Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Coduri injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coduri injectoare

    La 210-ele din dotare (611961, 143 cp) ma bate gandul sa schimb injectorul 1, care are o valoare de -1,8 (a progresat de la -1,2). Codul acestuia este A6110700987, clasa 1.
    Bun, EWA zice ca acest cod a fost inlocuit cu A6110701387 care, la randul sau, a fost inlocuit de A6110701787.
    Intrebari:
    - care este codul echivalent BOSCH? Apare cumva in cifrele stantate pe capul injectorului?
    - merita incercata reconditionarea, adica ajung la valoarea zero dupa aceasta operatie? Momentan, prefer sa merg pe ideea unuia nou, insa constat ca si astea par a fi reconditionate, din moment ce firmele auto cer unul vechi la schimb (ca si la turbo).
    - idei de furnizori directi de prin Germania?
    Danke.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Originally posted by cutaresku View Post
    La 210-ele din dotare (611961, 143 cp) ma bate gandul sa schimb injectorul 1, care are o valoare de -1,8 (a progresat de la -1,2). Codul acestuia este A6110700987, clasa 1.
    Bun, EWA zice ca acest cod a fost inlocuit cu A6110701387 care, la randul sau, a fost inlocuit de A6110701787.
    Intrebari:
    - care este codul echivalent BOSCH? Apare cumva in cifrele stantate pe capul injectorului?
    - merita incercata reconditionarea, adica ajung la valoarea zero dupa aceasta operatie? Momentan, prefer sa merg pe ideea unuia nou, insa constat ca si astea par a fi reconditionate, din moment ce firmele auto cer unul vechi la schimb (ca si la turbo).
    - idei de furnizori directi de prin Germania?
    Danke.
    Buna seara, eu zic sa lasi masina in pace , doar daca ajunge la + sau - 5 atunci este o problema , DAR si atunci acea valoare nu poate sa fie reala , pentru ca el poate sa compenseze cauze mecanice ale motorului.
    S-au inteles gresit acele valori de compensare ale injectoarelor , chiar daca un injector are 4,5 valoare compensare asta nu inseamna ca este defect, ci poate iti arata ca ai o problema la motor .
    Ritmul valorilor de compensare este foarte important , el poate sa spuna multe lucruri , daca stii sa le citesti , asa ca lasa masina in pace , sau ai bani de aruncat???
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #3
      A punctat f bine Automaticul, injectorul cu -1,8 compenseaza un alt injector cu +1,8 - +2 ori ceva batai ale volantei, etc.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Hmm, stiti care e culmea: celelalte 3 compenseaza pe plus pe cel cu -1,8!
        Nu viceversa.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Și eu știu cã ce e cu minus compenseazã pentru cele cu plus. Cele cu plus sunt cele care se schimbã. La mine sunt toate cu minus (4 din ele au valori aproape de zero -0.1 - 0.4 și unul singur are -1.0 - -1.2).
          ...

          Comment


          • #6
            Buna seara, se pare ca nu aveti ce face cu banii , trebuie sa ii cheltuiti intr-un fel , OK, poti cumpara injectoare noi , sau reparate , le montezi pe masina si te linistesti , pe moment, dupa care o sa intri in crize : am pus injectoare noi si masina merge la fel !!!!, dar problema nu este de acolo , si uite asa tot schimbi piese la masina pe BANI , de unde o fi problema???
            Hai sa ne intelegem: cu acele valori ale injectoarelor: NU VETI GASI MASINA CU TOATE VALORILE LA INJECTOARE PE 0 .
            DE CE??? dupa cum se stie la sistemele CDI , injectoarele sunt pe clase 1, 2 , 3 , sau coduri IMA Compensarea cantităţii injectate (IMA)
            Computerul motor cunoaşte caracteristicile de injecţie ale injectoarelor prin codul IMA.
            Adică cât de bogat sau de sărac injectează un injector nou, din fabrică în diferitele condiţii de functionare
            La injectoarele de tipul CDI 2 doar caracteristicile de debit sunt cunoscute prin clasarea în 3 trepte
            La injectoarele din primul tip CDI 3 a mai apărut o clasă cu numărul 4.
            La injectoarele din a două versiune CDI 3 (CDI3-up) caracteristicile de debit sunt definite de
            codul IMA, iar în plus a mai fost introdusă calibrarea de 0 (corecţie electrică).
            O valoare pentru reglajul mecanic este "ascunsă" în codul înscris pe capul injectorului.
            Calibrarea cantitatii minime
            Reprezinta intarzierea de la momentul actuarii si startul injectiei la
            injectoare.
            Pe masura ce injectorul se uzeaza in timp, injectoarele au nevoie de
            un timp mai mare de comanda. Pe timpul decelerarilor, calculatorul de
            CDI comanda o presiune constanta la injectoare. De asemenea,
            calculatorul de CDI mareste timpii de comanda a injectoarelor pina ce
            se constata o modificare a turatiei motorului (conform valorii masurata
            de senzorul de arbore cotit).
            Acest timp necesar calculatorului pentru comanda injectoarelor este
            interpretat de calculatorul de CDI "volum zero".
            Aceste calcule sunt efectuate de calculatorul de CDI.
            Codarea injectorului are rolul de a mentine caracteristica de injectie constanta pe toata durata
            de viata a injectorului si de a furniza calculatorului de motor carcateristica injectorului (curba
            debitului).
            La injectoarele sistemului CDI 2, caracteristica de debit este reprezentata de clasificarea pe 3
            nivele.
            La sistemele CDI 3-up, injectoarele sunt definite de codul de compensarea cantitatii injectate si
            calibrarea cantitatii minime (zero).
            La sistemele CDI 4, injectoarele piezo au coduri suplimentare care nu mai sunt la vedere. Pe de
            o parte este functia de corecctie a tolerantelor de productie iar pe de alta parte compensarea
            uzurii injectorului.
            Codarea injectorului (cod IMA)
            In codul alfanumeric de 7 caractere sunt sunt ‘ascunse’ 2 functii: o corectie electrica si una
            mecanica.
            Cu aceasta corectie (ca la sistemele CDI 3-up) caracteristica de injectie este comunicata
            calculatorului de motor CDI. Astfel, calculatorul de motor stie cat de ‘bogat’ sau ‘sarac’ lucreaza fiecare injector, conform tolerantelor lui de fabricatie

            Datorită frecării ce apare în timpul operaţiilor de închidere/deschidere ale injectorului (uzura acului) pe timpul duratei de funcţionare a acestuia
            rezultă devieri de la cantitatea injectată. Calibrarea de 0 permite învăţarea (calibrarea) abaterii cantităţii injectate la injecţia pilot pentru fiecare
            cilindru. Este înregistrată întârzierea injectorului de la primirea comenzii până la începutul injecţiei. Calibrarea are loc prin varierea perioadei de
            acţionare pentru injecţia pilot în timpul fazei de decelerare şi evaluarea semnalului de turaţie a motorului. Dacă este recunoscută creşterea turaţiei
            peste un anumit prag, o nouă valoare pentru perioada de acţionare este stocată în calculatorul de motor. Pe tot ciclul de viaţă al injectorului are loc
            compensarea cantităţii injecţiei pilot. Calibrarea este efectuată în decelerare la o turaţie a motorului între 1200 şi 2700 1/min
            ASA ca lasa masina in pace .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              La mine sunt imprimate 1 si 3 cu codarea 1, 2 si 4 cu codarea 2. Asa apar si la verificarea in STAR.
              Ok, m-ai convins cu injectoarele. Cand 3 insi iti spun ca esti beat (automaticul, cl600, mastermario71), ma duc si ma culc. Le las in pace.
              Regulatorul de presiune, din capul rampei, vad ca imi da grafice diferite de fiecare data. Valoarea pe acel grafic apare ca minim 0, maxim 12, iar eu sar constant cu niste coloane peste 6; repet, de fiecare data diferit. Masina porneste absolut ok si la cald si la rece. Ma iau de regulatorul ala (adica nou) sau nu? Vad ca e si un kit dedicat, de fapt 3 garnituri pentru el, la pret modic. Nou, e 12 mil...
              Avand in vedere consumul ridicat de-l am (8-9 fata de 5-6 anterior) si fumul negru, are rost sa ma gandesc la schimbarea acestui regulator sau nu?
              Gandesc in modul invers: daca am de fapt destul aer insa multa motorina, iar ECU cere mai mult aer decat normal pentru a acoperi surplusul de combustibil?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Regulatorul din capãtul rampei e 160€ pe Bosch din câte știu eu. Se poate verifica al tãu cu ceva aparat (ca cel din pozã) și vezi dacã scapã presiune.
                Attached Files
                ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Regulatorul din capãtul rampei e 160€ pe Bosch din câte știu eu. Se poate verifica al tãu cu ceva aparat (ca cel din pozã) și vezi dacã scapã presiune.
                  Este aproape imposibil sa faci peste 200bar cu aparatul din poza...
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cl600 View Post
                    Este aproape imposibil sa faci peste 200bar cu aparatul din poza...
                    De acord, dar de cele mai multe ori nu ai nevoie de atât ca sã-ți dai seama dacã regulatorul e ok sau nu. Un regulator obosit (care pe mașinã nu dã nici o eroare sau altceva) nu reușește sã menținã presiunea (vaccumul) și se poate observa ușor cum "scapã" presiune.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Bine, insa intrebarea ramane: poate fi regulatorul asta buba? Inlocuirea oringurilor este suficienta?
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Bine, insa intrebarea ramane: poate fi regulatorul asta buba? Inlocuirea oringurilor este suficienta?
                        Buna seara, acel kit de o-ringuri , se schimba cand nu mai porneste masina sau porneste mai greu ceea ce cred ca nu este cazul tau, poti sa il schimbi pentru linistea ta.
                        Dar sa lamurim si cazul regulatorului ce face el de fapt
                        Supapa regulatoare de presiune este montată în rampă. Presiunea înaltă prezentă în
                        rampă ajunge la supapa regulatoare de presiune pe conexiunea acesteia din urmă către
                        partea de înaltă presiune. Acţionarea este realizată de computerul de CDI printr-un semnal
                        PWM. Presiunea din rampă se modifică datorită scurgerii pe retur a unei cantităţi de
                        combustibil.
                        Etanşarea rampei se face pe suprafaţa de aşezare, iar etanşarea părţii de joasă presiune
                        se face cu O-ring-uri.
                        Motorina scursă se întoarce pe retur înapoi în rezervor. În stare neacţionată, pentru scurt
                        timp, este menţinută o presiune reziduală de 60 - 80 bar.
                        Controlul înaltei presiuni
                        Presiunea din rampă este controlată fie de supapa regulatoare de presiune fie de supapa regulatoare de debit.
                        Controlul prin supapa regulatoare de presiune
                        • până la 30 s după pornirea motorului
                        • temperatura combustibilului < 20°C
                        • în frână de motor
                        Controlul prin supapa regulatoare de debit
                        • după 30 s de la pornirea motorului
                        • temperatura combustibilului > 20°C
                        • în modul "normal" de mers
                        • nu în frână de motor
                        Cam asta stie sa faca un regulator de presiune.
                        Daca vrei intradevar sa afli cauza fumului excesiv si a unui consum marit , nu o lua pe ghicite ,nu asa se face treaba .
                        In primul rand trebuie sa stii cum se formeaza amestecul aer- motorina , ce sensori si date sunt implicate in acest joc.
                        Cantitatea injectată necesară motorului este împărţită în injecţie pilot şi
                        injecţie principală. Injecţia pilot este subîmpărţită în două faze de injecţie
                        (injecţie pilot dublă) pentru reducerea zgomotului şi a emisiilor poluante.
                        Calcularea cantităţii injectate
                        Cantitatea injectată este calculată de computerul de CDI din următoarele
                        semnale de intrare:
                        • Sarcina motorului
                        • Turaţia motorului
                        • Temperatura lichidului de răcire
                        • Temperatura aerului supraalimentat
                        • Presiunea aerului supraalimentat
                        • Presiunea în rampă
                        • Temperatura combustibilului
                        • Presiunea atmosferica
                        Computerul CDI determină cantitatea pentru injecţia pilot funcţie de harta
                        memorată având ca variabile semnalele de intrare. Injecţia pilot este scăzută
                        din cantitatea injectată restul fiind injecţia principală. Dacă cantitatea rezultată
                        este mai mică decât o valoare prag necesară funcţie de presiunea din rampă nu mai are loc injecţia pilot.
                        Acum chiar daca ai toate aceste valori in parametri , tot nu te ajuta , sunt multe alte valori care te pot ajuta sa gasesti cauza , daca nu intelegi cum functioneza acest amestec de combustibil , va fi foarte greu gasesti cauza .
                        Last edited by automaticul; 08-23-2012, 20:13 PM.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • #13
                          Explicatiile sunt ultra-specializate si, sincer, cam exced cunostintele mele, nefiind nici pe departe atat de pregatit, desi imi place mereu sa invat cate ceva din domeniul asta al auto.
                          Inteleg, prin urmare, ca NU regulatorul de presiune poate fi cauza problemei, desi am acele spike-uri pe graficul STAR.
                          Am mers, pana acum, pe principiul aplicat de 99% dintre mecanici: fum negru=lipsa aer/motorina nearsa. Insa necunoscuta in ecuatie este reprezentata de consumul marit, mai ales in conditiile unor:
                          - injectoare ok;
                          - turbo nou;
                          - intercooler nou;
                          - galerie noua;
                          - senzori temperatura si presiune aer noi;
                          - vacuum transducer turbo nou;
                          - etc.
                          Voi relua inspectarea fiecarui furtun pe traseul turbo-EGR, altceva nu vad ce-as putea face.
                          Cert este ca nu-mi mai da limp si nu-mi mai apare nici o eroare pe STAR.
                          Multumesc!
                          Last edited by cutaresku; 08-23-2012, 20:45 PM.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Buna colegii! Am si eu o intrebare:cum aflu ce coduri sunt compatibile pt injectoare la w203 143 cp la motorul meu 611962 euro 3?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF