![]() |
Atentie : |
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum. |
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
![]() |
![]() Salutare,
Ieri mi s-a aprins " necuratu " ![]() 2047 - Secondary air injection; air flow is too low 201C - Sistem too Rich ( Bank 1 ) CLK 200 Kompressor 163 cp , an 2006. Ce am observat sunt doar mici fluctuatii la relanti, cand si cand. Inainte sa se aprinda nu erau fluctuatii. Am sters eroarea, am mers deja vreo 30 km si nu s-a mai aprins. Fluctuatiile au ramas inca. Ideii de la ce ar putea fi ? A mai intampinat cineva problema ? Eu m-am documentat putin si am vazut ca sub capacul de motor e o electrovalva ( supapa ventilatie secundara ) care e conectata prin furtune vacumatice cu EGR si clapeta de acceleratie. De acolo am mai citit ca ar putea fi. Astept orice parere de la voi. Multumesc |
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]() Te salut,
Ai rezolvat problema? Daca da, cum? Aceeasi problema intampin si eu de 2 saptamani. Dupa ce am schimbat debitmetru, bujii si bobine de inductie (in aceasta ordine), problema s-a agravat, respectiv atunci cand o pornesc, turatiile urca pana la 1100, coboara brusc pana la 700, tremura din toata suruburile si balamalele apoi urca la fel de brusc la 1100. Astept cu interes raspunsul tau. Multumesc! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tags |
check, engine, eroare, p2047 |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|