Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check engine

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check engine

    Va cer sfatul tinind cont ca e week-end si garajele sunt inchise. Ok, idee este ca de ieri check engine este aprins tot timpul. Astazi am reusit sa fac o diagnoza la un atelier ( doar diagnoza ca mercedesul este complicat pentru ei ) si a rezultat 2 coduri de eroare:
    2078 check component B28/8 C.D.P.F
    2084 diesel particulate filter flow

    Macar ca o idee, se poate face ceva cu aceste 2 coduri?

    Multumesc!

    P.S. Mercedes 320 CDI

  • #2
    Originally posted by savimbi View Post
    Va cer sfatul tinind cont ca e week-end si garajele sunt inchise. Ok, idee este ca de ieri check engine este aprins tot timpul. Astazi am reusit sa fac o diagnoza la un atelier ( doar diagnoza ca mercedesul este complicat pentru ei ) si a rezultat 2 coduri de eroare:
    2078 check component B28/8 C.D.P.F
    2084 diesel particulate filter flow

    Macar ca o idee, se poate face ceva cu aceste 2 coduri?

    Multumesc!

    P.S. Mercedes 320 CDI
    Pare a fi senzor de presiune diferențială pentru DPF. Este ieftin si se schimba usor.
    Attached Files
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Pina la urma am aplicat ceea ce stiam de la camion in legatura cu regenerarea, in sensul ca am scos masina pe autoruta circulind in jurul la 100 - 120 km (distanta), viteza cit de cit constanta, rezultatul a fost ca check-ul engine s-a stins, masina si-a recapatat puterea, pare a fi ok.
      Multumesc cl600 pentru raspuns. O duminica placuta!!!!!

      Comment


      • #4
        As dori va rog sa-mi spuneti daca eliminarea filtrului de particule ( inlocuirea acestuia cu o simpla teava de esapament) are vreun efect nedorit asupra functionarii masinii. Din cunostintele mele de mecanica as zice ca nu tinind cont de pozitia lui, pe evacuare, insa nu stiu daca din punct de vedere electronic ( senzorul descris mai sus) are ceva.
        Ideea mea este de a `suspenda` provizoriu filtrul de particule pentru a-l duce la curatat. Exista asemenea ateliere specializate pe aici.
        Va multumesc!

        Comment


        • #5
          Trebuie eliminat si din soft, sunt cativa cu probleme aici, pe forum, ulterior acestei decizii...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Multumesc pt. raspuns. Efectiv nu stiu ce sa fac...Partea deranjanta este ca la fiecare saptamina trebuie sa fac un drum mai `lung` cu masina pentru a se putea regenara filtrul de particule. Sotia circula cu aceasta masina zi de zi numai in oras. As putea zice ca check engine mi se prinde cu regularitate, saptaminal.
            Last edited by savimbi; 12-25-2012, 21:00 PM.

            Comment


            • #7
              Din moment ce ti se stinge check engine dupa ce faci un drum in afara nu ai probleme cu acel senzor .Ai problema doar cu faptul ca ti se infunda DPF-ul.
              La cum ai descris regimul de mers al masinii e normal sa se infunde , iar celor care inca nu li s-a infundat cu siguranta o sa aiba aceiasi problema la mersul zilnic in oras.
              Cutia fiind automata schimba la cat vrea ea,de obicei la mers urban schimba si la 1500 rpm cand nu apesi mult in pedala.
              Sfatul meu , urban mergi cu butonul de drumuri grele(denivelari) apasat,in felul asta cutia schimba la peste 2000 rpm , sau spunei sotiei sa se infinga in pedala sa schimbe cutia la peste 2000 rpm in regim normal(fara acel buton apasat).

              Comment


              • #8
                Hai sa mai fac un update.....in ultima perioada masina nu mai avea putere, nu depasea 3000 ture. Eram fixat pe filtrul de particule. Da-i mers pe autoruta - nimic, schimb senzorul de presiune pt DPF - nimic.....pina la urma am ajuns la Mercedes pt un scan si acolo au descoperit ca valva M55 este di vina. Fac baietii un calcul estimativ.....3000 $, nu mai aveam aer, lesin in reprezentanta, deja ma vedeam cu masina trasa pe ....stinga. In fine imi aduc aminte de un cumatru' cu 2 meleuri care din amintiri parca avusese aceeasi problema, imi confirma ca da, ma trimite la garajul unde si le-a schimbat si el. Acum sunt aici, happy, factura pt M55 si releul de la bujiile incandescente + taxe 1.100 $. Parca e mai bine decit 3000.
                P.S. Imi cer scuze pt eventualele greseli de ortografie dar scriu de pe mobil...o zi buna la toti!
                Last edited by savimbi; 09-16-2014, 16:08 PM.

                Comment


                • #9
                  uploadfromtaptalk1410875942086.jpg Imi cer scuze pt dublul post insa m-am trompat prima data cu pusul pozelor. Releul nou plus M55-ul vechi.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF