Buna seara, sunt proaspat posesor de w211 din 2003 200 kompressor(voi face si un topic de prezentare a masinii dupa ce voi definitive actele).
Am fost cu masina la tester, de unde au rezultat urmatoarele erori:
200A Throttle/air mass meter;incorrect ratio
2029 Mixture adaptation ; lower limit reached
201C Heating engagement to signal way
Se mai aprinde becul de check engine cate odata, fara vreun sablon anume, cand vrea ea, dar masina nu isi schimba cu nimic starea de functionare.
Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva, si ar putea sa imi dea un sfat cu ce sa incep, as fi recunoscator. La service banuieste acel furtun din 3 bucati..mai multe nu stiu.
Am fost cu masina la tester, de unde au rezultat urmatoarele erori:
200A Throttle/air mass meter;incorrect ratio
2029 Mixture adaptation ; lower limit reached
201C Heating engagement to signal way
Se mai aprinde becul de check engine cate odata, fara vreun sablon anume, cand vrea ea, dar masina nu isi schimba cu nimic starea de functionare.
Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva, si ar putea sa imi dea un sfat cu ce sa incep, as fi recunoscator. La service banuieste acel furtun din 3 bucati..mai multe nu stiu.
Comment