Buna ziua,detin un CLK 230 Kompressor an 1999 .
Masina am luat-o de 2 ani din Italia si nu am avut nici un fel de problema pana acum 4 zile cand mi a murit bateria.
Am pus-o pe redresor si dupa aceea nu mai a vrut sub nici o forma sa imi mai porneasca tot aparandu-mi in bord o cheie si un ceas care initial imi indica -12 crescand in fiecare zi azi indicand -15.
Bateria este destul de mare de 80 de amperi parca am verificat-o pe alta masina si porneste fara nici o problema insa nu detin manualul masinii si nici nu gasesc vreunul care sa fie pentru ea sa imi dau seama ce este indicatorul acela, o sa incerc sa pun o poza cu bordul pe contact poate stie cineva ce este acel martor de indica -15 astazi.
Comportarea este ca si cum nu ar fi alimentata insa pompa de benzina functioneaza, deci cand incerc sa pornesc merge la automat dar nu alimenteaza deloc martorul indicand mereu aceea treaba.
Daca este cineva care m-ar putea ajuta macar cu un manual pentru aceasta versiune as fi foarte recunoscator.
Multumesc si o zi buna.
Masina am luat-o de 2 ani din Italia si nu am avut nici un fel de problema pana acum 4 zile cand mi a murit bateria.
Am pus-o pe redresor si dupa aceea nu mai a vrut sub nici o forma sa imi mai porneasca tot aparandu-mi in bord o cheie si un ceas care initial imi indica -12 crescand in fiecare zi azi indicand -15.
Bateria este destul de mare de 80 de amperi parca am verificat-o pe alta masina si porneste fara nici o problema insa nu detin manualul masinii si nici nu gasesc vreunul care sa fie pentru ea sa imi dau seama ce este indicatorul acela, o sa incerc sa pun o poza cu bordul pe contact poate stie cineva ce este acel martor de indica -15 astazi.
Comportarea este ca si cum nu ar fi alimentata insa pompa de benzina functioneaza, deci cand incerc sa pornesc merge la automat dar nu alimenteaza deloc martorul indicand mereu aceea treaba.
Daca este cineva care m-ar putea ajuta macar cu un manual pentru aceasta versiune as fi foarte recunoscator.
Multumesc si o zi buna.
Comment