Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by georgealinel View Post
    Salutare colegi,
    Nu stiu cum sa explic ca sa descriu bine aceasta problema dar mai incerc odata. Am spus ca, daca masina se afla in panta si am lasat-o in viteza I peste noapte, dimineata cand masina e rece, cand calc ambreiajul masina nu pleaca la vale cum ar fi normal si nici nu pot sa scot din viteza...dar, daca calc ambreiajul si pornesc motorul, masina pleaca la vale si pot si sa scot din viteza. Pe plan orizontal, nu o las in viteza ci pe liber doar cu frana de mana trasa....dimineata, cu motorul pornit, nu intra in nici o viteza...de fapt, nu intra din prima...trebuie sa incerc de vreo 7 ori ca sa intre dar cel mai simplu este sa bag in viteza inainte de a porni motorul. Gonzo, eu iti doresc sa scapi doar cu timoneria. Laur, ai dreptate cu pompa, dar eu ma refeream la cilindrul receptor...pentru ca eu suspectez ca aici ar putea fi problema. La alte masini cilindrul receptor este pe cutia de viteze prins in doua suruburi si e usor de inlocuit..se pare ca la A-class, cilindrul receptor e incorporat in rulmentul de presiune. Oricum, m-am gandit si eu sa incerc mai intai schimbarea acestei pompe de ambreiaj, fiindca e mai ieftina. Gruiarew, am W169, fabricata in 2004, primul an in care s-a produs modelul...din cate stiu eu e generatia a doua nu a treia. A treia este W176. Stiu ca nu e "cotet" cum spui tu, sau "junghi" cum spun altii, si nu pun la suflet ce a zis mesterul din Germania dar pot sa spun ca problema asta cu bagatul in viteza la rece mi-a scos parul alb. Am mai avut un W169 tot din 2004 si am avut aceeasi problema. Fiindca imi place foarte mult modelul, mi-am luat tot W169, nu m-am lecuit cu primul. Ceea ce ma intriga este ca totul functioneaza perfect, exceptie nenorocitul asta de ambreiaj...sau poate e de vina cutia, nu stiu ce sa mai cred. In orice caz, daca aflu care este problema, am de gand sa o postez pe toate forum-urile unde gasesc ca se vorbeste despre A-class.
    Salut!
    La majoritatea masinilor de generatie mai noua, rulmentul de presiune este cu cilindru incorporat. In fine...
    De inteles te-am inteles perfect, si pe pagina #4 am spus si cum am rezolvat. Daca masinuta e perfecta din toate toate celelalte puncte de vedere, eu zic ca merita facut un efort.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #92
      Buna seara,
      Avand in vedere ca problema se manifesta doar la rece si numarul mic de kilometrii pe care ii are masina, am sperat sa fie altceva, nu kit-ul de ambreiaj. Stiu ca numarul de kilometri nu e foarte relevant pentru ca e posibil ca cel care a avut-o inaintea mea sa fi tractat rulote, foarte incarcate, la deal..sau poate a stat cu piciorul pe ambreiaj la semafor de lene sa scoata pe liber, etc. Cred ca o sa vand masina..asta, daca gasesc pe cineva care o vrea asa..nu e vorba ca ma demoralizez usor dar cred ca e bine ca masina sa ajunga in posesia unui bun cunoscator..daca ma duc eu la un service sa-mi schimbe kit-ul, nu se vor multumi doar cu atat..o sa-mi spuna e trebuie schimbata si cutia, si timoneria si pompa de ambreiaj etc..sunt satul de avarii astia de prin service-uri.
      No malfunction

      Comment


      • #93
        Dacă treci prin TM aș zice să dai o fugă până la ăsta al meu. Poți sta liniștit lângă el, eu am făcut și poze. Doar să nu exagerezi cu contrazisul. Nu cred că se merită să scapi de mașină pentru atâta tot. Dar nah fiecare cum crede mai bine.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #94
          Salutare,
          Desi e in capatul celalalt al tarii, multumesc pentru amabilitate Gruiarew. Cand esti disperat, e bine sa stii ca exista cineva dispus sa-ti dea o mana de ajutor.`
          No malfunction

          Comment


          • #95
            Originally posted by gruiarew View Post
            A doua ar fi versiunea facerlift când au mai modificat una-alta. Nu știu dacă are de-a face și cu cutia, dar au mai polișat-o o idee.

            Gonzo vezi dacă poți sa mai strângi cablurile respective. Trebuie să fie niște clipsuri sub fusta de la manetă, nu știu cum e la Vaneo.

            Dar aș crede că jocul e din cutie..

            Nu am avut timp sa o las la service, merg cu ea asa....are momente la plecare de pe loc cand nu intra in viteza intai decat daca o bag in 3 sau 5...in rest merge perfect ...

            Comment


            • #96
              Întreb și eu poate prostește... Pârgia aia de plastic e la locul ei?
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #97
                Așa face și a mea, tot W169, din 2004.
                Dacă a stat parcată în pantă, nu pot să o scot din viteze (din viteza întâi) când apăs ambreiajul, nici cu motorul pornit - de exemplu, ca să bag marșarier. Trebuie să o mișc (foarte) puțin în față mai întâi.

                Alteori, iese ușor dar nu intră în marșarier. Trebuie să o bag în a 3-a mai întâi.

                Asta mi se întâmplă doar mie de fapt, că nevastă-mea n-are astfel de probleme. Stau uneori în spate, cu fiică-mea, și o văd: nu iese, nici o problemă, trage mai tare; nu intră? bagă mai cu forță.

                Încă nu m-am lămurit dacă treaba cu scosul din viteză după ce a stat în pantă este un deffect sau un feature: practic, ea este blocată și nu o scapi la vale, fără să vrei.
                A good car is nothing without a good garage.
                Mercedes too.

                Comment


                • #98
                  Buna ziua,
                  Nu e o "feature"(caracteristica) a masinii. La pagina 98 din manual scrie asa:"Nu lasati niciodata copiii nesupravegheati în autovehicul. Acestia pot deplasa maneta selectorului sau maneta schimbatorului de viteze, iar autovehiculul se poate deplasa daca este parcat în rampa sau panta". Iar, daca e nevoie sa deplasezi masina putin in fata ca sa intre in marsarier, aceasta cu siguranta nu e o "feature".
                  Am mai auzit si eu varianta aceasta, cum ca acesta ar fi un sistem de siguranta al masinii dar, sincer, ma indoiesc. Nu stiu ce se intampla la cutiile automate daca maneta e in pozitia N si masina e in rampa.
                  Gonzo, exact asta e inceputul: te lasa sa bagi a treia si a cincea..dar stai sa vina iarna. Daca o duci la service, asteptam cu nerabdare verdictul. Eu, deocamdata, am pus ochii pe pompa de ambreiaj. De vreo cateva zile ma tot uit la ea si incerc sa ma dumiresc cum as putea sa o scot. Nu pare a fi simplu. Oricum, suspectez pompa, fiindca ea trebuie sa bage lichidul de frana in cilindrul receptor si ma gandesc ca nu da suficienta presiune lichidului.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #99
                    Buna ziua,
                    Am inlocuit si pompa de ambreiaj. Cost 429,29lei piesa si 120lei manopera. Atasez si o poza de la cutie pe care se poate vedea codul piesei, daca e cineva interesat. Baietii de la service-ul autorizat, nu au binevoit sa-mi aduca cutia sigilata dar nu poti cere seriozitate de la ei. Aerisirea s-a facut cu sistemul special, cel cu presiune. Dupa ce am plecat de la service, pedala de ambreiaj a fost foarte moale si tinea jos. M-am gandit initial ca, in sfarsit, se vede o schimbare..dar nu a durat mult minunea..cand am ajuns acasa, pedala se comporta la fel ca inainte. Am asteptat sa vina dimineata ca sa vad rezultatele..dezamagire..la rece, s-a comportat la fel, adica nu intra in viteza cu motorul pornit. Am dus masina pe o rampa unde ma pot baga sub masina si i-am facut si eu aerisire, prin metoda pedalei: sotia apasa pedala si o tine apasata, deschid aerisitorul, iese lichid de frana pe furtunas, inchid aerisitorul, sotia ridica pedala si tot asa pana nu mai ies bule de aer. Astazi am fost la un service. Ei spun ca metoda pedalei nu e buna. Am facut aerisire la ei cu presiune. Cert este ca, desi am facut aerisire de nenumarate ori, tot timpul gasesc aer pe instalatie. Ei spun ca, daca fenomenul continua, inseamna ca trebuie schimbat rulmentul de presiune. Ciudat este ca lichidul de frana nu pare sa se piarda pe undeva. Nu am nici un indiciu despre locul pe unde ar putea sa intre aer..suspectez ca aerisitorul lasa sa intre aer dar nu sunt sigur. Ma amuza foarte tare dorinta tuturor de a schimba kit-ul..si toti striga in gura mare ca, la masina aceasta, costul manoperei pentru schimbarea kit-ului e foarte mare. Toti mesterii din atelier si-au lasat treaba la celelalte masini si au venit in jurul meu ca sa ma contrazica. La final, ca se le mai tai din elan, le-am spus sa nu-si faca iluzii, ca eu nu voi schimba niciodata kit-ul. Desi am spus clar ca nu am de gand sa-mi schimb kit-ul, consilierul de service mi-a facut oferta de kit: 1300lei..si mi-a spus ca manopera costa tot cam atat. Era sa uit, consilierul a spus ca, din cauza unei bule de aer, o garnitura de la rulmentul de presiune s-a indoit si de aceea, de la o zi la alta se dezamorseaza. Nu stiu cum se face, ca in orice service as merge, toti sunt specialisti in A-class..ca sa nu mai vorbesc de faptul ca toti pleaca de la ideea ca eu m-am nascut ieri. Cred ca trebuie sa-mi cer scuze pentru detalii off-topic. Scuze.
                    Attached Files
                    No malfunction

                    Comment


                    • georgealinel eu nu te înțeleg. Când mergi la un service când mergi la altul (cel puțin eu asa pricep). E clar că te jupoaie băieții. Eu am aerisit-o singur cu pedala cu un furtun băgat în borcan și forțat pe aerisitor. Drept e că am "consumat" jumate de flacon de lichid, dar aia e. Nu se poate să coste atâta o schimbare de kit. Vezi alții ce zic.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Pai nu te=ai obisnuit? Tepari peste tot. Habarnisti care ar fi in stare sa iti ia banii pe chit si manopera si sa nu ti-l schimbe.
                        Nu l-am auzit pe unul sa isi dea cu parerea si daca nu e ca el, sa plateasca el piesele.

                        Comment


                        • Nu, nu m-am obișnuit. E imposibil să nu mai fie și oameni ca lumea. Și nu înțeleg cum rahat acceptați să vă pună ce piese vreau ei fără să vezi cum rupe folia de pe ele. Sau să nu te lase să vezi ce-i face la mașină. Dacă n-am mai face compromisuri ori s-ar alinia și ei or ar muri de foame.

                          Piesele le iau dintr-un singur loc doar pentru faptul că omul mă lasă să le aduc înapoi dacă ceva nu-i în regulă. Chiar el mi-a zis să am grijă la cutii să nu le mânjească mecanicul că atunci nu le mai acceptă înapoi. Fără chestii gen "service autorizat" și povești. Mecanicii îs doi băieți cu un garaj. Nu mega servisuri care să-ți ieie ochii, consultanți etc. Dar omul e pasionat în ceea ce face și cât mai face treaba asta doar la el o să mă duc. Nicicare dintre ăștia de mai sus nu-s cei mai ieftini.

                          Vineri mi-a sărit și mie plasticul de la cutie, am rămas cu ea într-a doua. Îs curios câți mi-ar fi luat 25 lei pe plasticul vieții și 5 minute pe manoperă. Dar d-aia avem forum și atâtea tone de informație pe net.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • Pai, da...merg cand la un service, cand la altul. Din moment ce unul spune ca trebuie schimbat lichidul din cutia de viteze iar eu il schimb degeaba, fireste ca nu ma mai duc la acelasi service. Stiu ca interesul lor este sa ma jupoaie dar, eu vreau sa postez aici cam tot ce am facut..chiar daca imaginea mea pe forum este de membru fraier. Imi doresc ca sa nu mai treaca si alti posesori de A-class prin ceea ce am trecut eu. Este adevarat ca am pierdut multi bani pana acum in mod inutil pentru mine dar favorabil pentru cei din service. Pentru service-uri, schimb-ul kit-ului de ambreiaj la A-class e bucurie, ca vin bani multi..asadar, ei vor face orice numai sa te convinga ca kit-ul este de vina. Daca nu reusesc cu asta, incearca cu altele mai putin costisitoare cum ar fi: timoneria, pompa de ambreiaj, lichidul din cutie, lichidul de frana. Dupa ce schimba toate acestea si nu se rezolva nimic, se trece la cutia de viteze(furca, sincroane etc). De aceea se si intituleaza acest topic "cutia de viteza sau ....?. Mai este un topic "Ambreiaj A160", am postat si eu pe unde am putut. Scopul meu este toti posesorii de A-class sa vada ce am facut si, daca e ceva care ii ajuta sa nu piarda bani degeaba, ar fi perfect.
                            No malfunction

                            Comment


                            • Buna ziua,
                              Am constatat ca, in manualul de utilizare al masinii, exista un subcapiol care se intituleaza "Oprirea motorului". Acest subcapitol ne spune cum trebuie sa procedam atunci cand oprim motorul, fiind descrise operatiunile care trebuie facute la autovehicule cu transmisie manuala si la cele dotate cu sistem autotronic. La autovehicule cu transmisie manuala scrie asa: "Schimbati în prima treaptã de vitezã sau în cea pentru mers înapoi. Rotiti imediat cheia în pozitia 0 în contactul electronic de pornire si apoi scoateti-o. Sistemul de imobilizare este activat". Eu, niciodata nu am facut asa. Intodeauna am oprit motorul cu maneta pe neutru. Eventual, bagam in treapta I sau marsarier dupa oprirea motorului. Asa am invatat eu la Dacia 1310. Trebuie sa recunosc ca e logic cum scrie in manual, pentru ca frana de picior e mai eficienta cu motorul pornit. Am inteles ca, in scoala auto de azi, asa se invata: mai intai bagam in viteza I sau marsarier si abia dupa aceea oprim motorul.
                              Se pare ca “switch-ul” de la pedala ambreiajului conlucreaza cu un senzor de la cutia de viteze pentru a vedea cand maneta de viteze este pe neutru sau in viteza. Acum incep sa inteleg de ce, atunci cand lasi masina in panta si calci ambreiajul, masina nu pleaca la vale..fiindca sistemul de imobilizare al masinii este activat si abia dupa ce pornesti motorul se dezactiveaza. Am observat ca imediat dupa ce dau cheie si motorul porneste, masina pleaca la vale si maneta iese foarte usor din viteza. I-am explicat si unui consilier de service autorizat fenomenul . Este vorba despre cel care imi spusese ca am placa de presiune decalita. Acum mi-a spus ca, daca masina nu pleaca la vale cand calci ambreiajul dimineata, inseamna ca placa de presiune ramane lipita de discul de ambreiaj, motivul fiind posibil condensul. Ma amuza foarte tare treaba asta si tocmai cand incepusem sa ma satur de masina asta, incep sa ma indragostesc din nou de ea. Nu m-ar mira ca, faptul ca nu am urmat procedura din manual la oprirea motorului, sa imi fi creat problema cu neintratul in viteza dimineata. Cred ca punctele din titlul topicului “Cutia de viteze sau….?” se refera la noi. Topicul trebuia sa se numeasca “Cutia de viteze sau noi?”. Noi, cei care nu exploatam masina conform instructiunilor si apoi dam bani service-urilor care ne inlocuiesc kit-ul de ambreiaj, timoneria, pompa de ambreiaj, fluidul din cutie si cel de frana si, nu in ultimul rand, cutia de viteze. Noi suntem de vina fiindca acesti “Hexi Pharma” traiesc bine si nu dau doi bani pe noi. Trebuie sa intelegem cum functioneaza sistemul de imobilizare al masinii. Pe site-ul http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59.htm sunt informatii pretioase, dupa cum bine se stie. Astept pareri, critici, amenintari etc. (W169 A170, benzina, cutie total manuala cu cinci trepte, fara pilot automat, 100000km).
                              No malfunction

                              Comment


                              • Salut!
                                Da, intr-o privinta ai dreptate! Uneori defectul e undeva intre scaun si volan.
                                Chiar daca voi deveni cel pe care il injuri, trebuie sa-ti spun ca nu exista asa ceva:
                                “switch-ul” de la pedala ambreiajului conlucreaza cu un senzor de la cutia de viteze pentru a vedea cand maneta de viteze este pe neutru sau in viteza.
                                sau
                                sistemul de imobilizare al masinii este activat si abia dupa ce pornesti motorul se dezactiveaza.
                                Pe cutia de viteze manuala nu este niciun senzor sau sistem de imobilizare. Imi pare rau ca te dezamagesc, dar problema masinii tale este evidenta.
                                Consilierul sau mecanic ce este, ti-a spus corect, fie ca-l crezi sau nu. Pornirea motorului face ca volanta sa se invarta iar priza dintre placa/disc si volanta sa fie rupta, eliberand cutia.
                                Daca doresti iti pot atasa fotografii cu un ambreiaj ars(de la masina mea), asa ajunge sa se decaleasca si placa de presiune.
                                Tot pe site-ul asta gasesti si alte informatii.
                                Cat priveste dragostea pentru gargarita, priveste-o cu aceiasi ochi si bucura-te de ea.
                                Toate cele bune!
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF