Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CLK Klasse > Probleme tehnice - CLK Klasse

CLK200, am pus motorina

Probleme tehnice - CLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-11-2018, 20:00 PM   #1
snowfall
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: botosani
Motorizare : 1.8 benzina+ instalatie GPL
Age: 33
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default CLK200, am pus motorina

Buna ziua!
Cred ca am facut-o de oaie bine..
Clk200, w209, 1.8 benzina +GPL. In urma cu 6 zile masina a inceput sa socate putin sunet ciudat pe mi s-a parut mie, apoi dimineata la pornire, se tura mai mult pana in 1200 si balbaia, si dupa 5 sec aprox revenea la normal.
Am plecat weekendul la un drum Botosani-Bacau.
Eu de fiecare data la a doua alimentare de GPL pun si benzina, si il las pe domnu sa alimenteze. Pana la Bacau am mers bine, dar inapoi GPL l-am inchis si am zis sa vin pe benzina inapoi. Am inceput sa observ ca numi trage, numai este nervoasa si s-a aprins becul de motor. La un monent dat a inceput sa se tureze greu ajungeam la 4000rpm, se tura la maxim si nu schimba vitezele; viteza maxima a fost 120km/h, apoi 100, si de abia am ajuns la botosani , am oprit in Petrom si am alimentat cu 100 ron benzina( am alinemtat cu mana mea am pust eu mana pe pistonul verde).
Astazi cand ma duc la pritenul de la care am luat-o, am inceput sa o verific, dat jos buji, schimbate intre ele, la fel si bobinele, si in fine a vazut cand a deschis capacul la rezervor mirosea a motorina. Am scos-o pe toata, am pus plin benzina plin GPL, nimic, masina numai trage deloc, Am mers vreo 30km cu viteza a dua turata la peste 4000rpm. Aste e povestea.

Am fost la un mic service a pus tester pe ea a sters eroririle, si luat la probat
si tot eroare pe cilindru 4 , am schimbat intre ele pe rand bujii, bobine, nimic, numai trage. Singurul lucru care a mai ramas sa il fac e sa dau jos sa curat catalizatorul.
Daca aveti idee ce sa mai verific, promit ca trimit o sticla de wisky, si sper sa nu ma impuste nevasta.
snowfall is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 21:24 PM   #2
dns015
Junior Member
 
Join Date: Sep 2017
Location: Romania
Motorizare : C240 4matic
Posts: 25
:
[Junior Member]
Default

Suna a arderi incomplete ce spui. Trebuie curatat tot, inclusiv catalizator daca ai mers multi km cu benzina amestecata, calamina din admisie si de pe supape daca e cazul. De verificat si injectiile/pompa de benzina..deoarece motorina e mult mai vascoasa decat benzina.
dns015 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 09:14 AM   #3
snowfall
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: botosani
Motorizare : 1.8 benzina+ instalatie GPL
Age: 33
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

OKi mersi de raspuns dar inainte de a curata catalizatorul o sa desfac sonda lambda sa vad cum merge..
snowfall is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 13:08 PM   #4
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,102
:
[V.I.P]
Default

Motorina la in benzinar este extrem de greu de pus din greseala... Difera diametrele pompelor... Si oricum, nu aveai cum sa mergi atata drum cu motorina intr-un benzinar.

Ce statie de carcurant "no-name" frecventezi de ar fi putut avea pompele inversate?
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 21:45 PM   #5
snowfall
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: botosani
Motorizare : 1.8 benzina+ instalatie GPL
Age: 33
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Salutare, da stiu chestia cu diametrele la pistoane, am rezolvat astazi problema.
Au dat toba jos si tot ce era in catalizator era spart, rupt bucati si infundat, au socs tot de acolo au sudat-o la loc si merge, dar numai am nimic pe toba, am pus-o pe star tot pare sa functioneze normal, acum rupe din nou asfaltul, avand fulie schimbatga la kompresor si soft modificat, pe moment am rezolvat problema, numa ca s-a schimbat sunetul la esapament bineintels fara catalizator. Eu cred ca ce avea catalizatorul in el de era tot rupt nu s-a intamplat acuma asta este de mai demult, Statia la care alimentez gpl+benzina este Tiraiac Energy, pentreu ca are GPL foarte bun, dar de acum nu mai alimentez benzina de acolo.

Last edited by snowfall; 06-12-2018 at 21:48 PM.
snowfall is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2018, 17:27 PM   #6
snowfall
Junior Member
 
Join Date: May 2018
Location: botosani
Motorizare : 1.8 benzina+ instalatie GPL
Age: 33
Posts: 13
:
[Junior Member]
Default

Salutare, revin cu intrebare in legatura ce cele doua catalizatoare scoase, dupa aproximativ o luna de mers cred ca a crescut putin consumul, si are un sunet foarte aiurea nemaifiind nimic in toblele alea. Intrebare ce sa fac sa elimin toba de pe mijloc si sa ii pun o teava sau racord flexibil sau sa cumpar un catalizator nou sau second. O zi buna!
snowfall is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2018, 17:38 PM   #7
cosminflorea
Senior Member
 
cosminflorea's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 1.8
Age: 25
Posts: 404
:
[Senior Member]
Default

Catalizator nou, e aproximativ 1200lei unul plug&play.
cosminflorea is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
clk200, motorina, pus


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 08:34 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF