Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara, eu nu pot sa recomand unde sa face-ti schimbul de ulei la cutie , este alegerea voastra a tuturor, daca spun sa mergeti la dealer este scump , daca spun sa mergeti la diversi ,nu cred ca va place sa dati masina pe mana oricui.
    Este foarte adevarat ca si colo si colo , mecanicii nu dau foarte multa atentie la ceea ce se gaseste in baia de ulei, si ma refer la toate modelele de cutii automate.
    Acum fiecare este liber sa aleaga unde , cine si cum sa-si repare masina , ideea este sa faci sapaturi si sa gasesti oamenii care crezi tu ca te multumesc cu adevarat.
    Ai nevoie de 9L de ulei 001 989 68 03 10, filtru de ulei ,garnitura de baie si teava de nivel care la km astia este posibil sa fie coapta si sa se sparga in momentul in care dai drumul la ulei din cutie.
    Pretul bineinteles ca difera de la pravalie la pravalie, aici unde lucrez eu pretul este undeva la 400-500 ron(manopera).
    Ce pot sa spun este ca in Romania ,va trece mult timp pana mecanicul roman,va invata sa lucreze curat si ingrijit.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Uleiul a mai fost schimbat o data la 50,000km la Mb in Germania. Eu cred ca i-a venit timpul sa-l schimb iar. Manopera e OK.
      Poate imi dai si mie mai multe detalii pe pm unde te pot gasi.

      P.S Mare dreptate ai cu carpacii din Romania. Tocmai de aceea mi-e si frica sa ma duc sa-l schimb aici in Ro, mai ales ca e o cutie mai deosebita la care multi nici nu au umblat.

      bafta!
      Last edited by wiseguy; 08-17-2010, 22:52 PM.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara,in primul rand masina trebuie pusa in P si dupa aceea opresti motorul, si scoti cheia din contact, chiar daca cutia este in N tot nu poti scoate cheia din contact nu stiu cum poti scoate cheia din contact cu maneta cutiei in D sau R.
        Ca sa pornesti masina ,trebuie ca maneta cutiei sa fie in P , daca reusesti sa pornesti in alta pozitie a manetei masina, inseamna ca ai o problema la contact sau la selectorul de viteze(EWM ,ESM ).
        SALUT da intradevar masina nu porneste nmai in pozitia P dar daca scot din viteza si opresc motorul si masina ii incarcata
        frana de mana nu o tine.Si cind vreau sa o pornesc nu mai iese din viteza

        Comment


        • Originally posted by Tudor040790 View Post
          SALUT da intradevar masina nu porneste nmai in pozitia P dar daca scot din viteza si opresc motorul si masina ii incarcata
          frana de mana nu o tine.Si cind vreau sa o pornesc nu mai iese din viteza
          Din pacate, trebuie neaparat sa repari 'frana de mana', pentru a salva cutia!
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Originally posted by cl600 View Post
            Din pacate, trebuie neaparat sa repari 'frana de mana', pentru a salva cutia!
            Salut pai eu am masina de 4 ani si tot in viteza o opream si nu am avut probleme pina in urma cu o luna dar si acuma din 50 de porniri 1 nu iese din viteza.Multumesc pt raspunsuri

            Comment


            • Originally posted by wiseguy View Post
              Uleiul a mai fost schimbat o data la 50,000km la Mb in Germania. Eu cred ca i-a venit timpul sa-l schimb iar. Manopera e OK.
              Poate imi dai si mie mai multe detalii pe pm unde te pot gasi.

              P.S Mare dreptate ai cu carpacii din Romania. Tocmai de aceea mi-e si frica sa ma duc sa-l schimb aici in Ro, mai ales ca e o cutie mai deosebita la care multi nici nu au umblat.

              bafta!
              Buna seara , pe mine ma gasiti la autoklass pipera , stiu ca nu va face placere sa vizitati aceste locuri ,dar deocamdata este singurul loc in care imi pot desfasura activitatea , si unde se poate face ceva in conditii civilizate si curate .
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by Tudor040790 View Post
                Salut pai eu am masina de 4 ani si tot in viteza o opream si nu am avut probleme pina in urma cu o luna dar si acuma din 50 de porniri 1 nu iese din viteza.Multumesc pt raspunsuri
                Buna seara, in mod normal o masina cu, cutie automata se opreste in felul urmator::ai oprit masina esti cu piciorul pe frana bagi maneta in P si opresti motorul, asta in cazul in care masina este pe o suprafata plana.
                Daca esti in panta:presti masina esti cu piciorul pe frana dupa care tragi frana de mana , bagi maneta in P si dupa aceea opresti motorul, cand pornesti in panta:ornesti motorul , calci frana , bagi cutia in D sau 1 manual in functie de panta,si dupa aceea dai drumul la frana de mana pentru a putea pleca si a nu avea acel soc cand scoti cutia din P si vrei sa pleci de pe loc in panta.
                Faptul ca opresti masina in D sau R nu este o crima dar cred ca nu cutia in sine este problema , si dupa cum am mai spus este posibil ca altceva sa genereze acest lucru, si anume EWM (selectorul de viteze )sau contactul de la frana , cand nu vrea sa iasa din P , incearca sa pui pe cineva sa vada daca se aprind stopurile pe frana, daca se aprind inseamna ca ai alta problema ,si ca ar trebui totusi sa ajungi la un mecanic si un tester.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Originally posted by automaticul View Post
                  Buna seara, in mod normal o masina cu, cutie automata se opreste in felul urmator::ai oprit masina esti cu piciorul pe frana bagi maneta in P si opresti motorul, asta in cazul in care masina este pe o suprafata plana.
                  Daca esti in panta:presti masina esti cu piciorul pe frana dupa care tragi frana de mana , bagi maneta in P si dupa aceea opresti motorul, cand pornesti in panta:ornesti motorul , calci frana , bagi cutia in D sau 1 manual in functie de panta,si dupa aceea dai drumul la frana de mana pentru a putea pleca si a nu avea acel soc cand scoti cutia din P si vrei sa pleci de pe loc in panta.
                  Faptul ca opresti masina in D sau R nu este o crima dar cred ca nu cutia in sine este problema , si dupa cum am mai spus este posibil ca altceva sa genereze acest lucru, si anume EWM (selectorul de viteze )sau contactul de la frana , cand nu vrea sa iasa din P , incearca sa pui pe cineva sa vada daca se aprind stopurile pe frana, daca se aprind inseamna ca ai alta problema ,si ca ar trebui totusi sa ajungi la un mecanic si un tester.
                  Salut unde este acest EWM este cumva la maneta de viteze sau unde ?

                  Comment


                  • Originally posted by Tudor040790
                    Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002, 190000 Km cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza .Am patit de 4 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Seria de caroserie WDB9036631R472661.Azi am patit ceva nou mergand pe drum cam la 30 Km/h,cutia a ramas blocata in treapta 2.Am incercat sa schimb + -,dar nimica am mai mers un pic si am oprit motorul am stat vro 5 min si totul a revenit la normal.Tin sa mentionez ca uleiul din cutie de cand ii la mine (4 ani) nu a fost schimbat si am facut 80000 Km si nu stiu sa fi fost schimbat nici inainte.Maine ma duc sa schimb uleiul si filtrul, dar va rog sa ma ajutati cu un sfat o ideie care ar fi problema la ce sa ma astept.Va multumesc mult
                    Buna seara, bineinteles chiar trebuie sa schimbi uleiul din cutie , DAR nu vei rezolva in totalitate problema , pentru ca se pare mai ai si ceva probleme la cutie si pentru asta este bine ca inainte sa schimbi uleiul sa pui un STAR pe masina si sa vezi ce defectiuni sunt la cutie , de abia dupa aceea poti schimba uleiul din cutie, este bine sa gasesti un mecanic, care stie cutii automate pentru a te putea ajuta sa rezolvi problema ta.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by Tudor040790 View Post
                      Salut unde este acest EWM este cumva la maneta de viteze sau unde ?
                      Este chiar maneta de viteze , este un ansamblu electronic pe care il poti controla cu STARUL .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Originally posted by wiseguy View Post
                        Uleiul a mai fost schimbat o data la 50,000km la Mb in Germania. Eu cred ca i-a venit timpul sa-l schimb iar. Manopera e OK.
                        Poate imi dai si mie mai multe detalii pe pm unde te pot gasi.

                        P.S Mare dreptate ai cu carpacii din Romania. Tocmai de aceea mi-e si frica sa ma duc sa-l schimb aici in Ro, mai ales ca e o cutie mai deosebita la care multi nici nu au umblat.

                        bafta!
                        Tocmai de aia fa-ti un drum si dute in Germania sa-ti faci schimbul,acolo si uleiul e mult mai calitativ decat cel adus la noi in tara,o sa ai si garantia ca te va tine mai mult cutia,asta mi-a spus-o un inginer de la Autoklass din Sibiu ieri cand m-am dus sa fac o intrebare referitor la cheia de contact si cu ocazia asta fac si o paranteza,scuze de offtopic,cheia costa 1000 RON deoarece e cheia noua aparuta cu crom pe ea si trebuie si tija metalica din ea facuta la comanda,asta pentru cei care mai sunt patiti sau o vor pati si trebuie s-o schimbe.

                        Comment


                        • Originally posted by Tudor040790
                          Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002, 190000 Km cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza .Am patit de 4 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Seria de caroserie WDB9036631R472661.Azi am patit ceva nou mergand pe drum cam la 30 Km/h,cutia a ramas blocata in treapta 2.Am incercat sa schimb + -,dar nimica am mai mers un pic si am oprit motorul am stat vro 5 min si totul a revenit la normal.Tin sa mentionez ca uleiul din cutie de cand ii la mine (4 ani) nu a fost schimbat si am facut 80000 Km si nu stiu sa fi fost schimbat nici inainte.Maine ma duc sa schimb uleiul si filtrul, dar va rog sa ma ajutati cu un sfat o ideie care ar fi problema la ce sa ma astept.Va multumesc mult
                          STOPPP, masina asta are cutie manuala , faci misto de mine sau vrei sa vezi daca ma duce capul ???
                          Serie de motor::612981150675843
                          Serie cutie::71664301646156
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by automaticul View Post
                            STOPPP, masina asta are cutie manuala , faci misto de mine sau vrei sa vezi daca ma duce capul ???
                            Serie de motor::612981150675843
                            Serie cutie::71664301646156
                            Salut are cutie automata pe cuvintul meu da nu is nebun acuma sa imi bat joc de oameni care incearca sa ajute si sa imi zici te rog ce ii '' STAR".ca o sa trec pe la un service mine.Multumesc mult

                            Comment


                            • Originally posted by Tudor040790 View Post
                              Salut are cutie automata pe cuvintul meu da nu is nebun acuma sa imi bat joc de oameni care incearca sa ajute si sa imi zici te rog ce ii '' STAR".ca o sa trec pe la un service mine.Multumesc mult
                              Chiar nu te inteleg.De o pagina intreaga tot intrebi una si alta despre cutia asta a ta.Pune frate mana pe telefon si suna-l pe colegul automaticul.

                              Numar telefon: 0722623721
                              Last edited by Luxian; 08-19-2010, 08:20 AM.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara , pe mine ma gasiti la autoklass pipera , stiu ca nu va face placere sa vizitati aceste locuri ,dar deocamdata este singurul loc in care imi pot desfasura activitatea , si unde se poate face ceva in conditii civilizate si curate .
                                Trebuie 9 litri cu totul, sau doar 9 in cutie plus inca cativa pt spalat ?
                                Acolo pot sta langa masina cand se efectueaza schimbul ?


                                Multumesc !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF