Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CLS Klasse > Probleme tehnice - CLS Klasse

Consum ulei 320 cdi?

Probleme tehnice - CLS Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-10-2014, 21:28 PM   #1
Silver_bullet
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 4300
Age: 38
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default Consum ulei 320 cdi?

Salutare la toata lumea recent am achizitionat un cls 320 cdi din 2006 , sincer este o bijuterie ,insa asa cum" era si normal sa fie" , ca doar traim ro ,mi-am luat o mare teapa , care consta in faptul ca : a doua zi dupa ce am cumparat masina ,dupa ce a stat pornita la relati aprox 20 min a inceput sa scoata un fum alb,cu miros care ustura la nas...am fost la autoklass si pe la cativa mecanici pt o constatare , si am primit diverse raspunsuri de genul, schimba bujiile si calc de bujii pt ca nu isi face regerare...aiurea nu are nici o treeaba am stat cu test pe ea cand scoate fum si nimk..totul este in parametri , corectii injectore ok..filtru s-a regenerat acum cateva sute de km...altul ca ar fi fisura in chiuloasa sau bloc...sincer o sa mai urmaresc antigelul...presiune este cred eu cat trebuie sa fie,altfel bubuiau toate cele ,mai ramane ideea mea si anume ca aduna ulei la relanti ,ma gandesc la semeringuri de supape daca o accelerez scoate ff mult ..mult fum albicios apoi se potoleste ,in mers nu se vede fum doar daca sta pornita la relant si asta face dupa o catva minute bune.Precizez ca la rece porneste bine si nu scoate fum doar cand este cald motorul ..in depasiri nimik .Alte pareri au mai fost filtru de epurator care l-am "distrus" ca sa zic asa am scos furtunul care iese din el si ies gaze....am scimbat si uleiul ..era cam subtire pelicula ..degeabaa tot dispozitiv de ceata . Inainte sa schimb motorul am zis ca sigur mai sunt oameni in tara asta care vor sa ajute macar cu un sfat si eventual daca o sa fie nevoie de un alt motor poate gasesc ceva recomadari sa nu cumpar altul cu probl asemanatoare. Multumesc ff mult pentru timpul acordat.
Silver_bullet is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2014, 13:52 PM   #2
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,299
:
[Senior Member]
Default

Ia legatura cu colegul CL600 aici pe forum. E si el din Bucuresti si cred ca te poate ajuta.
Sper sa se rezolve ieftin.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/e220-cdi-...on-t46981.html
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2014, 08:51 AM   #3
Silver_bullet
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 4300
Age: 38
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Din pacate cred ca una din chiuloase are o problema...naspa ca e v6 , la motorul asta ttrebuiesc date ambele jos si verificate la test de presiune.O intrebare daca gasesc una buna si una cu fisura trebuiesc planate ambele, sa nu fie diferente in camerele de ardere, sau merge doar una facuta? cum ar fi mai bine ?.Ma gandeam si la varianta sa iau una noua si pe cea buna sa o montez asa...Disare fff putin antigel..la cateva sute de km 300-400 pierd 100 -200 ml...Nu prea imi vine sa schimb motorul...merge ff bine asta ,sine stie ce iau de la dezmembrari..si nu e cazul, are 180000 km...
Silver_bullet is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2014, 08:55 AM   #4
Silver_bullet
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 4300
Age: 38
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Ms mult ,am fost la el...zicea sa faca ceva teste ..nu spun care din respect pentru munca omului(Daca o sa-mi dea acceptul detaliez spre binele forumului).Insa eu cred ca-i din chiuloasa
Silver_bullet is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2014, 10:58 AM   #5
Silver_bullet
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 4300
Age: 38
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Revin, e destul de complicat...n-au nimic chiulasele,ma indrept catre ulei..cred ca papa ulei,o sa schimb simeriguri supape.Cunoaste cineva un mecanic care sa le schimbe fara sa dea chiulasele jos..n-as vrea sa umblu in motor..Ms
Silver_bullet is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2014, 13:16 PM   #6
Ford_V6
Senior Member
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 D OM601 pentru cunoscatori
Age: 34
Posts: 631
:
[Senior Member]
Default

Turbosuflanta stricata. Fum la relanti si in accelerare/sarcina fara .... 90% asta este problema.
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2015, 10:24 AM   #7
Silver_bullet
Junior Member
 
Join Date: Apr 2014
Location: Bucuresti
Motorizare : 4300
Age: 38
Posts: 9
:
[Junior Member]
Default

Am rezolvat problema de ceva vreme insa scriu aici rezolvarea pt ca este destul de simpla insa sunt putini care stiu, pentru cei care au fum albicios in relanty dupa cateva minute de stat cu motorul pornit dar in mers NU ,de vina sunt injectoarele,nu conteaza daca pe star le da ok ...nu are legatura cu turbina.Eu am rezolvat 2 probleme mari la cls: 1 fumul alb si 2 limitarea de care se plang multi.Stiu ca se poate limita in principiu de la orice defect pe motor/cutie, insa daca masina da si un pic "in nas" si NU da eroare pe cutie sau da vina pe egr sau actuator si apoi se limiteaza este de vina tubina.Asa ca mi-am schimbat la Autoklass injectoare,turbo, galerii evacuare si e ok .Ce m-a dezamagit este faptul ca m-am dus eu la reprezentanta cu solutia la faza cu fumul(adik nu stiau de la ce este),la problema cu limitarea mi-au dat ei defectul(dar acolo a dat pe star eroare de egr ,pe care l-au verificat si era ok).Pt cei curiosi pret total cu manopera cu piese vechi la schimb cu discount 20000 lei ( pret fara reduceri era ff mare numai turbo este 15000 lei pret de lista ,aici au fost ff ok mi-au facut ff multe reduceri ) plus 1600 lei o baterie noua.Acum merge brici.Succes
Silver_bullet is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2015, 13:25 PM   #8
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,124
:
[V.I.P]
Default

Cam aceeasi problema o am si eu la Sprinter fum alb doar la relanti cand e rece nu da in nas trage de nu iti vine a crede...Momentan nu il folosesc insa pe Star turbina o vedea ok.O sa incerc varianta ta.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
320, cdi, consum, ulei


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 04:28 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints