Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Revin cu actualizari....

    Am gasit un service ... la care am parcat bolidul si mi-a spus ca sunt tachetii si in 2-3 luni ma rezolva, doar nu ma dau banii afara....

    Am gasit un alt service care se prezentau mai decent (initial) apoi au inceput (clasic) cu amanari, scenarii sumbre si preturi maxime.

    Initial imi spune ca o constatare cu deschiderea motorului e 200 lei (apoi din alte discutii reiese ca e 600-700 lei coborarea motorului) apoi imi spune ca a constat (fara sa coboare nimic) ca bate un tachet si probabil si altceva si ca trebuie coborat si desfacut motorul pentru ca a vedea de unde apar problemele.

    Au zis ca au gasit foarte mult span in ulei si filtru. Acum eu nu ma pricep dar in cei 100 g care i-am pastrat extrasi din uleiul din motor nu pare a avea impuritati... poate au pus un microscop ceva....

    In final sunt 3 componente:
    1. stungarul care va rectifica capac chiuloasa - plan [50 lei] si nu stiu ce 8 scaune - gauri [15x8=120]
    2. piese si fluide in functie de ce gasim inauntru - total aproximativ 1830 lei + restul
    - garnitura capac culbutori ~ 45
    - garnitura chiuloasa ~ 125
    - garnitura admisie ~ 40
    - garnitura evacuare ~ ....
    - tacheti 8 x50 ~ 400
    - culburoi - daca e cazul
    - kit distributie (lant, patine si a mai zis ceva) ~ 630
    - suruburi chiuloasa - 120
    - ulei + filtru ulei - 150
    - semering vibrochen -
    - silicon ....
    - segmenti -4 x 80 ~ 320
    - cuzineti - daca e cazul
    - biele - daca e cazul
    - antigel
    - semering supape
    - semering cutie
    3. manopera - max. 1500 lei, dar va costa 1500 lei

    Alta varianta ar fi sa imi iau un alt motor, sa ii schimb distributia si sa sper ca e ok.

    Ma ingrozeste ce ma astepta, in afara falimentului.

    Ma omoara gandul ca 2000 KM a mers fara probleme si acum e "dauna totala".


    Voi ce parere aveti? Cum vi se par preturile? Ce ati face in locul meu?

    Pana luni la prima ora am timp sa iau o (alta) decizie.

    PS: Am pus Liquy Moly pt tacheti si in 1-2 km rulati nu s-a intamplat nimic. Absolut nimic.
    Last edited by euromarket; 09-13-2017, 21:57 PM. Reason: update sfaturi
    Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #77
      Sunt de parere ca acesta e motor pe care il iei in ghiozdan si il repari pe masa in bucatarie.
      Daca e pus pe chituci ce mai poti pierde daca il desfaci.Doar spatiu sa ai pentru depozitare.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #78
        Originally posted by euromarket View Post
        Revin cu actualizari....

        Am gasit un service ... la care am parcat bolidul si mi-a spus ca sunt tachetii si in 2-3 luni ma rezolva, doar nu ma dau banii afara....

        Am gasit un alt service care se prezentau mai decent (initial) apoi au inceput (clasic) cu amanari, scenarii sumbre si preturi maxime.

        Initial imi spune ca o constatare cu deschiderea motorului e 200 lei (apoi din alte discutii reiese ca e 600-700 lei coborarea motorului) apoi imi spune ca a constat (fara sa coboare nimic) ca bate un tachet si probabil si altceva si ca trebuie coborat si desfacut motorul pentru ca a vedea de unde apar problemele.

        Au zis ca au gasit foarte mult span in ulei si filtru. Acum eu nu ma pricep dar in cei 100 g care i-am pastrat extrasi din uleiul din motor nu pare a avea impuritati... poate au pus un microscop ceva....

        In final sunt 3 componente:
        1. stungarul care va rectifica capac chiuloasa - plan [50 lei] si nu stiu ce 8 scaune - gauri [15x8=120]
        2. piese si fluide in functie de ce gasim inauntru - total aproximativ 1830 lei + restul
        - garnitura capac culbutori ~ 45
        - garnitura chiuloasa ~ 125
        - garnitura admisie ~ 40
        - garnitura evacuare ~ ....
        - tacheti 8 x50 ~ 400
        - culburoi - daca e cazul
        - kit distributie (lant, patine si a mai zis ceva) ~ 630
        - suruburi chiuloasa - 120
        - ulei + filtru ulei - 150
        - semering vibrochen -
        - silicon ....
        - segmenti -4 x 80 ~ 320
        - cuzineti - daca e cazul
        - biele - daca e cazul
        - antigel
        - semering supape
        - semering cutie
        3. manopera - max. 1500 lei, dar va costa 1500 lei

        Alta varianta ar fi sa imi iau un alt motor, sa ii schimb distributia si sa sper ca e ok.

        Ma ingrozeste ce ma astepta, in afara falimentului.

        Ma omoara gandul ca 2000 KM a mers fara probleme si acum e "dauna totala".


        Voi ce parere aveti? Cum vi se par preturile? Ce ati face in locul meu?

        Pana luni la prima ora am timp sa iau o (alta) decizie.

        PS: Am pus Liquy Moly pt tacheti si in 1-2 km rulati nu s-a intamplat nimic. Absolut nimic.
        Salut! sa iti povestesc rapid o intamplare de-a mea. Acum 3-4 ani tatal meu detinea un logan 1.5 dci euro 3, masina cumparata noua in 2006, alimentat doar din petrom, revizii la dacia service , in fine tot tacamul, casco si alte cele. La venerabilul kilometraj de 101k mare problema la motor s-a dus turbina . Inlocuit turbina (1800 lei+manopera) in 2 saptamani a crapat din nou. Conducea tata, nu eram in masina, nu a stiut ce sa ii faca pana nu s-a oprit, nu a oprit-o nici el. Am luat-o pe platforma si am dus-o la mecanicii cu care colabora firma la care lucram. Am schimbat asa: biele, pistoane, cuzineti, arbore cotit, turbina, pompa ulei, garnituri, si alte lucruri pe acolo. Am planat chiulasa la strung, rectificat scaune, tot tacamul, distributie noua pusa la punct. A pornit. in 3 pistoane. Demontare injectoare duse la verificat inlocuit duze (4 bucati = 2000 lei). Aduse la masina, pornita tot in 3. Luat masina pe platforma si deplasat de la Rm. Sarat unde se reparase si dusa la limita cu jud. Galati la un mecanic cunoscator in ale dci. Demontat din nou motor bucatica cu bucatica constatat chiulasa defecta. Am cumparat una la mana a 2 a second, dusa la alt meserias la focsani, planata, echipata din nou cu supape, arcuri tije si ax, pus pe masina, distributie noua din nou si masina a pornit cum trebuie. Dupa 4 luni un injector a reusit sa topeasca un piston. Masina functioneaza in continuare de la moara pana la gara, dar cu inima indoita sa nu il lase pe tata in drum. Precizez ca inainte de a ma apuca sa refac motorul am fost si in dezmembrari la Rm. Sarat si am vorbit cu seful de acolo. Avea un clio cu acelasi motor, ce fusese rasturnat la 48K km. Pret motor+anexe+injectoare 600 eupurasi. In 2 zile as fi avut masina functionala. Refacand motorul a durat aproximativ 2 luni iar ca pret m-a ajuns peste 100 milioane. Decizi tu ce vrei sa faci in continuare.
        "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

        Comment


        • #79
          Din ce spui, o sa ajungi la 4000 de ron. Eu am dat 990e pe masina acum 2 ani. Daca ma intrebi pe mine, eu mi as lua alta si as avea 2.
          Daca alora carora le dai banii garanteaza ca nu iti fac motorul prastie, poate ca da...dar asa garantii din gura...

          Comment


          • #80
            Mama, acum am adunat...5500 ron. Ia alta cu totul

            Comment


            • #81
              Nu inteleg cum un motor cu care am mers fara probleme acum il constata ca e dauna totala... ce tara... si mecanici care vor sa munceasca doar placute de frana...
              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #82
                Ți-am dat mesaj privat, sună și măcar vorbește cu ăla, vezi ce zice. Altfel te lamentezi degeaba.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #83
                  receptionat Gruia, il sun si discut cu mecanicul tau. multumesc fain
                  Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #84
                    Chirurgie

                    Am ajuns cu Mertzul in service si au scos motorul.

                    Dupa ce l-au desfacut mi-au spus ca au constatat:
                    - span de la lant
                    - 1 tachet blocat/dezamorsat si unul semi blocat
                    - joc la 2 culbutori
                    - la pompa de ulei se pare ca nu era perfect etansa (cred ca asta generat toate problemele)

                    Mi-au propus 2 solutii:
                    1. In faza asta se inlocuiesc piesele necesare ~ 3000 lei + manopera
                    2. Se desface si restul motorului si se inlocuieste ~ 4250 lei - piese + manopera

                    Ce sfaturi imi puteti da ?

                    Au propus sa schimb:
                    - toti tachetii nu doar cei 2 - de ce trebuie schimbati toti?
                    - toti cuzinetii la biele pt ca unul era uzat - de ce trebuie schimbati toti?
                    - lantul la pompa
                    - kit distributie (lant, patine, pinioane)
                    Attached Files
                    Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #85
                      Caută și schimba motorul. Pentru orice alta decizie, care include repararea motorului tau prin orice metoda vrei tu, mai scumpa sau mai ieftina, îți va părea rău. Am trecut prin această etapă si cunosc personal multe alte cazuri care au avut aceeași problema. Cel mai ieftin si mai sigur e sa schimbi motorul.
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #86
                        Salut !
                        Sfatul meu este sa iti iei un alt motor de la dezmembrari, ideal cu posibilitate sa-l pornesti,sa functioneze corect, nu cred ca sare de 1500 lei, mai platesti manopera si te dai cu masina pana ai cad rotile. Eu asa as face.

                        Un exemplu: La E46 sotiei, lagarele la supape lasa un pic de ulei in camera de ardere ma costa 500 lei cu tot cu piese, nu 1000 coco.

                        Uite cineva in Iasi care are cel putin doua 1,6 benzina la dezmembrat, suna afla un pret, poate da garantie si la motor.

                        1.
                        Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


                        2.
                        Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.


                        Sa bagi 1000 de euro intr-un motor de 1.6 benzina din 2003 nu mi se pare prea ok.
                        La cine te-ai dus sa il repari sau unde ?

                        L.E. Lucian_kel mi-a luat-o inainte
                        Last edited by dog; 09-19-2017, 18:25 PM.
                        Stefan

                        Comment


                        • #87
                          Alt motor, clar. Nu-l iei fara proba. Desfaci bujiile si te uiti la ele sa vezi cum se prezinta camera de ardere obligatoriu

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by euromarket View Post
                            - toti tachetii nu doar cei 2 - de ce trebuie schimbati toti?
                            - toti cuzinetii la biele pt ca unul era uzat - de ce trebuie schimbati toti?
                            Cel mai amuzant topic, ar trebui mutat la secþiunea FUN.

                            P.S. Ca sã-þi rãspund la aceasã frãmântãtoare întrebare existenþialã: "de ce trebuie?"
                            Din acelaºi motiv pentru care se scrie corect "Cel mai bun autoturism este cel PE care ti-l permiti !" Pen' c-aºa e regula.

                            P.P.S. Reparã motorul, dacã cel de la dezmembrãri e tot un terci ca al tãu? Crezi cã te vor lãsa sã-l demontezi bucãþi ca sã verifici? Mãcar elimini niºte necunoscute - and the fun will go on.

                            Comment


                            • #89
                              Eu nu văd nimic funny / amuzant. Cam oricui i se poate întâmpla ce-a pățit colegul.

                              Nu te apuci să demontezi motorul. Îi dai o cheie și vezi cum merge. Mie mi se pare enormă reparația. Aș merge și eu pe alt motor.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment


                              • #90
                                Da... apreciez si sarcasmul dar cel mai mult suportul si sfaturile pe care le-ati oferit gratuit unui coleg de forum.

                                Am sa pun in balanta toate variabile si situatia cu care ma confrunt si voi lua o decizie.

                                De profesie sunt designer IT si de asta pot aparea si intrebari tampe... prefer sa fiu prost 5 minute si sa ma iluminieze oameni mai priceputi ca mine decat sa raman prost o viata sau sa ma dau destept.

                                Vis a vis de funny si de experienta mea... colegule eu nu ti-o doresc sa o exerimentezi. Nu ma mir ca sunt copatrioti care se bucura si amuza de necazurile "colegului" doar suntem romani! Chiar mai bine mergeam cu caruta, nu ?

                                In final stimati colegi va multumesc din nou pentru tot suportul.
                                Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF