Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Completare W116

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tu faci cum crezi .
    Eu asi da-o pe mana unui atelier specializat , pentru planat , rectificat supape si scaune de supapa .

    Nici bujia nu-mi place cum arata.

    O chiulasa in mintile ei trebuie sa arate asa :

    Comment


    • #17
      Originally posted by 300SDL View Post
      Mult succes si dupa ce e gata pune un film scurt sa il si vedem si auzim cum merge.
      L-am pornit cu benzina direct in galeria de la injectie.
      Suna frumos in secundele care merge, uleiul se ridica la 3 pe ceas, deocamdata e bine asa.
      S-ar parea ca nu pot incarca filmuletul, numai poze.

      Asta-i galeria pe care o caut in continuare.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Ia vezi, nu asta e piesa ?: http://www.german-spob.de/start.php?...be6cb93fdd2faa
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Asta e!
          Lipseste parghia de actionare acceleratie.
          As prefera una completa, data jos de pe masina.
          Am sa le scriu sa vad daca nu au si parghia de acceleratie.

          Multumesc

          Comment


          • #20
            Originally posted by altho View Post
            Lipseste parghia de actionare acceleratie.
            ÃŽn ultimă instanţă asta o poţi rezolva artizanal, nu cred că nu se poate realiza în regie ... mai ales că din poză văd că se lucrează la motor la o firmă serioasă !
            Filiala de la noi mi-a făcut şi mie evacuarea de inox la Lady
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Crezi sau nu, nu se mai baga nimeni la reparat asa ceva - e prea vechi =scuza.
              Tipul care a desfacut motorul face asta de vreo 15 ani - numai mercedes, cobre, 126, bot de cal.
              l-a desfacut si a schimbat toate garniturile - chiulasa am dus-o la rectificat la altii.
              Bine ca a pornit, mai vad eu cat merge.
              TMUCB - inca mai merge.

              Comment


              • #22
                Dane, incet incet cu galerie, carburator, carcasa de filtru, parghii, filtru de aer, alte maruntisuri parca vad ca mai bagi vreo mie de euro in motor. Ce sa faci...cand nu avem de lucru ne facem singuri

                Comment


                • #23
                  Deja am bagat 900 euro in motor - cu tot cu achizitia motorului.
                  Acum n-am ce face - dau inainte .Inca 500 euro macar.
                  Dupa ce o pornesc, incepe circul cu inmatricularea- alti 500 euro.

                  Si uite asa mai bine cumperi una intreaga, buna si functionala.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by altho View Post
                    mai bine cumperi una intreaga, buna si functionala.
                    ... şi atunci unde e satisfacţia ?, acuma la modul serios ! Corect, e mai simplu să iei de-a gata, dar parcă nu-i acelaşi feeling decât atunci când te urci la volanul uneia la care ţi-au trecut prin mână toate şurubelele ei.
                    P.S. Ai reuşit să pui mâna pe galeria aia ?
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #25
                      Am luat legatura cu ei - dimineata am primit oferta lor cu tot cu transport.
                      150 euro cumpar tot motorul - daca-l gasesc.Pe langa galerie sunt si tijele de actionare, de asta as prefera una completa, data jos de pe masina.
                      Faza misto - astia cu piesele sunt din Gustrow, de unde am cumparat masina in 2000.

                      Am momente cand gandesc negativ, si altele cand imi revin si spun -mai merge 1000.- se vede o luminita la capatul tunelului.
                      Acum alta problema : pompa de benzina e actionata de o codita a pompei de ulei - pompa mea de ulei era ptr injectie si nu are codita .
                      Deci, lucruri marunte care nu se gasesc...

                      Comment


                      • #26
                        Si eu m-am lovit de problema cu pompa de benzina. Am sa ii pun una electrica sub masina, nici nu ma mai complic sa caut originala.
                        Faza cu satisfactia de a lua toata masina la mana si sa o faci cum vrei e discutabil. Dupa ce faci una sau doua cazane iti cam piere cheful, ca oricum niciodata nu iese perfect. Si daca o iei ieftin ajungi sa platesti scump in final. Eu cu banii cheltuiti pana acum imi luam doua in stare perfecta.

                        Comment


                        • #27
                          Pompa mecanica originala gasesti la Unix cu 100 lei.
                          Pompa de benzina electrica nu o poti folosi la carburator.
                          Trebuie sa verifici tipul pompei de ulei , din motor - daca are codita care angreneaza piciorul pompei de benzina.

                          Comment


                          • #28
                            Sambata am pus motorul in/pe masina.Am inceput sa completez pe el care pe unde vin.
                            o bucata de cardan nu se potriveste -e prea lung.Carcasa pompei de apa e de pe alt model.Asta se intampla cand faci ceva din bucati.
                            DAR, mergem inainte.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              RUGAMINTE:
                              Cine poate posta poze/linkuri cu motor complet pe carburator - adica sa pot sa-mi dau seama ce piese lipsesc, unde ar veni puse tijele, furtunele;-o privire de ansamblu.
                              Am cateva poze cu diverse motoare , dar tot m-ai lipseste cate ceva.
                              Multumesc.

                              Comment


                              • #30
                                Asa arata tigaia la inceput. Dar toate matele erau legate de forma. Iti mai pun diseara cand fac si cu ce mai am pe acasa.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF