Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz C Klasse > Probleme tehnice - C Klasse

Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

Probleme tehnice - C Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-14-2017, 16:37 PM   #1
tudors
Junior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Romania
Motorizare : Benzina
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

Salut,

Am nevoie de ajutor sa identific problema sau problemele care ar putea duce la afisarea celor 2 coduri P200B si P2029.Mai mentionez faptul ca am schimbat debitmetru si tot apar aceste coduri chiar si dupa ce starg aceste orori, plus ca atunci cand astept la semafor sau pur si simplu apas ambreiajul scade turatia morotului, pe liber turatie nu are fluctuatii ci doar cand apas pe ambreiaj.
Inainte sa schim debitmetru am facut un drum mai lung si dupa vreo 100 de km nu mai tragea motorul, a trebuit sa opresc si sa repornesc motorul dupa care a mers ok.
Daca ma poate ajuta cineva sa-mi spune ce sa verific, ce furtunuri sau ce piese.

Multumesc.
tudors is offline   Reply With Quote
Old 11-14-2017, 23:11 PM   #2
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,013
:
[Senior Member]
Default

@ tudors
Salut, poti folosi functia search este arhidiscutata problema ta in alte topicuri.
Pe scurt trebuiesc inlocuite furtunele si valva unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic ( vezi topicul meu), iar pentru celalta eroare trebuie inlocuiti solenoizii (actuatorii) axelor cu came care scapa ulei de motor pe instalatie (cauti si montezi Pierrburg ). Daca ai ulei in mufele solenoizilor axelor cu came, trebuie verificata toata instalatia (mufele) de la motor si ECM-ul (calculatorul ) montat pe carcasa filtrului de aer sigur are ulei in el. Stima.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2017, 15:04 PM   #3
tudors
Junior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Romania
Motorizare : Benzina
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Salut,

Multumesc pentru ajutor. Mentionez faptul ca actuatorii au fost deja schimbati undeva in primavara cu actuatori Pierburg.
Deci nu trebuia schimbat debitmetru?
Mufele au fost verificate cand am demontat carcasa filtrului ca sa schimb debitmetru si aratau foarte bine, erau curate, totusi am sa mai verific odata.
Mai ramane sa verific furtunurile care deocamdata nu stiu care sunt, am sa caut postul tau sa le indentific.

Multumesc.
tudors is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2017, 15:33 PM   #4
tudors
Junior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Romania
Motorizare : Benzina
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Salut ,

Te referi la aceste furtunuri si valva?


Click the image to open in full size.
tudors is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2017, 17:20 PM   #5
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,013
:
[Senior Member]
Default Coduri de eroare P200B si P2029 180K 2002

Salut, da acestea sunt. Legat de ulei in mufe trebuie sa verifici neaparat daca este in mufele sondelor lambda care sunt fixate pe cutia de viteze. Daca este ulei in ele iti poate modifica citirea voltajului de la sonde.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old Today, 12:13 PM   #6
tudors
Junior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Romania
Motorizare : Benzina
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Salut,

Am schimbat aceste furtune si valva unisenssi am pus si debitmetrul vechi( original) inapoi pe masina, am verificat toate mufele erau ok, dar totusi le-am suflat un pic ca sa fiu sigur, problema este ca am doar un singur cod P200B debitmetru film cald care inca mai apare. si singura problema ar fi doar cand apas pedala de abreiaj la stop, pentru ca atunci imi oscileaza relantiul. Dar daca apas in acelasi timp si pedala de frana isi revine chiar daca am si ambreiajul apasat, relantiul sta la pozitia normala.
Stie careva ce poate fi?
Problema a aparut dupa ce am schimbat palcutele de frana, deoarece camd am impins pistoanele de la etrieri inauntru a curs niste ulei peste ce este sub rezervorul de ulei pentru frana. Sa aibe legatura cu vreo mufa de pe acolo si a curs ulei peste ea? Dar nu vad legatura cu eroarea de debitmetru.
Ma poate ajuta cineva?
tudors is offline   Reply With Quote
Old Today, 15:51 PM   #7
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,477
:
[Senior Member]
Default

A curs ulei sau lichid de frānă? E normal sa curgă lichid de frānă dacă era la nivel cu etrierii ieșiți mult īn afara. Pe ce o fi curs asta se poate vedea cred destul de simplu cu ochiul liber.
Clar e vreun senzor "necăjit" pe-acolo.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/e220-cdi-...on-t46981.html
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote
Old Today, 17:08 PM   #8
tudors
Junior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Romania
Motorizare : Benzina
Posts: 8
:
[Junior Member]
Default

Salut,

Da, a curs niste lichid de frana, si acum mi-am dat seama ca imediat dupa acesta curgere mi-a aparut si acest defect. Vroiam doar sa stiu daca este posibil sa fie de la asa ceva, avand in cedere faptul ca imi da si eroarea P200B debitmetru ( film cald ).

Poate ma poate ajuta cineva cu o imformatie referitor la acesta problema.

Multumesc.
tudors is offline   Reply With Quote
Old Today, 17:53 PM   #9
adidc
Senior Member
 
adidc's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 2.2cdi
Posts: 2,477
:
[Senior Member]
Default

Cert este ca lichidul de frana poate avea efect coroziv asupra unor cabluri invechite. Acum dupa umilele mele cunostinte vasul pentru lichidul de frana e in dreapta iar debitmetrul undeva central mai sus nu? Cel putin asa e la diesel. De asta mi se pare putin probabil sa fi curs lichid pe ceva instalatie electrica.
Nu spun ca nu e asa. Nu ar strica niste poze.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/e220-cdi-...on-t46981.html
E220 cdi W210, 2001
E320 W210, 1997
C180 W202, 1994
W123 200D, 1978 cu inima de W124


Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?
adidc is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
180k, 2002, coduri, eroare, p200b, p2029


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:38 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF