Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CLK 230 Kompressor pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLK 230 Kompressor pornire

    Buna ziua,detin un CLK 230 Kompressor an 1999 .
    Masina am luat-o de 2 ani din Italia si nu am avut nici un fel de problema pana acum 4 zile cand mi a murit bateria.
    Am pus-o pe redresor si dupa aceea nu mai a vrut sub nici o forma sa imi mai porneasca tot aparandu-mi in bord o cheie si un ceas care initial imi indica -12 crescand in fiecare zi azi indicand -15.
    Bateria este destul de mare de 80 de amperi parca am verificat-o pe alta masina si porneste fara nici o problema insa nu detin manualul masinii si nici nu gasesc vreunul care sa fie pentru ea sa imi dau seama ce este indicatorul acela, o sa incerc sa pun o poza cu bordul pe contact poate stie cineva ce este acel martor de indica -15 astazi.
    Comportarea este ca si cum nu ar fi alimentata insa pompa de benzina functioneaza, deci cand incerc sa pornesc merge la automat dar nu alimenteaza deloc martorul indicand mereu aceea treaba.
    Daca este cineva care m-ar putea ajuta macar cu un manual pentru aceasta versiune as fi foarte recunoscator.
    Multumesc si o zi buna.
    Attached Files

  • #2
    Salut cheia cu minus inseamna ca trebuie schimbat uleiul sau daca lai schimbat trebuie resetat intervalul de service

    Comment


    • #3
      Salutare si mersi pentru raspuns sper sa fie asta.

      Comment


      • #4
        Nu are nici o treaba semnul din bord cu pornirea, cel mai bine mergi cu ea la un tester si vezi apoi ce erori apar, etc.

        Comment


        • #5
          Salut, am si eu un clk200 din 97 si nu merge la rece nici cum. O pornesc porneste la sfert de cheie dar daca dau sa merg nu merge da rateuri in toba si se ineaca dupa ce se incalzeste nu mai are nici o treaba am fost peste tot la multi mecanici dar nimic daca stie cineva ce are, spunețimi si mie.

          Comment


          • #6
            oviderzey vezi pompa de vaccum ai membrana sau furtun fisurat si baga aer prea mult

            Comment


            • #7
              stai sa inteleg adik masina nefiind pornita a crescut valoarea de la 12 la 15 la martorul din bord sau ai mai scos o la plimbare vreo 3000 d km???

              Comment


              • #8
                Originally posted by radek clk View Post
                stai sa inteleg adik masina nefiind pornita a crescut valoarea de la 12 la 15 la martorul din bord sau ai mai scos o la plimbare vreo 3000 d km???
                Citește regulamentul, respectă regulile de postare!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Salut,
                  Citind in aceasta pagina, parca regasesc simptomele si in cazul meu.
                  Am un CLK Kompressor din 2000, ~150 000 km. Nu reusesc sa pornesc motorul mereu din prima cheie, insa am realizat si ca parca nu tin suficient de mult cheia in pozitia de pornire. Sper sa ma obisnuiesc, insa momentan incerc sa inteleg daca are sau nu o problema tehnica.
                  Imediat la pornire se aude ca motorul parca arde cu intreruperi, se autoaccelereaza la ~1200 rpm, dar in cateva zeci de secunde revine automat la ~900 rpm iar motorul se aude ca arde bine, fara variatii majore de sunet la ardere.
                  Intrebarea ar fi daca este normal asa sau ar trebui sa insemne probleme ?.
                  Ma gandesc ca compresorul nu poate influenta la asemena turatii joase.
                  Masina a fost adusa din Germania acum mai putin de 1 luna. Are carte service, cu intervale aproape complet respectate, de ~ 10 000 km , la service autorizat Mercedez-Benz, in Germania.
                  In mers nu are regasit absolut nici o problema. Am ajus si la viteze de peste 200 km/h in drum spre Romania, si a mers la fel de bine, fara nici o problema.
                  Multumesc.
                  Last edited by SomeOne; 03-02-2015, 12:02 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by SomeOne View Post
                    Salut,
                    Citind in aceasta pagina, parca regasesc simptomele si in cazul meu.
                    Am un CLK Kompressor din 2000, ~150 000 km. Nu reusesc sa pornesc motorul mereu din prima cheie, insa am realizat si ca parca nu tin suficient de mult cheia in pozitia de pornire. Sper sa ma obisnuiesc, insa momentan incerc sa inteleg daca are sau nu o problema tehnica.
                    Imediat la pornire se aude ca motorul parca arde cu intreruperi, se autoaccelereaza la ~1200 rpm, dar in cateva zeci de secunde revine automat la ~900 rpm iar motorul se aude ca arde bine, fara variatii majore de sunet la ardere.
                    Intrebarea ar fi daca este normal asa sau ar trebui sa insemne probleme ?.
                    Ma gandesc ca compresorul nu poate influenta la asemena turatii joase.
                    Masina a fost adusa din Germania acum mai putin de 1 luna. Are carte service, cu intervale aproape complet respectate, de ~ 10 000 km , la service autorizat Mercedez-Benz, in Germania.
                    In mers nu are regasit absolut nici o problema. Am ajus si la viteze de peste 200 km/h in drum spre Romania, si a mers la fel de bine, fara nici o problema.
                    Multumesc.
                    Eu observ la mine in continuare ca uneori nu pleaca la prima cheie, iar la a doua pleaca innecat si dupa cateva secunde, chiar si 10 secunde, se stabilizeaza.
                    Totusi alteori pleaca la prima cheie fara probleme.
                    Ma gandesc deja la service, verificare bujii..etc.
                    Vre-o sugestie ?.

                    Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sorin14 View Post
                      Buna ziua,detin un CLK 230 Kompressor an 1999 .
                      Masina am luat-o de 2 ani din Italia si nu am avut nici un fel de problema pana acum 4 zile cand mi a murit bateria.
                      Am pus-o pe redresor si dupa aceea nu mai a vrut sub nici o forma sa imi mai porneasca tot aparandu-mi in bord o cheie si un ceas care initial imi indica -12 crescand in fiecare zi azi indicand -15.
                      Bateria este destul de mare de 80 de amperi parca am verificat-o pe alta masina si porneste fara nici o problema insa nu detin manualul masinii si nici nu gasesc vreunul care sa fie pentru ea sa imi dau seama ce este indicatorul acela, o sa incerc sa pun o poza cu bordul pe contact poate stie cineva ce este acel martor de indica -15 astazi.
                      Comportarea este ca si cum nu ar fi alimentata insa pompa de benzina functioneaza, deci cand incerc sa pornesc merge la automat dar nu alimenteaza deloc martorul indicand mereu aceea treaba.
                      Daca este cineva care m-ar putea ajuta macar cu un manual pentru aceasta versiune as fi foarte recunoscator.
                      Multumesc si o zi buna.
                      Eu am manualul original in limba germana primit odata cu masina, insa imi pare ca nu este detaliat pentru fiecare martor (sau poate nu am observat eu bine; subiect de aprofundare inca si in cazul meu).
                      Totusi cu referire la martorul cheie am citit ca inseamna service, iar la o lampa de ulei inseamna timpul pentru schimbat uleiul.
                      Daca inca esti interesat in detaliu, eventual pot face niste scan-uri, sau copie xerox dupa manual. Are ~ 120 pagini.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SomeOne View Post
                        Eu observ la mine in continuare ca uneori nu pleaca la prima cheie, iar la a doua pleaca innecat si dupa cateva secunde, chiar si 10 secunde, se stabilizeaza.
                        Totusi alteori pleaca la prima cheie fara probleme.
                        Ma gandesc deja la service, verificare bujii..etc.
                        Vre-o sugestie ?.

                        Multumesc.
                        Nici o parere!
                        Deci reprezentanta ma mananca !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SomeOne View Post
                          Nici o parere!
                          Deci reprezentanta ma mananca !
                          Astfel , la AutoKlass.

                          Diagnostic 1 : probleme senzor arbore cu came - pret ~700 RON. Nu s-a rezolvat cu aceasta solutie. Nu am platit senzorul, doar "diagnosticarea" , 160 RON.

                          Diagnostic 2 : injectoare decalibrate. Propunerea rezolvarii implica schimbare injectoare, bujii, si senzor arbore cu came ( inca senzorul... !!! ). Pret ~ 2000 RON. Am platit un avans, se astepata piesele. Daca nu se rezolva problema, mi s-a spus ca nu voi plati piesele, insa ramane "diagnosticarea".

                          Scriu mai departe in legatura cu o alta problema tehnica, cu ideea pastrarii nuantei "pret si solutie la reprezentanta". Frana de mana. Nu tine deloc.
                          Diagnosticare ~ 50 RON. Solutie propusa : inlocuire placute frana spate, saboti frana, discuri de frana spate...si alte cateva piese. Pret ~ 1700 RON. Aici as aprecia pareri daca este cu adevarat necesar sa se inlocuiasca discuri frana spate pentru a rezolva o problema legata de frana de mana care nu tine deloc. Mi se pare cel putin exagerat in conditiile in care frana de picior functioneaza corespunsator.

                          Multumesc anticipat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SomeOne View Post
                            Astfel , la AutoKlass.

                            Diagnostic 1 : probleme senzor arbore cu came - pret ~700 RON. Nu s-a rezolvat cu aceasta solutie. Nu am platit senzorul, doar "diagnosticarea" , 160 RON.

                            Diagnostic 2 : injectoare decalibrate. Propunerea rezolvarii implica schimbare injectoare, bujii, si senzor arbore cu came ( inca senzorul... !!! ). Pret ~ 2000 RON. Am platit un avans, se astepata piesele. Daca nu se rezolva problema, mi s-a spus ca nu voi plati piesele, insa ramane "diagnosticarea".

                            Scriu mai departe in legatura cu o alta problema tehnica, cu ideea pastrarii nuantei "pret si solutie la reprezentanta". Frana de mana. Nu tine deloc.
                            Diagnosticare ~ 50 RON. Solutie propusa : inlocuire placute frana spate, saboti frana, discuri de frana spate...si alte cateva piese. Pret ~ 1700 RON. Aici as aprecia pareri daca este cu adevarat necesar sa se inlocuiasca discuri frana spate pentru a rezolva o problema legata de frana de mana care nu tine deloc. Mi se pare cel putin exagerat in conditiile in care frana de picior functioneaza corespunsator.

                            Multumesc anticipat.

                            In legatura cu frana de mana am gasit acest teatru:


                            Imi este clar acum ca nu trebuie neaparat inlocuite discurile de frana pe spate, dar trebuie facute verificarile, inlocuirile, regaljele de rigoare.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SomeOne View Post
                              Astfel , la AutoKlass.

                              Diagnostic 1 : probleme senzor arbore cu came - pret ~700 RON. Nu s-a rezolvat cu aceasta solutie. Nu am platit senzorul, doar "diagnosticarea" , 160 RON.

                              Diagnostic 2 : injectoare decalibrate. Propunerea rezolvarii implica schimbare injectoare, bujii, si senzor arbore cu came ( inca senzorul... !!! ). Pret ~ 2000 RON. Am platit un avans, se astepata piesele. Daca nu se rezolva problema, mi s-a spus ca nu voi plati piesele, insa ramane "diagnosticarea".

                              Scriu mai departe in legatura cu o alta problema tehnica, cu ideea pastrarii nuantei "pret si solutie la reprezentanta". Frana de mana. Nu tine deloc.
                              Diagnosticare ~ 50 RON. Solutie propusa : inlocuire placute frana spate, saboti frana, discuri de frana spate...si alte cateva piese. Pret ~ 1700 RON. Aici as aprecia pareri daca este cu adevarat necesar sa se inlocuiasca discuri frana spate pentru a rezolva o problema legata de frana de mana care nu tine deloc. Mi se pare cel putin exagerat in conditiile in care frana de picior functioneaza corespunsator.

                              Multumesc anticipat.
                              Ei propun sa schimbi tot mecanismul sa scape de stres ,cred ca problema este ferodouri saboti-actionare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF