Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna, am si eu o nelamurire in legatura cu o cutie de viteza automata , Cutia de pe C220 Cdi 2006 W203 cod cutie : 722699 06 249570 , care doresc sa o montez pe un EKLASS W211 2.2 cdi 2005 cod cutie : 722699 05 833903 si voiam sa stiu daca estei 100% compatibila sa o pot monta pe Eklass.
    Va multumesc anticipat!
    Dezmembrari Auto Mercedes-Benz Alba-Iulia Sos. De Centura Contact : 0743 462 289

    Comment


    • WDB2110041A154582 Nu stiu exact ce model de cutie are dar este automata.
      Am 2 probleme
      1: La plecarea de pe loc daca accelerez progresiv deci incet nu cupleaza si daca accelerez tare urca pana in 2000 abia apoi scade semn ca cupleaza.
      2: Este normal cu cutia asta sa nu pot trece de 150km/h? la 148km/h viteza mea maxima este in ultima viteza cred si este la 4800 rpm si nu poate mai mult.Este normal?
      Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie dar sunt putin ingrijorat fiindca nu am mai intalnit asa ceva sa nu pot trece peste 150km/h , mentionez ca au fost decuplate limitatoarele pentru iarna roti iarna etc.

      Comment


      • Si daca iti trecea de viteza de 150 km/h tot nu era ok sa nu cupleze cand pleci de pe loc.
        Masina trebuie sa plece de pe loc la relanti cand esti in D si iei piciorul de pe frana. Nu trebuie sa cupleze numai cand o turezi, deci este o problema.
        Probabil ca nu ai destul ulei in cutie dar pot fi si alte probleme. Tester Star si neaparat service la cutie.
        Atentie la schimbul de ulei...mergi la cineva care stie ce face. Mai bine dai un ban in plus dar sa-ti spele cutia si convertizorul cu o tura de ulei pe care apoi sa-l lase sa curga si dupa sa-ti faca nivelul cu ulei curat.
        Personal am asistat la schimbul de ulei in cutie la Passatul meu de 2.5...cel de la care am cumparat masina mi-a zis ca a facut schimbul cu un an in urma dar cand am desfacut a curs "noroi" din cutie. Sincer nici nu stiu cum mai schimba vitezele.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • Scuze am uitat sa mentionez treaba asta dar e prima cutie automata la mine.

          La plecarea de pe loc daca nu ating acceleratia masina pleaca de pe loc dar cand incep sa compensez cu acceleratia se tureaza apoi scade si cupleaza in viteza.La fel se intampla si in marsalier pleaca singura fara sa o ating.
          Oare daca fac schimbul de ulei in cutie se va rezolva problema cu viteza? Sau asa este cutia asta?Nu ma deranjeaza foarte tare atat doar ca la 110 este in 3000rpm cam mult parerea mea.Eram pe autostrada viteza mea max 148 si ma depasit un wv polo de dinainte de 2000 am ramas putin dezamagit ca eram intrun e class si nu puteam sa ii dau mai mult.

          Comment


          • NU este ok.
            Cum am spus si mai sus primul pas este schimbul de ulei. Tot vorbind aici nu se va repara. Mai mult te asigur ca orice W211 220 sau 200 cdi trece de 150 de km/h.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • Originally posted by automaticul View Post
              Buna seara, pentru toti cei care m-au sunat si pentru cei care au trimis mesaje , saptamana asta am fost si eu in concediu , dupa trei ani de pauza , la inceputul acestei saptamani voi face in asa fel ca toti cei care m-au contactat ,sa le pot raspunde si sa rezolvam problemele .
              Inca un aspect :EU REPAR SI MA OCUP DE CUTII AUTOMATE , PE LANGA PASIUNE , ASTA ESTE MESERIA MEA .
              ORICE CUTIE AUTOMATA , INDIFERENT DE MODEL , SE POATE REPARA .
              Pentru cei care doresc ,acesta este nr de tel :0722623721
              Buna seara! Am un M Vito (W638), cu cutie de viteze automata ZF - 4HP20. Doresc sa-i schimb uleiul, insa am cateva nelamuriri. Am citit cateva fise tehnice in acest sens, iar concluziile sunt urmatoaele: cel mai indicat ulei ar fi unul produs chiar de firma ZF - LifeGuard Fluid 5. Apoi ar mai fi un echivalent - Mobil ATF LT 71141 care nu stiu daca are chiar aceleasi proprietati. Cei de la Mobil il recomanda pt asa ceva, insa cei de la ZF nu. Nu am idee daca e o chestie de marketing sau nu. Apoi ar mai fi RAVENOL ATF 5/4 HP FLUID. De asemeni f recomandat de producatorii Ravenol, insa nu si de cei de la ZF. Vroiam sa te intreb, din ceea ce stii, care e cel mai indicat? Apoi vroiam sa stiu ce fel de filtru de ulei are nevoie aceasta cutie si unde as putea gasi toate astea la un pret mai bun.
              Multumesc mult!
              De asemeni, orice informatie suplimentara cu privire la aceasta cutie, in ceea ce priveste intretinerea, exploatarea optima etc, e binevenita!
              Toate cele bune!

              Comment


              • Salutare baieti , revin pe un cont nou deoarece am uitat parola/mailul la cel vechi.

                Am un W210 din 1996, 230E. ( si un w124 care asteapta cuminte o reconditionare )

                La 210...
                De la inceputul acestei ierni a tot facut probleme cu cutie cand era frig, in special dimineata, si anume:
                -o las sa se incalzeasca in jur 15 minute, plec cu ea, nu schimba cutia oricat ai ridica turatia. Dupa 5-8 km de mers asa, incepe sa schimbe.
                Simptoma asta apare doar cand temperatura ajunge pe la -3,-2 grade.
                Ieri am fost la cineva avizat, zic eu, care repara doar cutii automate, pentru o constatare. A schimbat placa electronica, cu una SH, reconditionata probabil, totul ok. ( Destul de scump, dar asta e ). Astazi, -4 grade, aceasi problema...

                In concluzie nu s-a rezolvat nimic dupa schimbarea placii electronice.

                A mai patit cineva ceva asemanator? Care ar fi solutia?
                Am vorbit cu tipul unde am schimbat placa electronica si mi-a spus ca acum ramane sa schimbam blocul, insa nu stiu ce sa fac .

                In trecut am fost la Cristi ( Automaticul ) cu masina pentru un schimb de ulei si totul a fost in regula.

                Mentionez ca ieri cand am desfacut placa electronica, a iesit foarte putin ulei, undeva la 2L.

                Va salut si respect pentru ce faceti aici!
                O zi buna!

                Comment


                • Uleiul nu e la nivel. Trebuie completat si cutia va schimba...daca placa montata e ok. Nu stiu sigur dar cred ca intra ceva peste 4 litri la o cutie de 2.3 . Asteptam sa vedem ce mai zic alti colegi.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • Eu trag concluzia ca am dat banii degeaba pe a 2-a placa, din moment ce are aceasi problema.

                    Ieri dupa ce a montat placa, am completat cu 2 L...deci acum ar fi undev ala 4, 4 si ceva si totusi face la fel.
                    Last edited by dobrew124; 02-18-2015, 13:24 PM.

                    Comment


                    • Pai dupa ce cutia a mers o perioada cu 2 litri nu cred ca trebuia completat uleiul, ci spalata cutia si convertizorul cu vreo 2 litri de ulei (sau cat era nevoie), curatat capacul de la baia de ulei si apoi facut nivelul.
                      Tind sa cred ca e o problema hidraulica pentru ca din ce spuneai mai sus, chiar si inainte de schimbarea placii dupa un rulaj mai mare cutia incepea sa schimbe. Posibil ca nu schimba pana nu se incalzea putinul ulei pe care-l aveai in cutie.
                      Una peste alta cred ca sunt sanse mari ca placa sa o fi schimbat degeaba.
                      Ori e ceva in corpul de valve ori uleiul.
                      Nu sunt expert in cutii automatice. Din pacate cel la care ai fost a cam "fusharit" treaba. Eu as merge inapoi si as incerca sa ajung la o intelegere cu el. Daca se respecta trebuie sa dea o garantie pe lucrarea facuta, asa ca incearca sa-l abordezi si sa va intelegeti.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • Da....din pacate e foarte greu sa gasesti pe cineva ok pe cutii automatice. Am tot incercat sa dau de Cristi, am inteles ca a revenit la Mercedes, o sa incerc sa ajung la el totusi.

                        Doar ca acum sunt nevoit sa merg la acelasi baiat, pentru ca mi-a luat deja banii. O sa incercam sa gasim o solutie.
                        Doar ca el mi-a zis ca trebuie schimbat blocul, ceeea ce nu cred ca este necesar. Pot sa completez singur cu inca 1L de ulei?

                        Comment


                        • Nu stiu daca e bine sa mai pui 1 litru in pus, ideal ra fi sa masori nivelul uleiului cu joja de ulei speciala pentru cutiile automate.
                          Acolo pe joja ai gradatia uleului cand este rece, si cand ajunge la temperatura de 80 grade.
                          Atentie daca pui ulei mai mult decat e necesar iarasi o sa fie probleme.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • Am sa merg maine din nou la acelasi garaj pentru a schimba blocul de valve ( nu am cum sa merg momentan in alta parte deoarece le-am platit lor si acum numai dau niciun ban ).

                            Poate este din bloc totusi...

                            Span nu am gasit deloc in baia, era curata cand am desfacut-o.

                            Multumesc baieti.

                            Comment


                            • Vezi sa nu fie pana la urma convertizorul.
                              Pe blocul cu valve se schimba doar valvele in sine, si nu tot blocul.
                              Bine daca au un bloc complet pentru proba e foarte bine, dar sa nu-l platesti pana ce nu vezi diferenta!

                              Altfel ajungi sa schimbi toata cutia treptat.
                              Succes.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment


                              • Da, asa am sa fac, am vorbit deja, nu platesc nimic, daca merge bine, daca nu....o sa merg in alta parte.

                                Sper sa nu fie convertizorul...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF