Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum URIAS de ulei Sprinter 318CDI 2008

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum URIAS de ulei Sprinter 318CDI 2008

    Salut pe toata lumea!
    La intoarcere din penultima cursa, la Arad, mi s-a aprins becul de la ulei. Am completat cu doi litri (asa cum imi spunea indicatia din bord) si am plecat spre Bucale. Cand am ajuns in capitala (aprox. 600 km) becul s-a reaprins!!!! Deci a consumat 2 litri la 600 km! Am completat si am plecat acasa, in Bacau (300 km). Am facut schimbul de ulei si am plecat intr-o alta cursa, gandindu-ma ca acel consum exagerat provenea de la subtierea uleiului cauzata de repetatele regenerari despre care am vorbit in alta postare. Mai pe scurt, masina a inceput sa 'manance" 1 litru de ulei la 100 km!!!! Verificari facute: pierderi, scurgeri - NU, epurator gaze cu membrana fisurata - inlocuit, turbina - totul uscat, fum nu scoate deloc. Au mai ramas simeringurile de la supape si segmentii raclori dar ma sperie acest scenariu.
    Va rog sa ma ajutati si sa-mi mai dati vreo idee; ati mai auzit de asa ceva la un motor V6 despre care se spune ca sunt nemuritoare (de aceea l-am si ales)? Ce sa mai verific? Am fost la reprezentanta si cand mi-au dat pretul lucrarii era sa fac infarct! La o segmentare ei vor sa schimbe si bielele!!!!
    Ce sa mai fac? Imi vine sa-i dau foc!!
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    Ce ulei ai bagat?Marca,vascozitate ?Completarea a fost facuta cu acelas tip de ulei?In ultima instanta poti folosi un ulei gros gen 10w50 iar daca si dupa aia consuma ,te poti apuca linistit sa desfaci motorul .

    Comment


    • #3
      spune ce ulei ai folosit, sa iti putem recomanda un ulei de camion.
      Am in cap Petro Canada Duron E 5w40, sta bine de tot viscozitatea la 100% , deci la cald. Sau Citgo Citgard Syndurance 5w40 similar
      Sau un Mobil Delvac1 LE 5w30 (pentru DPF)
      Last edited by vali b; 05-15-2015, 00:18 AM.

      Comment


      • #4
        Schimbare norma de ulei? Pierdere de timp si bani,zic eu atata timp cat motorul a mers normal pana acum, iar la tine e un consum exagerat de mare si nu crescut cu cateva sute de grame...
        Cat priveste piesele pe care vor sa le schimbe,respectiv bielele, la Mercedes din cate stiu eu si sper sa nu gresesc, orice surub desfacut de pe motor o data, se schimba cu unul nou,daramite bielele...Poti lua in calcul si sa nu faci reparatia la reprezentanta unde e exagerat de scump, sau asa cum am preferat eu la masina veche, sa schimbi motorul complet, pentru ca parerea mea,un motor umblat in el , nu mai este ce ar trebui sa fie,mai ales daca faci curse lungi si nu pe langa casa...Stima.
        PS: sper sa nu ne uiti si sa ne spui pana la urma ce si cum ai rezolvat, nu de alta dar ma bate si pe mine gandul sa urc la un....V6...
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #5
          Poate nu e chiar o pierdere de timp ,eu am bagat castrol si consuma cam un litru la 200 km dupa ce am schimbat norma si firma ,consumul nu este sesizabil.El oricum completeaza mult,
          in 1000km isi scoate schimbul )

          Comment


          • #6
            alta varianta de ulei care chiar merita si nu e foarte scump

            Lukoil Avantgarde Professional LA 5w40

            Comment


            • #7
              Buna ziua ! .
              Schimbarea normei de ulei nu cred ca va rezova ceva , chiar daca ar folosi un ulei mai gros , de vara , gen 20Wsuper50 Selenia HPX acreditat Mercedes .

              O alta cauza a cosumului exagerat de ulei , fata de cele enumerate de colegul in primul post , ar fi cedarea cuzinetilor si/sau uzura arborelui cotit . Dar , totusi nu se explica cosumul urias , brusc si dintr-o data .

              Ciudat ca nu apare fum albastru la esapament . Daca nu sunt pierderi vizible pe asfalt , atunci ar trebui sa se arda pe undeva .

              Ps : Poate colegul ne spune ce diagnostic au pus mecanicii de la reprezentanta .
              Stima ! .

              Comment


              • #8
                Uzura cuzinetilor nu are treaba cu cosumul de ulei ci uzura exagerata a segmetilor/camasilor sau uzura simerigurilor la supape.In rest nu are pe unde consuma.Oricum consumul de ulei este normal adica nu exista motor sa nu consume ulei fireste putin ,un motor nou consuma mai mult pana se formeaza segmentul dupa camasa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gabybuz View Post
                  Uzura cuzinetilor nu are treaba cu cosumul de ulei
                  Absolut corect .
                  Scuze ! .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gabybuz View Post
                    Uzura cuzinetilor nu are treaba cu cosumul de ulei ci uzura exagerata a segmetilor/camasilor sau uzura simerigurilor la supape.In rest nu are pe unde consuma.Oricum consumul de ulei este normal adica nu exista motor sa nu consume ulei fireste putin ,un motor nou consuma mai mult pana se formeaza segmentul dupa camasa.
                    Mai consuma ulei si turbinele.

                    Comment


                    • #11
                      Da exact .Eu nu ma-m gandit la turbina deoarece nu face parte din sistemul de ungere a motorului ,turbina este doar un sistem auxiliar .Este corect ca daca are joc la ax arunca ulei in admisie dar asta se poate vedea foarte simplu :fum gros albastru.
                      Totusi initiatorul mai ne spune ceva sau umbla cu canistra dupa el?

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara! Maine dimineata voi merge in service sa aflu noutati de la "marii specialisti". Cu siguranta va voi tine la curent!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by catalin318cdi View Post
                          Verificari facute: pierderi, scurgeri - NU, epurator gaze cu membrana fisurata - inlocuit, turbina - totul uscat, fum nu scoate deloc.
                          Se pare ca turbina si fumul ies din discutie . In primul post colegul spune ce verificari a facut .
                          Stima ! .

                          Comment


                          • #14
                            Incearca si varianta cu termoflotul (racitorul de ulei). La V220-ul meu m am trezit ca a scazut uleiul din senin. Exact 1 litru la 100 km. M am speriat dar s a rezolvat cu inlocuirea termoflotului. Stima!
                            Dumitru Tanase

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by urtimud2001 View Post
                              Incearca si varianta cu termoflotul (racitorul de ulei). La V220-ul meu m am trezit ca a scazut uleiul din senin. Exact 1 litru la 100 km. M am speriat dar s a rezolvat cu inlocuirea termoflotului. Stima!
                              Si cum consuma termoflotul ulei?Daca-l baga in antigel n-ar fi trebuit sa se umple vasul de expansiune cu smintina?...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF