeringul sau un eventual joc la pompa de ulei...
                  Ce parere aveti?!
                  Multumesc anticipat!

                  Comment


                  • Originally posted by automaticul View Post
                    Buna seara, mergi la pagina 3 si vei gasi codul jojei de ulei +fotografia jojei .
                    Merci de promtitudinea raspunsului, insa am inteles ca modelul prezentat este pentru un model mai vechi. Daca gresesc imi cer scuze. Eu am un E 220 din 2006.

                    Comment


                    • Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, ceva nu se leaga in poveste, Acum problema mea este urmatoarea.... Am inteles ca la cutie exista un buson prin care se scurge dar ca ramane aproximativ 3,5 l in acel "Convertizor". si ca sa-l golesc si pe acela trebuie sa dau cutia jos de pe masina.Eu am bagat 7,5 l in toata cutia.
                      Cum ai bagat 7,5 L in cutie, daca stii ca in converter mai ramane 3,5 L si nu ii poti scoate decat daca il dai jos ??? TU cum ai reusit sa bagi 7,5L peste cei 3,5 L , cum ai facut nivelul de ulei ??.
                      Pentru a scoate o cantitate cat mai mare de ulei din cutie , verifici daca are buson converterul , daca are este ok atunci poti scoate pana la 7,5L , daca nu are buson , se scoate maxim 4L .
                      Mai este o posibilitate de a scoate uleiul din cutie , DAR care nu o recomand sa o faca oricine , deoarece pot aparea probleme majore in cutie .
                      Dupa cum am mai scris si spus NU cantitatea este importanta , CI calitarea si intervalul in care facem schimbul de ulei la cutie .
                      Vreau sa intreb pe toata lumea , DE CE la motor respectati cu sfintenie schimbul de ulei , filtre si daca se incalzeste mai tare motorul sariti ca arsi??????
                      La motor se pune intre 5-12 L de ulei si il schimbati din 15 in 15mii de km, il alegeti pe cel mai bun de pe piata si nu se discuta pretul , LA CUTIE DE CE NU PROCEDATI LA FEL ????????????.
                      Stiu ca in converter mai raman aproximativ 3,5 l de la diferiti mecanici si aici de pe forum. Eu am reusit sa bag 7,5 l in toata cutia pentru ca ama vut tot motorul si cutia data jos de pe masina. Acum am inteles ca nu am acel buson la converter si astfel asa cum v-am intrebat si mai sus vroiam sa stiu daca scot doar cei 4 litri care ies fara sa dau si uleiul afara din converter si bag ulei original de la mercedes pentru cutie, daca acesasta operatiune este ok pentru cutie, repetand aceasta operatiune dupa 10.000-15.000 km. Va intreb aceste lucruri in calitate de necunoscator.Uleiul bagat in cutia de viteze este Febi Bilstein(sper ca am scris corect), iar cel din motor Mobil Life Peack 5W-50. Am facut aceasta precizare vis-a-vis de uleiul din motor pentru ca imi doresc sa intelegeti ca am vrut ce-i mai bun atat pentru motor cat si pentru cutie. Pretul uleiului pentru cutie se apropie oarecum de cel de la mercedes. eu unul nu am stiu de acest ulei de la mercedes ca atlfel pentru o diferenta de 10-15 lei/l nu as fi bagat Febi. Din ce mi s-a spus si din ce stiam si eu Febi Bilstein este o marca destul de buna in ceea ce constau piesele si consumabilele pentru masini. Va multumesc anticipat pentru urmatorul raspuns si astept cu nerabdare propunerea dumneavoastra. Cu stima, Razvan.

                      Comment


                      • Vreau sa intreb pe toata lumea , DE CE la motor respectati cu sfintenie schimbul de ulei , filtre si daca se incalzeste mai tare motorul sariti ca arsi??????
                        La motor se pune intre 5-12 L de ulei si il schimbati din 15 in 15mii de km, il alegeti pe cel mai bun de pe piata si nu se discuta pretul , LA CUTIE DE CE NU PROCEDATI LA FEL ????????????.
                        Adevarat graiesti .

                        Comment


                        • Originally posted by danhaica View Post
                          Buna tuturor si multumesc pentru raspunsuri!
                          Am verificat la Autoklass si scurgerea de ulei din cutie nu este nici de la garnitura ,nici de la mufa electrica.
                          Ei presupun ca de vina este simeringul sau un eventual joc la pompa de ulei...
                          Ce parere aveti?!
                          Multumesc anticipat!
                          Buna seara, despre ce masina este vorba si ce problema ar avea .
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by Tyler View Post
                            La rece, imediat după ce o pornesc, după aia schimbă lin.Asta se intamplă doar în prima treaptă, țin să menționez.
                            Restul treptelor indiferent dacă e la cald sau rece, schimbă lin.
                            Buna seara, incearca sa mai reglezi cablul de kickdown si presiunea de la capsula vacuumatica.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Originally posted by razvan1985 View Post
                              Stiu ca in converter mai raman aproximativ 3,5 l de la diferiti mecanici si aici de pe forum. Eu am reusit sa bag 7,5 l in toata cutia pentru ca ama vut tot motorul si cutia data jos de pe masina. Acum am inteles ca nu am acel buson la converter si astfel asa cum v-am intrebat si mai sus vroiam sa stiu daca scot doar cei 4 litri care ies fara sa dau si uleiul afara din converter si bag ulei original de la mercedes pentru cutie, daca acesasta operatiune este ok pentru cutie, repetand aceasta operatiune dupa 10.000-15.000 km. Va intreb aceste lucruri in calitate de necunoscator.Uleiul bagat in cutia de viteze este Febi Bilstein(sper ca am scris corect), iar cel din motor Mobil Life Peack 5W-50. Am facut aceasta precizare vis-a-vis de uleiul din motor pentru ca imi doresc sa intelegeti ca am vrut ce-i mai bun atat pentru motor cat si pentru cutie. Pretul uleiului pentru cutie se apropie oarecum de cel de la mercedes. eu unul nu am stiu de acest ulei de la mercedes ca atlfel pentru o diferenta de 10-15 lei/l nu as fi bagat Febi. Din ce mi s-a spus si din ce stiam si eu Febi Bilstein este o marca destul de buna in ceea ce constau piesele si consumabilele pentru masini. Va multumesc anticipat pentru urmatorul raspuns si astept cu nerabdare propunerea dumneavoastra. Cu stima, Razvan.
                              Buna seara,este o procedura prin care se poate scoate tot uleiul din cutie ,,dar , recomand ca aceasta procedura sa o faca NUMAI PERSONAL CALIFICAT , de ce spun asta, pentru ca sunt riscuri destul de mari sa apara probleme in cutie.
                              Mai este o posibilitate de a scoate cel mult 6-6,5 L din cutie ,dar trebuie sa fie cutia calda la 80-100 de grade .
                              Se poate sa pui 4 L de ulei dar nu trebuie sa astepti 10000de km , dai o tura cu masina dupa care il poti da jos si tot asa de doua trei ori.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Domnul automatic, eu am citit pe undeva că așa ar trebui să schimbe prima treapta la modelul de cutie 722.4 și că nu ar fi o problemă.Reglajele nu știu să le fac, mi frică să nu-i fac ceva.Să merg la service?
                                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                                Regulament forum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF