Revin cu actualizari....
Am gasit un service ... la care am parcat bolidul si mi-a spus ca sunt tachetii si in 2-3 luni ma rezolva, doar nu ma dau banii afara....
Am gasit un alt service care se prezentau mai decent (initial) apoi au inceput (clasic) cu amanari, scenarii sumbre si preturi maxime.
Initial imi spune ca o constatare cu deschiderea motorului e 200 lei (apoi din alte discutii reiese ca e 600-700 lei coborarea motorului) apoi imi spune ca a constat (fara sa coboare nimic) ca bate un tachet si probabil si altceva si ca trebuie coborat si desfacut motorul pentru ca a vedea de unde apar problemele.
Au zis ca au gasit foarte mult span in ulei si filtru. Acum eu nu ma pricep dar in cei 100 g care i-am pastrat extrasi din uleiul din motor nu pare a avea impuritati... poate au pus un microscop ceva....
In final sunt 3 componente:
1. stungarul care va rectifica capac chiuloasa - plan [50 lei] si nu stiu ce 8 scaune - gauri [15x8=120]
2. piese si fluide in functie de ce gasim inauntru - total aproximativ 1830 lei + restul
- garnitura capac culbutori ~ 45
- garnitura chiuloasa ~ 125
- garnitura admisie ~ 40
- garnitura evacuare ~ ....
- tacheti 8 x50 ~ 400
- culburoi - daca e cazul
- kit distributie (lant, patine si a mai zis ceva) ~ 630
- suruburi chiuloasa - 120
- ulei + filtru ulei - 150
- semering vibrochen -
- silicon ....
- segmenti -4 x 80 ~ 320
- cuzineti - daca e cazul
- biele - daca e cazul
- antigel
- semering supape
- semering cutie
3. manopera - max. 1500 lei, dar va costa 1500 lei
Alta varianta ar fi sa imi iau un alt motor, sa ii schimb distributia si sa sper ca e ok.
Ma ingrozeste ce ma astepta, in afara falimentului.
Ma omoara gandul ca 2000 KM a mers fara probleme si acum e "dauna totala".
Voi ce parere aveti? Cum vi se par preturile? Ce ati face in locul meu?
Pana luni la prima ora am timp sa iau o (alta) decizie.
PS: Am pus Liquy Moly pt tacheti si in 1-2 km rulati nu s-a intamplat nimic. Absolut nimic.
Am gasit un service ... la care am parcat bolidul si mi-a spus ca sunt tachetii si in 2-3 luni ma rezolva, doar nu ma dau banii afara....
Am gasit un alt service care se prezentau mai decent (initial) apoi au inceput (clasic) cu amanari, scenarii sumbre si preturi maxime.
Initial imi spune ca o constatare cu deschiderea motorului e 200 lei (apoi din alte discutii reiese ca e 600-700 lei coborarea motorului) apoi imi spune ca a constat (fara sa coboare nimic) ca bate un tachet si probabil si altceva si ca trebuie coborat si desfacut motorul pentru ca a vedea de unde apar problemele.
Au zis ca au gasit foarte mult span in ulei si filtru. Acum eu nu ma pricep dar in cei 100 g care i-am pastrat extrasi din uleiul din motor nu pare a avea impuritati... poate au pus un microscop ceva....
In final sunt 3 componente:
1. stungarul care va rectifica capac chiuloasa - plan [50 lei] si nu stiu ce 8 scaune - gauri [15x8=120]
2. piese si fluide in functie de ce gasim inauntru - total aproximativ 1830 lei + restul
- garnitura capac culbutori ~ 45
- garnitura chiuloasa ~ 125
- garnitura admisie ~ 40
- garnitura evacuare ~ ....
- tacheti 8 x50 ~ 400
- culburoi - daca e cazul
- kit distributie (lant, patine si a mai zis ceva) ~ 630
- suruburi chiuloasa - 120
- ulei + filtru ulei - 150
- semering vibrochen -
- silicon ....
- segmenti -4 x 80 ~ 320
- cuzineti - daca e cazul
- biele - daca e cazul
- antigel
- semering supape
- semering cutie
3. manopera - max. 1500 lei, dar va costa 1500 lei
Alta varianta ar fi sa imi iau un alt motor, sa ii schimb distributia si sa sper ca e ok.
Ma ingrozeste ce ma astepta, in afara falimentului.
Ma omoara gandul ca 2000 KM a mers fara probleme si acum e "dauna totala".
Voi ce parere aveti? Cum vi se par preturile? Ce ati face in locul meu?
Pana luni la prima ora am timp sa iau o (alta) decizie.
PS: Am pus Liquy Moly pt tacheti si in 1-2 km rulati nu s-a intamplat nimic. Absolut nimic.
Comment