Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare injectoare cu ''ultrasunete''

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare injectoare cu ''ultrasunete''

    Noroc, dupa cateva imformatii culese despre functionarea unei masini de curatat cu ultrasunete m-am hotarat sa construiesc una. Rezultatul zic eu e unul foarte bun avand in vedere efortul minim si faptul ca un astfel de ''sistem'' este la indemana oricui, poate fi facut de oricine cu costuri zero.
    Atasez poze cu injectoarele inainte si dupa ''ampla operatiune''.
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

  • #2
    Originally posted by Lucian_kel View Post
    un astfel de ''sistem'' este la indemana oricui, poate fi facut de oricine cu costuri zero.
    ... și, dacă tot ai pornit un topic pe tema asta, nu vrei să ne dezvălui secretul ?
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Postez si poze cu inventia mea pentru cei ce doresc sa experimenteze. E vorba de o jumate de tub (trebuie ceva destul de gros in tabla) de la un spray, un motoras de la pompita de la stergatoare ce are pe ax o contragreutate care creeaza vibratii. Cel mai eficient este un motoras de turatie mare pentru a crea vibratii puternice si de intensitate mare. Ca solutie de curatat se pot folosi diverse solutii de curatat de pe piata insa varianta cu 50% apa + 50% otet (de bucatarie) + o lingurita de detergent de vase este cea mai eficienta. Dintre cei ce au probat majoritatea recomanda varianta descrisa mai sus.
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #4
        Așa DA ! Mulțumim !
        P.S. Ai uitat să menționezi că e nevoie de mănuși chirurgicale albe, dar asta am dedus din poză ...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Ce ai descris tu mai sus, nu are nici o legatura cu ultrasunetele.
          Ultrasunetele, sunt sunete cu o anumita frecventa, imperceptibile de urechea umana produse de un generator de ultrasunete.
          Jucaria ta este o masa (recipent) vibratoare.
          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

          Comment


          • #6
            Originally posted by liviu_tiutiu View Post
            imperceptibile de urechea umana


            Nu stiu...eu cel putin cand mi-am dus injectoarele la curatat am fost avertizat sa nu stau chiar langa aparat ca s-ar putea sa ma deranjeze la ureche...chiar si mecanicul care a pus in functiune aparatul a plecat de langa ea, pana cand aparatul si-a terminat ciclul de curatare prin ultrasunete.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Originally posted by liviu_tiutiu View Post
              Ce ai descris tu mai sus, nu are nici o legatura cu ultrasunetele.
              Ultrasunetele, sunt sunete cu o anumita frecventa, imperceptibile de urechea umana produse de un generator de ultrasunete.
              Jucaria ta este o masa (recipent) vibratoare.
              E mai mult decat clar ce sunt ultrasunetele, ghilimelele au fost puse pentru a evidentia trasnaia ce am facut-o. Intentia era doar de a arata celor interesati o metoda de a curata anumite piese (nu numai injectoare) cu costuri infime. Acu' nu stiu daca si cat de eficienta este la injectoare, le aveam in plus si au fost folosite ca si ''cobai''.
              Nici nu postam trasnaia daca nu eram surprins de rezultat, zic eu destul de bun pentru o improvizatie de o juma' de ora.
              Last edited by Lucian_kel; 10-23-2015, 17:21 PM.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #8
                Eu zic ca e tare, imi place trasnaia ta! Asa ca fapt divers, cat ai lasat injectoarele la curatat?
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Mersi. Le-am lasat o ora jumate dupa care le-am scos, le-am sters usor cu o carpa uscata deoarece aveau mult gras pe ele (probabil am pus prea putin detergent de vase) am schimbat ''licoarea'' si le-am mai lasat vreo ora. La sfarsit le-am pus din nou in benzina pentru vreo 10 minute pentru a elimina apa din interior si a preveni rugina. Ce mi s-a parut interesant e ca a fost eliminata si mizeria din varful lor, pe unde este pulverizata benzina si unde este greu de curatat manual, a ramas metalul curat. Acu repet, nu stiu cat de eficienta este curatarea... trebuiesc probate.
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • #10
                    Exista aparate de curatat ochelari cu ultrasunete. Sunt facute industrial la serie mare si nu costa mult. Cred ca sunt bune si pentru injectoare...
                    Pareri?

                    Comment


                    • #11
                      Au fost in oferta la Lid'l cu vreo 25 euro dar nu stiu daca au puterea sa curete depunerile de calamina si ce minuni se mai afla pe injectoare. Aparatele sunt pentru uz domestic si curata ochelari, bijuterii, cd-uri, proteze dentare... Pt curatat piese auto si lucruri cu depuneri mai serioase sunt aparate ce incep de pe la 100 euro si cresc in functie de capacitatea de incarcare a cuvei. Sunt si aparata profesionale pentru curatare industriala unde poti introduce chiar blocul motor sau piese mari insa pentru umplerea timpului liber trasnaile astea mie imi dau satisfactie. O sa va arat progresul ce l-am facut, am trecut la scara mai mare insa poze in zilele urmatoare.
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #12
                        O noua trasnaie

                        Asadar, m-am gandit la o solutie care sa inlocuiasca pompa de testare a injectoarelor ce o prezinta Kent Bergsma, pompa construita de el in atelier dintr-un cric hidraulic (si care costa 165$). Am luat un aparat de cafea si l-am modificat adaugandu-i o valva mecanica prin care sa intre aer si o supapa de iesire prin care sa iasa benzina din interiorul recipientului. Pistolul de aer are barometru si asa am reusit sa vad presiunea la care injectoarele deschid. Rezultatul este destul de bun, am vazut ca injectoarele deschid la valori foarte apropiate, pulverizeaza toate fara sa picure insa 2-3 pulverizeaza putin deviat, nu in centru. Dupa am luat un spray de curatat si lubrefiat si am repetat operatiunea fara ''inventia mea''. In ultima poza se vede tija care eu cred ca este responsabila pentru jetul deviat al benzinei. La presiune acea tija este impinsa in jos iar benzina iese prin imprejurul 'gamaliei' din varf. Injectoarele sunt curate acum insa problema fiind de ordin mecanic nu se poate face nimic decat inlocuirea.
                        Attached Files
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • #13
                          Cam asa arata aparatul despre care spuneam ca se gaseste in comert. Inca nu l-am probat dar o sa vad cam ce poate si daca poate ce imi trebe mie.
                          Attached Files
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #14
                            Si asta ar fi o idee...
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              O noua reteta....

                              Cea mai sigura reteta pentru a avea injectoare noi: se asteapta salariul, se face comanda si astepti sa ajunga injectoarele noi.
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF