Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum mare A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Problema asemanatoare aveam si eu . .. Consum mare . si prezentza indicatorului F in bord ; am facut o diagnoza si am avut senzorul de la axul cu came defect . Dar nu numai . imi crestea nivelul de ulei in baie . asa ca ar fi bine sa mai verifici odata senzorul de la ax si uleiul in motor. dupa inlocuirea senzorului si o rediagnosticare nu am mai avut probleme cu nivelul de ulei si cu turatia motorului . se tura linistit 6000rpm

    Comment


    • #17
      A scazut nivelul uleiului in motor odata cu schimbarea senzorului de la axul cu came?!?
      Si problema cutiei de viteze(F), tot aceeasi rezolvare a avut?
      Mare sa-mi fie mirarea!!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Si eu m-as mira ca dupa schimbarea senzorului de la axul cu came sa dispara "F" din bord ..

        Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #19
          Originally posted by LauLaur View Post
          A scazut nivelul uleiului in motor odata cu schimbarea senzorului de la axul cu came?!?
          Si problema cutiei de viteze(F), tot aceeasi rezolvare a avut?
          Mare sa-mi fie mirarea!!
          Laur, eu nu am nimic in bord sau la ulei. Consumul mai mare e din cauza cutiei automate. Iar asta e prima masina la care viteza medie e, in general, regulamentara... Si... de regula, plec de pe loc mai reped e decat ceilalti. De asemenea, nu obisnuiesc sa incetinesc (mult) in serpentine sau la urcus... Deci... exista o explicatie!

          Dar la colegul helldevourer nu vad nicio legatura intre axul camelor si cutia de viteze. Oricum din cate stiu F arata o problema in cutie si esti blocat in viteza a 2. Dar asta la cutiile automate...
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #20
            Originally posted by adip1962 View Post
            Oricum din cate stiu F arata o problema in cutie si esti blocat in viteza a 2. Dar asta la cutiile automate...
            A-2-a sau a-5-a ! Depinde cum o pornesti , in P sau in D .
            Stima !

            Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #21
              consum A140

              in bucuresti si eu la A140 am consumuri intre 8,5 si 10,5... in decembrie am scos si 12 pe zapada

              la drum lung, daca merg cu 80-95, scot pana in 5,5, iar daca ma duc la 105-115, scot peste 7,5

              Comment


              • #22
                Originally posted by sorindan View Post
                in bucuresti si eu la A140 am consumuri intre 8,5 si 10,5... in decembrie am scos si 12 pe zapada

                la drum lung, daca merg cu 80-95, scot pana in 5,5, iar daca ma duc la 105-115, scot peste 7,5
                Litera mare si punctuatie, citeste regulamentul!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #23
                  Cand nu ai ce face te bagi in seama...
                  Consumul meu a inceput sa creasca. Constant si sigur.
                  Asa ca am fost azi la Marian (ptr. cine nu stie, este mastermario71 si e om serios) sa-mi faca o scanare. Cam naspa...
                  1. Bujiile trebuie curatate. Asta-i relativ usor. Primul weekend liber si...2 beri! Hai poate 3 daca-i cald...
                  2. Sonda lambda nu mai stie care-i rostul ei in masina mea si ce trebuie dansa sa faca... desi inca mai face cate ceva. Oricum desi inca nu se aprinde nimic prin bord, nu merge cum ar trebui. Asta-i nashpa. Ca costa... Oricum. Adica ori 12 poate 13 l/100 km in oras ori cat o costa ea.
                  Intrebarile mele sunt:
                  Sh (dezmembrari) sau nou original?
                  Se poate schimba in fata blocului? Unde dracu e sonda asta?

                  PS. Sunt tare bucuros ca totusi kilometrajul meu e real. Cca. 143k. Serios.
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #24
                    Ehe, tocmai m-am capatat si eu cu P0130.
                    Am curatat sonda lamda, valorile erau anapoda rau.
                    Constat ca dupa carutare merge si mai anapoda.De cate ori o ambalam ba dispareau erorile ba apareau, mmmm...Verific cablajul ma chinui ca boul cu masina urcata pe bordura si putin saltata pe cric.A fost futai mare sa bag mana pe acolo, mai ales sa bag firele inapoi pe furtunul grofat.
                    De suparare am luat luat un 46 si am tinut-o pe loc la 4000rpm.Hopa si sonda a inceput sa functionele normal cand am lasat-o mai domol.
                    Va anunt ca in ajunul Pastelui am sa fac disectie pe catalizator.

                    Sa va mai povestesc de condensul de il pe esapament??


                    PS: Are careva o sonda lamda ce o tine pe post de bibelou?Sa fac proba si poate va usurez de ea.
                    Last edited by flavyus1987; 04-12-2014, 16:16 PM.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      Flaviu eu inca nu am eroare.
                      Dar ea nu functioneaza cum ar trebui. Cel putin asa mi-a spus Marian. Ca ar fi trebuit sa se duca in 35% iar ea ca nesimtita nu se misca...
                      Erorile la bujii au intrat pe rand la accelaratie. Cand erau cand nu.
                      Singura eroare (stocata insa) pe acolo a fost:
                      P0130-004 G3/2 Sondã (O2 înainte de catalizator) : Valoarea senzorului G3/2 Sondã (O2 înainte de catalizator) nu este în zona slabã dupã faza de tracþiune.
                      Dar a fost stearsa. Deci nu mai este.
                      Cum e cu sonda aia?
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #26
                        Si care mama masii din toate sondele astea de aici este cea buna?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #27
                          Am glumit cu disectia, o sa schimb bujiile ca au doar vreo 40mii km, desi la carte spune ca piesele originale se schimba la 50-70mii km.E primul rand de bujii pe care i l-am daruit
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by flavyus1987 View Post
                            Am glumit cu disectia, o sa schimb bujiile ca au doar vreo 40mii km, desi la carte spune ca piesele originale se schimba la 50-70mii km.E primul rand de bujii pe care i l-am daruit
                            Stiu pe cineva care merge cu bujiile de 100000 km. Mi s-a recomandat sa iau Beru sau Bosch. 3 sau 4 electrozi. Dar intai o sa le curat
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #29
                              Dupa cum scrie la carte ca trebuie inlocuite piesele originale, adica si Beru cu 3 electrozi are cod de origine MB, mai astept sa vad cum se comporta.
                              Fenomenul e ciudat, sonda o da cand permanent cand intermitent.Rezistenta de incalzire este buna, dar sunt putin confuz: aveam aparatul setat pe 200ohmi.Fiind bagat sub masina ma cam chinuiam sa masor si nu mai retin ori indica rezistenta 20 si ceva ori 2 si ceva...a se vedea imaginea de ce sunt confuz.
                              Tinand cont ca la rece apare eroarea, si cum se incalzeste motorul pe la 50-60grC sau ii dau talpa imediat, dispare, cred ca era vorba de 2ohmi.
                              Attached Files
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by flavyus1987 View Post
                                Fenomenul e ciudat, sonda o da cand permanent cand intermitent.Rezistenta de incalzire este buna, dar sunt putin confuz: aveam aparatul setat pe 200ohmi.Fiind bagat sub masina ma cam chinuiam sa masor si nu mai retin ori indica rezistenta 20 si ceva ori 2 si ceva...a se vedea imaginea de ce sunt confuz.
                                Tinand cont ca la rece apare eroarea, si cum se incalzeste motorul pe la 50-60grC sau ii dau talpa imediat, dispare, cred ca era vorba de 2ohmi.
                                Habar nu am ce spui. Mie mi s-a spus ca sonda nu se mai duce in 35%, Ce inseamna asta nu stiu. Dar daca nu mai functioneaza bine se inlocuieste si gata.
                                Chiar imi place masinuta asta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF