Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Compresor de clima A 160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor de clima A 160

    Posed un Mercedes benz A 160 din 1999...am fost cu masina in service si acolo mi au spus ca am o problema cu compresorul de clima intrebarea mea este daca acest compresor se poate repara ( se aude ca un zornait in dreapta jos a masinii si parca are si putina bataiae asta din ce am observat si eu )......multumesc !

  • #2
    Salut,
    In functie de defectul compresorului acesta se poate repara sau nu.
    1. daca ai cuplajul dintre fulie si axul compresorului defect acesta se poate inlocui
    2. daca ai rulmentul pe care merge fulia defect....se poate inlocui
    3. daca ai probleme in interiorul compresorului .......din cate stiu eu .....se inlocuieste compresorul.
    Dupa o lunga discutie cu un domn care detine un service de compresoare auto de AC m-a mai luminat in problema asta. Compresorul functioneaza tot timpul cat motorul este pornit. Cand cuplezi AC-ul de la buton ...se deschide o electrovalva care permite freonului sa circule. Cele mai multe probleme pe care le-a intalnit la A class au fost legate de rulmenti si cuplaje.

    Comment


    • #3
      multam frumos !!!

      Comment


      • #4
        Stie cineva unde se poate repara o fulie de compresor AC pentru un A 170 CDI din 2000?
        Multumesc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by eugen_b2008 View Post
          Stie cineva unde se poate repara o fulie de compresor AC pentru un A 170 CDI din 2000?
          Multumesc.
          Salut!
          Din cate stiu eu poti inlocui doar rulmentul fuliei, altfel schimbi fulia.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Se poate schimba fulia la compresorul de AC la un A 170 CDI an 2000.

            Comment


            • #7
              Originally posted by moisedan View Post
              Salut,
              In functie de defectul compresorului acesta se poate repara sau nu.
              1. daca ai cuplajul dintre fulie si axul compresorului defect acesta se poate inlocui
              2. daca ai rulmentul pe care merge fulia defect....se poate inlocui
              3. daca ai probleme in interiorul compresorului .......din cate stiu eu .....se inlocuieste compresorul.
              Dupa o lunga discutie cu un domn care detine un service de compresoare auto de AC m-a mai luminat in problema asta. Compresorul functioneaza tot timpul cat motorul este pornit. Cand cuplezi AC-ul de la buton ...se deschide o electrovalva care permite freonului sa circule. Cele mai multe probleme pe care le-a intalnit la A class au fost legate de rulmenti si cuplaje.
              Salut,
              Deci deaceea nu se simte cum pierde putere cand dai drumu la aer, pt ca compresorul deja functioneaza si pana sa ii dai drumu, Totusi tind sa cred ca sunt ma fiabile copresoarele cu ambreaj electromagnetic
              Stima

              Comment


              • #8
                Compresor Mercedes A140

                Originally posted by Schillinger View Post
                Posed un Mercedes benz A 160 din 1999...am fost cu masina in service si acolo mi au spus ca am o problema cu compresorul de clima intrebarea mea este daca acest compresor se poate repara ( se aude ca un zornait in dreapta jos a masinii si parca are si putina bataiae asta din ce am observat si eu )......multumesc !
                Salut,

                Sunetul din dreapta poate fi de la rola intinzatoare, peste care trece cureaua, sunt 3 role care daca se defecteaza incep sa zurnaie, si daca nu o/le schimbi, in momentul in care rola se defecteaza iti rupe cureaua.

                Alt sunet poate fi de la rulmentul din compresorul de clima, daca cunosti un electrician bun, iti poate desface compresorul si iti poate schimba rulmentul si ai costuri mai mici, daca nu, schimbi intreg compresorul. De obicei nu e asa usor sa lucreze pe-akolo, si cei mai multi iti ofera ca si fix, sa schimbi compresorul.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by moisedan View Post
                  Salut,
                  In functie de defectul compresorului acesta se poate repara sau nu.
                  1. daca ai cuplajul dintre fulie si axul compresorului defect acesta se poate inlocui
                  2. daca ai rulmentul pe care merge fulia defect....se poate inlocui
                  3. daca ai probleme in interiorul compresorului .......din cate stiu eu .....se inlocuieste compresorul.
                  Dupa o lunga discutie cu un domn care detine un service de compresoare auto de AC m-a mai luminat in problema asta. Compresorul functioneaza tot timpul cat motorul este pornit. Cand cuplezi AC-ul de la buton ...se deschide o electrovalva care permite freonului sa circule. Cele mai multe probleme pe care le-a intalnit la A class au fost legate de rulmenti si cuplaje.
                  Imi pare rau dar nu cred ce spune domnul tau. Nu e fiabil.
                  Corect trebuie ca este asa: fulia compresorului se roteste cat motorul este pornit. Cand cuplezi AC, cuplajul angreneaza compresorul. Fiind MB, 82 cp (la A140) si nu matiz, normal ca intrarea compresorului in sarcina nu se simte. Am avut o solenza... nici la ea nu se simtea vreo pierdere de putere. Ca un compresor sa mearga tot timpul, iar freonul sa circule doar cand vrea el? E o prostie! O aberatie inginereasca pot spune.
                  Ce comprima compresorul?
                  Nu ai inteles bine....
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Ba a inteles foarte bine, marea majoritate a masinilor pe acest principiu functioneaza: compresorul se invarte odata cu motorul dar functioneaza( face compresie) doar cand se deschide electrovalva si lasa in circuitul compresorului sa circule agentul de racire.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gino73 View Post
                      Ba a inteles foarte bine, marea majoritate a masinilor pe acest principiu functioneaza: compresorul se invarte odata cu motorul dar functioneaza( face compresie) doar cand se deschide electrovalva si lasa in circuitul compresorului sa circule agentul de racire.
                      Mai oameni buni..
                      Se invarte doar fulia de la compresor! Intre fulie si compresor trebuie sa fie un ambreiaj actionat electric, care atunci cand apesi butonul cupleaza fulia la compresor si acesta incepe sa functioneze. Si sa compreseze freonul.
                      Este un principiu mecanic de baza. Orice lucru mecanic se face cu consum de energie. Daca nu vrei AC de ce sa consumi energia necesara ptr. al comprima?
                      Va rog verificati si nu va mai luati dupa oricine.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Alo nu cunva sint doua tipuri de conpresoare intreb si eu

                        "cunva" si "conpresor' n-avem in limba natala, intreaba DEX-u'.
                        Last edited by cutaresku; 06-10-2014, 16:16 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Va rog tare mult sa cititi despre functionarea compresoarelor , se spun prostii multe si e lume care citeste , http://www.termo.utcluj.ro/ccfif/ccfif.pdf

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by psiho200 View Post
                            Alo nu cunva sint doua tipuri de conpresoare intreb si eu

                            "cunva" si "conpresor' n-avem in limba natala, intreaba DEX-u'.
                            scuzele mele mare sef de trib a tot stiutoru la gramatica sint mai ;afon; asta e se mai intinpla

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              Imi pare rau dar nu cred ce spune domnul tau. Nu e fiabil.
                              Corect trebuie ca este asa: fulia compresorului se roteste cat motorul este pornit. Cand cuplezi AC, cuplajul angreneaza compresorul. Fiind MB, 82 cp (la A140) si nu matiz, normal ca intrarea compresorului in sarcina nu se simte. Am avut o solenza... nici la ea nu se simtea vreo pierdere de putere. Ca un compresor sa mearga tot timpul, iar freonul sa circule doar cand vrea el? E o prostie! O aberatie inginereasca pot spune.
                              Ce comprima compresorul?
                              Nu ai inteles bine....
                              Cm sa nu simta motoru mai ales cel de 14 si asa e lesinat daca cuplezi aerul sa terminat cu herghielia aia mica asa ca mai studiaza colega

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF