Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consumul si randamentul unui benzinar MB

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deci ce?Ce dreptate are diesel vis a vis de faptul ca masinuta aia cu doar 49cc prinde 100 km/h?Ca el tocmai respingea ideea asta.Eu am sustinut ca o masina cu cai putini poate prinde viteza mare daca ii pui pinioane mici.Citeste mai atent ce am scris mai sus ca iarasi bati campii.
    Nu ar fi nimeni incantat sa aiba masina cu 300 cp care sa prinda 500 km/h dar sa demareze precum un logan 1.4 van incarcat cu saci de ciment.Mai mult,la majoritatea masinilor viteza este limitata electronic la 250 la ora.Asa ca ii pune cutie de viteze cu care sa aiba turatia maxima pe la 250 la ora cu maximum de demaraj posibil.Dar de ce cred euca tu deja stiai chestiile astea si ai vrut doar sa o faci pe interesantul?
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #17
      Originally posted by paunionutz View Post
      Eu am vazut o masinuta chinezeasca, cu motor de 49 cc, la care nu ai nevoie de permis si care preindea aproape 100 km/h. Cati cai crezi ca avea masina aia? Nu cred ca mai mult de 20-25 de ponei. Deci cred ca Diesel cam are dreptate. ...... Deci.......
      Originally posted by Diesel View Post
      Eu inca ma mir de utopiile despre care iti place sa vorbesti...
      Logan de 65cp cu o viteza de 260km/h.
      Deci.....diesel are dreptate...deci....(albacher..iti merge mintea..la rece).
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        ..deci....(albacher..iti merge mintea..la rece).
        AAAAA, deci vorbeati de berea aia proasta la pet care are reclama la tv .......
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          da gandeste-te altfel!
          ia pune 65 de cai la un camion si nu stiu ce cutie vrei tu si vezi daca poate sa prinda macar 50...
          de ce ?
          putere prea mica pt un cx foarte mare

          Comment


          • #20
            Originally posted by codreanu View Post
            da gandeste-te altfel!
            ia pune 65 de cai la un camion si nu stiu ce cutie vrei tu si vezi daca poate sa prinda macar 50...
            de ce ?
            putere prea mica pt un cx foarte mare
            Serios?Cam cati cp au muschii bratului tau de reusesc sa ridice (cu ajutorul cricului pe post de "cutie de viteze") ditamai masina cand face pana?
            Daca as pune 65 cp la un camion si o cutie de viteze de asa natura incat motorul ala bine turat ar inainta camionul cu 1 metru pe minut,cred ca ar putea sa-l duca si cu 2 remorci dupa el.Deja o dam in fantezii.
            Si tu ai putea sa tragi un camion cu ajutorul unui scripete,calibrat de asa natura incat tu ai trage 100m de sfoara iar camionul s-ar misca 1 metru.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Asa este..sunt necesari doar 17-20 CP pt a invinge frecarea cu aerul de la 100 km/h dar este o "utopie si o tampenie imaginabila" ca 65cp sa fie necesari pt a invinge frecarea cu aerul de la 250km/h.
              Oare cine dintre noi doi este ala fara logica?
              Atentie: Frecarea cu aerul nu creste linear cu viteza, ci exponential.
              20CP pentru 100Kmh, 100CP pentru 200kmh, 1000CP pentru 400kmh ar putea fi un grafic real. Masinuta aia chinezeasca pentru care nu-ti trebuie carnet are ....4CP. Nu prinde 100 la ora dar vreo 50 tot prinde.

              Un break 1310 cu 5 viteze, 62CP, nu putea trece de 145kmh desi in viteza a 5a nu avea decat 3500rpm (la turatia asta probabil ca avea in jur de 40CP)!
              De aici si diferenta intre puterea maxima si puterea la o anumita viteza/turatie: cu o cutie etajata lung nu vei folosi puterea maxima a motorului in ultima viteza (cu cresterea vitezei/turatiei, forta de frecare cu aerul va creste mai repede decat creste puterea motorului).
              Mai multe masini au cutia de viteze etajata in felul asta pentru economie, puterea lor nefiind suficienta pentru atingerea vitezei maxime in ultima treapta de viteza. Deci ideea nu este noua, dar rezultatul nu este cel scontat (Logan cu 250kmh).

              Daca ai pune 65CP pe o bicicleta s-ar schimba datele problemei .

              Comment


              • #22
                Ce masa are o masinuta chinezeasca, ce masa are un Logan, si ce masa are un Veyron?
                Vreau sa vad cum pui un motor de 20CP intr-un Veyron, care probabil are 2 tone, si prinzi cu el 100 km/h.
                Daca nu va pricepeti la fizica, nu mai insirati povesti de adormit copiii.

                Comment


                • #23
                  Ma scuzati ca intervin dar e foarte grav ce se vb aici. Viteza maxima e limitata de aerodinamica 99%. REzistenta la rulare a rotilor este mica si nu se modifica esential cu viteza. La 100km/h un S500 are rezistenta totala la roti de8,8cp, adica din cei 388 consuma 8 pt roti, restul e aerodinamica. Normal ca sa mentii 100km/h tre doar 20cp, poate la un S W221 la cat de mare e tre 30, dar ca sa accelerezi cat mai repede folosesti toata puterea disponibila, si daca la 100 motorul ajunge la cele 6000 de ture toata puterea e la roti)
                  ionutz_ng un logan de 65 de cai are viteza maxima 155km/h acuma daca prinde 160 170 o face doar cu ajutorul vantului de spate. La 4000 de ture in treapta a 5-a are 170 pe bord dar cu abaterea ce-o are viteza reala e approx 160 chiar mai putin. Daca conduci masina o sa vezi ca la 140 e gata, rar prinde 150 si peste.
                  Si la ce zici tu de ce n-a facut nimeni de o suta si ceva de ani o cutie de viteze cum zici tu ? De ce la testele de viteza maxima unde e timp la discretie nu se plafoneaza motoarele in turatia maxima. La aproape nici o masina viteza maxima nu e la turatia maxima a motorului, intotdeauna exista rezerve de turatie - si daca motorul nu mai poate accelera masina cu treapta scurta ce-o are de serie, nici cu una mai lunga nu va putea. Am avut o motocicleta de 101 cp dar din cauza lipsei carenei se plafona la 210 cu 1500 de ture inainte de turatia maxima. Mare grija la motociclisti. Bafta
                  BENZ G, altceva ce ?

                  Comment


                  • #24
                    Alegerea rapoartelor in cutia de viteze se face dupa niste calcule si teste.
                    Se calculeaza treapta I astfel incat auto sa poata urca o rampa de 30% la turatia de moment maxim. ATENTIE asta nu inseamna ca raportul calculat va fi ales definitiv, ca va dati seama ca atunci masinile de putere buna (400 - 600CP) ar avea o singura treapta pentru ca pot urca acea panta la turatia de moment maxim. E doar o conditie ce trebuie indeplinita, cum am scris treptele se aleg nu se calculeaza.
                    Apoi in f de nr de trepte se stabilesc rapoartele astfel incat diferentele de viteza sa scada. Daca intre I si II sant posibili 60km/h atunci intre II si III vor fi cu ceva mai putin si tot asa intre 4 si 5 e cea mai mica diferenta. Si e o chestie normala, nu e nevoie de calcule sau diplome pentru a intelege asta. Masina merge cel mai usor la viteze mici, cu cat treapta e mai mare e mai greu sa accelereze. La orice masina acceleratia maxima e in treptele I-II iar cea minima in ultima treapta.
                    Pentru accelerare e nevoie de putere, acceleratia fiind viteza la patrat, iar puterea e forta ori viteza. Deci cu cat mai apropiate sunt ultimele trepte cu atat mai multa putere va fi diponibila pt accelerare.
                    Un test fizic obligatoriu inainte de alegerea rapoartelor este cel de viteza maxima. Se pleaca cu o cutie oarecare si se atinge viteza maxima posibila. Apoi sant 2 variante:
                    1. Daca turatia motorulului nu a atins turatia de putere maxima (nu cea maxima, ele difera) se face iar testul cu treapte mai scurte pana cand viteza obtinuta nu mai creste.
                    2 Daca turatia motorului a depasit turatia de putere maxima se fac teste cu trepte din ce in ce mai lungi pana viteza obtinuta nu mai creste.
                    De ex. daca viteza maxima obtinuta este 280km/h se alege o treapta care ar duce teoretic la 300km/h.
                    Apoi intervine destinatia masinii. acest algoritm este pentru maxim de performanta dar asta nu este intotdeauna prioritatea constructorului. Chrysler R/T10 are treapta 6 aleasa pt o viteza max teoretica de 480km/h pe care nu o va prinde niciodata cu cei 460CP, poate cu vreo 2000CP Motivul este turatia de croaziera sa fie cat mai mica pt confort acustic si consum mic. La fel se intampla si la limuzine.
                    BENZ G, altceva ce ?

                    Comment


                    • #25
                      CARLSSON AIGNER CK65RS la raport

                      AICI am pus 2 grafice care arata viteza masinii in fiecare treapta in f de turatie (liniile oblice). Pe orizontala e turatia, pe verticala viteza.
                      IN graficul pentru Carlsson se vede cum puterea motorului este mai bine folosita in treptele mari. Pentru o buna referinta toate schimbarile de treapta se fac la 5950rpm turatia maxima a acelui motor. Se va observa cum turatia la care ajunge motorul dupa fiecare schimbare creste la treptele mari. Linia verde arata viteza la care se schimba tr I in II si turatia la care ajunge motorul ~3600rpm. Linia albastra coboara la turatia la care motorul ajunge dupa schimbarea II- III ~3900rpm. Linia neagra arata turatia in treapta IV ~4300rpm Si linia galbena arata ca turatia dupa schimbarea din tr IV in V este ~5000rpm, adica o turatie la care motorul dezvolta puterea maxima.
                      Observam cum turatia in momentul in care s-a cuplat treapta superioara este tot mai mare, adica si puterea dezvoltata de motor e mai mare.
                      Attached Files
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ionutz_ng View Post
                        Ca si cum,cei 65 CP ai unui logan nu ar fi suficienti sa duca masina la 260 km/h in cazul unei cutii de viteze de asa natura din cauza ca nu poate invinge frecarea cu aerul?Adica motorul este asa de slab incat s-ar poticni pe la vreo 5500 de ture cand va avea vreo 210 km/h?Mira-m-as...
                        Daca vrei sa vezi ce inseamna numi 180kmph, nu 210 ca e prea riscant, incearca sa scoti mana pe gema cand esti cu o masina cu viteza aia indicata "pe ceas" si ai sa vezi ca nu-i asa usor sa scoti macar palma; si in nici un caz sa nu o faci dintr-o data pt ca risti sa-ti luxezi mana!
                        Ca sa iti faci o idee, eu cand am mers cu motocicleta numai la 160kmph, avind parbriz bubble, simetam aerul apasandu-ma pe spate asemeni unei ape de cascada
                        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                        Comment


                        • #27
                          PS: Mai nou si randamentul Otto la inj directa in special a trecut de 30%(BMW si Mercedes-Benz au chiar 36% randamentul termic al motorului, cel final fiind in jur de 30%)...intr-adevar 20-25% este randamentul total la motoare de generatie cu dacia 1310 sau 1410, si anume la motoare pe carburator si inj mecanica, fara gestiune electronica a alimentarii :P
                          Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                          Comment


                          • #28
                            Hai sa ma bag si eu ca musca in lapte.La inceput am citit cam tot dar apoi am luato printre randuri.
                            Nu am vazut sa fie specificat faptul ca la contactul dintre roata(anvelopa) si carosabil nu exista rulaj ideal.Acesta fiind un alt factor ce influenteaza deplasarea.Factor determinat de niste parametrii ca:
                            -presiunea in anvelope
                            -structura carosabilului(granulatia)
                            -structura pneului si compozitia
                            -temperatura din/pe pneu
                            -elasticitatea pneului
                            -aderenta
                            SI nu in ultimul rand practica.
                            Anvelopa este considerata un cerc doar pe hartie(teoretic--caz ideal), asfel cum am spus mai sus nu exista rulaj ideal in practica; adica planul carosabiluli sa fie tangent la suprafata anvelopei.
                            Carosabilul nu este perfect plan, fapt ce duce la o putere diferita pe fiecare roata de tractiune, datorita diferentialului.
                            Cum spuneam contactul dintre cele 2 elemente este defapt un plan.
                            Toate cele spuse rezulta la faptul ca sunt 2 situatii de rulaj:
                            1--roata se invarte in infranare
                            2--roata se invarte in derapare

                            Sa nu cumva sa precizati de asistenta electronica si alte sisteme de control.Acestea ajuta dar nu perfectioneaza.

                            Asa ca va rog sa ma lamuriti daca loganul cu 65 ponei poate atinge viteze mai mari de 200km/h??

                            Luati in calcul si faptul ca o data cu cresterea vitezei de deplasare trebuie inlocuita o masa de aer intr-un timp mult mai scurt, iar aceasta inseamna energie; energie ce va rezulta din frecarea particulelor de aer puse in miscare, iar energia pe intelesul multora inseamna forta.Forta aplicata atat din fata cat si din spate.
                            Nu uitati si de rugozitatea suprafetei automobilului,ceea ce inseamna frecarea cu aerul.
                            O parte din aerul pus in miscare trece pe sub masina unde sunt multe ansamble expuse, deci , rezistenta la inaintare.
                            Sper ca stiti de ce hatchback este mai "buna " ca berlina la frecarea cu aerul??
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              E primul meu post de foarte foarte mult timp! Dar nu m-am putut abtine!

                              Ce-ar fi fratilor sa-l intrebam pe Jeremy, sau pe Richard H., care au facut un drum de la Basel la Blackpool... cu un singur rezervor de carburant.

                              Top Gear, sezonul 12, "One tank challenge"... Distractie placuta!
                              oasis - it's good to be free!!!

                              Comment


                              • #30
                                Nu am putut sa ma abtin :foarte tare topicul, dar mai tare disputa.Din emisiunea celor de la top gear a reiesit ca jaguarul cu acel motor imens pe benzina a iesit cel mai economic raport consum per cmc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF