Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum URIAS de ulei Sprinter 318CDI 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nope. Il da afara prin supapa jos. La cald nici nu ti dai seama ca e ulei in apa. Nu e smantanos.
    Dumitru Tanase

    Comment


    • #17
      Colegule,uleiul ala despre care spui tu e purtat si raspurtat de o pompa de apa nu-l pune nimeni cu lingura in vasul de expansiune.Odata amestecat cu apa devine o emulsie si asta MAI ALES LA CALD.Dupa o periada de nefunctionare a motorului uleiul se separa de apa ridicindu se deasupra apei in vas.Daca a curs jos pe la supapa, te cred dar sigur era amestecat cu apa.Ca nici nu-ti dai seama ca e ulei si nu e smintinos,nu te cred,EU imi dau seama ca e ulei.

      Comment


      • #18
        Am spus ca nu este smantanos. Fiecare si l imagineaza si l interpreteaza cum poate. Era doar o idee.
        Dumitru Tanase

        Comment


        • #19
          Salutare colegilor! Ieri am dat motorul jos de pe masina hotarat sa-l segmentez si sa-i schimb simeringurile de la supape. Numai ca dupa ce l-am pus pe banc si am inceput sa-l inspectez ce mare surpriza credeti ca mi-a oferit???? Evacuarea de la turbo era PLINA cu ulei. Dupa ce am demontat si galeriile de evacuare am gasit destul ulei in dreptul mai multor cilindri. Asa ca am inceput sa inlocuiesc simeringurile de la supape (fara sa demontez chiulasele). Dupa ce am scos primele 4 m-am speriat cand am vazut ce diferente de diametru aveau fata de cele noi!!
          Am dat turbina la reconditionat - 1000 lei+TVA - si am continual cu schimbul simeringurilor. Dupa ce termin, pun motorul la loc pe masina si fac un test de vreo 500 km. Daca mai consuma ulei, am pus-o, daca nu, m-am scos!
          Oricum ar fi, va tin la curent cu orice noutate!
          Bafta tuturor!

          Comment


          • #20
            De curiozitate...

            Ne spui si noua de curiozitate cati km reali are motorasul asta al tau...nu de alta dar sa stim si noi astia cu sprintere 906 cu 3-400.000 cam la ce sa ne asteptam.Multumesc anticipat.

            Comment


            • #21
              Nu prea stiu! Bordul arata 300000 dar nu am luat-o de noua. Cred ca, real, are cam 400-450000 km. Nu prea exista sh fara km dati inapoi!

              Comment


              • #22
                Inainte sa montezi motorul pe masina nu ar strica un test de compresie la cilindri.Te-ar scuti de alta munca in cazul in care exista probleme la unul din pistoane .

                Comment


                • #23
                  Am facut testul inainte de-al da jos si avea 32 pe fiecare cilindru. Egal la toti! Am bagat si aer comprimat pe fiecare cilindru si nu rasufla pe nicaieri, nici pe admisie nici pe evacuare.

                  Comment


                  • #24
                    Atunci la partea motor stai bine. De la simeringuri la supape nu cred sa consume atât de mult. Rămâne turbina, altfel nu se explica.

                    Comment


                    • #25
                      Luni sper sa termin cu montatul iar marti voi face o proba. Va anunt rezultatul. Weekend placut!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by catalin318cdi View Post
                        Salutare colegilor! Ieri am dat motorul jos de pe masina hotarat sa-l segmentez si sa-i schimb simeringurile de la supape. Numai ca dupa ce l-am pus pe banc si am inceput sa-l inspectez ce mare surpriza credeti ca mi-a oferit???? Evacuarea de la turbo era PLINA cu ulei. Dupa ce am demontat si galeriile de evacuare am gasit destul ulei in dreptul mai multor cilindri. Asa ca am inceput sa inlocuiesc simeringurile de la supape (fara sa demontez chiulasele). Dupa ce am scos primele 4 m-am speriat cand am vazut ce diferente de diametru aveau fata de cele noi!!
                        Am dat turbina la reconditionat - 1000 lei+TVA - si am continual cu schimbul simeringurilor. Dupa ce termin, pun motorul la loc pe masina si fac un test de vreo 500 km. Daca mai consuma ulei, am pus-o, daca nu, m-am scos!
                        Oricum ar fi, va tin la curent cu orice noutate!
                        Bafta tuturor!
                        Salut.Ai filtru de particule?Atunci ala te a cam dus in eroare cu fumul,pentru ala ar fi buna o curatare.Si cu uleiul la evacuare nu am inteles cum e?La evacuare =caldura=totul arde.Are joc la ax turbina?

                        Comment


                        • #27
                          Din ce a spus el pana acum,ca nu vedea fum albastru sau orice alta culoare...ar trebui teoretic sa aiba fitrul de particule montat,si chiar si cu filtrul de particule ar fi trebuit sa iasa ceva pe afara albastru sau negru(motorina nearsa) am vazut pe germanica o afumatoare de 906 de la dhl si aia sigur nu i-au anulat filtrul si rescris softul.La kilometrii tai...e ciudata tare problema ta...am condus cateva luni 319 adblue(bluetec) si desi avea aproape 500.000 parea ca inca nu isi spusese povestea.Urmaresc cu interes topicul dar mai ales cat de eficienta este rezolvarea,cu un mecanic bun si un sofer sincer am putea descoperi si o eventuala cauza.Mult succes mai departe.

                          Comment


                          • #28
                            Colegule,vreo veste de la V6?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by catalin318cdi View Post
                              Luni sper sa termin cu montatul iar marti voi face o proba. Va anunt rezultatul. Weekend placut!
                              Salut ! .
                              Ai reusit ceva cu acel consum URIAS de ulei ? .
                              Stima ! .

                              Comment


                              • #30
                                In cel mai bun caz e deja pe strazi facand kilometri ☺
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF