Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum E 220 Cdi - 150 Cp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by cristi_fulger View Post
    Imi vine foarte greu sa te cred si te rog sa nu te superi pe mine... Nu suntem nici copii si surpriza: avem mai multi de aici masini cu motorizare ca a ta!!! Tinand cont si ca este rece afara! Dar nici vara la viteza pe care o afirmi tu nu scoti asa putin. Ori ai mers in spatele unui TIR tot drumul ori stateai suspedat pe o platforma din cand in cand.... ))))))
    Eu am zis ca atat arata pe computerul de bord, dar am facut calculul la cati km am facut si cati litrii am consumat, undeva la 5,44l/100km mi-a iesit media. Am un injector dus aproape de tot si probabil de aceea iesit diferenta asa mare dar eu iti dau un sfat, daca tu mergi cu masina ta cum am descris eu mai sus si nu consuma cum am zis eu, iti zic sigur ca ai ceva in neregula, uite-te la caracteristici la masina noua sa vezi ca asta e media 5.5. Drumuri bune!

    Vad ca deja iar ai zis ca nu ma crezi ... Mai citeste odata ce am scris si ai sa vezi ca nu am zis ca 100-130 media, ci doar in afara localitatii. Am facut in 8 ore 560km, ca a fost foarte multa ceata la dus iar la intors 7 ore.
    Last edited by mircea600sel; 02-07-2011, 23:06 PM.
    Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

    Comment


    • #32
      Originally posted by cristi_fulger View Post
      Imi vine foarte greu sa te cred si te rog sa nu te superi pe mine... Nu suntem nici copii si surpriza: avem mai multi de aici masini cu motorizare ca a ta!!! Tinand cont si ca este rece afara! Dar nici vara la viteza pe care o afirmi tu nu scoti asa putin. Ori ai mers in spatele unui TIR tot drumul ori stateai suspedat pe o platforma din cand in cand.... ))))))
      Are motor mic (cel putin mie asa mi se pare), cutie manala in 6 rapoarte (care face diferenta la consum intre una auto si una manuala). De ce nu ar putea consuma cat a zis? :-)
      Last edited by vegeftw; 02-07-2011, 19:49 PM.

      Comment


      • #33
        Originally posted by vegeftw View Post
        Are motor mic (cel putin mie asa mi se pare), cutie manala in 6 rapoarte (care face diferenta la consum intre una auto si una manuala). De ce nu ar putea consuma cat a zis? :-)
        Motor mic NU inseamna si consum mai mic! Intamplator( sau NU!) am acelasi motor si caroserie iar daca a mea este automata nu insemna ca, consuma cu muuuult in plus. Si nu uita de frigul de afara din acea perioada.

        Originally posted by vizireanuv
        Vad ca deja iar ai zis ca nu ma crezi ... Mai citeste odata ce am scris si ai sa vezi ca nu am zis ca 100-130 media, ci doar in afara localitatii. Am facut in 8 ore 560km, ca a fost foarte multa ceata la dus iar la intors 7 ore.
        Te-am rugat si in celalalt post sa nu te superi pe mine daca eu nu te cred. Este numai parerea mea. Atat! Aici fiecare isi spune parerea sau opinia. Este un forum. Multumesc!
        Last edited by mircea600sel; 02-07-2011, 23:06 PM.

        Comment


        • #34
          Originally posted by cristi_fulger View Post
          Motor mic NU inseamna si consum mai mic! Intamplator( sau NU!) am acelasi motor si caroserie iar daca a mea este automata nu insemna ca, consuma cu muuuult in plus. Si nu uita de frigul de afara din acea perioada.
          Conteaza, cumva, sa stii, a sasea treata, la manuala atunci cand 'mergi la consum economic' si daca dai si pe 'cruise control'... poti scoate consum mic...
          De fapt nu tu.... ci ECU... daca esti un shofer adevarat... poti face ceea ce face ECU pe 'cruise control'. Sa nu raspunzi TENTATZIILOR...

          Comment


          • #35
            Originally posted by cristi_fulger View Post
            Imi vine foarte greu sa te cred si te rog sa nu te superi pe mine... Nu suntem nici copii si surpriza: avem mai multi de aici masini cu motorizare ca a ta!!! Tinand cont si ca este rece afara! Dar nici vara la viteza pe care o afirmi tu nu scoti asa putin. Ori ai mers in spatele unui TIR tot drumul ori stateai suspedat pe o platforma din cand in cand.... ))))))
            Eu cred ca nu a mers cu un Mercedes W211 2.2 cdi, ci un WV Polo 1.4 diesel ) Glumesc acum, iti dai seama, dar este un consum prea mic, este imposibil.

            Comment


            • #36
              Lasati chestia cu consumul, daca mergi lejer si cat mai mare distanta, sa ai noroc sa nu fie aglomerat ca sa tot iti vina sa depasesti se poate scoate consum mic. Atasez poze doveditoare la E 320 CDI 7gtronic. Pun pariu ca cu un E 220 reusesc cu un litru mai putin. Toata chestia tine de mers cu o viteza stabil. Eu de obicei mentin pe pilot automat 80 localitati si 120 afara. La 80 in a 7-a e la 1200 rpm pe loc drept iar la deal da a 6-a si e la 1500. La 120 in a 7-a are tot 1200 rpm, asta pe confort, Pe sport se joaca in jur de 2000 RPM dar atunci sare consumul cu 0,5-1 Litru. Sincer nu am incercat inca sa merg drumuri lungi pe Sport, prietena comenteaza mai repede de viteza cand simte ca schimba masina agresiv, daca e pe C nu isi da seama numai daca pandeste kilometrajul.
              Am si eu o intrebare, e total altfel sistemul de racire la mine din cauza ca e v 6 si de aceea nu imi sta apa la 70 cum zice un coleg? La voi cum e? Tot timpul sta apa la jumatate si niciodata nu scade sau sa urce mai mult, nici cand am rulat vreo 7 de km la 200 si ceva km/h, nici cand cobor padurea bogatii (vreo 15 km in care nu prea ai nevoie de acceleratie) nu imi scade, sta fix acolo. Inainte am avut w 123/w 124 si am sechele cu urmaritul apei . Caldura am perfect, si nici chiar cand au fost - 20 si ceva de grade nu a scazut. Poate sa fie ceva defect? Termocupla inca nu am auzit-o sa mearga de cand am cumparat masina (15 Octombrie 2010). Deci nu cred ca incalzeste motorul. Si am prins inca ziua 15-16 grade.Am webasto pe masina, dar din cate stiu eu nu porneste singur de capul lui, doar cand e aprins ledul din dreapta schimbatorului. Oare are ceva pachet de polul nord? Temperatura o pot seta pana la 34 grade dar la 24 cand e rece tare si 22-20 cand e soare e mai mult decat suficient.
              P.S. Polo de 1,4 Diesel din 2001 cu AC Manual, versiunea cu 2 usi consuma afara 3 si in oras 5-5,5.
              Consumurile din poza sunt facute:
              1 Brasov Tg Mures, initial era 5,8 dar a urcat pana m-am mai invartit prin oras
              2 si 3 Brasov Sighisoara dupa cum bine stiti vineri seara e un drum aglomerat si cu o dificultate medie.
              Attached Files
              Last edited by Dj Sky; 02-07-2011, 22:29 PM.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Dj Sky View Post
                Lasati chestia cu consumul, daca mergi lejer si cat mai mare distanta, sa ai noroc sa nu fie aglomerat ca sa tot iti vina sa depasesti se poate scoate consum mic.Pun pariu ca cu un E 220 reusesc cu un litru mai putin. Toata chestia tine de mers cu o viteza stabil.
                Asa e.Totul este sa mergi cu o viteza constanta in a 6-a si pe tempomat.Va scadea consumul grav de tot.{mai ales la 200cdi/220cdi}

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #38
                  Originally posted by cristi_fulger View Post
                  Motor mic NU inseamna si consum mai mic!
                  Funny ce spui tu. Eu asa stiam, ca un motor mai mic consuma mai putin. Evident, caroseria si puterea motorului sa fie in egala balanta. Merci de info :-P

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by vegeftw View Post
                    Funny ce spui tu. Eu asa stiam, ca un motor mai mic consuma mai putin. Evident, caroseria si puterea motorului sa fie in egala balanta. Merci de info :-P
                    Suprematia referitor la consum a uni motor mic fata de un motor mare sau invers este relativa in functie de conditiile de mers,intr-un trafic foarte aglomerat unde condusul este de fapt o "fataiala" a masinii,motorul mic va consuma mai putin decat unul mare,in schimb la un condus in care soliciti mai mult motorul,la viteze mai mari,un motr mare va consuma mai putin decat un motor mai mic,deoarece motorul mic este fortat,are nevoie de turarii mari pentru a atinge o anumita performanta,in schimb un motor mare este mult mai "relaxat" in aceleasi conditii.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by vegeftw View Post
                      Funny ce spui tu. Eu asa stiam, ca un motor mai mic consuma mai putin. Evident, caroseria si puterea motorului sa fie in egala balanta. Merci de info :-P
                      Eu nu am vorbit la general ci strict pentru o singura caroserie. In acest caz w211. Am gresit ca nu am precizat acest lucru. Colegul "sfedu" descrie detaliat la ce m-am referit.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare!
                        Vineri 04.02.2011 plecat din Focsani spre Bucuresti, oprit la MedLife si dupa aceea circulat prin Bucuresti vreo 30 minute, retur Focsani cu respectarea vitezei in Localitate si 120-130 afara, am scos un consum de 5,9 l%. Am mai observat ca pe tot parcursul drumului, apa statea fix la jumatate intre 40 si 80, cu toate ca baga caldura foarte bine.
                        Masina, W211 Avantgarde 220 din 2004.
                        Sanatate.

                        Comment


                        • #42
                          Perfect adevarat. Consumul asta il cred. Eu Bucuresti-Piatra Neamt 30 decembrie, 3 persoane, bagaje medii, viteza localitati 60km/h, afara medie 120km/h, temperatura exterioara cam la fel, apa motor 60 grade, consum 6.0 l%.
                          Last edited by cristi_fulger; 02-09-2011, 18:56 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare,referitor la consum:in oras 7.5-8.5 % iar extern pe o medie de 1500Km 5.5-5.7%asta se intampla cand vin in romania in prezent locuiesc in italia.referitor la temperatura apei aceasta trebuie sa fie la 90 de grade mai exact 87 fapt ce este scris si-n interiorul termostatului pe care l-am schimbat inainte temperatura nedepasind 60de grade si apropo de consumul pe timp de iarna acesta este mai mic deoarece temperatura aerului fiind mai mica deci aeru fiid mult mai dens intercolerul facandusi treaba mult mai bine ideal un motor functioneaza optim la temperatura de exercitiu de 90 grade si temperatura ambianta de 5 grade.
                            mercedes e classe 220cdi w211

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by sfedu View Post
                              Temperatura apei,in conditii normale de condus trebuie sa fie 70 grade.
                              La mine temperatura apei sta exact la jumate 90'C asta doar de cand am inlocuit termostatul si tind sa cred ca 90'C este temperatura la care motorul functioneaza corect

                              Comment


                              • #45
                                Eu am scos pana in Germania 1820km din Suceava, un consum de 5.6 viteza max. 120km/h, pe autostrada am mers cu 130km/h W211, e220, cutie automata.

                                Iarna asta am constatat consumuri mult mai mari in oras 12-14L/100km, iar in afara 7-8L/100km fata de iarna trecuta. Inca nu am schimbat filtrele si uleiul, sa afecteze asa mult cosumul?
                                Am sesizat ca atunci cand pornesc motorul si nu plec de pe loc, asteptanad o perioada de timp, in bord arata un consum maxim de 40L/100km, dupa ce plec de pe loc, consumul incepe sa scada. La voi e tot asa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF