Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz E Klasse > Probleme tehnice - E Klasse

Compresor aer suspensie

Probleme tehnice - E Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-23-2018, 21:34 PM   #1
ambra0
Senior Member
 
ambra0's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Brasov
Motorizare : 270 cdi
Posts: 231
:
[Senior Member]
Default Compresor aer suspensie

Va salut
Stie cineva ce presiune maxima scoate compresorul de aer pentru suspensia pneumatica la E class W211 ?
Am pus un compresor nou si dupa 3 luni mi sa aprins in bord semnul de ridicare si mesajul "visit workshop"
La diagnoza la reprezentanta mi sa spus ca e dus compresorul... adica nu asigura presiunea in timp util. Am intrebat care e cauza. Nu stiau. Pernele nu se lasa. Eu cred ca am un por pe conducte. Mai am un compresor din dezmembrari, pe care vreau sa-l testez inainte de al pune pe masina. Am pus un manometru si vad ca ridica in 2..3 secunde peste 7 atmosfere.. ( mai mult nu am verificat ca atata poate manometrul - maine o sa caut unul de 25 atm)
Deci care este presiunea care trebuie sa o bage compresorul?
Mersi

Last edited by ambra0; 04-23-2018 at 21:37 PM.
ambra0 is offline   Reply With Quote
Old 04-24-2018, 10:32 AM   #2
rmg
Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 94
:
[Member]
Default

Eu am vazut pe ceva forumuri pe afara ca s-ar invarti pe la 160-200PSI, adica 9-14atm.
Compresorul se ciufuleste in momentul in care merge prea mult sau merge in gol. El are pe el o protectie termica care ar trebui sa-l decupleze in momentul in care se incinge altfel garnitura pistonului se uzeaza prematur.
Daca pernele nu se lasa, nu sunt motive sa bage compresorul. Cand se lasa pernele senzorul de pe puntea spate ar trebui sa dea comanda de refacere nivel si ar porni compresorul.
Daca ti-au zis la scan ca merge mai mult decat trebuie eu inteleg ca are uzura la garnitura si nu face presiune cum trebuie. Si eu cand am facut un test Star de dezumflat /umflat pernele mi-a dat ca sta mult la refacerea nivelului.
Un kit de reparatie compresor de 15USD si o ora de shurubarit si ai rezolvat problema simplu. Mai mult iti ia sa dai compresorul jos de pe masina decat sa-i schimbi garnitura pistonului. Spor!
rmg is offline   Reply With Quote
Old 04-24-2018, 11:18 AM   #3
ambra0
Senior Member
 
ambra0's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: Brasov
Motorizare : 270 cdi
Posts: 231
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by rmg View Post
Eu am vazut pe ceva forumuri pe afara ca s-ar invarti pe la 160-200PSI, adica 9-14atm.
.....
Un kit de reparatie compresor de 15USD si o ora de shurubarit si ai rezolvat problema simplu. Mai mult iti ia sa dai compresorul jos de pe masina decat sa-i schimbi garnitura pistonului. Spor!
Mersi de raspuns.
O descriere mai completa a fenomenului ar fi asta:
Acum 2 ani mi-a explodat perna spate stanga. Am cumparat din dezmembrari o perna.. si un compresor, pentru ca cel vechi nu mai mergea..dupa cateva zile am observat ca se lasa masina pe stanga spate daca sta 24 de ore. Am mers asa vreun an pana sa stricat compresorul. Am reparat compresorul vechi schimband segmentul grafitat ( da atata am dat - pe ebay). Am mai mers cateva luni si mi s-a aprins becul rosu in bord si masina sa lasat de tot. M-am hotarat si am cumparat o perna noua originala Bilstein si un compresor nou. Dupa exact 2 luni .. adica zilele trecute ... mi sa aprins in bord pe gri semnul de ridicare al masinii cu textul visit workshop. Specific ca masina nu se mai lasa jos. Toate pernele sunt ok. Eu stiam ce inseamna avertizarea din bord.. adica compresorul nu mai asigura presiunea necesara in timp util. Ma duc la Serviceul autorizat Mercedes, le spun ca am compresor nou si dupa 2 luni nu mai baga cat trebuie. Sa gaseasca cauza pentru care acesta a functionat mult si sa uzat. Ei spun OK si cand revin, constatarea lor a fost : compresorul nu baga suficient in timpul dat. Zic: bine, dar asta v-am zis-o si eu. Care e cauza? Nu stim. Veniti cu un compresor nou si vedem. Bine, dar daca am por pe conducte sau la butelia de acumlare sau chiar blocul de supape nu inchide si refuleaza presiunea, nu pun pe butuci noul compresor. Veniti cu unul nou si vedem. Va costa constatarea facuta acum 300 lei. Asa am aruncat 300 lei pe ceva ce stiam.
Acum, vreau sa verific compresorul vechi pe care il am acasa si sa vad ce presiune asigura - de aia vrea sa stiu la cat trebuie sa se ridice - si sa il repar. Mai am un chit de reparatii mai complet - camase + segment si o sa-l montez. Compresorul nou de pe masina e in garantie - luat din Germania. Am luat legatura cu vanzatorul care mi-a spus sa i-l trimit si-l schimba.

Problema mare va fi sa identific unde am pierderea de presiune. Pernele fiind bune si dotate cu supape, nu refuleaza in instalatie, de aia nu se lasa, dar butelia de egalizare, conductele si blocul de supape.. nu se stie.
Attached Images
File Type: jpg Capture.jpg (47.9 KB, 72 views)
ambra0 is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2018, 18:08 PM   #4
rmg
Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 94
:
[Member]
Default

Salve,
ce ai mai facut cu masina?

Stie cineva daca in STAR exista procedura de calibrare suspensie spate pt stanga-dreapta? vorbesc de break, doar cu suspensie pe spate, nu Airmatic.
Cateodata pe dreapta spate am suspensia putin mai lasata. Ar putea fi o perna fisurata sau pierdere pe conducta rotii respective sau poate o diferenta de nivel prost reglata intre cele 2 roti?!
rmg is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2018, 09:51 AM   #5
cristi_fulger
Senior Member
 
cristi_fulger's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: Galati
Motorizare : 2148 CDI
Age: 38
Posts: 862
:
[Senior Member]
Default

Star-ul include procedura aceasta de reglare dar ar trebui sa verifici si cantarul de pe dreapta fata. Am auzit cazuri unde se intampla la fel dar din cauza cantarului. Oricum, daca pui Star-ul pe ea, o sa iti apara daca e ceva in neregula cu el. Bafta!
cristi_fulger is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2018, 16:07 PM   #6
rmg
Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 94
:
[Member]
Default

E vorba de puntea spate si o masina fara Airmatic. Nu m-am uitat la puntea spate dar am senzatia ca e un singur senzor de nivel pe toata puntea. Insa ma gandeam la o problema pe blocul de valve sa nu stie cat aer sa bage in fiecare perna si de aici diferenta. Daca ar sti sa scoata tot aerul din perne si dupa aia sa bage in mod egal aer in cele 2 perne, ar trebui sa stea la fel. Altfel ar putea sa insemne ca o perna pierde aer iar masina n-ar sti asta pt ca nu se lasa atat de mult incat sa simta senzorul de nivel.
rmg is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
aer, compresor, suspensie


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 22:17 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF