Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > Mercedes Benz totul despre ...

Mercedes Benz totul despre ... Discutii generale.

Cutiile de viteze automate

Mercedes Benz totul despre ...


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2018, 07:09 AM   #2341
herchea
Senior Member
 
herchea's Avatar
 
Join Date: Nov 2016
Location: Kuwait
Motorizare : 4966
Age: 34
Posts: 219
:
[Senior Member]
Default

Nu este normal! Pentru evitarea viitoarelor neplaceri un Star, diagnoza amanuntita la unul din colegii priceputi care ofera aceste servicii in aria dedicata a forumului. Ideal ar fi sa ai idee despre ultimul schimb de ulei din cutie. Ca sa poti lua deciziile potrivite!
__________________
"The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."
herchea is offline   Reply With Quote
Old 05-29-2018, 20:26 PM   #2342
laurentiuionut2
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: ramnicu valcea
Motorizare : c200 kompressor
Age: 33
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by catalin.ileana View Post
Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

Multumest anticipat!

Sa mi anunti si pe mine te rog daca ai rezolvat problema. Multumesc si o seara buna !
laurentiuionut2 is offline   Reply With Quote
Old 05-30-2018, 21:03 PM   #2343
Dan.M
Member
 
Join Date: Aug 2014
Location: Germania
Motorizare : 2200
Age: 45
Posts: 33
:
[Member]
Default

Acum o saptamana am schimbat si eu uleiul in cutia automata 5G, cu ulei de la reprezentanta, original.
Al meu W203 are 614.000 km pe bord, iar uleiul ce l-am scos din cutie era negru vascos/dens.
Cutia a fost spalata cu ceva solutie de la Wurt, iar ca timp, a durat 1 ora toata munca aici in Hanau Germania.
Magnetul arata ca o gogoasa, era plin cu pilitura, iar mecanicul a spus ca fostul proprietar a cam uitat sa schimbe uleiul de myult timp.
Diferentele s-au simtit imediat, masina schimba lin acum, pe cand inainte avea oarece socuri mici.
Va recomand tuturor sa faceti schimbul de ulei la timp, veti fii surprinsi dupa aceea.
Dan.M is offline   Reply With Quote
Old 05-30-2018, 22:34 PM   #2344
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 402
:
[Senior Member]
Default

Uleiul schimbat cu 60.000 km in urma intr-o stare asa de strasnica nu tea pus pe ginduri ca cutia are probleme??In foto nici nu poti sa zici ca-i ulei murdar.Aici se vede o emulsie ciudata---foarte straniu.Eu de exemplu asa ceva am vazut ultima data la un kompressor w211 dar era din cauza antigelului.Ok,cind vine omul sa schimbe uleiul ca-i timpul de schimbat e una.Dar cind vine cineva si vrea sa schimbe uleiul ca are ceva socuri,in primul rind te urci la volan si incerci sa intelegi despre ce merge vorba.Din cauza uleiului murdar cutia nu va avea soc doar di 1 in 2(cu toate ca la 5G majoritatea incurca blocarea convertitorului in 1 treapta cu schimbarea din 1 in 2) ci va face mai multe glume.Ulei murdar inseamna filtru infundat, ce duce imediat la presiune insuficienta-intinsul vitezelor,motorul mai galagios pentru viteza cu care conduci,socuri la primele 3 sau 4 trepte,vibratie...Pentru discutia de mai sus:-nu are treaba uleiul cu socul din 1in2(despre ce fel de soc ,inca trebuie de concretizat).Da,intradevar dupa schimb izbitura va fi mult mai moale,dar asta doar din motivul uleiului nou(mai dens).Peste 2-5000km totul apare.Din 100% doar in 15%(poate si mai putin)uleiul lecuieste o cutie cu CEVA probleme.Ce tine despre 700 000km fara probleme - cutia nu moare doar de la chilometri.Mai repede te lasa o cutie cu 150 000km facuti prin rominia ca una cu 500 000km facuti pe autostrazi in germania.Totul depinde de numarul cuplarilor,activarea solenoizilor,miscarea plunjerilor in blocul hidraulic--spirali moarte(sau chiar rupte),uzuri in canalele plunjerilor,discuri roase etc.Despre modul cum ai facut schimbul uleiului-bravo,cu toate ca povestea e destul de veche.
optik is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2018, 15:10 PM   #2345
ElvCrys
Junior Member
 
Join Date: Apr 2017
Location: UK
Motorizare : 3200
Age: 28
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Va rog mult sa aveți răbdare sa citiți e o problema necunoscuta am fost aici la mine peste tot.. Nu se baga nimeni.. Ma pun sa schimb cutia

Dețin un Mercedes Clk 3.2 V6 benzina 2002. Sunt în Anglia cu masina și doresc sa vin în România în august în concediu si implicit am dat de voi.. Dar îmi este frica sa plec la drum lung de-aceea am nevoie de un sfat bun de la voi în special de la Automaticul
Sa va spun cum se comporta cutia mea pe parcursul unei zi obișnuite
-când o pornesc dimineața totul este ok cutia schimba în turații mai ridicate și mai greu ceea ce e normal pana se încalzeste, când uleiul este încă rece schimbarea treptelor 1-2 2-3 se face o idee mai brutală adica se simte ca ma împinge de la spate.. Asta doar maxim primele 5 10 minute pana se incalzeste uleiul în cutie.. (pana aici nu cred ca am vreo problemă)
- după aproximativ 20 minute când totul a ajuns la temperatura optima nu mai simt când se face schimbul vitezelor e perfect, o problema cred ca apare când rulez cu 80 70 100 depinde și frânez de urgent sau puțin mai tare pana la 0km.. Simt când retrogradează din treapta 2 în 1 sau din 3 in 2 un soc parca m.ar împinge de la spate puțin parca și aud în cutie când a schimbat.daca frânez in timp și normal nu simt absolut nimic totul e lin , (pana aici nu știu sigur dacă cutia are vreo problema sau nu)
- problema care ma supăra și îmi taie elanul de a pleca la drum lung e următoarea.. Cand stau parcat cu levierul în P sau N și accelerez încet de la 1 pana la 2 mii 3mii turații.. Se aude un zornait metalic în cutie care se intensifica odată cu creșterea turatiilor.. La relanti nu se aude absolut nimic, la fel și după 3mii 3.2000 nu se mai aude acel zornait sau cel puțin nu îmi mai dau seama de zgomotul motorului.. Deci repet când levierul este pe P sau N la relanti normal 700 800 rotații se aude frumos doar motorul cum accelerez și trec de 1100 începe un zornait ca o tabla de aliminiu desprinsa care vibrează și lovește ceva metalic.. Zgomotul zornaitul se intensifica odată cu creșterea turației în sincron cu zgomotul pana aproape de 3mii.. Daca apăs accelerațiea puțin mai tare zgomotul zornaitul creste liniar odată cu plaja de turații la fel și dacă iau piciorul zgomotul scade.. Daca ridic total piciorul nu se mai aude nimic dubios..
- am încercat sa o pun în D sau R sa țin frâna și sa accelerez ușor pana la 2 mii rotații măcar sa aud dacă se mai aude zgomotul.. Si surpriza în D sau R nu se aude.. (știu ca nu e bine ce am făcut dar trebuia sa ma conving dacă se aude și în mers în viteza sau doar pe neutral)
Menționez ca nivelul uleiului este bun și schimbat acum 9000km poate e puțin peste o idee.. Dar știu ca oricum are supapa de supraplin... Daca nu ma înșel.. Cutia am luat-o de pe o masina căruia nu ii cunosc istoricul și a făcut asa din prima zi doar ca era puțin mai silențios acel zornait metalic.. Acum după 2 ani se aude tare și urat. Pot trimite o mostra audio sau video... Va rog mult măcar un sfat dacă ar trebui sa ma îngrijorez. Mentionez ca nu am nici o eroare pe calculatorul cutiei și blocul de valve funcționează bine.. Am un tester bunicel și nu am nici o eroare pe cutie nici în mers nici în testele pe loc când testează blocul de valve.. Totuși zgomotul este oribil parca se rupe în 2 cutia când e pe N și accelerez.. Paradoxal masina schimba și merge exemplar in D sau R nu are nici o simptoma din cele enumerate pe site-urile specializate doar cu mici șocuri la rece sau în retrogradare cu frână brutală..
Mai menționez ca acest zgomot de zornait metalic de aude numai după ce s-a încălzit bine uleiul din cutie cam după 10km. Dimineața la rece nu se aude absolut nimic. .. Pot sa o accelerez pe N sau P cât doresc și cum doresc se aude normal. Va mulțumesc pentru rabdare
ElvCrys is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2018, 21:10 PM   #2346
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 402
:
[Senior Member]
Default

De obicei,daca se aude doar in N-zgomotul vine de la un pachet de frictiune uzat.Dar,pentru a primi un raspuns corect 100%,trebuie desfacuta cutia. Absolut nu te sfatui sa te pornesti la un drum lung.Cred ca esti sigur ca zgomotul vine de la cutie ?
optik is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2018, 00:47 AM   #2347
laurentiuionut2
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: ramnicu valcea
Motorizare : c200 kompressor
Age: 33
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by catalin.ileana View Post
Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

Multumest anticipat!
ati rezolvat problema ? imi puteti da nr dvs de tel ? multumesc
laurentiuionut2 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:26 AM   #2348
hamilton04
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: cluj napoca
Motorizare : e220 cdi 170 cp
Posts: 46
:
[Member]
Default probleme cutie e220 cdi

Buna ziua

Am o problema la cutie apar unele socuri (cand o turez sa schimbe vitezele) din cand in cand sunt momente cand masina merge foarte bine.
Cei de la reprezentanta zic ca ar fi placa electronica uleiul la cutie nu cred ca a fost schimbat desi apare pe carte ca a fost verificat in germania la 160 de mii de km, masina are 290 de mii de km.Cand am adus masina am fost la reprezentanta si insistau ca uleiul nu se schimba la cutie numai daca apar probleme.
Ce imi recomandati sa fac sa schimb prima data uleiul la cutie sau sa schimb si placa?

Va multumesc
hamilton04 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 14:02 PM   #2349
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 402
:
[Senior Member]
Default

Ca sa putem da un sfat cit mai sigur ,e nevoe de o explicatie mai profunda.Cind se simt smunciturile mai tare(pe rece sau fierbinte)?La care viteze?Cind schimbi tu manual smunceste?Si daca mai ai ceva explicatii,vor fi doar de ajutor.
optik is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2018, 07:56 AM   #2350
ggaby1981
Junior Member
 
Join Date: Dec 2016
Location: Timisoara
Motorizare : A160
Posts: 25
:
[Junior Member]
Default

Care e cauza cand la rece am nivel ok la ulei si la cald cu motorul pornit nivelul este sub cel rece. Problema este ca in vit. 1 la plecare de pe loc aluneca foarte tare, după ce schimba in vit. 2 numai sunt probleme
ggaby1981 is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 13:58 PM   #2351
hamilton04
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: cluj napoca
Motorizare : e220 cdi 170 cp
Posts: 46
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by optik View Post
Ca sa putem da un sfat cit mai sigur ,e nevoe de o explicatie mai profunda.Cind se simt smunciturile mai tare(pe rece sau fierbinte)?La care viteze?Cind schimbi tu manual smunceste?Si daca mai ai ceva explicatii,vor fi doar de ajutor.
Buna ziua

Smucitura se simte la cald la viteza mica nu am schimbat manual azi de exemplu am patit dupa ce am plecat de la spalatorie si acum masina merge normal.Offtopic din cauza releului de buji se poate ca filtru de particule sa nu is faca regerare? Multumesc
hamilton04 is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2018, 16:54 PM   #2352
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M651
Age: 47
Posts: 3,293
:
[MBRetrofit]
Default

Releul de bujii e foarte important in cadrul procesului de regenerare, la fel orice eroare legata de managementul motorului se resimte în funcționarea cutiei.

Pt probleme legate de motor, te invitam sa deschizi post nou in aria dedicata.

Daca cei de la reprezentanta au testat mașina, înseamnă că au generat un raport de diagnoza, pe care ar fi bine sa îl ceri ( daca ai platit testarea ) și să îl postezi aici.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

www.mbretrofit.ro

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2018, 16:32 PM   #2353
laurentiuionut2
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: ramnicu valcea
Motorizare : c200 kompressor
Age: 33
Posts: 3
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by catalin.ileana View Post
Buna ziua, prima postare pe acest forum si din pacate este cu o cerere de ajutor pentru o mica problema la proaspata achizitie: un C Class (w204) C200 Kompressor din 2007 automata 5G.
Masina are 104.000 de km, achizitionata din Romania si cu service complet la MB.
Problema este ca in momentul in care schimba din treapta I in a II-a se simte un soc, parca mai redus la plecarile mai agresive, nu si la down-shift.
Am vazut in carte, ca s-a schimbat ulei-ul la cutie la 62.000 km.
Ma poate sfatui cineva unde o pot duce pentru o verificare cap-coada completa? Mi-am facut o programare la AutoClass, dar poate imi recomandati sa ma duc in alta parte, stiu ca la orice marca exista service-uri si service-uri..., eu mai am un Subaru si il duc la doctor doar in Brasov spre exemplu ca stiu ca sunt f seriosi.
In plus am senzatia ca masina are o trepidatie la relanti, chiar si pe N, dar poate este ceva normal pentru aceasta motorizare si uneori porneste greu ~3-4 sec (random, indiferent de rece cald), alteori porneste instant. Poate ar trebui sa iau in calcul si o potentiala uzura a tampoanelor de la motor?

Multumest anticipat!
daca ati rezolvat problema imi puteti spune si
mie ? sau lasati-mi un nr de telefon si va sun eu. multumesc

A SE CITI REGULILE DE POSTARE!

Last edited by cutaresku; 07-19-2018 at 16:47 PM.
laurentiuionut2 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2018, 13:53 PM   #2354
ediskan89
V.I.P
 
ediskan89's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Constanta
Motorizare : 2.0D ;2.9 TD
Age: 29
Posts: 1,452
:
[V.I.P]
Default

Nu pot șterge dublul post.

Last edited by ediskan89; 08-06-2018 at 14:01 PM.
ediskan89 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2018, 13:54 PM   #2355
ediskan89
V.I.P
 
ediskan89's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Constanta
Motorizare : 2.0D ;2.9 TD
Age: 29
Posts: 1,452
:
[V.I.P]
Default

Salut...de curand am un ML 270 cutie automata si vreau sa ii schimb uleiul din cutie,problema e ca in Constanta nu prea am unde sau nu stiu eu unde o recomandare ceva? Chiar daca ma deplasez pana in bucuresti ...Menționez ca mi s-a blocat de vreo 3-4 ori cutia dar si-a revenit daca o opream si o porneam
P 2600 - terminal 87, undervoltage
P2602- Voltage supply of the valves
P2001- fault stored in ETC
P2502- gear îs implausible or the transmission îs slipping
ediskan89 is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2018, 23:50 PM   #2356
ROV
Member
 
Join Date: Aug 2017
Location: Dolj
Motorizare : 1.8
Posts: 44
:
[Member]
Default Posibila problema 722.6 w211 facelift.

Salutare,
Sunt fericitul proprietar al unui w211 fabricat in 08 2006 cu seria de caroserie WDB2110411B069346.
Este modelul cu cod 486 Pachet sport, echipat cu motorul m271.956 si cutie automata si are in prezent 141000 km, fiind cumparata in mai 2018 de la privat din Germania cu 134000 km.

Conform cartii service, primul schimb de ulei la cutie s-a efectuat la 126000 km in oct 2017 cu ulei si filtru originale.

Fiind prima mea masina automata mi-a luat putin timp pana m-am obisnuit cu ea, in primele mii de km mi-se parea super silent si legata iar acum incep sa mai aud cate un greieras sau zgomot ala suspensie.

Problema mea este urmatoarea:

- Masina are un patinaj imediat ce schimba tr 2, adica la 2000 de rpm trece in tr 2 daca acceleratia este putin calcata 15%, turatia scade la un 1300 de rpm aprox, daca mentin acceleratia calacata putin, usor se ridica la 2000 rpm si viteza creste odata cu turatia insa daca imediat ce schimba tr2 incerc sa o accelerez mai puternic insa turatia urca la 1800 rpm si se simte ca patineaza, la fel ca la o manuala atunci cand nu este cuplat ambreiajul complet.
Daca in momentul in care incepe patinajul ridic aceleratia se simte cum cupleaza (lock-up la aprox 1600-1800) apoi pot accelera fara sa apara acel patinaj. La fel, face si cand schimba tr 3 insa mult mai putin, insa aici, la cald apare un mic delay de 1 secunda in care turatia creste cu 200 rpm apoi cupleaza.(termenul gasit pe forumuri ar fi flare)
Am observat ca daca plec mai hotorat de pe loc si schimbul de treapta se face la un 3000 rpm, turatia scade la 2000 si nu se mai manifesta acest simptom, insa se pastreaza acel salt in gol de 200 rpm intre 2 si 3
La rece simptomele sunt aproape inexistente insa la tr 2 inca percep un mic patinaj.
Daca merg in mod manual si dupa schimbul de tr 1 2 si 2 3 astept 1 sec 2 sa cupleze pot accelera linistit fara sa patineze si in panta cu inclinatie mare. Nu am obervat patinaj la tr 4 si 5.
Daca la urcare pante retrogradez din 2 in 1, nu se simte patinaj (turatia este in sincron cu viteza)

Masina nu are erori pe cutie, nu da socuri la trecerile PRND(se simte o cuplare la rece insa la cald abia este sesizabil), nu da socuri la downshift sau upshift, nu vibreaza si nu scoate zgomote, schimba treptele pe modul manual fara probleme. Motorul nu are erori si nu moare, turatia nu fluctueaza, scurgeri nu are si cablajul mufei este uscat.

Am schimbat uleiul din cutie, crezand ca poate rezolv, m-am gandit ca fiind facut primul schimb la 126000 masina sigur a avut ceva depuneri, schimbul facandu-se cu 7.5 l(am gasit buson la converter), insa cutia se comporta identic. Mentionez ca magnetul era curat si in baie am gasit o depunere foarte fina de material cenusiu ce s-a scurs odata cu uleiul apoi cu un jet de brake cleaner.


Care ar putea fi cauzele? sa fie oare depuneri la blocul de valve? sa incerc o demontare si o curatare a blocului de valve? sa fie solenoidul de lock-up lenes sau cu depuneri? (masina are 140000 reali, e posibil?)
Sa incerc o resetare si o calibrare cu star?
(am citit toate paginile thread-ului)

In Craiova nu am auzit de cineva care sa fie "dedicat" si la care sa pot apela pentru diagnoza si calibrare.

Imi cer scuze pentru post lung insa am vrut sa detaliez cat mai bine, poate aveti idee ce are cutia?

Multumesc.

Last edited by ROV; 08-10-2018 at 00:00 AM.
ROV is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2018, 10:20 AM   #2357
steradulescu
Senior Member
 
steradulescu's Avatar
 
Join Date: May 2012
Location: timisoara
Motorizare : 2200
Age: 33
Posts: 2,040
:
[Senior Member]
Default

Asta e cea mai proasta abordare sa schimbi uleiul in cutie după ce apar problemele crezând ca se rezolva ceva,uleiul se schimba când e termenul de schimbat plus ca atunci când iei o mașina indicat ar fi sa schimbi tu tot gen ulii motor cutie etc.Cam repede problemele la cutie ținând cont de km ,dacă sunt reali!
steradulescu is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2018, 10:34 AM   #2358
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M651
Age: 47
Posts: 3,293
:
[MBRetrofit]
Default

Pt ediiskan89, eroare cu slipping este f gravă, nu cred că placa electrica are ceva. Aici pe forum găsești verificarile uzuale, tip ulei, nivel ulei, conectorul care scapă ulei, calculatorul care poate fi plin de ulei.

Pt ROV, logica lock-up clutch-ului este să permită alunecare imediat ce apare o cerință diferita de mersul constant. El se cuplează intre schimburile de viteze, doar daca nu schimbi pozitia pedalei de accelerație și se decuplează când se produce un schimb de viteze sau când crești cerința, pt a ajuta motorul sa intre in regimul superior de turație.

Cantitatea de ulei pare OK, o verificare cu joja e oricum obligatorie.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

www.mbretrofit.ro

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

Last edited by cl600; 08-11-2018 at 13:28 PM.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-2018, 17:51 PM   #2359
ROV
Member
 
Join Date: Aug 2017
Location: Dolj
Motorizare : 1.8
Posts: 44
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by steradulescu View Post
Asta e cea mai proasta abordare sa schimbi uleiul in cutie după ce apar problemele crezând ca se rezolva ceva,uleiul se schimba când e termenul de schimbat plus ca atunci când iei o mașina indicat ar fi sa schimbi tu tot gen ulii motor cutie etc.Cam repede problemele la cutie ținând cont de km ,dacă sunt reali!
Cred ca nu m-am exprimat clar, fluidele masinii au fost schimbate imediat ce am adus-o, mai putin antigelul si lichidul de frana pe care le-am testat si sunt in parametri insa le voi schimba preventiv in viitorul apropiat.
KM din cartea service bat cu log-ul de interventii de la Mercedes, masina fiind luata direct de la privat din curte de catre mine, nu cred sa aiba mai mult decat este pe bord si ma pricep putin la masini.

In ceea ce priveste acest "shift flare" 1-2 2-3 precum si acel patinaj imediat ce schimba 2, efectiv nu gasesc care sa fie cea mai probabil cauza dat fiind faptul ca la rece functioneaza perfect.

Ma gandeam ca poate s-a mai lovit cineva de simptomele aste la o masina cu km relativ putini insa fara service cutie pana la 120 de mii.

In ordinea posibilitatilor ar fi:
1.Adaptari cutie( insa nu s-a intervenit la ea si automat nu ar trebui sa necesite readaptare de converter si clutch)
2.Mizerie in valve body ( insa ar trebui sa faca si la rece si la cald)
3.Actuatori (insa schimba ok la rece)
4.O ring-uri obosite care nu etanseaza odata ce uleiul se incalzeste si devine mai fluid.

Alte idei?
In cazul in care gasesc pe cineva cu star, ce ar trebui urmarit?

Multumesc.
ROV is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2018, 13:28 PM   #2360
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M651
Age: 47
Posts: 3,293
:
[MBRetrofit]
Default

Comentariul meu de mai sus, l-ai citit?
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

www.mbretrofit.ro

Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
220cdi, automata, automate, cutie, cutie viteza automata, cutiile, e200, glk, limp, mercedes, mode, probleme, salut, viteze, w124


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 23:38 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF