Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare galerie de admisie e220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by thekoket View Post
    Ai simtit vreo diferenta dupa curatare?
    Da! Cu toate ca nu era murdar doar sters un pic cu carpa si dat cu spray se vede diferrenta. Motorul trage mai bine, abia calc acceleratia si se simte diferenta.

    Comment


    • #62
      Bine inteles ca se poate face si la w210, practic se face la orice cdi si nu mai aveti bataie de cap cu curatat galerii. Inasa problema este ca nu o fac la oricine.

      Viata ma invatat ca facerea de bine este f........... de mama.

      Asa ca de multe ori las omul sa-si faca raul cu mina lui fiindca in felul asta sil face cel mai bine.
      Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
      Si la w210 se poate face acest lucru?

      Comment


      • #63
        Buna .Am si eu o problema cu W 210 Motor 2151 CDI din 2000 model 85 KW. Am schimbat ieri uleiul si am gasit linga baia de ulei cazuta in scutul de plastic tija de la galeria de admisie .A ceasta tija se poate pune la loc fara a demonta toata galeria ? Daca mai fac vreo 3000 de kilometri asa pot sa am vreo surpriza pe drum ? Acum daca vreau sa fac o depasire accelereaza foarte greu.Am vazut ca si dl Cutarescu avea aceasi problema ati rezolvat-o cumva ? Daca dau jos galeria sa o curat trebuiesc schimbate garniturile sau se pot monta la loc ? Ce se poate strica in timp ce demonteaza daca mecanicul nu e chiar artist in Mercedes ? Va multumesc.

        Comment


        • #64
          Motorul merge in regim de avarie (limp mode). Nu se intampla nimic grav daca mergi cu el asa o vreme. Pregateste-te insa sa schimbi galeria.
          ...

          Comment


          • #65
            Eu am rezolvat-o prin galerie de admisie noua.
            A mers impecabil (se tura la rosu si tragea foarte bine) si fara tija, datorita, probabil, faptului ca ramasesera clapetele deschise. La tine par a fi inchisi, deci lipsa de aer/putere.
            Mare lucru nu mai poti face galeriei, in sensul remontarii tijei (bucsele de prindere, in capul clapetelor, evident ca sunt rupte, din moment ce a picat tija). Daca tot o desfaci, pentru a verifica starea clapetelor (eu am gasit unul lipsa, ceilalti destul de contorsionati), sa ai si galerie noua a cote de toi (3-400 de euro)...
            Chiar daca reusesti cumva o improvizatie sa remontezi tija, n-o poti face decat demontand galeria, din ce-am vazut eu.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Mersi de raspuns .Asta ar fi idea doar daca stiam mai repede .Saptamina trecuta am investit 2500 lei in masina .schimbat anvelope noi , parbriz ,demontat bord ,evaporator intern de la clima.In fine m-am interesat de o galerie noaua ar fi 23000 lei dar pe moment din lipsa de fonduri as mai amina pina la toamna .M -am gindit macar sa il curat pina atunci si sa prind inapoi acea tija.Precizez ca la mine nu a aparut nimic in bord .Multumes pentru sfaturi .

              Daca tot o dau jos si nu reusesc sa prind tija la loc nu se pot comuta clapetele pe pozitia deschis ?
              Last edited by Luxian; 05-17-2012, 10:56 AM.

              Comment


              • #67
                Eroarea de la galerie nu apare în bord. Eu am mers cu a mea aproape 5 luni cu galeria defectã. Nu m-a lãsat motorul deloc, doar cã mergeam cu el plafonat. Singura chestiie aiurea e cã nu lucreazã turbo, și se adunã funingine pe toatã instalația de evacuare (turbo, egr, catalizator). Preferabil ar fi ca tot timpul ãsta sã mergi cu ea încet, sã nu o forțezi cã scoate fum mult. Tot în perioada asta, dacã treci cu ea de 2000rpm, o sã-ți creascã foarte mult consumul.

                Galerii second gãsești de la 100-150 euro, dacã vrei sã rezolvi rapid și ieftin problema. De curãțat nu prea ai ce. Sunt unii care merg cu clapetele anulate, vezi care ar fi efectele pe topicul de galerii (aici).
                ...

                Comment


                • #68
                  Buna membrilo! Am si eu o intrebare legata de galeria de admisie e270 pentru ca am curatat toate tuburile ,turbina ,intercoolerul si cand accelerez se umfla tuburile dupa care cand iau piciorul de pe aceleratie se aude in filru de aer cu revine aer cu presiune si in plus motorul este cam zgomotos ..Multumesc anticipat!
                  Last edited by cata_sarbu; 12-09-2012, 16:50 PM.

                  Comment


                  • #69
                    Salutare , am nevoi de un sfat am eliminat aeropaleti si am curatzat egr-u acum masina face un fum alb si imedit dupa ce accelerez se blocheaza la 2500 poate fi egr-ul de vina pt ca face fum alb?
                    Last edited by Zeus; 12-14-2012, 13:23 PM.

                    Comment


                    • #70
                      Da se poate.

                      Comment


                      • #71
                        El era de vina pentru ca eu am desfacut partea de sus de la egr ma refer la partea unde ii mufa si acolo are o garnitura si daca nu este etans nu functioneaza am pus silicon de garnituri si merge perfect masina acum simt si eu cu adevarat ce inseamna un motor de 170cp. si tin sa multumesc tuturo de pe forum ca asa nu am aruncat bani aiurea pentru turbina cum ziceau uni mecanici de duminica. O seara buna va urez

                        Comment


                        • #72
                          Eu nu va sfatuiesc sa incepeti sa faceti gebul acesta de operatiuni dupa ureche .
                          Motorul la orice Mercedes diesel este proiectat sa se autocurete la un drum mai lung cu o turatie inalta , constanta . In Germania nu am auzit de nimeni sa-si desfaca motorul doar de dragul de a-l curata.
                          Motoarele acestea trebuiesc turate fara frica pentru a putea arde complet motorina .
                          Depuneri care afecteaza functionarea motorului apar si la supapele de admisie si evacuare si la scaune. Ce faceti atunci , dati jos chiuloasa sa o spalati ?

                          Comment


                          • #73
                            Daca reusesti sa cureti EGR-ul (numai) din talpa, jos palaria! Desi ma indoiesc...
                            Cat despre galeria de admisie, probabil n-ai vazut una dupa 100mii de km, demontata, evident.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #74
                              Parol! 100.000 in Germania = 10.000 in Romania.

                              Comment


                              • #75
                                Salut, e vreun mester bun care face operatia asta prin zona bucuresti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF