Salutare , dețin un clk 200 kompressor din 99 varianta de Italia 192 de cai , vreau sa precizez ca mașina am achizițonat'o acum o luna , când am luat-o , îmi dãdea ușor rateuri iar se auzea un fel de pocnituri in motor cu întreruperi (Ma zmuncea ) pana intr-o seara dupã ce am fãcut vreo 200 de km cu ea conducând agresiv , practic îmi tremura motorul (întreruperi) , am scos mufa de la debit metru și îmi mergea OK , nu mai tremura dar tot mai avea uneori pocnituri in zona motorului când o acceleram din scurt , iar ușoare rateuri , l-am pus mufa din nou , nu mai tremura așa tare dar in schimb nu mai tragea ca înainte ,nici turbina nu se mai activeaza ,precizez ca turbina înainte se activa la 3500 de rotații iar acum numai in a 3 și a 4 se mai simte puțin de tot , acum cu ea defecta o conduc încet , practic dacã ii dau talpa îmi tremura , dacã o iau ușor îmi merge normal , nu trage iar de la 3000 de rotații pana la 4000 îmi trage cât de cât apoi dupã 4000 îmi taie pedala , turbina o mai simt doar in a 3 și a 4 și a 5 in prima și a doua îmi merge înfundat , am pus'o pe 2 testere , și mi-a dat miss fire 2-3-4 din câte îmi amintesc , apoi la diagnoza
Mercedes , mi-a dat debit metru defect și clapeta , mecanicul mi-a zis ca e posibil ca kompressorul sa fie pe moarte , va rog din tot sufletul sa Ma ajutați cu niște informații , nu-i dau de cap (bujii și bobina schimbate + sonda upstream)
Mercedes , mi-a dat debit metru defect și clapeta , mecanicul mi-a zis ca e posibil ca kompressorul sa fie pe moarte , va rog din tot sufletul sa Ma ajutați cu niște informații , nu-i dau de cap (bujii și bobina schimbate + sonda upstream)
Comment