Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare galerie de admisie e220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ok,am scos'o. Acum nu reusesc sa inteleg cum scot aeropaletii aia afara mai intai ar trebui sa scot capacelele alea din plastic care tine si tija metalica. Insa nu vor sa iasa si nici sa trag prea tare de ele nu ma indur fiind din plastic...n'as vrea sa fac vreo prostie. Si inca ceva: Galeria se desface in 2? Dupa cate am observat eu e facuta din 2 bucati lipite una de alta
    Attached Files
    Last edited by PapyVicK; 09-02-2011, 12:18 PM.
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #32
      Vezi topicul dedicat pentru detalii despre cum se scot paleții. Galeria nu se desface în două.

      Galeria de admisie CDI

      PS: Dacă nu te descurci cu pozele, pot să caut filmulețul și să-l urc pe youtube.
      ...

      Comment


      • #33
        Originally posted by Luxian View Post
        Vezi topicul dedicat pentru detalii despre cum se scot paleții. Galeria nu se desface în două.

        Galeria de admisie CDI

        PS: Dacă nu te descurci cu pozele, pot să caut filmulețul și să-l urc pe youtube.
        Te'as ruga sa'mi expici cum ies capacelele alea afara...deja am rupt cate o clama la 2 dintre ele Poti urca si filmuletul pe youtube, poate mai sunt si altii care au nevoie...
        Oo\=|=/oO

        Comment


        • #34


          Dacă te referi la clamele astea de vin ca și siguranță peste tija comună... nu prea am cu ce să te ajut. Și eu le-am rupt în mare parte, trebuie doar puțină răbdare, eventual să încerci să faci pârghie cu 2 șurubelnițe odată (să tragi de ele simetric din două părți).
          Last edited by Luxian; 09-02-2011, 16:27 PM.
          ...

          Comment


          • #35
            Acelea. Eu aveam impresia ca se trag in sus dar cand m'am uitat mai atent mi'am dat seama ca trebuiesc trase in lateral. Nici eu nu am reusit sa nu rup clemele alea Oricum..am reusit sa scot afara aeropaletii, am spalat galeria, nu am reusit sa o fac sa ramana ca noua...ceva reziduri dealea intarite au mai ramas cu toate ca m'am chinuit destul cu pistolul de la spalatorie. Oricum a iesit destul de bine pe langa cum era. Nu stiu cat de bine ti'a iesit tie dar eu ma declar multumit Maine ma apuc de reasamblat toate cele. Numai bine!
            Oo\=|=/oO

            Comment


            • #36
              Originally posted by PapyVicK View Post
              Acelea. Eu aveam impresia ca se trag in sus dar cand m'am uitat mai atent mi'am dat seama ca trebuiesc trase in lateral. Nici eu nu am reusit sa nu rup clemele alea Oricum..am reusit sa scot afara aeropaletii, am spalat galeria, nu am reusit sa o fac sa ramana ca noua...ceva reziduri dealea intarite au mai ramas cu toate ca m'am chinuit destul cu pistolul de la spalatorie. Oricum a iesit destul de bine pe langa cum era. Nu stiu cat de bine ti'a iesit tie dar eu ma declar multumit Maine ma apuc de reasamblat toate cele. Numai bine!
              Fii putin atent la imaginea asta asa am procedat eu fara arupe nimic
              Attached Files
              mercedes e classe 220cdi w211

              Comment


              • #37
                Din cate observ din poze la tine sunt diferite piciorusele alea care actioneaza clapetii si pare a fi diferit si modul de prindere al tijei.
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #38
                  Galeria prezentată de gianny e de pe w211 cred, de aia diferă puțin.
                  ...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Galeria prezentată de gianny e de pe w211 cred, de aia diferă puțin.
                    Intr-adevar este un e220cdi w211.Imi cer scuze ca nu m-am informat despre ce model era vorba .CIAO
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #40
                      EGR EGR EGR, egr, egr, de multe ori acesta este principalul vinovat.
                      Dar se poate repara, egr.

                      Comment


                      • #41
                        Stim, stim...dar nu ne pricepem
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by exiespot View Post
                          Salut colegi postez acest thread ptr cei care au probleme asemanatoare. Acum o sapatamana credeam ca w211-le pe care al am ,respectiv un e 220 de 150 cp din 2002 era cel mai rusinos mercedes din oras, scotea foarte mult fum nu mai tragea peste 3000 de ture , asa ca am mers la un prieten intr-un service si am demontat intercolerul si galeria de admisie, dupa ce am spalat intercoolerul cu benzina am incercat sa curat si galeria de admisie si am observat ca era efectiv plina de funigine intarita foarte tare.
                          Nu am reusit sa o curat cum trebuie decat dupa ce am fost pe la vreo 3-4 spalatorii auto care ma tot refuzau si pana la urma la una din ele , un fost prieten a stat vreo 2 ore cu detratant si solutii de curatare pana ce a iesit ca noua. Prietenul de la service mi-a recomandat sa pun si metabond ptr injectoare ptr ca am doua injectoare care " tacane" in sarcina.
                          Pot sa va spun cu mana pe inima ca dupa aceste lucruri facute la motor masina pare noua, dupa mult timp pot sa depasesc si eu fara sa schimb viteza si sa ma uit in retrovizoare sa vad daca nu cumva vine ARR-ul dupa mine.
                          Nu e un raspuns e o nelamurire sau nedumerire !!!!?
                          Super treaba cu galeria de admisie!!! Si eu as face dar de unde incepe acea mizerie si unde se termina???
                          Doar in galeria de admisie care sa zicem ca as curata-o se intampla acel proces oribil ???
                          Presupun ca galeria de admisie e doar o parte din circuitul acelei mizerii ???
                          Acum astept raspuns cu nerabdare!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by gianny View Post
                            Fii putin atent la imaginea asta asa am procedat eu fara arupe nimic
                            Sa inteleg ca asa arata dupa curatare?
                            Pune poze cu inainte si dupa ca sa se vada diferenta dar la aceleasi piese !
                            Ai observat o diferenta dupa curatare?
                            Doar ai curatat sau ai mai facut si vreo reparetie care a influentat eficienta curatarii?

                            Comment


                            • #44
                              Care vrea sa nu mai curete galeria: se modifica EGR si merge pe viata. (bine inteles dupa prima curatare)

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                                Care vrea sa nu mai curete galeria: se modifica EGR si merge pe viata. (bine inteles dupa prima curatare)
                                Adica...????
                                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF