Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum pentru w126 280

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum pentru w126 280

    SAlutare tuturor intrebarea mea ar fi un w126 cu motor de 280 cel mai mult cat poate sa consume? sunt foarte curios pentru ca un w123 tot 280 benzina s-ar spune ca duce 10-12 litri dupa el.

  • #2
    10 - 12 e un prea frumos...eventual doar afara, Dok zicea ceva de 30 litri prin oras ... cand era frig rau si zapada multa...deci mai poti pune 3-4 litri pe langa aia ...
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #3
      Ai aici unele caracteristici ale unui W 126 cu motor M 110 (inclusiv consumurile)


      Caractéristiques générales 280 SE

      Nombre de cylindres 6
      Alésage / course 86 / 78,8 mm
      Cylindrée totale 2746 cm³
      Puissance DIN 136 Kw à 5.800 / min
      186 ch à 5.800 / min

      Couple maxi DIN 240 m.N à 4.500 / min
      24,5 mkg à 4.500 / min
      Compression 9,0
      Remplissage d'huile du carter maxi / mini 5,5 / 4.01
      Capacité du système de refroidissement 10.51
      Alternateur 14 V /80 A
      Batterie 12 V / 55 Ah
      Vitesse maximale environ 210 km /h
      Indice d'octane mini 98
      Carburant selon DIN 51600 Super
      Consommation de carburant selon DIN 70030 (1 /100 km)
      en cycle urbain 14,3
      à 90 km / h 9,5
      à 120 km / h 11,6

      Capacité du réservoir
      dont réserve env. 90 litres
      env. 12,5 litres
      Ordre d'allumage d'injection 1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4

      Marque : BOSCH
      Type : K-Jetronic
      Pression d'essence - au ralenti : 5,0 à 5,8 bars
      - à l'injecteur : 3,5 à 4,1 bars

      Vitesse de ralenti : 800 +/- 50
      % de CO : 0,5 à 1,5
      % de CO² mini : 10
      Température de l'huile : 60 à 80 ° C B : vis de richesse

      Refroidissement

      Capacité : 10,5 litres
      Ventilateur : visco-coupleur mécanique (2)
      Radiateur : BEHR ,capacité 2,5 litres environ (3 et 4)
      Thermostat : débit d'ouverture 87 ° C (± 2 ° C) (1)
      Pressurisation : 1,2 bar + 0,15

      Comment


      • #4
        Date teoretice valabile in conditii de laborator pe o masina nou nouta.
        Cred ca Dok stia ce vorbeste

        Comment


        • #5
          Băi ce post interesant ai trântit! Pari familiarizat cu această maşină.
          Unde-s laboratoarele alea, la Vaslui? Şi lui Cătălin o să-i sugerez să-ţi memoreze speech-ul.
          De ce nu-ţi vezi tu de treabă ...şi mai ales de ce nu foloseşti înainte de a posta, butonul logOut?

          Comment


          • #6
            @Nelu - S-a cam incurcat treaba,...nu e nevoie sa-l iei asa tare, si-a spus si el o parere...intr-un fel am gresit eu parafrazandu-l pe Dok, care are Cobra 280 cu cutie automata si dupa cum a spus si el in alt thread nu consuma 14,5 in oras ...dupa cum zic datele prezentate de francezi.
            Nu te ofenseaza nimeni daca spune ca o masina ca a ta consuma mai mult decat sustii tu ...e o constatare...mai mult sau mai putin concordanta cu ceea ce obtii tu de la masina ta ...
            Eu m-am convins ca mai trebuie pus putin la consum pe langa ce da cartea masinii ...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Nelu,ia baga tata niste frantuzisme si pentru a mea!Te rog eu frumos...Ca sa vaz si eu ce zice (a) la carte.

              Comment


              • #8
                Intr-adevar, consumurile extraurban sint date corect. Probate de mine, chiar daca a mea, (dar si cele dinainte, ca nu-i primul si ultimul 280 pe care l-am avut), din punct de vedere tehnic, nu are injectzia perfecta. Dar fiind K-Jetronic simplu, atita timp cit are vacumurile OK, merge bine la cald. Am nishte regulatoare obosite, care ingreuneaza pornirea si mersul la rece, ca si pornirea la cald, dupa oarece timp de la oprirea motorului, dar odata pornit si incalzit, merge rotund, curatza bujiile foarte frumos, nu ezita, trage de crapa si fuge mincind chibrituri.
                La orash insa se schimba calimera. Consumurile urbane se dau pentru orashe de oameni normali. 15 la suta cu un 280 scotzi in Bucureshti noaptea, dupa ora 1. De exemplu...
                Si nu va certatzi, ca nu-i cazul.

                Comment


                • #9
                  Eu fara aia ca un cobra benzina 280 comsuma 15 litri in oras. dovada???? http://www.geocities.com/siliconvall.../w123fuel.html

                  sper sa fii multumit

                  Comment


                  • #10
                    ...dupa cum spuneam mai devreme, se refera la orashe de oameni normali. Acu ceva ani scoteam cu 280 fix 16 la orash, la mersul meu. Care e destul de potolit.
                    Datele de consum au fost concepute tot acu doojde ani minim. Pe vremea aia nu era traficul urban in halul in care e acum. Ginditzi-va doar la faptul ca in anii 80 Bucureshtiul nu era nici macar asfaltat cit e in ziua de azi...Ce sa mai zic de alte locuri. E clara acu ?

                    Comment


                    • #11
                      Din ce în ce mai des ajung la concluzia că onoranta calitate de membru al acestui forum ar trebui dobândită în baza unui test.
                      Dacă ai ceva în comun cu acest brand, dacă faci dovada că ceea ce ştii despre un anumit model, poate fi util celorlalţi, e-n regulă! Dacă nu, statutul de guest este suficient.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Din ce în ce mai des ajung la concluzia că onoranta calitate de membru al acestui forum ar trebui dobândită în baza unui test.
                        Dacă ai ceva în comun cu acest brand, dacă faci dovada că ceea ce ştii despre un anumit model, poate fi util celorlalţi, e-n regulă! Dacă nu, statutul de guest este suficient.
                        Ideea nu e rea, dar ai ramane tu cu Dok si inca vreo 2 sa vorbiti intre voi, sa schimbati impresii si poze de la intalniri. Fara suparare. Nivelul de amatorism e mare, dar cred ca din experiente proprii se poate invata cate ceva de la fiecare. E expresia aia ca daca asculti 100 de prosti e imposibil sa nu auzi macar o idee buna, cu toate ca unii o dau rau in sf-uri.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          Am mai zis eu asta si unor oameni pe clubford cand aveam Sierra, nici Nelu nici Dok si nici altii nu au certificari de la Mercedes-Benz AG cum ca ar fi autorizati sa consilieze pe altii in materie de mecanica. Forum inseamna ca toata lumea are dreptul la o parere, unii au mai multa experienta dar nimeni nu s-a nascut invatat si nimeni nu e Dumnezeu. Sunt de acord insa ca fiecare sa aduca un argument la ceea ce spune, iar daca cineva greseste trebuie corectat tot cu argumente.

                          Comment


                          • #14
                            Nici eu şi nici Fane nu consiliem pe nimeni în numele Mercedes-Benz AG, aşa cum se pare că în mod eronat, crezi. Dacă tu consideri că doar acei oameni în salopete albastre cu sigla Mercedes pe şapcă, în numele abilitării care o au, pot da sfaturi pe acest forum, atunci aşteaptă-i pe ei când ai o problemă, sau du-te la service Shadow! Vei primi sfaturi nenumărate şi la sfârşit o factură.
                            Nu mă înduioşază deloc toleranţa ta teoretică şi nici platitudinile legate cei care s-au născut învăţaţi. Ăsta nu-i forum pentru sugari şi dacă lipsa cunoştinţelor legate de subiectul aflat în dezbatere nu-i împiedică să se afle-n treabă şi să-i deruteze pe altii, măcar bunul simţ ar trebui s-o facă!

                            S-a ales prafu' de threadul lui Cătălin.

                            Comment


                            • #15
                              Nu putzini au avut marea surpriza sa se loveasca la reprezentantze, inclusiv la Mercedes, de oameni imbracatzi in haina firmei, care reprezeinta deci firma, cu pregatire in domeniu, dar care, din pacate pentru toata lumea, inclusiv pentru ei, erau mai proshti la mecanica decit sor-mea... Pe linga faptul ca la reprezentantza nu ai ce cauta cu antediluviene. In ziua de azi, meseria nu se mai invatza si cu istorie. Eu asha am invatzat, si nu din nevoie, ci din pasiune, dambla, cum s-o numi, ca mecanic nu sint, n-am decit un Master's degree in shtiintze economice...
                              Aici nu-i vorba de certificari in domeniu. Sint multzi pe lumea asta care au patalamale si-s proshti ca noaptea. Incompetentza cu acte in regula nu-i ceva nou nici la noi, nici in vest. Doar ca in vest e mai putzin pregnanta... Aici e vorba de experientza acumulata. Iar cei care o au trebuiesc ascultatzi, ca daca tot ishi pierd timpul gratis, moka si de pomana, macar sa il piarda cu un scop.
                              Acestea fiind zise, hai sa incheiem bilciul, ca intr-adevar s-a cam ales praful de topicul omului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF