Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CL Klasse > Probleme tehnice - CL Klasse

CL500 w215 2003 ABC visit workshop

Probleme tehnice - CL Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-11-2012, 00:14 AM   #21
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by priest View Post
Vasul de servo stiu unde este iti dai seama, dar , nu stiu unde e filtrul. Fa o poza si inseamna cu o sageata daca poti.
Dupa tot ce-mi spui, tu ai impuritati in sistem. Cateodata se lasa, cateodata nu. Asa face. Iti spun sincer. 5 litri sunt putin. Trebuie flushuit (purjat) calumea. Pompa , cand nu baga in amortizoare (prin valve), trimite lichid in radiatorul ala mic din fata si apoi vine pe retur in vas. In momentul cand trebuie ridicata vreo suspensie, computerul deschide valvele. Daca dupa un nou schimb - flush(iti repet cu 8 litri) tot se lasa, demonteaza grupul de valve pe fata si curata-l...sau poti face asta inainte de a spala din nou sistemul.Bafta si te rog fa o poza filtrului.
Hai ca am facut o poza acuma pe noapte in garaj de nu se vede nimica da iti dai seama usor de tot unde e,e chiar sub vasu de abc e un vas identic cu un capac identic care se desface si dedesupt e filtru(exact ca la abc),capacu are pe el un actibild verde si chiar langa este joja.
Inteleg ce mi ai zis tu da asta ar fi trebui sa fac de la inceput si chiar iam spus mecanicului daca nu cumva ar fi bine sa scoatem si sa curatam blocu de valve si a zis ca nu e nevoie si iam spus de cateva ori daca nu cumva e nevoie de mai mult lichid.Acuma nu imi vine deloc sa dau iar 2 milioane jumate doar pe manopera si alte multe milioane pe lichid ca sa fac aceiasi operatiune ea nefiind facuta cum trebuie de la inceput.Eu doar conduc masina nu sunt mecanic mam luat dupa spusele dansului.In orice caz daca se mai alsa este vrun pericol?Daca mai sunt multe probleme sau e pericol chiar am de gand sa vand masina pentru ca oricum e prea sensibila pentru drumurile noastre si o conduc ca si cum as avea in brate un carton plin cu oua!nu stiu ce sa fac si la ce sa ma astept
Attached Images
File Type: jpg Image023.jpg (70.6 KB, 128 views)
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 19:38 PM   #22
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 33
Posts: 172
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
Hai ca am facut o poza acuma pe noapte in garaj de nu se vede nimica da iti dai seama usor de tot unde e,e chiar sub vasu de abc e un vas identic cu un capac identic care se desface si dedesupt e filtru(exact ca la abc),capacu are pe el un actibild verde si chiar langa este joja.
Inteleg ce mi ai zis tu da asta ar fi trebui sa fac de la inceput si chiar iam spus mecanicului daca nu cumva ar fi bine sa scoatem si sa curatam blocu de valve si a zis ca nu e nevoie si iam spus de cateva ori daca nu cumva e nevoie de mai mult lichid.Acuma nu imi vine deloc sa dau iar 2 milioane jumate doar pe manopera si alte multe milioane pe lichid ca sa fac aceiasi operatiune ea nefiind facuta cum trebuie de la inceput.Eu doar conduc masina nu sunt mecanic mam luat dupa spusele dansului.In orice caz daca se mai alsa este vrun pericol?Daca mai sunt multe probleme sau e pericol chiar am de gand sa vand masina pentru ca oricum e prea sensibila pentru drumurile noastre si o conduc ca si cum as avea in brate un carton plin cu oua!nu stiu ce sa fac si la ce sa ma astept
La o asemenea bijuterie de masina din cate vad te a cam costat ceva reparatiile,dar banuiesc ca o data ce ai achizitionato nu te incurca consumul de carburant deci cred ca o spalatura ca la mama ei bine facuta la blocul de valve cred ca ar merita si sa te bucuri de ea apoi fara nici o grija,nu vreau sa ma intelegi gresit.
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2012, 22:20 PM   #23
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by edwardmihail View Post
La o asemenea bijuterie de masina din cate vad te a cam costat ceva reparatiile,dar banuiesc ca o data ce ai achizitionato nu te incurca consumul de carburant deci cred ca o spalatura ca la mama ei bine facuta la blocul de valve cred ca ar merita si sa te bucuri de ea apoi fara nici o grija,nu vreau sa ma intelegi gresit.

Nu sunt reparatii astea aia e,e doar intretinere.Reparatiile doamne fereste,costa mult mai mult.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 00:34 AM   #24
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 33
Posts: 172
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
Nu sunt reparatii astea aia e,e doar intretinere.Reparatiile doamne fereste,costa mult mai mult.
Asta inseamna ca ai o masina buna pe mana dar care necesita si ea intretinere dar la pret de ...reprezentanta
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 09-08-2013, 17:51 PM   #25
robert_clk
Member
 
Join Date: Jan 2011
Location: targu jiu
Motorizare : 2000 kompresor
Posts: 43
:
[Member]
Default

Pana la urma cum s-a rezolvat problema? Sunt interesat pt ca am si eu un cl 500 si tot la fel se lasa! E vreo problema daca circul cu ea si asa?
robert_clk is offline   Reply With Quote
Old 05-17-2014, 02:29 AM   #26
cut262
Junior Member
 
Join Date: May 2013
Location: Sibiu
Motorizare : 5L V8
Posts: 12
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by robert_clk View Post
Pana la urma cum s-a rezolvat problema? Sunt interesat pt ca am si eu un cl 500 si tot la fel se lasa! E vreo problema daca circul cu ea si asa?
Vad ca e vechi postul dar eu pot ajuta daca va mai intereseaza.
cut262 is offline   Reply With Quote
Old 06-28-2014, 12:40 PM   #27
adrian 1944
Junior Member
 
Join Date: Jun 2014
Location: bucuresti
Motorizare : 4999
Age: 38
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

salut!! are cineva idee de unde sa cumpar si eu niste piese pentru un cl 500 din 2002 facelift?? am nevoie de o capota fata cu grila, aripa stanga fata si un stop spate pe partea stanga!!?
multumesc
adrian 1944 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
2003, abc, cl500, s coupe, visit, w215, workshop


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 10:11 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF