Postez aici , in ideea in care ajuta pe cineva pasii de urmat pentru curatarea EGR-ului , asta indiferent ca e Vito sau C,E,S-klasse.Este vorba de sistemul Exhaust Gas Recirculation , o valva , care recircula gazele nearse din carter , aceasta in timp se umple de funingine.La modelul meu , ca si la w203 sau la w210 , EGR-ul este actionat de o capsula vacuumatica.Pentru moment pun 4 poze , prima din ele si ultima fiind EGR-ul inainte si dupa curatare , iar a 2 si a 3 , galeria de admisie , cu zgura aferenta , respectiv pozitionarea EGR-ului in compartimentul motor.
O alta problema destul de mare , dar care am reusit sa o rezolv , este aceea ca deasupra capacului de la culbutori , tot era plin cu ulei incins , mizerie , uscat.E vorba de o munca de migala , si multa rabdare.Initial , am crezut ca am probleme cu garnitura de la capacul culbutorilor , deoarece am vazut 2-3 picaturi scurse in spatele motorului din acea zona.De fapt , este ulei cu mizerie , uscat si rascopt.Deci pe de o parte am scapat de schimbat garnitura , insa am de curatat tot deasupra capacului.Alta parte , destul de nasoala , este aceea ca si firele de la injectoare , si protectiile de pe furtunele de retur de la injectoare sunt coapte , si ar cam trebui inlocuite , pentru a preveni alte probleme .Cateva poze acum cu situatia prezentata anterior.
In poza 7 este tarodul cu care am curatat gaura filetata din chiulasa , in care intra surubul de prindere de la injector , galeria de admisie inainte de montaj(se vede pasta de etansare aplicata).
O alta problema destul de mare , dar care am reusit sa o rezolv , este aceea ca deasupra capacului de la culbutori , tot era plin cu ulei incins , mizerie , uscat.E vorba de o munca de migala , si multa rabdare.Initial , am crezut ca am probleme cu garnitura de la capacul culbutorilor , deoarece am vazut 2-3 picaturi scurse in spatele motorului din acea zona.De fapt , este ulei cu mizerie , uscat si rascopt.Deci pe de o parte am scapat de schimbat garnitura , insa am de curatat tot deasupra capacului.Alta parte , destul de nasoala , este aceea ca si firele de la injectoare , si protectiile de pe furtunele de retur de la injectoare sunt coapte , si ar cam trebui inlocuite , pentru a preveni alte probleme .Cateva poze acum cu situatia prezentata anterior.
In poza 7 este tarodul cu care am curatat gaura filetata din chiulasa , in care intra surubul de prindere de la injector , galeria de admisie inainte de montaj(se vede pasta de etansare aplicata).
Comment