Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Class transformat in Motocoasa de RAR - la propriu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe engleza se numesc tappet buckets!

    Uite aici ce ai tu:

    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      Incearca prima data cu un alt ulei... Asa am patit si eu la C-ul meu, W202. Am bagat Liqui Molly si facea in toate felurile... Am trecut inapoi pe Alco si totul e ca inainte, a disparut ticaitul!

      Ce ulei ai acuma in motor? Ah, am vazut acum, 10W40... Teoretic nu ar trebui sa fie de la ulei, dar nah, nu stiu ce sa zic, la mine a mers treaba cu schimbarea uleiului.
      Last edited by dan500se; 08-08-2017, 21:57 PM.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #18
        Un mecanic care sa vaita de munca, trebuia sa se faca paznic. Acolo e de stat.

        Conducta de care vorbesti si are un capacel la un capat e rampa cu injectoare, iar furtunul(vine de la pompa de benzina) care intra in ea are doua cauciucuri pe el tocmai pentru a nu se freca de filtru din cauza vibratiilor...

        Cea mai buna lucrare e aia facuta cu mana ta. Daca ai loc, timp ceva scule si chef, nu vad de ce nu te-ai baga.

        Comment


        • #19
          Conducta aia de care zici e rampa. Căpăcelul ăla are sub un ventil de unde se măsoară presiunea. E ca cel de la roți dar puțin mai mare.

          Leagă furtunul că la mine s-a frecat de capacul de la filtrul de aer și acum e pansat. Gumele de pe el o iau la vale. La fel fă și cu firele de la ECU. E destul de nașpa faza cu furtunul ăla, dacă se găurește riști s-o faci torță (arunca benzină direct pe motor). Poate nu văd eu bine în poze dar colierul nu pare a fi în toate mințile.

          Nedved, nu-i chiar așa. Unora le e rușine să ceară. În general e mult de lucru și migălos. Și pe mine al meu de câte ori mă vede își pune mâinile în cap. Cu rugăminți și explicații abia l-am convins să-mi schimbe furtunul de aerisire de la baia de ulei. Au muncit doi oameni mai bine de jumate de zi să desfacă toate alea de pe motor să-l lase ca să schimbe un amărât de furtun și niște bucși (n-are legătură una cu alta, dar ca idee).

          Acuma cu tacheții treaba ar trebui să fie mai simplă. Nu dai jos motorul. Poate omul nu a mai desfăcut d-astea și nu vrea să se bage unde nu știe. Am pățit și eu discuții de astea înainte de a ajunge la ăsta unde merg. Grijă mare că toate șuruburile îs torx-uri. Dacă te apuci să desfaci tu, ia-ți niște chei de calitate, altfel faci buba.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            Originally posted by euromarket View Post
            A venit mecanicul si mi-a spus ca sunt tachetii... incep cautarea unui mecanic care sa vrea sa o si repare ca al meu mi-a spus de 3 ori ca e vorba de foarte multa munca si nu mi-a dat un pret..... cred ca daca ma apuc eu... o fac singur sau chiar motocoasa.
            Ala e parazit nu mecanic. Da' ce-ar vrea? Sa schimbe placute de frana toata viata? Sau poate nici acolo mereu ca se mai blocheaza si etrierii...
            Da intr-adevar e ceva de munca, mie mi-au trebuit cam 4 ore in care am lucrat lejer. Se demonteaza cam tot ce se vede sub capota. Partea dificila consta in faptul ca trebuie demontat axul cu came. Axele pe care sunt tachetii sunt montate pe acelasi suport cu cel al axului cu came. Atentie mare, si cand zic mare, MARE trebuie sa fie, la distributie sa nu sara de la punct. Tachetii ies din gaoacele lor la tras tare cu clestele si rasucit. Trebuie amorsati inainte, cu ulei si iar atentie(cam multa atentie nu? ) ca au o saiba sub ei, in paharele.
            Cam asa arata: https://www.epiesa.ro/culbutor-supap...rod-304595249/
            Sunt niste puricei de-i pierzi prin buzunar, 8 la numar.
            Toate cele bune!
            @ gruiarew
            Poate nu văd eu bine în poze dar colierul nu pare a fi în toate mințile.
            Man, ala e colier original....
            Last edited by LauLaur; 08-08-2017, 22:48 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Ma incurajati si parca, parca i-as schimba eu.... am gasit de unde sa ii cumpar. Ina = sunt ok ?
              Am sa apelez la un mecanic pentru asistenta tehnica ca sa nu le cada... freza .. de la atata desurubat

              Multumesc pentru traducerea in EN, am sa caut niste tutoriale. Parca vad ca ma transform in mecanic, nu mai asta nu am facut.... dar m-am descurcat cu discurile, placutele si sabotii pe spate (si ma mandresc cu asta), la cealalta masina dadeam banutii la mecanici si ei erau asa transpirati de sudoare....

              Multumesc fumos

              PS Multumesc si de lamuririle cu conducta. Pana la urma colierul e ok sau trebuie inlocuit?
              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #22
                ªtiu cã-i original cã aºa ceva am ºi eu. Dar ãsta pare umblat la el ºi-mi pare cã-i turtit neuniform cum a fost strâns cu patent / cleºte. O verificare în plus nu stricã.


                Din ce program/browser postezi pe forum!?!
                Tre' să fie o setare, ceva... .
                Last edited by Florin_WES; 08-09-2017, 00:36 AM.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #23
                  Originally posted by euromarket View Post
                  Ma incurajati si parca, parca i-as schimba eu.... am gasit de unde sa ii cumpar. Ina = sunt ok ?
                  Am sa apelez la un mecanic pentru asistenta tehnica ca sa nu le cada... freza .. de la atata desurubat
                  Salut. Si mie imi bat insa nu ma bizui sa-i schimb singur... Ieri m-am tot uitat la video-uri si nu mi se pare o operatiune care sa o faca oricine. Problema nu este sa desfaci ce e sub capota, ci dupa ce ai dat capacul de la culbutori jos, cum a scris detaliat si colegu' LauLaur.
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Partea dificila consta in faptul ca trebuie demontat axul cu came. Axele pe care sunt tachetii sunt montate pe acelasi suport cu cel al axului cu came. Atentie mare, si cand zic mare, MARE trebuie sa fie, la distributie sa nu sara de la punct. Tachetii ies din gaoacele lor la tras tare cu clestele si rasucit. Trebuie amorsati inainte, cu ulei si iar atentie(cam multa atentie nu? ) ca au o saiba sub ei, in paharele.
                  Insa... Tu stii mai bine ce cunostinte ai despre mecanica. Video cu schimbatul tachetilor la W168 nu am gasit, poate esti tu primul. Tine-ne si pe noi la curent cu ce ai mai rezolvat.
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #24
                    @Florin_WES browserul de android, stock, fără alte adaus-uri. Scuze nu pot scrie fără diacritice. Am vorbit deja cu zeus pe tema asta, eu cred că e vorba de encodingul la baza de date.

                    @euromarket: vorbeam cu un coleg azi. Omul zice că nu e (doar) de la tacket ci e "piston slap". S-a gripat biela. Și asta ar putea fi de la turat excesiv. Și deși e altă mașină sunetul e asemănător:



                    Zice că e destul de anapoda treaba că trebuie schimbat pistonul, biela și doame ferește dacă e afectat cilindrul, blocul motor. Hai că-mi sun și eu mecanicul să văd ce zice.

                    Aș recomanda să nu mai mergi așa cu ea.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #25
                      Sperii omul.
                      Este posibil sa fie si ce zici tu, dar ar fi prea prea. Daca ar fi asa ar trebui sa dea cu fum albastru si sa manance un pic de ulei...nu? Adica ar exista un spatiu intre piston si cilintru si pe acolo ar patrunde ulei in camera de ardere.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Nedved View Post
                        Sperii omul.
                        M-a speriat pe mine, de am "ascultat" toate video-urile de pe youtube... Insa cred ca asa e cum spui tu. Eu desi am o fisura in capac si se prelinge putin ulei, de la schimb la schimb nu completez deloc si nivelul nu mi se modifica.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #27
                          Nu vreau să sperii pe nimeni. Dar se mai aude ceva (șurubelnița în ventilator). Este ideea colegului, nu-mi aparține (azi am auzit și eu prima data de chestia cu piston slap).
                          Mecanicul meu nu-mi răspunde.

                          Este puțin loc între cilindru și piston. Altfel cum s-ar mișca și de ce ar mai avea segmenți? Și nu cred că are treabă cu consumul de ulei. Pur și simplu se lovește pistonul de cilindru din cauză că nu se mai rotește omenește biela în axul pistonului. Probabil cuzineții bielei gripați.

                          Încercam doar să-i găsesc omului un mecanic în Iași (colegul ăsta al meu e chiar din Iași). S-a apucat să sune pe toți pe care-i știe, dar cum era de așteptat nu vrea să se bage nimeni la AK. Ideea e că desface omul motorul, schimbă tachetul sau tacheții cu probleme după care-i face ca tractorul. Eu am trecut deja de două ori prin a da motorul jos, a doua oară chiar aiurea pentru un rahat de furtun.

                          Cum am mai zis pe aici, nu-s mecanic. Tot ce vreau să zic e "ai grijă că ar putea fi și aia, verific-o să nu desfaci de două ori".
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            La o rapida cautare pe google, in primul thread citit, toti spun ca zgomotul de piston slap se aude la rece si ar trebui sa dispara cand se incalzeste motorul...
                            Poate isi mai dau si altii cu parerea...eu unul nu ma pricep si nici nu am mai intalnit chestia asta.

                            Comment


                            • #29
                              Saltare tuturor
                              Am cautat facturile din Germania si am vazut ca ei au mers cu ulei 5w40 et ol high tech vollsyntetic.

                              Vis a vis de zgomot, cand il turez 2-3000, se aude destul de alarmant. Nu as avea curaj sa merg cu ea asa. Motorul vibreaza destul de puternic. Si mecanicul spunea ca parca se aude si o "fusta" de la un piston....

                              Imi vine greu sa cred ca 2000 de km cat l-am condus pana acasa avea problema asta si din cauza unui ulei gros sau aditivi nu s-a auzit. Cred ca e ghinionul meu si asa s-a intamplat.

                              Azi am dat o tura pe la mecanici si toti ma evita si ma amana.

                              De mers nu merg cu ea. Sta in oras am am dus-o pe platforma.

                              Nu cred ca ma incumet la "marea atentie" ca sa umblu eu in el, mai ales daca mai apare si altceva.... trebuie lasat meseriasul sa isi faca meseria.

                              Inca caut solutii.... Multumesc tuturo pentru sfaturi.
                              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #30
                                O precizare: 5W40 e mai subțire.

                                Până la proba contrarie eu rămân la părerea asta ce și-a exprimat-o colegu-miu. I-ai băgat ulei mai gros, n-a fost sufucient de bine lubrifiat și s-a "gripat" biela.

                                Ca și o paranteză, cu răcirea cum e? Ai suficientă apă în borcan?

                                A, și încă ceva, dacă nu găsești nicicum unde s-o faci, vezi cu ăștia ce fac transport pe dincolo. Că oricum pleacă în vest cu platformele goale. O pui pe șlep și o duci în Timișoara. Ți-o face sigur ăsta al meu.
                                Last edited by gruiarew; 08-09-2017, 14:53 PM.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF