Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=automaticul;168271]Buna seara, hai sa incepem cu inceputul:masina este din 07-23-2007 ,Tmodel, negru metalizat, un rezervor de combustibil de 80L , filtru de particule, EURO 4, si destul de acesorizata , motor 646.821 si o cutie 722.640.
    Pentru a sti ce sa schimbi la masina , ar trebui sa mergi la un dealer , pentru ca masina este capabila se genereze un cod de revizie , acel cod se baga in calculator si se poate scoate fisa de revizie in care ai toate operatiile care trebuiesc facute la acest numar de km.
    Alta optiune ar fi sa mergi la un service si sa schimbi toate filtrele si uleiurile , asta este varianta la care apeleaza majoritatea , tu esti cel care decide ce este mai bine pentru masina ta.
    Ce inseamna ca masina consuma ?cat arata pe bord consumul ,referitor la motorul mai zgomotos peste 140 km/h , sincer este un motor destul de mic pentru o asa caroserie , din acest motiv si consumul un pic mai sus, problema oglinzilor se poate vedea si rezolva cu un Star, trebuie sa se faca ceva setari prin calculatoare.
    Trecerea bordului din germana in engleza se face destul de simplu /www.mercedes-benz.ro/content/media_library/romania/passenger_cars/services/manuals/Manual_utilizare_Clasa_E_zip.object-Single-MEDIA.tmp/Manual_utilizare_Clasa_E.pdf aici ai tot ce trebuie sa aflii despre cum se utilizeaza masina si cum se fac setarile bordului.


    buna seara.consum de 8.6/100 mers constant cu 130 140 km/h din Germania pana in Romania.Oglinzile cred ca nu is electrice adica nu se pot inchide cand inchid masina in settings nu am functia comfort.daca imi puteti spune ce sunt kombifilter si kraftsofffilter?va multumesc

    Comment


    • buna ziua.m-am uitat la uleiul pentru cutia automata,cum ati spus dumneavoastra intr-un post anterior pentru cutia 722.640 ma trimite la pagina 236.14 desi in manula de utilizare imi zice ulei 235.10,236.10,236.12 acuma chiar nu stiu care sa il aleg :
      1.pagina 236.12 Mobil ATF 3353 Exxon Mobil Corporation, FAIRFAX, Virginia/USA
      2.pagina 236.14 Mobil ATF 134 Exxon Mobil Corporation, FAIRFAX, Virginia/USA
      cum va dati seama dupa VIN ce cutie ii?
      va multumesc
      Last edited by hamilton04; 12-14-2010, 13:07 PM.

      Comment


      • Originally posted by hamilton04 View Post
        buna ziua.m-am uitat la uleiul pentru cutia automata,cum ati spus dumneavoastra intr-un post anterior pentru cutia 722.640 ma trimite la pagina 236.14 desi in manula de utilizare imi zice ulei 235.10,236.10,236.12 acuma chiar nu stiu care sa il aleg :
        1.pagina 236.12 Mobil ATF 3353 Exxon Mobil Corporation, FAIRFAX, Virginia/USA
        2.pagina 236.14 Mobil ATF 134 Exxon Mobil Corporation, FAIRFAX, Virginia/USA
        cum va dati seama dupa VIN ce cutie ii?
        va multumesc
        Buna seara, Kombifilter=Filtru de clima (polen),Kraftsofffilter=Filtru de combustibil (motorina).
        Referitor la uleiul de cutie , daca citeai cu atentie ,gaseai codul de Mercedes A001 989 68 03, l-ai gasit dar ai ales varianta mai ieftina Mobil ,OK .dar ATENTIE , ca nu tot ce zboara se mananca si fiecare este liber sa decida pentru masin lui.Inca o data trebuie sa amintesc , ca aceasta lista de lubrifianti nu este valabila numai pentru Romania , ci este valabila pentru tot globul ,si atunci trebuie sa aveti grija ca nu vati gasi ulei Mobil fabricat in VIRGINIA /SUA care se vinde in ROMAnia (pirateria inca merge)
        Consumul de 8,6/100km,LA 130-140, mie mi se pare OK ,dar sa fim seriosi, cred ca ai mai si ciuput-o nu cred ca ai venit cu viteza asta din Germania, majoritatea la da blana sa vada ce a cumparat (daca tine si merge bine ), am glumit .
        Referitor la consum ,te pot lamuri cei care au acelasi model de masina , pentru mine , inca odata spun este un motor micut pentru asa o caroserie.
        Last edited by automaticul; 12-14-2010, 20:11 PM.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, Kombifilter=Filtru de clima (polen),Kraftsofffilter=Filtru de combustibil (motorina).
          Referitor la uleiul de cutie , daca citeai cu atentie ,gaseai codul de Mercedes A001 989 68 03, l-ai gasit dar ai ales varianta mai ieftina Mobil ,OK .dar ATENTIE , ca nu tot ce zboara se mananca si fiecare este liber sa decida pentru masin lui.Inca o data trebuie sa amintesc , ca aceasta lista de lubrifianti nu este valabila numai pentru Romania , ci este valabila pentru tot globul ,si atunci trebuie sa aveti grija ca nu vati gasi ulei Mobil fabricat in VIRGINIA /SUA care se vinde in ROMAnia (pirateria inca merge)
          Consumul de 8,6/100km,LA 130-140, mie mi se pare OK ,dar sa fim seriosi, cred ca ai mai si ciuput-o nu cred ca ai venit cu viteza asta din Germania, majoritatea la da blana sa vada ce a cumparat (daca tine si merge bine ), am glumit .
          Referitor la consum ,te pot lamuri cei care au acelasi model de masina , pentru mine , inca odata spun este un motor micut pentru asa o caroserie.
          Revin cu rectificare , unde gasim Mobil ATF 134 EXXON MOBIL CORPORATION FAIRFAX VIRGINIA USA, /www.starlubricants.ro/ro/produse/lubrifianti-auto/uleiuri-pentru-transmisii-automate
          /www.lubexpert.ro/Lubrifianti-Auto-Uleiuri-Pentru-Transmisii-Automate/.
          http:///www.novachrom.ro/trading/ro/produse/Lubrifianti_auto/1/Fluide_pentru_transmisii_automate/5
          Daca in vreunul din aceste linkuri gasitii MOBIL ATF 134 FABRICAT IN VIRGINIA /USA , jos palaria , AVETI TOT RESPECTUL MEU
          Last edited by automaticul; 12-14-2010, 21:14 PM.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            Revin cu rectificare , unde gasim Mobil ATF 134 EXXON MOBIL CORPORATION FAIRFAX VIRGINIA USA, /www.starlubricants.ro/ro/produse/lubrifianti-auto/uleiuri-pentru-transmisii-automate
            /www.lubexpert.ro/Lubrifianti-Auto-Uleiuri-Pentru-Transmisii-Automate/.
            http:///www.novachrom.ro/trading/ro/produse/Lubrifianti_auto/1/Fluide_pentru_transmisii_automate/5
            Daca in vreunul din aceste linkuri gasitii MOBIL ATF 134 FABRICAT IN VIRGINIA /USA , jos palaria , AVETI TOT RESPECTUL MEU

            buna ziua.deci mobil nu o sa gasesc in Romania atunci dumneavoastra ce ulei imi recomandati pentru cutie care sa il gasesc in Romania si sa fie bun la cutie chiar nu ma intereseaza cat costa?va multumesc

            Comment


            • Originally posted by hamilton04 View Post
              buna ziua.deci mobil nu o sa gasesc in Romania atunci dumneavoastra ce ulei imi recomandati pentru cutie care sa il gasesc in Romania si sa fie bun la cutie chiar nu ma intereseaza cat costa?va multumesc
              Buna seara,eu personal recomand uleiul care il foloseste fabricantul cutiei ,adica Mercedes ,A001 989 68 03 este codul uleiului folosit de Mercedes, deocamdata acest ulei il gasiti numai la dealerii Mercedes aici in Romania , in Germania se poate gasi si la alte magazine de pise, in romanica patronii de magazine,, de piese auto nu prea vand asa ceva .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • buna ziua.am nevoie de un sfat legat de navigatie nu gasesc cdul cu navigatia persoana cu care am fost in Germania zicea ca ii inautru ca alfel nu merge.unde poate fi in magazia de cd ca in DVd nu ii cum pot sa verific?unde ar trebui sa fie codul de la comand aps pentru resetare (daca scot bateria) am uitat sa il intreb pe neamt?unde as putea gasi un manual de utilizare de la comand aps in engleza sau romana?va multumesc

                Comment


                • Originally posted by hamilton04 View Post
                  buna ziua.am nevoie de un sfat legat de navigatie nu gasesc cdul cu navigatia persoana cu care am fost in Germania zicea ca ii inautru ca alfel nu merge.unde poate fi in magazia de cd ca in DVd nu ii cum pot sa verific?unde ar trebui sa fie codul de la comand aps pentru resetare (daca scot bateria) am uitat sa il intreb pe neamt?unde as putea gasi un manual de utilizare de la comand aps in engleza sau romana?va multumesc
                  Buna seara, in acest caz sunt 2 variante :1 mergeti la dealer si faceti un up-date de soft la navigatie si cumparati un cd cu harta europei inclusiv romania , varianta 2 :mergeti la" baietii" care se mai ocupa cu astfel de chestii si vedeti cum iese treaba.
                  Eu personal recomand sa va documentati foarte bine , inainte de a lua decizii ,masina este destul de accesorizata si complexa din punct de vedere tehnic.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Buna seara, am cumparat de cateva zile un c220 cdi, W203 cutie automata, din 2000. Vreau in primul rand sa ii fac revizia la motor si cutie.Unde ati recomanda sa o fac, in special la cutie ma intereseaza ca nu vreau sa ma trezesc cu un ulei de "floarea soarelui" in ea si sa imi pice. Cam la ce pret s-ar ridica un schimb de ulei la cutie impreuna cu filtru si manopera? Multumesc anticipat!

                    Comment


                    • Tot respectul pentru Dl. Automaticul. As avea nevoie de niste sfaturi si clarificari. Sunt proaspatul posesor al unui ML 320 CDI, W164, fabricatie 08/2007, cutie 7G-Tronic, 54.000 km (sper ca reali).

                      I-am facut o verificare generala la AutoKlass Pipera (unde am inteles ca lucrati si dumneavostra) inainte sa o cumpar si mi s-a spus ca totul e in regula. Si m-au sfatuit sa fac schimbul de ulei la cutie la 60.000 km. Unde ma sfatuiti sa fac acest schimb, e OK la AutoKlass la Pipera (poate puteti sa va ocupati chiar dumneavoastra personal?) ? Din ce am citit pe aici, e un proces destul de complicat, si daca nu e facut cum trebuie, sau in graba, pot aparea probleme.

                      Schimbul de ulei implica si flush-ul in cutie ? (am citit ceva pe forumurile din SUA, la ei se practica flush-ul la transmisie, diferentiale, etc) Se face asa ceva si in Romania? E recomandat ?

                      In alta ordine de idei, nefiind foarte familiar cu cutia 7G-Tronic (am avut inainte un Range Rover Sport, in rest doar masini cu cutie manuala), am cateva nelamuriri, ca sa nu le numesc inca probleme:

                      - pe franare, masina intra mai mereu intr-un fel de frana de motor, cutia schimband in treapta inferioara. Se simte un mic soc, e ca si cum masina m-ar ajuta sa franez putin mai mult decat o fac eu din pedala. E normal lucrul acesta ? Se simte in special cand franez pana la repaus la semafor.

                      - cand e frig afara, si motorul/cutia sunt inca reci (desi nu plec niciodata fara sa stau 5 minute sa le incalzesc putin), cutia schimba treptele putin mai sus in turatie, si se simte un mic soc. Odata ce se incalzesc, schimbul in superioara se face foarte lin. E ceva normal ?

                      - chiar si cand sunt calde motorul/cutia, masina sub 2000 ture nu trage aproape deloc, asta bineinteles la o apasare de pedala moderata. Daca apas pedala mai puternic, imi schimba in inferioara la peste 2500 ture, si atunci trage foarte bine. Dar tinand cont ca plaja de cuplu maxim e intre 1600-2800 turatii, mi s-ar parea nomal sa traga cat de cat de la 1600 incolo. E ceva normal sa nu traga bine sub 2000 ? Sau poate nu s-a "invatat" cutia cu stilul meu de mers, poate fostul proprietar mergea foarte incet.

                      Multumesc foarte mult. O sa citesc cu atentie toate sfaturile din acest thread despre menajarea si ingrijirea cutiei, si sper sa ne intalnim la AutoKlass Pipera, daca mai faceti intalniri, sau poate cand vin la service.
                      Last edited by Airscape; 12-20-2010, 11:47 AM.

                      Comment


                      • Buna seara, AIRSCAPE, in cazul schimbului de ulei la cutie , cand crezi ca poti veni , nici o problema , poti sta linga mine sa vezi si sa intelegi despre ce este vorba .
                        Referitor la FLUSH-UL IN CUTIE, chestia asta se practica in Statele Unite , este de fapt o chestie de marketing, pentru a mai ciuguli niste dolari de la cei care nu au ce face cu ei, ce este de fapt acest lucru si ce se intampla cand se face acest flush:este o masinarie cu ajutorul caruia se scoate uleiul din cutie si se baga altul in loc, atat se face ,nu se schimba filtrul sau garnitura si nu se verifica ce este prin baia de ulei.
                        Cred ca am mai spus , schimbul de ulei la cutiile automate indiferent de model ca sunt europene , japoneze sau americane ,are un rost::nu dai baia de ulei jos , si gata pui filtru , torni uleiul , si ai scapat de griji.
                        Sunt putini cei care analizeaza culoarea , mirosul si ce se afla pe fundul unei bai de ulei.In alta ordine de idei, Nefiind foarte familiar cu cutia 7G-Tronic (am avut inainte un Range Rover Sport, in rest doar masini cu cutie manuala), am cateva nelamuriri, ca sa nu le numesc inca probleme:

                        - pe franare, masina intra mai mereu intr-un fel de frana de motor, cutia schimband in treapta inferioara. Se simte un mic soc, e ca si cum masina m-ar ajuta sa franez putin mai mult decat o fac eu din pedala. E normal lucrul acesta ? Se simte in special cand franez pana la repaus la semafor.

                        - cand e frig afara, si motorul/cutia sunt inca reci (desi nu plec niciodata fara sa stau 5 minute sa le incalzesc putin), cutia schimba treptele putin mai sus in turatie, si se simte un mic soc. Odata ce se incalzesc, schimbul in superioara se face foarte lin. E ceva normal ?

                        - chiar si cand sunt calde motorul/cutia, masina sub 2000 ture nu trage aproape deloc, asta bineinteles la o apasare de pedala moderata. Daca apas pedala mai puternic, imi schimba in inferioara la peste 2500 ture, si atunci trage foarte bine. Dar tinand cont ca plaja de cuplu maxim e intre 1600-2800 turatii, mi s-ar parea nomal sa traga cat de cat de la 1600 incolo. E ceva normal sa nu traga bine sub 2000 ? Sau poate nu s-a "invatat" cutia cu stilul meu de mers, poate fostul proprietar mergea foarte incet.

                        Multumesc foarte mult. O sa citesc cu atentie toate sfaturile din acest thread despre menajarea si ingrijirea cutiei, si sper sa ne intalnim la AutoKlass Pipera, daca mai faceti intalniri, sau poate cand vin la service



                        TOT ce ai descris mai sus , sunt lucruri normale pentru acest model de cutie, indiferent pe ce motor este pusa ,daca vei dori sa faci schimbul de ulei la cutie iti voi arata si explica cum lucreaza aceasta cutie, este ca si cum ai juca sah cu un calculator.
                        www.youtube.com/watch?v=Rpe4EUPnumg&feature=related .
                        www.youtube.com/watch?v=FBhoEVSb_wU&feature=related.
                        Sper sa puteti accesa aceste linkuri si sa incepeti sa intelegeti ca,, cutiile automate........
                        Last edited by Luxian; 12-21-2010, 01:21 AM.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Multumesc foarte mult pentru raspuns. Deci sa nu imi fac griji despre cele mentionate mai sus... Vom discuta cu siguranta mai multe la schimbul de ulei. Planuiesc sa il fac mai devreme de 60.000km, dar cred ca dupa Anul Nou.

                          Comment


                          • Am mai remarcat un lucru aseara, cand stau in D cu piciorul pe frana, se aude un huruit in partea din spate a masinii, ca si cum s-ar auzi evacuarea putin mai tare. Imediat cum iau piciorul de pe frana nu se mai aude. In N sau P iarasi nu prea se mai aude asa pronuntat. E cumva o vibratie in evacuare din cauza turatiei sau ceva la cutie/diferentiale ?

                            Comment


                            • Referitor la problema cu:
                              - Pe franare, masina intra mai mereu intr-un fel de frana de motor, cutia schimband in treapta inferioara destul de brusc. Se simte un mic soc, e ca si cum masina m-ar ajuta sa franez putin mai mult decat o fac eu din pedala. E normal lucrul acesta ? Se simte in special cand franez pana la repaus la semafor.
                              Am gasit pe un forum ca multi se plang de aceasta problema, si ca ar fi din cauza "transmission valve body" care ar trebuie sa fie inlocuita si reprogramata pentru a se remedia problema.
                              http://www.mbworld.org/forums/m-clas...nsmission.html
                              Cineva din Europa spune:
                              Just read through your posts and found it very interrested. Its like your dealers in the US dont know a litle problem with the 7 G tronic.722.9** automatic transmissions. There where faults in the valve body in the first cars, but now it doesnt mater how often they change the valvebody or update it its not gona cure the problem. There is a problem with a disk spring in brake 1 "B1". The disk and the spring has to be replaced. There are new partnumbers for these parts. You can tell the dealer to check the adaptation data for these gearchanges 1-2, 3-2, 2-1 and if the cycles are around +/- 20 after a few adaptations the parts have to be replaced. It only about 1 day work, included transmission remove/install and repaired. This with make your transmissons silky smooth again
                              Domnule Automaticul, stiti ceva de aceasta problema ? Se poate remedia la dumneavoastra la AutoKlass Pipera?

                              Comment


                              • Originally posted by Airscape View Post
                                Referitor la problema cu:

                                Am gasit pe un forum ca multi se plang de aceasta problema, si ca ar fi din cauza "transmission valve body" care ar trebuie sa fie inlocuita si reprogramata pentru a se remedia problema.
                                http://www.mbworld.org/forums/m-clas...nsmission.html
                                Cineva din Europa spune:


                                Domnule Automaticul, stiti ceva de aceasta problema ? Se poate remedia la dumneavoastra la AutoKlass Pipera?
                                Buna seara, aceasta problema este destul de veche , a fost intradevar mai la inceputul fabricarii acestei cutii , acum sunt destul de rare cutiile care mai au acest simptom,si daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca este o problema destul de veche, de prin 08-07-2005 in tot acest timp se pot schimba multe.
                                Ceva vreme in urma, scriam ca acest model de cutie , da multe batai de cap , si se pare ca este adevarat , mai spuneam ca tehnologia a avansat si mecanicul a ramas in urma ,iar clientul cumpara fara a se informa corect despre ceea ce cumpara (nici nu are rabdare sa citeasca si sa se documenteze nici nu are de unde), ci pur si simplu el vrea masina si gata , dupa care incepe calvarul , nu gaseste mecanicul care sa ii faca masina din prima , sa-i spuna ce are masina lui.
                                http://www.youtube.com/watch?v=FBhoEVSb_wU.
                                http://www.youtube.com/watch?v=Rpe4EUPnumg&feature=related.
                                Am pus din nou aceste doua link-uri, dar vreau sa nu va uitati ca la niste filme de dragoste , ci sa intelegeti esenta mesajului , cum si ce se intampla in interiorul acestui model de cutie , oricat as scrie si explica cum functioneaza, acest model de cutie , nu este la indemana oricui sa repare si sa inteleaga cum si ce se intampla prin interior, de aici incepe diferenta dintre cei care cred ca stiu sa repare cutii automate si cei care le repara.
                                Tocmai de aceea am facut acea campanie , despre cutii automate , ca lumea sa inteleaga si sa vada cu ochii lui despre ce este vorba , DAR se pare ca nimeni nu este si nu a fost interesat de acest subiect,asa ca fiecare este liber sa decida , ce face cu automobilul sau .
                                Last edited by automaticul; 12-21-2010, 21:45 PM.
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF