Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu o intrebare.....am un S class din 2004 si de vreo saptamana imi face figuri cutia, adica iese mai greu din P, acum nu imi mai iese deloc! Oare sa fie din cauza uleiului sau ceva mecanic? Astept un raspuns, Multumesc!

    Comment


    • Originally posted by Gabrielbriris View Post
      Am si eu o intrebare.....am un S class din 2004 si de vreo saptamana imi face figuri cutia, adica iese mai greu din P, acum nu imi mai iese deloc! Oare sa fie din cauza uleiului sau ceva mecanic? Astept un raspuns, Multumesc!
      Problema ta este legata doar de mecanismul schimbatorului de viteze, cutia nu are nici o treaba cu asta.
      Iti trebuie alt mecanism ( SH este destul de greu de montat) sau pana te decizi se poate 'repara' caz in care pot aparea ceva probleme de siguranta.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • Am si eu o problema cu cutia de viteze.
        Masina C270 din 2002. am avut chiuloasa sparta, am reparat motorul ... si acum face probleme cutia.
        inainte de problema cu chiuloasa, aveam momente in care pur si simplu, in kick down imi sarea din viteza.
        Dupa ce am reparat motorul, am observat ca nu prea mai schimba cum trebuie.. si m am gandit ca e posibil sa nu mai aiba ulei suficient ..
        Am completat cca 800 ml ulei si acum nu mai vrea sa schimbe nici o treapta. in plus, partea de winter/summer nu mai merge.
        Care sa fie explicatia? Prea mult ulei?
        Saptamana viitoare vreau sa o dau jos (am un service auto) si sa umblu un pic in ea.
        Recomandati spalarea? si daca da, cu ce?
        Coduri de eroare:
        P2500 Raportul de transmisie este nepermis sistemului de transmisie
        - intermitent
        schimbator:

        P1875 CAN: Comunicare
        P2000 Cuplul de franare de la sistemul de tractiune la magistrala CAN;neverosimil

        Comment


        • Buna ziua.

          As avea si eu o intrebare referitoare la o cutie 7 g montata pe un gl320.
          Cand se apropia de punctul de a schimba viteza incepea sa tremure putin iar dupa aceasta faza trecea in treapta superioara , intre vitezele 2-3 o simt ca patineaza putin si trepidatia este mai accentuata .
          Am fost la autoklas pipera unde am schimbat uleiul si filtrul de la cv si am facut si un test la cv in care au iesit niste presiuni foarte mari spun ei la
          K1 90•C -1160 SI LA 110•C -1060
          Acum intrebarea mea este si cred ca este cineva in masura pe acest forum , tinand cont de cate explicatii tehnice au fost date pana acum de catre mecanici specialisti si bine intentionati
          Ar putea fi convertizorul sau grupul de discuri aferente vitezelor 2-3?
          va multumesc anticipat si sper ca am sa primesc un raspuns ca sa pot sa iau o decizie in urmatoarele zile sa remediez problema

          Comment


          • Originally posted by emanuelgl View Post
            As avea si eu o intrebare referitoare la o cutie 7 g montata pe un gl320.
            Cand se apropia de punctul de a schimba viteza incepea sa tremure putin iar dupa aceasta faza trecea in treapta superioara , intre vitezele 2-3 o simt ca patineaza putin si trepidatia este mai accentuata .
            Am fost la autoklas pipera unde am schimbat uleiul si filtrul de la cv si am facut si un test la cv in care au iesit niste presiuni foarte mari spun ei la
            K1 90•C -1160 SI LA 110•C -1060
            Acum intrebarea mea este si cred ca este cineva in masura pe acest forum , tinand cont de cate explicatii tehnice au fost date pana acum de catre mecanici specialisti si bine intentionati
            Ar putea fi convertizorul sau grupul de discuri aferente vitezelor 2-3?
            va multumesc anticipat si sper ca am sa primesc un raspuns ca sa pot sa iau o decizie in urmatoarele zile sa remediez problema
            Valorile marite cred ca se refera la 'timpi de umplere', mai degraba decat la presiuni. Daca aceste valori sunt anormale doar pt schimbul 2-3, e mai putin probabil sa fie din cauza convertizorului.

            Daca motorul nu are alte probleme sau tuning se poate incerca o reinvatare pt 2-3, inainte de a se banui o pierdere de presiune in cutie.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Salut..am si eu o intrebare referitor la cutia automata de mercedes e270 w211...astazi am fost cu masina in oras si a mers fara probleme, insa cand m-am oprit la semafor si am dat sa plec la verde a inceput brusc sa se tureze tare si mergea foarte lent..asta pana cnd m-am oprit pe loc si nu am mai putut sa plec deoc...tin sa mentionez ca a curs foarte mult ulei si mai ales radiatoarele si bara fata sunt pline de ulei galben verzui..un sfat sau o cauza care ar putea fi.Multumesc

              Comment


              • Originally posted by dey123 View Post
                Salut..am si eu o intrebare referitor la cutia automata de mercedes e270 w211...astazi am fost cu masina in oras si a mers fara probleme, insa cand m-am oprit la semafor si am dat sa plec la verde a inceput brusc sa se tureze tare si mergea foarte lent..asta pana cnd m-am oprit pe loc si nu am mai putut sa plec deoc...tin sa mentionez ca a curs foarte mult ulei si mai ales radiatoarele si bara fata sunt pline de ulei galben verzui..un sfat sau o cauza care ar putea fi.Multumesc
                A intrat in faut, a aparut ceva pe bord?
                Dupa ce descrii cred ca sa blocat un piston sau o valva in valve body.
                Trebuie dat jos blocul de valve si curatat, apoi ulei si filtru nou.
                Ia ulei original de MB pt tipul tau de cutie, nu te zgarci, ca altfel o sa mergi cu troleibuzul.

                Comment


                • Buna dimineața la toată lumea
                  Doresc sa va cer o părere.
                  Este vorba de următoare problema: azi mergeam cu viteza constanta 90km/h si dintr-o data se mareste turatia motorului. Din cât am constatat intrase intrase in viteza a III a fără sa fac nimic. Ca după alte 10 minute din viteza aIIIa a intrat in aIIa tot fără sa fac nimic. Am oprit motorul, iar după ce l-am pornit a mers normal cca 10 min, după care iar a intrat in aIIIa apoi in aIIa.
                  Am verificat uleiul din cutie, era la minim (am verificat fiind in D cu motorul pornit), am completat dar fără succes.
                  Care este părerea voastră?
                  Multumesc
                  Bogdan

                  Comment


                  • Buna ziua !


                    @dey123:

                    Nici o cutie automata nu functioneaza fara ulei. Considerand ca ai cam pierdut ceva ulei, poate chiar tot uleiul din cutie pentru ca s-o fi spart ceva pe-acolo, ma intreb ce asteptari ai sa se intample ceva pozitiv de la sine...

                    Ca sa nu mai intrebi inca odata ce ai de facut, vezi pe unde ai pierdut uleiul din cutie si remediaza problema. Daca nu stii cand/daca s-a facut vreodata schimbul de ulei la cutie, schimbi filtrul de ulei al cutiei si bagi ulei fresh. Si cum ma indoiesc ca virgula cutia sa aibe joja, va trebui sa apelezi ori la dealer, ori la unu' care stie ce se intampla acolo si are joja corecta.


                    Dragos

                    Comment


                    • Originally posted by g fun View Post
                      Buna dimineața la toată lumea
                      Doresc sa va cer o părere.
                      Este vorba de următoare problema: azi mergeam cu viteza constanta 90km/h si dintr-o data se mareste turatia motorului. Din cât am constatat intrase intrase in viteza a III a fără sa fac nimic. Ca după alte 10 minute din viteza aIIIa a intrat in aIIa tot fără sa fac nimic. Am oprit motorul, iar după ce l-am pornit a mers normal cca 10 min, după care iar a intrat in aIIIa apoi in aIIa.
                      Am verificat uleiul din cutie, era la minim (am verificat fiind in D cu motorul pornit), am completat dar fără succes.
                      Care este părerea voastră?
                      Multumesc
                      Bogdan
                      Am uitat sa Menționez ca mașina este un w463 din 1990

                      Comment


                      • Originally posted by g fun View Post
                        Am uitat sa Menționez ca mașina este un w463 din 1990
                        Nivelul se verifica in 'P' cu motorul pornit, chiar si la masina ta.

                        In teorie, atunci cand se blocheaza in viteza 3 este o problema hidraulica/mecanica si cand se blocheaza in treapta 2 atunci este doar o problema electrica.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • Originally posted by cl600 View Post
                          Nivelul se verifica in 'P' cu motorul pornit, chiar si la masina ta.

                          In teorie, atunci cand se blocheaza in viteza 3 este o problema hidraulica/mecanica si cand se blocheaza in treapta 2 atunci este doar o problema electrica.
                          Cum aflu ce problema am?

                          Comment


                          • Cum pot sa dau te Automaticul? La telefonul care era user-ul lui nu răspunde nimeni, iar la Autoklass Pipera nu mai lucrează.
                            Multumesc anticipat ajutorul vostru.

                            Comment


                            • sal am si eu o pb cu un 220D nu schimba bine cend intra pe kickdown sa tureaza cand trebui sa schimbe 2 3 secunde

                              Comment


                              • Buna ziua.Am si eu un E 280 CDI din 2004(w2110231..) si am o problema la cutie. Acum 3 zile am pornit si in mers la un moment dat nu a mai schimbat viteza si nu mai intra in manual.Am oprit ,am repornit a mers ok cativa km si apoi iar nu a mai schimbat,nu mai intra in manual,smucea cand schimbam P/R/N/D si nu mergea butonul C/S.Dupa cum am citit la ce sa scris inainte de Automaticul ,cutia a intrat inr-un sistem de protectie si merge doar in a-2-a.Uleiul la cutie a fost schimbat la reprezentanta in toamna lui 2012 dar nu am mers mai mult de 4-5000km de atunci.Am fost la reprezentanta au facut un test si se pare ca problema este de la un senzor: ETC code P2203 " The internal electrical check of component Y3/6n3 (speed senzor 3) has failed ". Mi-au zis ca trebuie sa schimb tot sistemul hidraulic,dar le-am zis ca poate doar s-ar rezolva doar cu placa cu senzori iar raspunsul a fost ca nu se poate comanda separat doar daca s-ar lua de la alta masina ... .Aproximativ aceeasi problema a avut tatal meu la un E220 CDI din 2007,dar masina era cu garantie din Germania si atunci piesa a platit-o garantia iar el restul(uleiul de 2 ori si tot restul de consumabile, vreo 34 mil.)M-ar ajunge vreo 100 mil treaba asta si totusi daca ar fi doar senzorul si s-ar putea schimba numai placa cu senzori ar fi mai ok.
                                Mai e un lucru care vreau sa-l mentionez;dupa ce am schimbat uleiul la reprezentanta la ceva timp a aparut o bataie la masina neregulata.Am schimbat niste bielete am fost la diversi mesteri inclusiv la reprezentanta si nimeni nu a gasit de unde vine exact doar o opinie ca este de la o bara care tine motorul.Citind pe forum am vazut ca poate sa fie de la suportii de motor.Mergand la reprezentanta din nou. am cerut iar parerea si mi s-a spus ca poate fi de la suportul de cutie.As vrea sa stiu daca exista asa ceva si daca acesta sa zicem nu a fost strans bine poate sa cauzeze in timp probleme la cutie?
                                As dori un sfat, o indrumare ,o opinie de la cei care se pricep sau au avut aceeasi problema (am vazut ca sunt) si Multumesc anticipat .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF