Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clk 230 kompresor sau Clk 320 ? doresc sfaturi.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clk 230 kompresor sau Clk 320 ? doresc sfaturi.

    Vreau sa achizitionez un Clk dupa anii 2000, din cate am citit 320 e mai fiabil si mai de incredere, dar sunt si posesori multumiti de 230. Va rog sa imi cateva pro si contra sa imi fac o idee, referitor la probleme aparute in timp, costuri de intretinere, consum, taxe, etc.

  • #2
    Suntem putini posesori de clk-uri in tara, mai ales care stau si pe forumuri dar pot sa iti spun ca si posesor de CLK Kompressor 200 din 2001 cel cu facelift ca este o masina mai mult decat multumitoare, ca si fiabilitate motorul 200 este la fel ca si cel 230, tot in 4.
    La consum mie in Bucuresti imi ia 200-le Kompressor 14-15% si in afara 7,5-8%
    La 230 am inteles ca ia un pic mai mult. Am avut Bmw 320 si stiu ce inseamna 6 cilindrii in loc de 4 , e mai elastic motorul, dar si mai greu, consum mai mare clar, dar fiind in 6 este mai durabil d.p.d.v. al kilometrilor, in sensul ca uzura e mai mica la el, clar poate sa duca km mai multi,, Dezavantajul este ca fiind 6 cilindrii cand trebuie sa faci revizie sau reparatii or sa coste mai mult.Al doilea dezavantaj este ca taxele sunt mult mai mari poti afla pe site la Finante, si asigurari iarasi mai mari. Ca si calutzi ai aproximativ aceeasi in jur de ~192. Eu am mers si cu 230 Kompresor si cu 320 ,sunetul face toti banii la cel 320.
    P.S -nu sunt mecanic, inginer ci simplu pasionat de Mercedes. Ideea este ca trebuie sa alegi masina mai buna( mai intretinuta) dintre cele 2 variante indiferent ca este 230 Kompressor sau 320.
    Cea mai mare buba la clk-uri si in general la Mercedes( este al 3 lea in familie) este rugina

    Comment


    • #3
      In postul de mai sus, colegul GUNZZZ are perfecta dreptate in afirmatiile lui.

      -320 are 218cp, ceva mai multisor decat 230, iar pretul asigurarii e identic cu cel de 230K. Costurile la intretinere sunt aproximativ similare, doar ca, in loc de 4 bujii, ai nevoie de 12 la CLK320. Un punct negativ ar fii kompresorul la 230, ce are o viata de plus sau minus 200-250.000km, in functie de cum a fost folosita masina.

      _ Impozitul e imens la 320, si asta il va face mai nedorit , si automat vei gasii multe masini V6 320 la preturi foarte ok.

      -Consumul e similar , amandoua motorizari avand un consum de 15-16 urban, cu precizarea ca cel Kompressor e mai gurmand cand e folosit in regim sportiv.

      -Curba de cuplu e mai bunala 230, datorita kompresorului, ce isi face simtita prezenta de la turatii foarte joase. Dar, acesta isi va cere tributul de benzina la turatii ridicate.

      Eu as merge pe 320, datorita finetii si silentiozitatii motorulV6. Asa cum a mai zis colegul GUNZZZ, contaza foarte mult cat de intretinuta e masina ce o vei cumpara. Pt ca nimic nu e mai scump ca un Mercedes ieftin.

      Comment


      • #4
        Foarte elocvent comentariul colegului 300zxtt.
        As mai aduce eu cateva adaugiri:
        -daca vrei musai masina pe Romania atunci impozitul la 3,2 litri este aberant de mare (vreo 5000 ron/an),fata de vreo 500 ron/an la 230k.daca insa esti adeptul "Bulgaristan" atunci nu mai conteaza.
        -daca vrei sa ii pui o instalatie de gpl,atunci iarasi e diferenta maricica de pret.Vreo 1000 euro pt 6 cyl si doar vreo 500 euro pt 4 pistoane fie ele si supraalimentate.
        -motorul de 230kompressor are un potential de tuning maricel.Daca esti cumva adeptul unor astfel de modificari atunci,doar din remapare si schimbarea fuliei 230k atinge lejer 240 ponei,sa nu mai vb de situatiile in care vii cu investitii mai mari gen alt kompressor mai mare,etc.
        -despre consum,cred totusi ca 4 pistoane vor consuma mai putin,mai ales la exploatare mai batraneasca.De ex la drum lung mers nici prea tare nici prea usor,pt 320 te astepti la un consum in jur de 9% in timp ce la 230k vreo 7,5-8%.
        P.S. Personal sunt un fan al motorului 230 kompressor,iar ceea ce frapeaza este brutalitatea la piscarea pedalei (pt o masina in mintile ei),datorita cuplului maricel inca de la turatii mici.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #5
          Multumesc foarte foarte mult pentru sfaturi,bugetul meu nu este inca complet,va fii in 2 luni sper eu cam 5-6 mii de euro, si masina am sa o iau din germania, ma documentez,analizez, nu am gasit inca nimic pe placul meu(sau dupa criteriile voastre) dar mai am timp. Am decis sa raman la 320 cu toate ca m-a frapat faza cu impozitul ,si cred ca voi merge pe varianta Bulgaria. Sunetul e intradevar "ce trebuie" , si sper sa gasesc una cu istoric. km si anteproprietari putini. Multumesc inca odata,m-ati ajutat foarte mult, stima
          Last edited by Gratian UNU; 01-04-2013, 23:53 PM.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF