Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz CL Klasse > Probleme tehnice - CL Klasse

CL500 w215 2003 ABC visit workshop

Probleme tehnice - CL Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-08-2012, 13:02 PM   #1
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Unhappy CL500 w215 2003 ABC visit workshop

Buna ziua tuturor de pe forum si bine v am gasit.Sunt nou pe acest forum nu am mai postat nimic si as dori si eu umpic de ajutor daca se poate.
Am un Mercedes CL500 w215 din 2003 adus din germania in august 2011,impecabil superb.Am o singura problema care ma sperie,toata iarna nu am scos masina din garaj si de ceva timp incoace am inceput sa gasesc dimineata masina lasata pe partea stanga fata!!Cand pornesc pun cheia in contact imi scrie cu rosu pe calculator "stop car is too low" iar cand bag in viteza 'D' masina se ridica la inaltimea corespunzatoare.In ultima saptamana a inceput sa imi scrie uneori pe ecran dar cu litere alba nu rosii "Visit Workshop ABC problem" dar dupa ce opresc motoru si repornesc nu imi mai apare intotdeauna!Nu stiu ce sa fac,am auzit ca ar fi vorba poate doar de o garnitura care trebuie schimbata sau de o valva sau grup de valve si nu as vrea sa mai continui sa merg asa deaoarece cred ca as putea uza foarte rau poma de ABC care se chinuie si lucreaza intruna sa tina partea aceasta care se lasa la nivel cu celelalte amortizoare.Imi este frica sa mai merg pana remediez problema pentru ca un amortizor sau o pompa costa colosal de mult la aceasta masina.Sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac sau cine ar putea sa imi faca macar o constatare sa se uite ce are,toti cu care am vorbit pana acuma care cica se pricep (cineva din colentina si cineva din ilioara) nu au vrut sa ma ajute macar sa vada ce e.
Va multumesc deosebit de mult daca ati putea sa ma ajutati si pe mine deoarece imi este foarte frica sa nu se strice ceva.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2012, 19:51 PM   #2
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 33
Posts: 172
:
[Senior Member]
Post

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
Buna ziua tuturor de pe forum si bine v am gasit.Sunt nou pe acest forum nu am mai postat nimic si as dori si eu umpic de ajutor daca se poate.
Am un Mercedes CL500 w215 din 2003 adus din germania in august 2011,impecabil superb.Am o singura problema care ma sperie,toata iarna nu am scos masina din garaj si de ceva timp incoace am inceput sa gasesc dimineata masina lasata pe partea stanga fata!!Cand pornesc pun cheia in contact imi scrie cu rosu pe calculator "stop car is too low" iar cand bag in viteza 'D' masina se ridica la inaltimea corespunzatoare.In ultima saptamana a inceput sa imi scrie uneori pe ecran dar cu litere alba nu rosii "Visit Workshop ABC problem" dar dupa ce opresc motoru si repornesc nu imi mai apare intotdeauna!Nu stiu ce sa fac,am auzit ca ar fi vorba poate doar de o garnitura care trebuie schimbata sau de o valva sau grup de valve si nu as vrea sa mai continui sa merg asa deaoarece cred ca as putea uza foarte rau poma de ABC care se chinuie si lucreaza intruna sa tina partea aceasta care se lasa la nivel cu celelalte amortizoare.Imi este frica sa mai merg pana remediez problema pentru ca un amortizor sau o pompa costa colosal de mult la aceasta masina.Sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac sau cine ar putea sa imi faca macar o constatare sa se uite ce are,toti cu care am vorbit pana acuma care cica se pricep (cineva din colentina si cineva din ilioara) nu au vrut sa ma ajute macar sa vada ce e.
Va multumesc deosebit de mult daca ati putea sa ma ajutati si pe mine deoarece imi este foarte frica sa nu se strice ceva.

Personal sper sa NU fie ceva grav dar sincer iti recomand o programare la reprezentanta Mercedes sa vada exact despre ce este vorba si apoi sa iei o decizie in privinta pieselor de unde le achizitionezi noi sau sh dar tot originale din dezmembrari.Mult succes si sper sa ne tii la curent cu rezolvrea problemei!
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2012, 03:48 AM   #3
Semtexx
Semtexx
 
Semtexx's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 5500cc
Age: 34
Posts: 1,060
:
[Semtexx]
Default

Cauta-i pe unul dintre Mastermario71, Popeye_pmm sau Automaticul. Toti trei au tester Star pentru MB. Cu Star-ul poti sa faci "testele rodeo" pentru ABC. De obicei, sistemele ABC au probleme cauzate de microparticule ce trec de filtru si ajung in blocurile hidraulice din circuit. Cu testele astea, se forteaza oarecum sistemul, se dau un fel de "refresh" si e posibil ca particulele nazdravane sa se agate undeva in corpul filtrului nemaifacandu-ti probleme.

Daca problema persista, treci la pasul 2 si anume, schimbul de ulei si filtru ABC. Faza e ca filtrul original de pe masina are granulatia de 10 microni. Din aceasta cauza, ajung particule de praf si aluminiu in blocurile de valve ale componentelor. Filtrul nou are granulatia de 3 microni.


Iti spun astea din experienta proprie, la mine nu a fost nevoie de schimbarea uleiului si a filtrului, le am in casa, just in case.

Cu respect,

Andrei

LATE EDIT: citesc ce am scris, dupa cateva beri, sunt cam incoerent in ceea ce am scris, daca e vreo nelamurire nu ezita sa ma contactezi si pe privat.
Semtexx is offline   Reply With Quote
Old 05-20-2012, 20:30 PM   #4
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Semtexx View Post
Cauta-i pe unul dintre Mastermario71, Popeye_pmm sau Automaticul. Toti trei au tester Star pentru MB. Cu Star-ul poti sa faci "testele rodeo" pentru ABC. De obicei, sistemele ABC au probleme cauzate de microparticule ce trec de filtru si ajung in blocurile hidraulice din circuit. Cu testele astea, se forteaza oarecum sistemul, se dau un fel de "refresh" si e posibil ca particulele nazdravane sa se agate undeva in corpul filtrului nemaifacandu-ti probleme.

Daca problema persista, treci la pasul 2 si anume, schimbul de ulei si filtru ABC. Faza e ca filtrul original de pe masina are granulatia de 10 microni. Din aceasta cauza, ajung particule de praf si aluminiu in blocurile de valve ale componentelor. Filtrul nou are granulatia de 3 microni.


Iti spun astea din experienta proprie, la mine nu a fost nevoie de schimbarea uleiului si a filtrului, le am in casa, just in case.

Cu respect,

Andrei

LATE EDIT: citesc ce am scris, dupa cateva beri, sunt cam incoerent in ceea ce am scris, daca e vreo nelamurire nu ezita sa ma contactezi si pe privat.

Multumesc mult de tot edwardmihail ,exact asta am facut am fost la mercedes pipera si mi au facut test rodeo de o ora aproape m a costat 2,7 mil lei vechi.
Semtexx multumesc mult de sfaturi,dupa testu de rodeo de la mercedes pipera am observat ca nu mi-a mai aparut nici pe bord eroarea si nu sa mai lasat masina decat dupa circat 3 zile de nepornit!!Ei mi au spus ca ar trebui sa schimb grupu de valve de pe fata ca sa imi ia banii si au zis ca e vro 65 de milioane dar am mai intrebat in stanga in dreapta si prin republica moldova si am primit acelasi raspuns ca de la tine ca ar fi bine sa schimb uleiu de ABC deoarece este cam negru deja si sar putea sa aiba impuritati si neaparat si filtru!Sper sa fie doar asta si sa nu fie probleme cu amortizoru sau grupu de valve,cat costa uleiu de ABC?Tu ai acelasi model de masina cumva ca am inteles ca ai acasa ulei si filtru?Cat costa uleiu si filtru si unde se poate gasii inafara de reprezantanta?Chiar as vrea sa le schimb si eu pentru ca nu vreau sa stric ceva deoarece totu la masina asta are un pret colosal.

Multumesc edwardmihail si Semtexx de sfaturi.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2012, 23:32 PM   #5
Semtexx
Semtexx
 
Semtexx's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 5500cc
Age: 34
Posts: 1,060
:
[Semtexx]
Default

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
Multumesc mult de tot edwardmihail ,exact asta am facut am fost la mercedes pipera si mi au facut test rodeo de o ora aproape m a costat 2,7 mil lei vechi.
Semtexx multumesc mult de sfaturi,dupa testu de rodeo de la mercedes pipera am observat ca nu mi-a mai aparut nici pe bord eroarea si nu sa mai lasat masina decat dupa circat 3 zile de nepornit!!Ei mi au spus ca ar trebui sa schimb grupu de valve de pe fata ca sa imi ia banii si au zis ca e vro 65 de milioane dar am mai intrebat in stanga in dreapta si prin republica moldova si am primit acelasi raspuns ca de la tine ca ar fi bine sa schimb uleiu de ABC deoarece este cam negru deja si sar putea sa aiba impuritati si neaparat si filtru!Sper sa fie doar asta si sa nu fie probleme cu amortizoru sau grupu de valve,cat costa uleiu de ABC?Tu ai acelasi model de masina cumva ca am inteles ca ai acasa ulei si filtru?Cat costa uleiu si filtru si unde se poate gasii inafara de reprezantanta?Chiar as vrea sa le schimb si eu pentru ca nu vreau sa stric ceva deoarece totu la masina asta are un pret colosal.

Multumesc edwardmihail si Semtexx de sfaturi.

Salut!

Eu am aproximativ acelasi model de masina. A mea e 55 AMG. Recomand ca atat uleiul cat si filtrul sa le iei de la reprezentata. Tot pachetul costa cam 600 de lei. Uleiul este in jur de 100 de lei litrul, ai nevoie de 4 litri si filtrul este in jur de 200 de lei.

http://www.ebay.de/itm/Filter-3-Mikr...#ht_7521wt_905

De asemenea, ai mare grija cine iti schimba uleiul din ABC, personal il recomand pe Cristi Nedelcu, il gasesti pe forum cu nick-ul "automaticul".
Semtexx is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2012, 22:32 PM   #6
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Semtexx View Post
Salut!

Eu am aproximativ acelasi model de masina. A mea e 55 AMG. Recomand ca atat uleiul cat si filtrul sa le iei de la reprezentata. Tot pachetul costa cam 600 de lei. Uleiul este in jur de 100 de lei litrul, ai nevoie de 4 litri si filtrul este in jur de 200 de lei.

http://www.ebay.de/itm/Filter-3-Mikr...#ht_7521wt_905

De asemenea, ai mare grija cine iti schimba uleiul din ABC, personal il recomand pe Cristi Nedelcu, il gasesti pe forum cu nick-ul "automaticul".

Merci mult,am vorbit la mercedes la pipera si au zis ca ma costa 315 lei noi lichidu 4 sau 5 litri si 35 lei noi filtru....de schimbat am pe cineva in berceni domnu Stefan care se spune ca este foarte bun dar daca nu are timp dansu il voi contacta pe domnu Cristi.Este greu de schimbat?Tot nu inteleg cum se contamina asa usor stand inchis in permanenta acel recipient.
Am vrut si eu sa imi iau cl 55 amg 2001 2002 din romania am gasit 3 bucati unu la galati altu la cluj si altu la pucioasa da erau neingrijite si cazute rau si am zis ca o asa masina este bine sa fie luata din germania da nu am dispus de bani de amg din germania.

multumesc mult de sfaturi!

Last edited by capdecal; 05-22-2012 at 22:40 PM.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2012, 16:54 PM   #7
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Am fost in berceni nu domnu de acolo a spus ca stie sa imi schimbe fluidu,am fost la domnu Costel in Colentina la minastirea Plumbuita si nu are nici lichid nici timp prea curand,cum as putea sa il contactez pe domnu Automaticu?Specific ca nu stiu nici sa scriu mesaj privat cuiva si nici cum sa caut din pacate,abea am invatat sa postez.
Am inteles ca ar fi bine sa scot si grupu (chiar ambele) de valve pentru a fi curatat in intregime.

Multumesc mult
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2012, 17:18 PM   #8
tu_marus
Senior Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : diesel
Posts: 554
:
[Senior Member]
Default

0722623721 uite aici numarul colegului.
tu_marus is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2012, 17:19 PM   #9
w124researcher
V.I.P
 
w124researcher's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Bucuresti-Slobozia-Albac
Motorizare : 1.4 benzina : cod 102.13
Age: 27
Posts: 2,291
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
,cum as putea sa il contactez pe domnu Automaticu?
Vezi aici (are numarul la semnatura) :

http://www.clubmercedes.ro/member.php?u=7094
sau http://www.clubmercedes.ro/cutiile-d...650#post248650
.
__________________
Pasionat w124 : Mercedes w124 blog
w124researcher is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2012, 11:32 AM   #10
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Va multumesc frumos tu_marius si w124researcher,il voi contacta.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-24-2012, 12:23 PM   #11
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 635
:
[Organizator de intalniri]
Default

Nu ezita, tipul chiar stie cu treburile ce tin de chestiuni hidraulice.
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociatia Pentru Lupta "Inpotriva" Betiei Dezorganizate "Niste Betziv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 05-25-2012, 15:41 PM   #12
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 33
Posts: 172
:
[Senior Member]
Default

Ai reusit sa rezolvi problema?Daca ai inlocuit uleiul si filtrul ti a mai facut figura sa se lase la pamant?Spuneai de curatat sistemul-ansamblul inainte de inlocuire lichid si filtru ABC,e ca un filtru de particule metalic cumva sami fac o idee.
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 05-26-2012, 19:49 PM   #13
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

buna ziua!momentan sunt la chisinau si voi remedia saptamana viitoare!
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-28-2012, 12:26 PM   #14
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Am cumparat de la mercedes pipera filtru a costat 32 lei noi.
Am o intrebare,lichidu de ABC costa 104 lei noi la mercedes iar eu am aflat ca este PENTOSIN.Am gasit Pentosin CHF 11S care apare si in toate clipurile de pe youtube care este folosit pentru CLuri w215 pe bulevardul Timisoara la complex bucuresti construct cu 60 lei pe litru http://www.bmw.teile.ro/detalii_prod...lei-servo.html
Este acelasi ulei din cate stiu si din cate am vazut,nu ar fi nici o problema sa cumpar dinacesta inloc sa dau jepcarilor de la mercedes 1 milion pe el?Totusi ar fi o economie pentru ca trebuie 7 litri pentu spalat instalatie si tot.Sa iau din acesta?
Va multumesc mult de tot!
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 05-29-2012, 14:38 PM   #15
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by edwardmihail View Post
Ai reusit sa rezolvi problema?Daca ai inlocuit uleiul si filtrul ti a mai facut figura sa se lase la pamant?Spuneai de curatat sistemul-ansamblul inainte de inlocuire lichid si filtru ABC,e ca un filtru de particule metalic cumva sami fac o idee.
Da,e filtru metalic,forma cilindrica destul de mic,cu un fel de hartie inauntru.Maine merg la domnu Cristi zis Automaticu si cred ca voi cumpara ulei Pentosim chf11s de la Bucuresti Construct de pe bulev. Timisoara http://www.bmw-teile.ro/detalii_prod...lei-servo.html unde costa doar 60 lei litru,cei de la mercedes cer 104 lei fiind acelasi ulei facut de acelasi producator,apare si pe youtube in toate filmuletele si pe toate forumurile din america si germania ca se foloseste acest ulei pt suspensie ABC.

Un link foarte interesant aici in care ne invata ca blocurile de valve se pot repara si reconditiona nu cum spun cei de la mercedes pipera autoklass "nuu se poate domne trebuie altele" (costa 63 milioane un bloc).Din pacate nu stiu daca exista la noi mecanici care ar putea sa faca acest lucru.
(apare in acest film acelasi ulei de care spun)
http://www.youtube.com/watch?v=vqkfz...ure=plpp_video
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2012, 22:24 PM   #16
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Am facut schimbu de ulei (5litri pentosim chf 11s) si de filtru abs si filtru servo.Am schimbat si acel filtru pentru servo deoarece idiotii si imbecilii de la mercedes autoclass pipera cand am comandat filtru de abc ei mi au adus dupa 4 zile cat a durat comanda pe cel de servo(ca sa va dati seama ce cretini si nepriceputi) iar eu ne stiind l am luat,a trebuit sa merg la mercedes tiriac langa hotel parc sa cumpar ce trebuie.
Domnu Cristian Nedelcu este un om deosebit de bun si foarte de treaba.
Va multumesc tuturor pentru ajutor.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2012, 15:10 PM   #17
priest
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2/6.1 Hemi/3.8/500/600 Biturbo
Age: 43
Posts: 478
:
[Senior Member]
Default

Sa iti spun parerea mea. In primul rand am si postat pe forum reparatia pompei ABC, pe care, am facut-o de unul singur. Acum masina merge fara probleme. Ce sfat iti dau. In primul rand, schimba lichidul ABC ptr ca daca are impuritati, cat de mici ar fi ele, fac ca acele valve care costa ridicol de mult sa scape si sa se lase masina. Nu te speria...pompa oricum merge incontinuu (fiind antrenata de curea), deci, nu are nimic. Schimba lichidul si filtrul ABC. Faci o purjare a sistemului scotand furtunul care intra in vasul de ABC. Daca vrei sa-ti explic procedura, spune-mi si o voi face. In cazul in care dupa ce schimbi lichidul tot se lasa, problema e de la valve. Dar pana acolo fa ce ti-am spus eu. Nu mai arunca cu bani pe Rodeo si alte balarii. Bafta!
priest is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2012, 15:14 PM   #18
priest
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2/6.1 Hemi/3.8/500/600 Biturbo
Age: 43
Posts: 478
:
[Senior Member]
Default

Scuze. Acum am vazut ca ai schimbat lichidul...oricum 5 litri sunt putini. Capacitatea sistemului e de 5 litri dar, dupa o purjare, ca sa speli sistemul trebuie sa bagi cam 8 litri (3 se pierd). Si, apropos, nu stiam ca servo are filtru. Te rog, spune-mi si mie unde se afla, sunt foarte curios. Multumesc.
priest is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 16:31 PM   #19
capdecal
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 5000
Age: 36
Posts: 17
:
[Junior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by priest View Post
Scuze. Acum am vazut ca ai schimbat lichidul...oricum 5 litri sunt putini. Capacitatea sistemului e de 5 litri dar, dupa o purjare, ca sa speli sistemul trebuie sa bagi cam 8 litri (3 se pierd). Si, apropos, nu stiam ca servo are filtru. Te rog, spune-mi si mie unde se afla, sunt foarte curios. Multumesc.

Bazinu de servo se afla exact langa cel de ABC in stanga umpic mai jos.E un filtru mic care la pipera costa 40 de lei si la tiriac langa hotel parc 20.Eu lam schimbat din caza ca il aveam dar nu e obligatoriu.

Pentru spalarea intregului sistem asa ii spusesem si eu mecanicului de cateva ori chiar ca ar trebui vro 7 8 litri de lichid dar el a zis ca ajunge si 4....eu am adus totusi 5 litri si in timpu operatiunii chiar a inceput sa curga verde.Treaba e ca iaar a inceput sa scrie acuma pe ecran ABC visit worksop cu alb si ma enerveaza de numai pot ma voi duce iar la service.Pompa mea este noua a schimbato neamtu de la care am luat masina mam uitat pe hartii dar ma gandesc ca daca pierde presiune pe acolo pompa se chinuie mai mult sa lucreze la putere mare sa tina masina sus pe unde pierde...Uneori cand stau muult la semafor sau intr o coloana de masini sau chiar pe loc cu motoru pornit se lasa deodata coltu fata stanga si apoi se ridica,incepe sa ma enerveze rau ABCu asta.E grav?Ce ar trebui sa mai fac?Mai bine imi cumparam CL w140 si numai aveam astfel de probleme si conduceam linistit prin toate gropile.
Merci mult de tot de sfat si daca nu gasesti vasu de servo incerc sa iti trimit o poza.
capdecal is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2012, 17:30 PM   #20
priest
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2/6.1 Hemi/3.8/500/600 Biturbo
Age: 43
Posts: 478
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by capdecal View Post
Bazinu de servo se afla exact langa cel de ABC in stanga umpic mai jos.E un filtru mic care la pipera costa 40 de lei si la tiriac langa hotel parc 20.Eu lam schimbat din caza ca il aveam dar nu e obligatoriu.

Pentru spalarea intregului sistem asa ii spusesem si eu mecanicului de cateva ori chiar ca ar trebui vro 7 8 litri de lichid dar el a zis ca ajunge si 4....eu am adus totusi 5 litri si in timpu operatiunii chiar a inceput sa curga verde.Treaba e ca iaar a inceput sa scrie acuma pe ecran ABC visit worksop cu alb si ma enerveaza de numai pot ma voi duce iar la service.Pompa mea este noua a schimbato neamtu de la care am luat masina mam uitat pe hartii dar ma gandesc ca daca pierde presiune pe acolo pompa se chinuie mai mult sa lucreze la putere mare sa tina masina sus pe unde pierde...Uneori cand stau muult la semafor sau intr o coloana de masini sau chiar pe loc cu motoru pornit se lasa deodata coltu fata stanga si apoi se ridica,incepe sa ma enerveze rau ABCu asta.E grav?Ce ar trebui sa mai fac?Mai bine imi cumparam CL w140 si numai aveam astfel de probleme si conduceam linistit prin toate gropile.
Merci mult de tot de sfat si daca nu gasesti vasu de servo incerc sa iti trimit o poza.
Vasul de servo stiu unde este iti dai seama, dar , nu stiu unde e filtrul. Fa o poza si inseamna cu o sageata daca poti.
Dupa tot ce-mi spui, tu ai impuritati in sistem. Cateodata se lasa, cateodata nu. Asa face. Iti spun sincer. 5 litri sunt putin. Trebuie flushuit (purjat) calumea. Pompa , cand nu baga in amortizoare (prin valve), trimite lichid in radiatorul ala mic din fata si apoi vine pe retur in vas. In momentul cand trebuie ridicata vreo suspensie, computerul deschide valvele. Daca dupa un nou schimb - flush(iti repet cu 8 litri) tot se lasa, demonteaza grupul de valve pe fata si curata-l...sau poti face asta inainte de a spala din nou sistemul.Bafta si te rog fa o poza filtrului.
priest is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
2003, abc, cl500, s coupe, visit, w215, workshop


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 05:15 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF