Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum A140 - Benzina ramasa la semnalul Galben in Rezervor?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum A140 - Benzina ramasa la semnalul Galben in Rezervor?

    Salut,
    Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un lucru. Am de putin timp un A140, 98, benzina, 82 CP si am o nelamurire cu privire la consum/capacitate rezervor. Eram cu acul aproape de 0, am alimentat cu 15 litri, am mers 188 KM(extra-urban) iar acum acul este la inceputul casutei galbene. Dupa cum arata inseamna ca am avut un consum foarte mic ceea ce nu pot sa cred. In mod normal cand ai acul la casuta galbena cati litri mai ai in rezervor? Dupa logica mea rezerva de 6 litri incepe de la acul pozitionat la jumatatea din casuta galbena, corect? Asta inseamna ca mie imi arata gresit? La un consum de 7 litri cat stiu eu ca are extra-urban ar fi trebuit sa fiu cu acul aproape de 0, corect(adica 13 litri consum)? Va rog sa ma ajutati si pe mine cu expertiza voastra de posesori mai batrani de aceste masinute. Am atasat o poza clasica de bord luata de pe net(nu stiu cat de clar se vede) cum 1 - unde era acul cand am alimentat si 2 - unde este acum. Multumesc,
    Attached Files

  • #2
    La semnul notat cu "1" ai 1/4 din rezervor... Atat pot eu vedea din poza asta minuscula postata de tine!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Multam, adica 13.5 L corect? Nu ma lasa sa fac poza mai mare ca are limita de upload Forumul. Punctul 2 este fix la inceputul casutei galbene deci asta inseamna cat? Aprox 10 L? Eu am pus un pic peste 1/4 deci fix 15 L ca eram aproape de 0 asta inseamna din punctul tau de vedere ca mie imi arata cantitatea de benzina ramasa gresit? Pt. ca nu are cum sa fac 188 de KM si sa mai am atata benzina. Multam,

      Comment


      • #4
        Cred ca nu inteleg eu sau nu explici tu bine...

        Eu inteleg ca ai pus pana la semnul de 1/4 si acum e la semnul de unde incepe rezerva... Asa-i? Deci ai pus 15 litrii si ai mers 188 km... aproximativ.

        Rezerva incepe in momentul in care se aprinde becul rosu (de fapt galben-portocaliu).

        Cat despre estimarea consumului dupa cadranul acela este absolut inexact si gresit... Consumul il faci de la plin la plin, ceasul pus pe zero, alimentat pana in buza, mers cu masina, alimentat din nou pana la buza, vazut km... facut regula de 3 simpla si voila... ai consumul!

        Bafta!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Asa este, 15 litri, 188 KM si acum la galben-portocaliu dar ar trebui sa pot face calculul chiar si asa. De ce sa nu pot sa fac? Atata timp cat fiecare liniuta indica cantiatea din rezervor iar eu mi-am resetat si am vazut ca am facut 188 de ce sa nu pot calcula? De ce zici ca rezerva incepe cu galben pt. ca in mod normal e de 6 litri iar asta ar trebui sa fie la jumatatea ei.

          Comment


          • #6
            Consumul , cel mai corect , se face exact cum ti-a zis colegul dan , de la plin la plin ! Fara suparare acum , daca tu aveai deja metoda ta de calcul al consumului de ce te-ai mai obosit sa ne intrebi ?
            Rezerva la a-klasse din cate stiu eu e de 10 L si intri pe rezerva cand se aprinde becul galben-portocaliu nu cand ajungi la jumatate ! Stima !

            Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sashatm View Post
              Rezerva la a-klasse din cate stiu eu e de 10 L
              Nu cred ca sunt 10 litri. Mai degraba 5-6...
              In rest, perfect de acord! Eu insa am mers mai departe cu calculul consumului. Nu imi place sa umplu rezervorul pana sus... Primul tac (prima oprire a pompei), aceiasi pompa din aceiasi benzinarie, evident cu acelasi tip de carburant. Dar numai dupa un drum/drumuri pe o distanta minima de 200 km...
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Pt. Sashatm - metoda mea de calcul este aceeasi cu metoda voastra de calcul. Intrebarea mea este daca nu cumva acul meu este gresit pt. ca daca tu spui ca rezerva este de 10 L ( in manual scrie 6 litri) iar eu am pus 15 litri si acum imi arata ca sunt la galben asta presupune ca eu am consumat 5 litri la 188 KM ceea ce nu este corect.
                Multumesc Adip1962 pt. feedback.
                Intr-un final daca va uitati metoda mea de calcul este la fel cu a voastra. Nu pot sa ii fac plinul ca nu am bani suficienti acum si nici peste 2 luni. Circul foarte putin cu masina pt. ca folosesc metroul.

                Comment


                • #9
                  Daca va luati dupa ceas, acesta imparte rezervorul, in mod teoretic, in 4 parti egale ca vorum.Faptic nu este adevarat.De aici si iluzia ca ai 1 sfert de rezervor, sau 55L/4.
                  Eu nu am apucat sa vad de prea multe ori beculetul aprins, dar iti spun ca acul se va deplasa diferit pe fiecare sfert, de aici deduci si inegalitatea intre sferturile rezervorului.

                  Cel mai frumos consum l-am avut 4.75L/100km(in rest 5,5-6), dar in cele mai prielnice conditii.In oras iarna cu consumatori, incalzire in scaune, etc, 10L.
                  Cand aveam termostatul defect am simtit la buzunar la mersul in oras.

                  Am scos chiar 8-10L extra, prin aproximatie, dar am mers in bataie de joc, ma grabeam.
                  Last edited by flavyus1987; 03-04-2013, 18:57 PM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Sa ne intelegem. Sunt de acord cu dan500se si cu Sashatm.
                    Primul tac al pompei este cand carburantul ajunge aproape de stutul pompei... Deci la o alimentare de plin. Metoda lui dan500se este mai buna mai ales atunci cand intre doua plinuri dureaza ceva timp, iar parametrii pompei de la care alimentez se pot modifica.
                    In rest, nu ai nicio sansa sa calculezi un consum exact. Motivele sunt prea multe ca sa le explic si pleaca de la temperatura exterioara, pana la incarcarea masinii/consumatori etc.
                    Tu poti sa-ti mentii punctul de vedere, dar dupa ce vei acumula experienta ca si conducator auto, o sa ne dai dreptate.
                    Iar Flaviu are dreptate. La majoritatea masinilor pe care le-am condus, primul sfert acul cobora incet, apoi extrem de rapid pe urmatoarele 2 sferturi, ca pe ultimul sa mearga iar incet.
                    Last edited by adip1962; 03-04-2013, 19:00 PM.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Bogdane stai linistit,masina consuma putin.Nu ai nici o problema la ea.Iti garantez .

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #12
                        Am recitit tot ce s-a postat pana acum si mi-am facut o idee despre ce te-ar interesa pe tine.

                        Deci, din cate se pare rezerva la A Klasse este de 6 litrii (eu nu am avut niciodata "A", dar iau de bune cele scrise mai sus). Cand ai bagat 15 litrii erai, citez: "aproape de zero" (adica mai aveai putina benzina, probabil acul era in partea de jos al casutei cu beculetul).
                        Acel aproape de zero putea sa fie 1 litru sau 3 litrii, deja conteaza. Cu ce ai bagat tu, 15 litrii, se aduna si se face 16 -18+ litrii. Dupa ce ai facut 188 km (extraurban) ai ajuns din nou cu acul indeva in zona "rosie", deci estimativ mai ai circa 4-5 litrii.
                        Acum vine treaba complicata si inexactitatea calculului consumului cu aceasta metoda. Avand in vedere ca nu stii EXACT cata benzina ai avunt INAINTE de a baga cei 15 litrii si nici acum nu stii EXACT cata benzina mai ai in rezervor DUPA cei 188 km, nu ai cum sa-ti calculezi un consum precis. Volumul de benzina consumat e oricum foarte mic si facand o regula de trei simpla cu astfel de valori (chiar si doar cu 1 litru de benzina consumat in plus sau in minus) iti va iesi un rezultat aiurea.

                        Totusi, daca vrei sa faci un consum (cat de cat exact) procedezi in felul urmator: cand vezi ca se aprinde beculetul rosu mergi repede si alimentezi (locuind in oras si circuland preponderent urban, gasesti Peco destul de des, eventual iei in calcul si distanta parcursa pana la pompa). Alimentezi cata benzina ai posibilitatea (e suficient si daca bagi doar de 50 de lei) si pui kilometrajul la zero. Mergi cu masina pana se aprinde din nou becul si vezi cati kilometri ai facut. Eventual mai adaugi distanta parcursa pana la Peco din momentul in care s-a aprins becul prima data...

                        Alta metoda mai exacta nu cunosc. Asta iti este la indemana din momentul in care nu ai posibilitatea sa faci consumul de la plin la plin (desi daca faci un efor odata si faci plinul, dupa aceea ai putea circula doar alimentand des cu cate putin, sa zicem 50 de lei, ca sa fie rezervorul mereu aproape plin... asta in paranteza ca o alta idee...).

                        Iar consumul propriu il poti face repetat, ca sa-ti faci o idee cam cat consuma in realitatea masina ta. Tot asa poti vedea consumul diferit care apare datorita unor factori (trafic, temperatura, incarcarea masinii, stil de condus).

                        Cam atat ti-am putut scrie. Concluziile le tragi tu si nu am pretentia sa faci cum am facut eu (si multi altii). Poti sa faci si cu metoda ta dar din punctul meu de vedere e cea mai inexacta dintre toate!

                        Succes!
                        Last edited by dan500se; 03-05-2013, 07:51 AM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc tuturor pentru sfaturile oferite. Au fost de folos. O sa aplic ceea ce mi-ati sugerat pt. ca intr-adevar analizat la sange metoda mea nu cred ca este foarte buna. O zi buna tuturor,
                          Bogdan,

                          Comment


                          • #14
                            Seara Buna!
                            @bogdan.motrici
                            Consumul il vei stabili dupa metoda plin/plin, asa cum te-au sfatuit si colegii mai sus. Te invit totusi sa faci o incercare, pentru a vedea cat de exacta este indicatia din bord.
                            Imediat ce s-a aprins indicatorul galben opresti motorul. Dupa cateva minute pornesti. Vei vedea ca martorul nu mai este aprins.
                            Numai bine!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by bogdan.motrici View Post
                              Pt. Sashatm - metoda mea de calcul este aceeasi cu metoda voastra de calcul. Intrebarea mea este daca nu cumva acul meu este gresit pt. ca daca tu spui ca rezerva este de 10 L ( in manual scrie 6 litri) iar eu am pus 15 litri si acum imi arata ca sunt la galben asta presupune ca eu am consumat 5 litri la 188 KM ceea ce nu este corect.
                              Multumesc Adip1962 pt. feedback.
                              Intr-un final daca va uitati metoda mea de calcul este la fel cu a voastra. Nu pot sa ii fac plinul ca nu am bani suficienti acum si nici peste 2 luni. Circul foarte putin cu masina pt. ca folosesc metroul.
                              Cred ca te-ai convins si singur ca nu e chiar la fel metoda ta de calcul cu cea expusa de noi !

                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Imediat ce s-a aprins indicatorul galben opresti motorul. Dupa cateva minute pornesti. Vei vedea ca martorul nu mai este aprins.
                              Numai bine!
                              Exact !! La fel patesc si eu . Si cred ca toti de altfel ..
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF