Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum w116 280 se - help!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu ştiu ce instalaţie ai tu, dar eu nu pot porni niciodată pe gaz. Pornirea la mine e pe benzină şi in momentul când motorul ajunge prima oară la 2500 rot/min trece automat pe gaz. Cât despre pornirile dificile pe benzină...nu ştiu ce să-ţi spun. De câtva timp...s-a făcut frig afară! Verifică injectorul de pornire la rece (cel care are o mufă, la care vin două fire). Eşti sigur că fostul proprietar nu a mai stricat şi alte reglaje încercând să-l facă să nu se mai oprească?

    Comment


    • #17
      Salut. M-am jucat cu surubelnita pe la debitmetru, am redus ralanti-ul. Inainte, presiunea la ulei era pe 3 la ralanti, acum e undeva pe la 2. O scot maine la drum, sa vedem cum se comporta, mai ales pe gaz.

      Instalatia de GPL e Stefanelli, cred ca trebuie sa ajung tot la ei sa o verific. I-am schimbat acum vreo 3 saptamani membrana aia, si imi lua 13% extraurban, dar, dupa cum am scris mai inainte, pe urban urca la 30%. Deci in mod clar ceva nu e in regula. O sa vad pe saptamana viitoare. Am gasit suruburile alea de care vorbeai tu (cele de pe plaman), dar nu m-am bagat sa umblu la ele.

      Cat de mare poate sa fie influenta ralanti-ului asupra consumului?

      Comment


      • #18
        Spune-mi te rog cum faci tu consumul în condiţiile în care nu-ţi funcţionează kilometrajul? Şi pentru o instalaţie prost reglată, consumul mi se pare enorm. Cu un consum atât de mare este complet inutil să mai mergi pe gaz. Ieşi mai ieftin pe benzină! Mersul în gol în regim accelerat majorează consumul global cu până la 25% (am găsit valoarea aceasta într-un almanah auto mai vechi şi se referea la motorul de Dacia). La tine mai este şi altă influenţă dată de turaţia de ralanti care trebuie să asigure plecarea de pe loc a maşinii la ridicarea piciorului de pe pedala de frână. Pe furtunul care-ţi duce gazul la motor, trebuie să existe un robinet, încearcă să-l mai închizi cu o tură sau două şi urmăreşte ce implicaţii are asupra consumului.

        Comment


        • #19
          Kilometrajul merge acum, l-am reparat saptamana trecuta, deci ii pot face consumul. Cel mai mult ma intriga nu consumul in sine, cu toate ca este mare, cat aceste oscilatii in consum. Cand merge si consuma normal, si dupa aia, fara vreo cauza aparenta, sare la un consum mai mare.

          In afara de debitmetru si de instalatia de gaz in sine, ce alte cauze mai pot exista pentru un consum exagerat de gaz/benzina?

          Scuze pt toate aceste intrebari, dar chiar nu am pe cine intreba... Multumesc.

          Comment


          • #20
            Crede-mă că m-aş bucura dacă ai reuşi să-ţi repari maşina! Prin urmare nu are rost să-ţi scuzi preocuparea absolut firească de a readuce motorul în parametri. Când ţi-am dat acele informaţii am contat pe faptul că vei face acele reglaje singur. Interesul este de a remedia unele stări de lucruri cu costuri minime. Când dai bani, îşi bat alţii capul, dar chiar şi când îi plăteşti constaţi deseori că esti tratat cu indiferenţă.
            Unul din cele două şuruburi pe care le-ai depistat deja are capul randalinat pentru a putea fi rotit cu mâna. Cu ajutorul lui se ajustează turaţia de mers în gol. Prin înşurubare se obţine micşorarea cantităţii de gaz ce intră în motor. Încearcă fără să eziţi pentru că la mai mult decât consumă acum, mi-e greu să cred că-l poţi duce. Şi dacă reuşeşti să-l duci la 20% şi tot e un progres.
            Spor la treabă!

            Comment


            • #21
              Ok. Cele doua suruburi... Unul e pe exteriorul plamanului, usor accesibil cu surubelnita. Can am incercat sa il invart, afecta ralanti-ul (deci cred ca e cel "de gol", cum i-ai spus tu) Nu mai merge strans, iar daca il slabeam, turatia ralanti-ului scadea.

              La celalalt, care e cumva pe interiorul plamanului (neaccesibil surubelnitei, dar merge cu o cheie sau chiar cu mana) am umblat doar sa vad daca are efect asupra ralanti-ului, si cum nu a parut sa aiba, l-am lasat in pace. O sa il strang un pic si sa vad la ce consum iese.

              Crezi ca ar putea fi altceva care sa duca la un consum marit? Sper ca motorul sa fie ok, sau mai stiu eu ce, si sa nu fie nevoie sa intru in reparatii serioase doar ca sa o fac sa consume in parametri normali... Multumesc

              Comment


              • #22
                Slăbeşte-l puţin şi fă-i o probă! Din moment ce spui că motorului îi scădea turaţia, nu asta doreşti? Nu se întâmplă nimic, te asigur! Motoarele M110 sunt renumite pentru fiabilitate. Nu cred că maşina ta are peste 600 mii, cam pe atunci apar problemele. Nu am auzit de instalaţie de gaz Stefanelli. Pe aici se montează Lovato, Bigas etc. Ar trebui totuşi să-l întrebi pe fostul proprietar unde şi-a montat instalaţia.
                Last edited by Nelu Patrascu; 11-12-2007, 19:15 PM. Reason: rectificare

                Comment


                • #23
                  Am coborat ralanti-ul din debitmetru, nu din suruburile de pe "plaman". Masina pare sa mearga ok, o sa vedem la drum lung, am de facut vreo 300 km cu ea poimaine.

                  Sper sa rezolv problema consumului de benzina din debitmetru. Trebuie sa mai umblu si prin alta parte? Ce crezi?

                  Cat despre GPL, voi merge sa ii fac o verificare la un atelier de GPL, sa vedem ce imi zic aia. Din cate stiu, instalatia e din 2004, si nu stiu cum a fost intretinuta intre timp.

                  Comment


                  • #24
                    Din debitmetru...cum?
                    Pune pe gâtul filtrului o bucată de aluflex şi încearcă să o orientezi de aşa manieră încât să nu intre curentul de aer creat în timpul mersului, direct în filtru. E cea mai simplă şi mai puţin costisitoare soluţie pentru a preîntâmpina oprirea motorului.

                    Comment


                    • #25
                      Prin debitmetru inteleg surubul ala de sub filtrul de aer, accesibil cu o surubelnita lunga. Scuze daca nu am nimerit termenul exact, dar l-am strans un pic, si acum am ralanti-ul mai mic.

                      Voi pune aluflexul pe filtrul de aer, dar asta nu va rezolva problema consumului exagerat de GPL, de aceea as vrea sa merg cu ea la un atelier de GPL, sa o verifice, sa schimbe la ea ceva piese daca e cazul, si sa o aduca inapoi la parametri standard.

                      Comment


                      • #26
                        Debitmetrul de aer (cu clapeta lui) este acesta:
                        În imagini mai apar filtrul de aer şi în cele două desene sunt indicate cu săgeţi surubul de reglaj pentru mersul în gol (A) şi şurubul de reglaj pentru îmbogăţirea amestecului (B) ce poate fi acţionat cu un imbus de 3.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc pentru poze, au clarificat ceva treburi

                          Da, am umblat la surubul pentru reglajul de mers in gol, de la ala am redus ralanti-ul.

                          La celalalt nu am umblat, am inteles ca nu se umbla la el dupa ureche, ci trebuie masurate noxele, si in functie de rezultat, mai umbli la el. Asa e sau sunt prost informat? Si daca umblu la el, pot reduce consumul?

                          Comment


                          • #28
                            Poţi să umbli şi tu, numai că-ti trebuie un imbus de 3 cu tija lungă (eu mi-am confecţionat unul) pentru a putea fi utilizat fără demontarea filtrului de aer, (prin gaura din filtru care se vede în imagine). Atenţie! imbusul nu acţionează direct şurubul de îmbogăţire ci un şurub cu arc care trebuie întâi apăsat şi pe urmă răsucit imbusul. Din păcate nu mai ţin minte cum se ia şi cum se dă benzină, dar mă uit mâine şi-ţi spun sau poate-ţi spune doctorul! Oricum, MAXIM 90 de grade stânga sau dreapta din momentul în care constaţi că şuruburile au intrat unul în altul (se simte la mână)

                            Comment


                            • #29
                              Am găsit câteva lucruri interesante pentru tine...sper să-ţi fie de folos!
                              -schemele punţilor
                              -motorul
                              -cutia de viteze
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Salut si multumesc pentru ajutor. M-am intalnit cu doc, am mers la reglat GPL, a zis nenea ala ca atunci cand e turata e ok, dar la ralanti sunt probleme de aprindere. Mi-a schimbat doc bujiile si capacul de la delco. Am facut ieri un drum pe gaz, 260 de km, a papat 18%, extraurban. Tot mi se pare mult. O sa fac acelasi drum pe weekend, pe benzina, sa vad cat ia atunci... Chiar nu mai stiu ce sa ii fac...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF