Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor de clima A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Schillinger View Post
    Posed un Mercedes benz A 160 din 1999...am fost cu masina in service si acolo mi au spus ca am o problema cu compresorul de clima intrebarea mea este daca acest compresor se poate repara ( se aude ca un zornait in dreapta jos a masinii si parca are si putina bataiae asta din ce am observat si eu )......multumesc !
    Da prietene inti stabileste cauza problemei tale sigur se poate repara ori ce doar e facut de om nu de extraterestri ,asa ca nu mai iti fa probleme avind masina din 99 ai compresor cu ambreiaj si electro magnet cineva trebuie sa verifice care din ele face zgomotul sau e blocat compresoru se poate repara si el dar toate au un cost de exenplu, daca e compresorul nu merita reparat de preferinta iei un sh sau nou cu reparatul eu unu am reparat cam10 compresoare dar 4au cedat in citeva luni de functionare asa ca nu merita asa ca stabileste cauza vezi de unde e zgomotul mai pot fi alte cauze BAFTA

    Comment


    • #17
      Buna seara,

      Va rog sa ma ajutati cu o informatie.
      Compresorul de aer conditionat de pe un Mercedes A 140 din 2002 - benzina este compatibil pe un Mercedes A 160 din 2000 - motorina?

      Multumesc :-).

      Comment


      • #18
        Buna ziua. Ca sa inlocuiesc fulia de la compresor, trebuie dat joc compresorul ? A schimbat cineva suportul pentru role si cum a procedat ? Amanunte in problema. Multumesc.

        Comment


        • #19
          Salut!
          Nu stiu despre compresor ce sa zic, in teorie se poate schimba fulia cu el montat pe masina, dar....
          Suportul cu cele trei role:trebuie scoase șuruburile ce țin suporții cutiei de viteze stânga+dreapta(accesul pe la cele doua capace din pasajul roților) dupã care se demonteazã șuruburile ce țin compresorul si alternatorul și-apoi vine distracția maxima:suportul e prins cu trei șuruburi torx de cutia de viteze iar spațiul intre suport si caroserie de maxim 5-6 cm.
          Daca ai elevator dureazã cam 40 de minute toatã operațiunea. Daca nu , mai bine nu te apuca,du-o la service.
          P.S. Vezi ca se gãsesc role de cumpãrat, nu trebuie luat tot suportul...

          Comment


          • #20
            Salut!
            Suportul cu cele trei role:trebuie scoase șuruburile ce țin suporții cutiei de viteze stânga+dreapta(accesul pe la cele doua capace din pasajul roților) dupã care se demonteazã șuruburile ce țin compresorul si alternatorul și-apoi vine distracția maxima:suportul e prins cu trei șuruburi torx de cutia de viteze iar spațiul intre suport si caroserie de maxim 5-6 cm.
            Ce legatura au suportii cutiei de viteze? Se desfac suruburile suportilor motorului(stanga/dreapta) doar in cazul in care se doreste coborarea motorului.
            Nimic nu e prins de cutia de viteze, pentru simplul fapta ca, cutia e pe partea stanga si cureaua de accesorii pe dreapta. Intre cutia de viteze si intinzatorul curelei mai este blocul motor...

            Despre schimb curea/role s-a mai discutat!
            Last edited by LauLaur; 09-04-2016, 08:54 AM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Cred ca ai dreptate ,dar la ora cand eu am umblat acolo i-am vãzut ca fiind suporții cutiei de viteze...Si se dorește coborârea motorului, pentru ca altfel nu se pot desface șuruburile ce fixeazã suportul de deasupra.
              Last edited by Dethave; 09-04-2016, 15:36 PM.

              Comment


              • #22
                Dacă ține întinzătorul, nu văd sensul în a schimba tot suportul. Rolele se uzează cea de deasupra de alternator și cea de pe întinzător. Cea de sus n-are nici pe dracu, doar ajunge putin cureaua pe ea. Cea de sus o schimbați degeaba (zicea și LauLaur în postul dedicat). Recomandat este ca înainte de a se apuca de șurubărit să se "asculte" fiecare piesă în parte. Dacă e de la compresor se schimbă sunetul la cuplarea climei. Cică zornăie mai rău dacă nu merge clima.

                Verificați si pompa de apă. Și de acolo se produc zgomote. Mai ales ca dacă e uzat rulmentul își face joc și poate avaria presetupa. Să nu va alegeți cu o arteziană.

                Zic și eu.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #23
                  Salut,
                  La al meu A140 din 2000 , am schimbat azi cele 3 role, cureaua si alternatorul, toate 3 piesele erau originale si cu probleme la rulmenti . Problema cea mare este ca nu am scapat de toata vajaiala ce o aveam pe partea de transmisie s-a diminuat doar si a ramas compresorul de la clima care si el are problema de rulment cred, aer rece baga, functioneaza doar vajaie.
                  Un compresor nou costa destul de mult 300 euro, iar pe sh este riscant ca nu sti ce cumperi , iara montat/bagat freon fara garantia ca o sa functioneze.
                  Ideea mea era sa renunt la clima montand cureau mai scurta pt motorul fara clima, este posibil?
                  Mersi

                  Comment


                  • #24
                    Nu cred. Diferã în primul rând rolele ºi poziþia lor. Lasã-l în pace pânã crapã dacã nu vrei sã investeºti în el. Eu l-aº desface ºi i-aº schimba rulmenþii. Încãrcatul climei nu trece de 200 lei.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #25
                      Deci la cele fãrã clima diferã poziția rolelelor?!
                      Și când o sa crape Cum o sa se manifeste? Se va bloca și va distruge și cureaua? O sa facã o tocana pe acolo sau nu va fi chiar dramatic?
                      Mersi de info

                      Comment


                      • #26
                        Difera rolele(ca diametru), pozitia lor si dispunerea curelei peste role. Daca ceva, in tot ansamblul asta, se blocheaza, cureaua se rupe. Ramai fara incarcare pe baterie(implicit fara servodirectie) si fara racire la motor. Asta e cam tot ce se poate intampla.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Se poate schimba rulmentul la fulie sau cu totul fulia fãrã a mai fi demontat compresor ul de pe mașinã?
                          As încerca varianta asta dacã se poate.
                          Off topic.
                          Alternator ul de Valeo se poate repara, se gãsesc piese de schimb ?
                          Mersi

                          Comment


                          • #28
                            Sincer, nu pot sa.ti dau un raspuns concret la prima intrebare.... ma uit si.ti spun.
                            Pentru alternator Valeo gasesti orice piesa vrei, in functie de codul lui. Pe el e trecut un cod din litere mari si cifre.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic că nu stă nimeni să-ți scoată rulmenții cu compresorul montat pe mașină. Știu la alternator ce chin a fost să scoată fulia.

                              Dar nu vă înțeleg, ce mare lucru? Se dă jos, se face ce trebuie în el, se pune la loc, se încarcă clima și aia e.

                              La alternator nu prea are ce să se strice sincer. Rulmenții se iau pe dimensiune (ia ceva scump nu drăcii turcești) periile îs 5 lei. Dacă e ceva belit la rotor / stator ăla de obicei se rectifică.

                              Orice electromotor sau alternator din comerț este rectificat. Nici cele din magazin nu-s noi. Mergi să cumperi unul nou să vezi că-ți cere cel vechi la schimb în 90% din cazuri.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #30
                                Gruiarew@
                                Din pãcate nu mã aflu pe meleaguri românești ca sa pot executa reparația dupã Cum zici tu, daca eram în Ro nu era nici o problema atâta pe pare de clima cât și la alternator, pe aici se pune altul nou/sh. Manopera de obicei costa mai mult ca piesele .
                                In cazul ãsta trebuie sa mã orientez pt alt compresor , mersi de info.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF