Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

CL63 AMG sau CL65 AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CL63 AMG sau CL65 AMG

    Am deschis aceasta discutie sa vad ce ati alege dintre aceste doua masini si ce parere aveti despre ele.

  • #2
    Originally posted by Polishatoru View Post
    Am deschis aceasta discutie sa vad ce ati alege dintre aceste doua masini si ce parere aveti despre ele.
    CL63 Amg deoarece e prea mare diferenta de bani intre ele{CL63-154.000 si CL65-226.000...de euro bineinteles} si nu e cu mult mai bun un CL 65 decat un CL63!!!
    Dar mai multe iti poate spune colegul 300zxtt.....

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Clar V12-le CL 65 AMG. Am vazut prin Constanta si suna teribil, si sta lipit nu se inclina gram. E interesant ca V12 e mai mic la capacitate decat V8 dar fiind biturbo se poate umfla pana la 700 numai din soft.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #4
        Eu unul aleg V12 , adica CL 65 AMG.

        Singura chestie , nu i-au pus cutie cu 7 trepte ca la 63AMG (poate din cauza cuplului mai mare) .
        Are tot cu 5 trepte. (si cand ma vezi ca bemveta are cu 8 , par putine , dar acum ddepinde si ce stiu sa faca ele )
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #5
          Clar CL 65 AMG w215. Pe la 50-60.000 euro gasesti unul in stare foarte buna in Germany, sau pe la vreo 40-50.000$ in state. Cu resoftare se duce la 700 de cai, mai pui un boost controler si hopa 760-770 de cai, mai pui evacuarea racing, filtre carbon, intercooler marit si te apropii de 850 de cai + doua butelii de NO2 cu wet shot si gata peste 1000 de cai. Asa obtii un mic monstru capabil de 10 sec pe 1/4 mile, poate chiat sub 10 cu slick-uri si cu benzina racing.
          Last edited by STEFAN V8; 12-28-2009, 23:57 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by benzforever View Post
            Clar cl 65 amg w215. Pe la 50-60.000 euro gasesti unul in stare foarte buna in Germany, sau pe la vreo 40-50.000$ in state. Cu resoftare se duce la 700 de cai, mai pui un boost controler si hopa 760-770 de cai, mai pui evacuarea racing, filtre carbon, intercooler marit si te apropii de 850 de cai + doua butelii de NO2 cu wet shot si gata peste 1000 de cai. Asa obtii un mic monstru capabil de 10 sec pe 1/4 mile, poate chiat sub 10 cu slick-uri si cu benzina racing.
            La banii astia iti garantez ca nu vei gasi nici daca te rogi la zeul Mercedes asa masini... poate doar w215 pt. ca w216 sare mult de acest buget iti garantez.

            In alta ordine de idei si eu aleg motorizarea V12 pe oricare model Mercedes!

            Comment


            • #7
              Clar CL 65 AMG w215. Pe la 50-60.000 euro gasesti unul in stare foarte buna in Germany, sau pe la vreo 40-50.000$ in state. Cu resoftare se duce la 700 de cai, mai pui un boost controler si hopa 760-770 de cai, mai pui evacuarea racing, filtre carbon, intercooler marit si te apropii de 850 de cai + doua butelii de NO2 cu wet shot si gata peste 1000 de cai. Asa obtii un mic monstru capabil de 10 sec pe 1/4 mile, poate chiat sub 10 cu slick-uri si cu benzina racing.
              Si te bucuri de aia 1000 de cai vreo saptamana pana i-ti cad cutia si grupu
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #8
                Evident ca la banii aia gasesti numai w215. Iar referitor la fiabilitatea cutiei rezista sigur o perioada indelungata la peste 1000 hp. Cutia de pe cl 65 amg e facuta sa reziste lejer la un cuplu cu 200-300 Nm mai mare decat cel stock ( 1000 Nm limitat si 1200 Nm fara limitator) adica undeva pe la 1500 Nm.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ford_V6 View Post
                  Si te bucuri de aia 1000 de cai vreo saptamana pana i-ti cad cutia si grupu
                  Perfect adevarat. Aici cresc caii putere mai ceva ca la o herghelie. Cutia deabia rezista la cuplul din fabrica, dar'mite la un upp-grade.
                  Iar la intrebarea topicului...nici una dintre ele. Merg pe CL55 AMG.
                  Last edited by 300zxtt; 01-13-2010, 21:26 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Tovarasu 300zxtt, cuplu real al motorului V12 de pe w215 CL 65 AMG este de 1200 Nm , dar limitat la 1000Nm .Baietii aia destepti de la AMG au gandit ca poate vreun cumparator nebun de CL 65 AMG w215 o sa-l resofteze si o sa-i dea limitarea jos astfel vor fi "descatusati" si cei 200 Nm, asa ca sigur au conceput o cutie care sa reziste cu brio la tortura celor 1200 Nm. Oricum majoritatea producatorilor de supercar-uri fac cutii care sa suporte cupluri cu 200-300 Nm mai mari decat cele reale. (vezi Bugatti). Iar daca tot nu te-am convins intra pe www.dragtimes.com si cauta timpul pe 400m al unui CL 65 AMG de 750 hp, si uita-te si la filmulet sa vezi cum rezista cutia la un cuplu de peste 1500Nm, intra pe mbworld.com si cauta user-ul V12Godspeed , posesorul acelui CL 65 AMG sa vezi ce spune despre "fragilitatea" cutiei, apoi intra pe site-ul VRP Tuning sa vezi proiectul lor, un SL 65 AMG de 1000 de cai si transmisie stock. In final, pot sa-ti dau un sfat amical : inainte de a afirma ceva documenteza-te bine.... am gresit .. de fapt foarte foarte bine. Hasta la vista!
                    Last edited by STEFAN V8; 01-14-2010, 18:28 PM.

                    Comment


                    • #11
                      eu sincer ti-as recomanda un cl 63amg, pt ca nu e mare diferenta, ma refer la putere, la pret este de aceea nu se merita, si mai ales pentru Romania e ideal un cl 63:P

                      Comment


                      • #12
                        De ce crezi ca un CL e ideal pentru Romania?

                        P.S. Pozele pe care le-ai bagat sunt din 2007? Nu ai poze mai recente?

                        P.S. bis - Vezi ca cilindreea pentru 63 AMG e de 6.2 litri, nu de 6.3.
                        Last edited by pianosso; 01-24-2010, 08:12 AM.
                        Unless I'm very much mistaken...

                        Comment


                        • #13
                          CL 63 merita mai mult pt ca e mai confortabil la drum decat CL 65, iar pretul este un alt criteriu foarte important.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Aris 600 SEL View Post
                            CL 63 merita mai mult pt ca e mai confortabil la drum decat CL 65, iar pretul este un alt criteriu foarte important.
                            E mai confortabil un 63 decat un 65 ca nu ''te baga in scaun asa tare'' sau de ce?Explica-mi si mie ca nu am inteles.
                            W203 C180K Wetterauer Stage 1|K&N Intake|MAE Rims|H&R Spacers|CL Smoked Taillights|Llumar|Stein Springs
                            E93 335i COBB V3|BBS Rims|H&R Spacers|HiFlo Gas Pump|Catless X Pipes|NGK Iridium|BMS Dual cone intake|V-max On|Performance Grills
                            YFZ 450 5V|DOHC|HMF Stage 4 DynoJet|HMF Race Spec Exhaust|K&N Intake|ProTaper HandleBar|ÀDX Nerfbars|White Brothers Spacers|NGK Iridium IX Spark|Smoked Headlamps|DID Chain|ZipTie Mod
                            GRAND CHEROKEE 4.0 Ironman

                            Asphalt F*ck*r

                            Comment


                            • #15
                              Suspensia e mult mai tare la CL 65 , pt a lua virajele in stil cat mai sportiv.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF