Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cutie manuala A170

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut!
    O cutie sh ajunge pe la 1600 Ron, si exista riscul sa "pice" dupa ceva timp. Mai bine vezi care-i buba cu cutia ta si poate nu ajungi la scorul asta. Dupa ce o "diseci" iti poti da seama daca merita sa o repari sau te risti la un sh.
    Huruitul respectiv poate sa provina de la vre-un rulment din cutie, trepidatia in pedala de ambreiaj insa, poate sa fie de la volanta.
    Bafta!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Si eu sunt de parere ca huruitul provine de la vreun rulment din cutie , e destul de frecventa problema la a-klasse .
      Daca te hotarasti totusi sa schimbi cutia cu una de la SH , iti pot da nr de tel de la un parc de dezmembrari MB din Tm unde cutia e in jur de 200 euro + taxe de curierat . Mi se pare ca iti ofera si garantie , dar nu stiu exact cat .
      Stima !

      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

      Comment


      • #48
        Cam cat ar trebui sa coste manopera, dat jos si pus la loc cutia? Imi fac niste calcule sa vad daca merita sa o fac sau sa o abandonez si sa incerc sa scot cat am dat pe ea!

        Comment


        • #49
          Manopera difera de la mecanic la mecanic , cu informatia asta nu te pot ajuta . Intereseaza-te la cluj pe la mecanici !

          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

          Comment


          • #50
            Nu vreau sa te sperii, dar manopera o sa fie cam mare, avand in vedere ca in service iti dau motorul jos. Oricum, si de-i schimbi cutia si de o repari pe cea actuala, tot trebuie demontat motorul. Mergi pe la service-uri si vezi care din ele au preturi mai decente.
            P.S. Sau, daca te pricepi, urmeaza exemplul colegului ciobanita2002, initiatorul topicului.
            Bafta multa!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Am hotarat sa desfac si eu cutia de viteze caci huruitul era ingrozitor. De cum am desfacut-o mi-a picat in brat unul din rulmentii conici de pe diferential. Este distrus tare, se vede in poze ca si camasa si bilele sunt distruse complet. Am studiat atent fiecare rulment in parte si doar cel de la trenul mobil mai are ceva urme de uzura, dar foarte mici, insa acela se poate schimba si cu cutia montata pe masina, caci este acces relativ usor la el si cel de langa. Dar am cateva probleme:
              1. Cum se scot rulmentii conici (sau ce a mai ramas din ei) de pe diferential?
              2. Cum scot camasile acestor rulmenti conici de pe carcasa cutiei, caci au ramas acolo cand am despartit cele doua jumatati ale carcasei ?!
              3. Unde sa ma duc sa comand rulmentii de la diferential? Nu sunt din Bucuresti. 4. Trebuie obligatoriu sa ii schimb pe amandoi in pereche sau doar pe cel uzat?
              5. Ce se intampla daca las aceleasi saibe distantiere la rulmenti?
              Pun poze cu cutia desfacuta, ca sa se vada piesele, rulmentii si starea lor.
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Intotdeauna, dar intoptdeauna, rulmentii se baga presat. La rece sau, uneori, la cald. Preferabil la rece. De scos, doar cu o presa. Ai presa, ai rezolvat problema. Nu ai, cauta!

                Pune aici codurile rulmentilor. O sa primesti sfaturile necesare.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #53
                  Am nevoie urgenta de codul rulmentului de pe diferential pentru a putea sa ii comand.

                  Comment


                  • #54
                    Pune seria VIN si vedem care-i codul original.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Ti-am trimis pe PM, mersi.

                      Comment


                      • #56
                        E vorba de un Vaneo.

                        Reperul 032 A 0029804802 Rulment cu role conice
                        Schimba-i pe amandoi ca sa nu reiei operatiunea si pentru celalalt peste un an.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Este Vaneo intradevar, eu nu am spus asta pentru ca nu vreau sa fiu mutat tot la alta rubrica unde nu prea exista nu stiu ce activitate. Plus ca este absolut identica cu A-class, mai putin partea din spate si pana acum tot ce am citit pe forumul acesta s-a potrivit si la mine. Sper sa nu fi suparat pe cineva!

                          Comment


                          • #58
                            Nicidecum, stai linistit. Pe mine nu m-ai deranjat, ba din contra, ma bucur ca te-am putut ajuta.
                            Intr-adevar, motorul si cutia sunt aceleasi cu cele de pe A-uri. De exemplu codul rulmentilor este identic cu cel pentru A 160 (cod cutie 716.501).
                            Bafta cu reparatia!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #59
                              Am schimbat rulmentii la diferential, insa trebuie sa astept pana maine, cand imi vin simeringurile noi de la cutie, ca sa o pot pune sus.
                              Apropo, pretul unui rulment este 75 de lei, SKF, identic cu cel original. Culmea, cei de la alte marci erau mai scumpi. Rulmentul l-am incalzit cu pistol de aer cald si a intrat foarte usor pe ax, iar camasa exterioara ce se monteaza in carcasa cutiei de viteze, l-am pus o ora in congelator si apoi l-am bagat si pe el, nu la fel de usor dar oricum fara sa fortez prea tare.
                              Last edited by daann; 05-29-2013, 17:06 PM.

                              Comment


                              • #60
                                Recomandati-mi un ulei pentru cutie va rog. Cutia este manuala si ma intereseaza o marca de ulei nu un cod. Stiu ca trebuie sa pun 75W80, dar vroiam un sfat de la voi caci am citit ca s-a pus si Elf si Valvoline si altele. Eu ma gandeam sa bag Aral, Castrol fiind prea piperat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF