Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna ziua , tuturor celor care doresc ,( si celor care au ajuns la capatul meseriei) sa mai afle cite ceva despre ce inseamna o cutie automata .
    Zilele trecute am avut ocazia sa cunosc oameni care chiar nu au idee ce este si cum se intretine o cutie automata, de ce spun asta , pentru ca se fac in cotinuare grave confuzii legate de acest subiect, si anume:torque converter si cutia de viteze, sunt doua piese la prima vedere, dar foarte multi nu stiu cum lucreaza ele,bineiteles ca sunt voci care vor spune "cine EU ,stiu tot".
    AICI AVEM UN TORQUE CONVERTER si nu o turumba sau convertizor, (convertizorul este un aparat de sudura care se foloseste la sudura liniilor de tramvai).
    Acest model de torque converter se foloseste in majoritatea modelelor de cutii automate.
    Acest model se foloseste in cazul masinilor tunate ,in adevaratul sens al cuvintului.
    Acest model se foloseste in cazul cutiilor de ultima generatie , unde lock-up clutch-ul este controlat si adaptat in functie de cuplu motor.
    Aici le avem impreuna ceea ce inseamna ,ca este una si aceeasi piesa ,adica cutia de viteze automata.
    De ce am spus asta , pentru ca foarte multi cred ca torque converter este o piesa si cutia alta piesa, intradevar cind se achizitioneaza ca piese de schimb,dar cind vrei sa schimbi uleiul sau sa repari cutia , te referi la tot ansamblu"cutia de viteze+torque converter=cutie de viteze automata.
    Foarte multi cred ca uleiul din cutie este separat de cel din torque converter, NU , cind spunem "schimb uleiul la cutie " ne referim la tot uleiul care se foloseste pentru functionarea cutiei inclusiv cel din torque converter, pentru ca acea cantitate de ulei circula prin toata cutia .
    Au curs si vor mai curge riuri de cerneala despre cum se schimba si cit ulei intra in cutie , datorita faptului ca modelul 722.6 nu are joja sau creat tot felul de speculatii privind cantitatea de ulei care se pune intr-o cutie ,.
    Cantitatea de ulei NU este fixa ci difera de la model la model de cutie , daca are buson torque converter , daca nu are , nu cred ca asta este problema esentiala, ci faptul ca trebuie schimbat uleiul si atit, mai este adevarat ca NU toata lumea se pricepe sa faca acest lucru, si de aici apar problemele si discutiile.
    Aici avem o masina de flush pentru cutiile automate (adica un fel de spalare a cutiei ) a NU se comfunda cu cea care se schimba uleiul la 7-Gtronic, aceasta este cu totul altceva.
    Se tot discuta numarul de kilometri la care se face schimbul de ulei, toata lumea vrea si spera sa se faca la cit mai multi KM dar numeni nu si-a pus problema ce se aduna in filtrul de ulei si ce repercursiuni are faptul ca se mareste intervalul schimbului de ulei in cutie


    Banuiesc ca nimeni nu a fost curios sa afle ce se aduna intr-un filtru de ulei , ci pur si simplu il schimba si gata, NU intotdeauna schimbul uleiului si filtrului rezolva problemele care apar in cutie, si mai mult ca sigur in unele cazuri este prea tirziu .

    Fiecare este liber sa decida cind se face un schimb de ulei la cutia lui.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #47
      Buna seara, tuturor celor pasionati de cutii automate ,dar si celor care fac grave confuzii legate de aceste minunatii ale tehnicii.
      In primul rind, trebuie sa facem niste precizari, pentru a nu se crea o adevarata harababura tehnica , si anume :
      De cind sau inventat cutiile automate (hidramate ) pina acum si probabil multi ani de aici inainte ,PRINCIPIUL DE FUNCTIONARE AL UNEI CUTII AUTOMATE ESTE ACELASI INDIFERENT DE MODELUL CUTIEI AUTOMATE.
      Sunt persoane care ,cred ,ca ,cutiile automate de pe masinile americane ar fi diferite de cele europene sau japoneze, in acest caz as vrea ca cei care sustin acest lucru sa vina cu argumente tehnice , in care sa se demonstreze diferentele dintre modelele americane , japoneze si cele europene.

      .
      .
      .
      .
      As vrea sa se explice tehnic prin ce difera aceste blocuri hidraulice(valve body), din punct de vedere al functionarii unei cutii automate.
      .
      .
      .
      .
      Ce credeti ca are o cutie de Mercedes in plus fata de una care am postat-o mai sus , cu ce este mai speciala cutia de Mercedes, de ce ce crede ca o cutie de Mercedes este mai deosebita sau foloseste un ulei mai avansat tehnic, prin ce se deosebeste uleiul folosit la Mercedes de cel care il folosesc cutiile americane.
      .
      Aici am postat o fotografie cu un circuit hidraulic dintr-o cutie automata , ce diferente sunt intre un circuit dintr-o cutie de Mercedes si un circuit dintr-o cutie americana sau japoneza ,crede-ti ca uleiul circula altfel intr-o cutie de Mercedes.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #48
        Buna seara, posesorilor de automobile marca Mercedes Benz, am observat in ultima perioada ca se discuta aprig pe tema cantitatii de ulei care se schimba la cutie , majoritatea sustin "cum domnule in cutia mea intra 8 L, intr-a mea intra 10 L" si asa mai departe , fiecare vrea sa-si impuna punctul de vedere.
        Eu personal NU cred ca este importanta cantitatea de ulei care se schimba , ci CAND SE SCHIMBA si CE ULEI PUNEM IN CUTIE, atita timp cit cautam ulei ieftin si fel de fel de marci de ulei , CANTITATEA NU mai inseamna nimic.


        Aici am postat un tabel la intimplare cu modele de cutii si cantitatile care sunt necesare la schimbarea uleiului,se pare ca 99,99% NU realizeaza ce inseamna calitatea si intervalul de schimbare al uleiului, fiecare vrea sa dea bani mai putini pe intretinerea masini.
        Cind doriti sa cumparati ulei de motor, se face un studiu de fezabilitate amanuntit, dar cind vrei sa schimbi uleiul de cutie cauti un ulei ieftin si sa :mearga", de abia dupa ce apar problemele , incepeti sa cautati uleiul care trebuie pentru acea cutie, si 100% cred ca daca schimba uleiul la cutie se rezolva TOATE problemele, falsa impresie , si in final ajungeti sa descoperiti cum se intretine o CUTIE AUTOMATA.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #49
          Buna ziua ,de astazi voi incepe sa postez fotografii despre cum se repara cutiile automate de mercedes , si voi incepe cu o cutie de A classe 722.7 .
          .

          Primele trei fotografii ne arata carcasa cutiei de viteze, si cam cit este de curata.

          In aceasta fotografie se vede interiorul cutiei de viteze.

          In aceste ultime trei fotografii se vad maruntaiele cutiei de viteze si anume :valve body (blocul hidraulic), diferentialul si 6 pachete de discuri .trebuie amintit ca la acest model de cutie ,pentru a cupla o treapta de viteza, nu mai sunt necesare 2-3 pachete de discuri cuplind simultan, ca la alte modele ,ci un pachet de discuri aplicat - o treapta de viteza.
          Uleiul pentru acest model de cutie este 001 989 21 03 , nivelul se face in P cu motorul pornit, in privinta jojei de controlat uleiul este asemanatoare cu cea de la 722.6.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #50
            Buna ziua, astazi voi continua sa postez ceva fotografii despre reparatia unei cutii automate de A classe (WDB 168), dupa demontare si comandarea pieselor s-a trecut la reparatia propriu-zisa, adica spalarea tuturor pieselor din cutie , schimbarea garniturilor, discurilor si efectuarea distantelor la pachetele de discuri


            Astazi atit , in zilele urmatoare vom continua .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #51
              Buna seara , as vrea sa lamurim un lucru destul de important privind verificarea nivelului de ulei la cutia automata 722.6xx, de pe toate modelele de mercedes care au aceasta cutie
              Si anume , as vrea sa va uitati atent la fotografiile care le voi posta si sa vedeti ce se intimpla cu joja de cutie cind masurati nivelul de ulei , ea nu este intimplator construita ca sa zic asa , de fapt joja de ulei este numai capatul negru de plastic cel pe care se vad marcajele de min si max,forma nu este intimplatoare, ci are un locas pe placa electrica a blocului hidraulic care se sprijina in momentul masurari uleiului, nu intra pur si simplu in cutie si masoara nivelul, cum cred foarte multi.
              In poza de mai jos as vrea sa vedeti forma si locul unde se sprijina pe placa electrica a cutiei, si faptul ca se baga tot felul de inventii si sirme care se rup pe teava de umplere a cutiei nu fac decit sa va dea batai de cap si sa complicati niste lucruri banale ..
              Nu cred ca este un capat de tara sa se verifice corect si cu scula atribuita acestei operatii, dar este mai simplu sa ne incapatinam si sa aratam noi ca suntem mai avansati tehnic.
              Last edited by automaticul; 03-16-2010, 19:49 PM.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #52
                Part Number: 140-589-15-21-00 / 140589152100 Dupa cum doreste sufletelul tau , am pus si codul jojei de ulei , sper sa fi multumit si sa nu mai faci afirmatii care , sincer te fac de ris.
                .
                Last edited by T_o_r_q_u_e; 03-17-2010, 09:29 AM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by dmihnea
                  cu riscul de a ma repeta,forumul este un loc unde posesorii de castraveti,adica noi,incearca sa scape de mecanici,priceputi sau nu,agramati sau nu,srl-uri sau angajatii lor,incercarea are scopul de a economisi un banutz,nicidecum a umple buzunarele acelor mecanici sau ale firmelor unde acestia activeaza....
                  se pare ca este ultima mea vizita pe acest forum, buna seara tuturor
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by automaticul View Post
                    se pare ca este ultima mea vizita pe acest forum, buna seara tuturor
                    Desi nu am probleme la cutia de viteze, consider acest topic deosebit de interesant. Noi ne cunoastem personal, si ii stii si pe atati alti membri ai clubului de la intalniri... ar fi pacat sa te retragi pentru niste vorbe ale lui DMIHNEA.

                    Tu nu esti de suficient timp pe forum sa stii ce oameni problema erau mircea600sel si carmine din punctul unora de vedere, cel putin. Si uite acum, ce postari constructive au, sunt moderatori si au o contributie buna la acest forum. DMIHNEA cu siguranta nu are nimic cu tine... daca citesti din urma vei vedea pe cata lume a suparat cu perceptiile lui despre viata si oameni, dar asta pentru ca asa gandeste el, nu e ca ar avea ceva cu tine. Mie imi zicea sa imi vand balena cu 3 - 4 mii de euro ca mai mult nu iau pe gunoi si am luat 9500; dupa cand mi-am luat w220 s-a dovedit a fi un adevarat prieten si coleg de forum care nu lasa omu la greu si s-a oferit sa imi dea scaunele electrice de pe balena ce o dezmembreaza el, cand o sa ajung sa am adevarata masina care ma reprezinta - dacie break verde cu portbagaj de fier forjat deasupra (interesanta descriere, nu? - nu imi apartine, nu da bine verdele pe dacie break ))


                    Asa ca, nu te supara, ca nu merita... parerea mea. Poate se va schimba, cel putin ca stil de postat pe forum si DMIHNEA, cum au facut mircea600sel si carmine sau poate nu, si cand va intrece masura va fi banat.
                    Am vazut prea multi membri activi si pasionati ai acestui club care au plecat din cauza unor vorbe zise degeaba de unii ca DMIHNEA. Uite cazul lui orca, de exemplu. In fine, tu decizi, dar ar fi pacat sa se mai ingroase lista celor care au renuntat la forum din motive de astea.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by automaticul View Post
                      se pare ca este ultima mea vizita pe acest forum, buna seara tuturor
                      Imi cer eu scuze pentru spusele lui Dmihnea.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #56
                        Plecarea Domnului Automaticul ar fi o mare pierdere pentru forum. Este deocamdata singurul care stie cu ce se mananca aceste cutii, a fost intotdeauna promp si serviabil la toate intrebarile pe care i le-am adresat pe privat (si nu au fost putine). Ne-am vazut si la o intalnire, omul e o prezenta foarte agreabila si un domn. In nici un caz nu sta sa ne trimita noua mesaje cum sa reparam gunoiele de sub cur pentru ca ar avea ceva de castigat.

                        Cateodata am impresia ca pe acest forum s-au strans cei mai saraci posesori de mercedes din lume, posesori care au dobandit aceste masini din greseala.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #57
                          Calca-ti pe suflet si revino asupra deciziei de mai sus ,daca nu esti singurul oricum esti printre putinii care stiu cu ce se mananca o cutie de viteze automata.

                          Comment


                          • #58
                            Doresc acest post sa nu fie interpretat gresit de catre toti membrii ai acestui forum.
                            Domnule Automatic, iti scriu aceasta scrisoare deschisa fara ati trimite PM si nu este o rugaminte pentru a te rasfata ca pe o femeie.
                            In urma deciziei pe care ai luat-o, din punctul meu de vedere este una gresita (faptul de nu a mai ne ajuta cu raspusuri GRATUITE la problemele noastre legate de aceste cutii in care sunteti DOCTOR).
                            Doresc sa va precizez si sa va anunt ca pierderea ta ca si membru al acestui forum este mare si ar fi pacat sa te superi pentru cateva randuri scrise interpretate intr-un anumit fel.
                            Gandeste-te ca nu sfatuiesti un singur membru, ci o comunitate intreaga, dar uneori unii dintre noi poate sunt putin mai deplasati in exprimare si nu trebuie sa fim asa de deranjati, stii si tu ca, CAINII LATRA URSUL TRECE.
                            Sunt multi pe care i-ai sfatuit si indrumat catre multe costuri mult mai scazute, ar fii pacat pentru noi si mai ales si pentru tine sa nu ne mai scriem si mai ales sa nu ne mai intalnim.
                            O singura rugaminte am la TINE, hai sa incercam impreuna sa trecem uneori si peste cei care uneori deranjeaza, ei fac parte din peisaj la fel ca noi si poate uneori si cea ce scriu ei ne pun la incercare rabdarea si curiozitatea de a afla mai multe vis-a-vis de noi.
                            Ma cunosti, te cunosc, o parte dintre noi o cunosti si acea parte te cunoaste, cea ce faci o faci pentru o multime de membrii care citesc posturile tale si urmaresc cu mare interes toate raspunsurile pe care le oferi.
                            Ar fi pacat pentru acest forum sa nu mai scrii si ar fi pacat de oameni care te urmaresc. Decizia pe care ai luat-o eu unul personal o consider luata intr-o stare putin nervoasa si am increderea ca vei continua in ciuda multor altor comentarii viitoare cu ajutorul si sfaturile pe care le oferi GRATUIT.
                            Pe aceasta cale tin sa iti multumesc din partea mea si sigur si din parte membrilor ai acestui forum pentru ajutorul pe care l-ai oferit si cred cu siguranta si pentru ajutorul pe care il vei oferii in viitor.
                            In acest forum ai cunoscut si o parte din conducere, o parte care a fost prezenta la intalniri unde ne-am cunoscut si am avut tema de discutie CUTIILE DE VITEZE AUTOMATE.
                            Presupun ca toti care am fost la acele intalniri ti-am lasat o impresie placuta si foarte agreabila, doresc pe aceasta cale in urma intalnirilor pe care le-am avut si unde ne-am si cunoscut personal, respectul de care am dat dovada unii pentru ceilalti sa continuam cea ce am inceput, prietenie, ajutor si respect, respect pe care l-ai dobandit de la marea majoritate prin posturile editate de tine si prin prezenta la intalniri.
                            Asa ca nu iti pot spune ca te rog sa revii asupra deciziei pe care ai luat-o (pentru ca doar femeilor le place sa fie rugate ) , iti spun sa te gandesti ca, contributia ta adusa forumului si sfaturile pe care le oferi sunt un bine pe care la un moment dat, se vor intoarce inzecit si tot cea ce faci este din buna ta vointa.
                            Stiu ca esti o persoana foarte matura si decizia pe care ai luat-o a fost una de moment si nu cea decisiva, astept cu incredere ca vei ramane AUTOMATICUL pe acest forum, acel membru care noi toti ne putem baza.
                            Toate cele bune iti urez si asteptam in continuare cu mare interes sfaturile si posturile tale pentru noi cei care dorim sa invatam de la cei care stiu si am siguranta ca in urma acestei scrisori deschise vei reveni asupra deciziei de moment pe care ai luat-o.
                            Am toata increderea in TINE, ca unele fraze oricare ar fii ele nu te vor mai deranja pe viitor si daca acele fraze, cuvinte sau alte expresii care vor incalca regulamentul, masurile vor fii luate fara nici un sentiment fata de cel care va incalca acest regulament.
                            Multumesc pentru timpul si rabdarea de a citi aceasta scrisoare deschisa si te asteptam in forta cu multe secrete si sfaturi unde TU esti DOCTOR.
                            Last edited by no problem; 03-17-2010, 01:28 AM.
                            E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                            Comment


                            • #59
                              Subscriu la cele scrise de colegul @no_problem. Nu trebuie sa pui la suflet mojiciile si aberatiile unora. Oricum, de acum inainte, toti cei care vor mai ataca o actiune mai mult decat onorabila precum asta a ta, vor fi exclusi. Numai bine.

                              De asemenea, am sters aberatiile lui @dmihnea. Daca revine cu aceleasi magarii o sa primeasca direct ban.
                              Last edited by T_o_r_q_u_e; 03-17-2010, 09:31 AM.
                              sigpice60 525d

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by T_o_r_q_u_e View Post
                                Subscriu la cele scrise de colegul @no_problem. Nu trebuie sa pui la suflet mojiciile si aberatiile unora. Oricum, de acum inainte, toti cei care vor mai ataca o actiune mai mult decat onorabila precum asta a ta, vor fi exclusi. Numai bine.

                                De asemenea, am sters aberatiile lui @dmihnea. Daca revine cu aceleasi magarii o sa primeasca direct ban.
                                Subscriu si eu!
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF