Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by argatu_petrus View Post
    Multumesc CL600. Pe magnet nu e chiar inflorita pilitura, oricum e destul. Pe fundul baii este pilitura consistenta, zic eu. Daca poti, pune te rog foto.
    Daca magnetii arata ca cei din foto atunci ( asa spune teoria) trebuie schimbata cutia si convertizorul dupa ce s-a curatat tot sistemul de racire.

    Foto este pt 7G.
    Attached Files
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Originally posted by ionutstan View Post
      Buna ziua!

      Sunt nou posesor de MB A 170 cdi automatic.

      Am rugamintea sa ma lamuriti in ceea ce priveste cantitatea de ulei din cutia de viteze automata. Precizez faptul ca in loc de joja masina are un dop, deci nu am cum sa verific nivelul uleiului. Pot introduce un cablu otelit, gen cablu de acceleratie - in pozitia P cu motorul pornit - dar nu stiu cat ulei trebuie sa vad pe el (cm). In orice caz, daca il scot pe tot pe la busonul de golire, cat trebuie sa pun ca sa fie la nivel?

      Multumesc!
      Dacã nu ai joja, mai mult ca sigur uleiul se verifica din computerul de bord.



      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Imi arata in bord cat ulei am in cutie? Sau macar daca am nivelul corespunzator? Cum sa fac sa aflu asta?

        Comment


        • Multumesc frumos CL600. Din fericire nu arata asa. Magnetii au o mazga neagra depusa pe ei si pilitura dupa parerea unora nu ar fi asa multa. Am facut poze dar nu stiu sa le postez. Am dat jos uleiul si l-am filtrat, nu avea pilitura in el.

          Comment


          • Buna ziua.
            Am tot cautat pe forum dar nu am gasit o recomandare pentru un mecanic de cutii automate. Am vazut numarul lui Automaticul dar nu am dat de dansul. poate cineva sa ma indrume catre Automaticul deoarece este cam singurul mecanic in care am incredere din tot ce am citit pe acest forum si nu vreau sa ajung in altaparte pana nu incerc sa dau de el.
            Detin un Mercedes W140 S350TD din 1993. L-am cumparat de la o batranica si nu stiu mare lucru despre istoria ei. Nu stiu daca a fost uleiul schimbat sau daca a fost facut schimbul cum trebuie. Cutia smuceste putin in treapta 1 si in 2-3 si 3-4 intarzie schimbarea.
            Va rog sa ma ajutati deoarece nu prea am incredere in alti mecanici sau sa umblu din service in service si fiecare sa zica cate ceva diferit.

            Comment


            • Salut. Din pacate pentru noi, am fost informat ca nu mai este de gasit. Si-a schimbat cumva, orientarea.

              Comment


              • Salut

                Originally posted by argatu_petrus View Post
                Salut. Din pacate pentru noi, am fost informat ca nu mai este de gasit. Si-a schimbat cumva, orientarea.
                Multumesc frumos pentru raspuns.
                Imi recomandati alt mecanic bun de cutii care se pricepe la acest model?
                O zi buna in continuare.

                Comment


                • Salut,
                  Raspunsul evident e CL600.E asa cum trebuie sa fie o persoana civilizata si trebuie tratat ca atare.

                  Comment


                  • Multumesc tuturor, insa experienta noastra este limitata doar pt 7g si 7g+, deocamdata.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Salutare si respect domnului cl600 ca totusi e pe metereze dupa renuntarea automaticului pe forum. Am si eu o intrebare specialistului nostru care ne indruma bine, eu am un w211 din 2005 cutie automata 722.6 si acum o saptamana am avut necazul de a avea deosebita placere de a-mi cadea placa electronica de pe cutie. La prima simptoma nu mai cupla in DsiR iar cand cupla intra cu soc. La primul tester nu original STAR ci unul bosch am gasit eroarea P2203 am sters-o bineinteles si am mai mers cateva zile pana mi-a venit placa electronica de fapt mechatronic. In timpul de asteptare am plecat cu masina la timisoara si la intoarcere s-a blocat in vit a2a. Am avut norocul si am gasit o diagnoza STAR care mi-a resetat defectul care il stiam si mi-a confirmat y3/n4 parca dupa cat imi aduc aminte (senzorul de turatie parca) si cu ajutorul lui dumnezeu si urarile servisului am ajuns acasa (piatra neamt). Am schimbat placa bineinteles filtrul , uleiul si acum e intrebarea catre specialist. Dupa cate am citit si dupa o conversatie cu cel de la timisoara am inteles ca se face o adaptare a cutiei de viteze din nou. Precizez ca acum nu am nici o eroare (tester bosch) pe cutie DAR....am si o simptoma, adica inainte de schimbarea vitezelor 3-4 si 4-5 am intai un tremurat si apoi schimba si chiar frumos vreau sa zic. Acest tremurat am inceput sa i-l am si inainte de a schimba placa electronica probabil era banuiesc o simptoma de defect al placii sau nu vreau sa ma gandesc la mai rele.... Sunt din piatra neamt si aici nu am STAR diagnose sau daca stie cineva rog sa ma ajute dar in cazul in care ajung la bucuresti pot apela la dumneavoastra se poate rezolva, e scumpa aceasta reinvatare,.... dupa cate am citit? Sau este valabila acea metoda cu pui contact,apesi pedala la maxim,iei contact stai 2 min si gata se invata......cu toate ca e cam praf in ochi dar daca gresesc scuze. Va multumes si stima tuturor PS(am sa incerc sa va contactez telefonic in caz ca nu deranjez)

                      Comment


                      • La cutiile 722.6, placa reprezinta doar un suport cu contacte electrice pt valve, nu are nimic electronic inafara de senzorii de turatie si de un altul de temperatura. Astfel nu e nevoie si nici nu e normal sa faci vreo resetare dupa ce schimbi placa.
                        Problema ta trebuie tratata punctual si nu ca o resetare generala.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • Multumesc ptr promtitudine si respect. Problema e ca eu tot am citit aici in acest topic deschis o gramada de lucruri si e foarte bun de stiut ptr toti. Una din pagini spunea de aceasta reinvatare trebuie facuta la reprezentanta si in alte pagini ca era o chestie "praf in ochi ptr a lua bani si imagine". Am intrebat, caci o asemenea discutie o avusem si in TM cu acel mecanic care culmea avea un mercedes S-classe proprietate tocmai avea pe stand un w211 ca al meu la reparatie.....si povestea merge mai departe....(stii cum e cand astepti la doctor mai schimbi o vorba sa te mai linistesti), ca aceeasi cutie o are si el pe masina si daca dupa schimbare nu fac aceasta adaptare, chiar sunt cutii care trebuiesc chiar online sincronizate.....bla...bla...eu o sa am niste fenomene mai anomalii chiar si trepidatii din cauza acestei placi care intradevar nu are nimic electronic ci doar circuite catre soleinoizi si senzorii de turatie daca nu gresesc(caci acel defect de fapt era la mine, nu mai citeau cum trebuie turatia). Din acest motiv vazand ca esti si specialist si ai ramas in locul altora de a ne da sfaturi mi-am permis sa ma documentez. Totusi daca nu e cu suparare ce ai vrut sa spui cu...: "Problema ta trebuie tratata punctual si nu ca o resetare generala" Oricum am sa te deranjez cu un tel poate chiar si maine sau cum prind curaj. STIMA...

                          Comment


                          • A trata "punctual" o problema inseamna a lua punct cu punct in ordine eventualele cauze care dau manifestarea problemei in sine. In functie de situatie, se poate incepe mai intai cu cauzele mai usor de eliminat, cu cele care implica acces mai usor la o componenta anume sau cu ce se banuieste de fapt a fi cauza.

                            In functie de rezultate, se face urmatoarea miscare. Un fel de "one step at the time", cu verificarea imediat ulterioara a efectului pe care-l are potentiala interventie. Si in mod normal, nu se face mai mult de o "reparatie" odata, pentru ca daca se fac doua sau mai multe si problema dispare, nu vei sti carei interventii se datoreaza rezultatul pozitiv obtinut.


                            Dragos

                            Comment


                            • Originally posted by acn13_costel View Post
                              Salutare si respect domnului cl600 ca totusi e pe metereze dupa renuntarea automaticului pe forum. Am si eu o intrebare specialistului nostru care ne indruma bine, eu am un w211 din 2005 cutie automata 722.6 si acum o saptamana am avut necazul de a avea deosebita placere de a-mi cadea placa electronica de pe cutie. La prima simptoma nu mai cupla in DsiR iar cand cupla intra cu soc. La primul tester nu original STAR ci unul bosch am gasit eroarea P2203 am sters-o bineinteles si am mai mers cateva zile pana mi-a venit placa electronica de fapt mechatronic. In timpul de asteptare am plecat cu masina la timisoara si la intoarcere s-a blocat in vit a2a. Am avut norocul si am gasit o diagnoza STAR care mi-a resetat defectul care il stiam si mi-a confirmat y3/n4 parca dupa cat imi aduc aminte (senzorul de turatie parca) si cu ajutorul lui dumnezeu si urarile servisului am ajuns acasa (piatra neamt). Am schimbat placa bineinteles filtrul , uleiul si acum e intrebarea catre specialist. Dupa cate am citit si dupa o conversatie cu cel de la timisoara am inteles ca se face o adaptare a cutiei de viteze din nou. Precizez ca acum nu am nici o eroare (tester bosch) pe cutie DAR....am si o simptoma, adica inainte de schimbarea vitezelor 3-4 si 4-5 am intai un tremurat si apoi schimba si chiar frumos vreau sa zic. Acest tremurat am inceput sa i-l am si inainte de a schimba placa electronica probabil era banuiesc o simptoma de defect al placii sau nu vreau sa ma gandesc la mai rele.... Sunt din piatra neamt si aici nu am STAR diagnose sau daca stie cineva rog sa ma ajute dar in cazul in care ajung la bucuresti pot apela la dumneavoastra se poate rezolva, e scumpa aceasta reinvatare,.... dupa cate am citit? Sau este valabila acea metoda cu pui contact,apesi pedala la maxim,iei contact stai 2 min si gata se invata......cu toate ca e cam praf in ochi dar daca gresesc scuze. Va multumes si stima tuturor PS(am sa incerc sa va contactez telefonic in caz ca nu deranjez)
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • Da, va multumesc pentru promptitudine ca intotdeauna. Am sa contactez pe cei mentionati. Stima
                                Last edited by cutaresku; 05-11-2014, 19:10 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF