Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cele mai rapide 200 de masini de pe Nurburgring

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cele mai rapide 200 de masini de pe Nurburgring

    #
    Masina
    Timp
    Viteza medie
    CP/KG

    1.Radical SR8LM
    6:48
    182
    455 / 650

    2.Radical SR8
    6:55
    179
    363 / 650

    3.Gumpert Apollo Speed
    7:11.57
    172
    700 / 1200

    4.Donkervoort D8 RS
    7:14.89
    171
    350 / 600

    5.Radical SR3 Turbo
    7:19
    169
    320 / 500

    6.Dodge Viper SRT-10 ACR
    7:22.1
    168
    600 / 1536

    7.Gumpert Apollo Sport
    7:24
    167
    700 / 1200

    8.Maserati MC12
    7:24.29
    167
    632 / 1335

    9.Pagani Zonda F Clubsport
    7:24.65
    167
    650 / 1230

    10.Ferrari Enzo
    7:25.21
    167
    660 / 1365

    11.Chevrolet Corvette ZR1
    7:26.4
    166
    647 / 1530

    12.Nissan GT-R
    7:26.70
    166
    479 / 1740

    13.Porsche Carrera GT
    7:28.71
    165
    612 / 1380

    14.Porsche 997 GT2
    7:31
    164
    530 / 1440

    15.Pagani Zonda F 7:33
    164
    602 / 1371

    16.Koenigsegg CCX
    7:33.55
    164
    806 / 1456

    17.Koenigsegg CCR
    7:34
    163
    806 / 1418

    18.Nissan GT-R Spec-V
    7:34.46
    163
    492 / 1680

    19.RUF RT12
    7:35
    163
    650 / 1573

    20.Porsche 997 Turbo
    7:38
    162
    480 / 1585

    21.Ferrari 430 Scuderia
    7:39
    162
    510 / 1402

    22.Lamborghini Murcielago LP640
    7:40
    161
    640 / 1805

    23.McLaren Mercedes SLR
    7:40
    161
    626 / 1768

    24.Porsche 997 GT3 (facelift)
    7:40
    161
    435 / 1376

    25.Mercedes SLS AMG
    7:40
    161
    571 / 1620

    26.Porsche 997 GT3
    7:42
    161
    415 / 1395

    27.Ford GT
    7:42.0
    161
    550 / 1538

    28.Radical SR3
    7:42.00
    161
    205 / 495

    29.Chevrolet Corvette Z06
    7:42.9
    160
    513 / 1437.3

    30.Porsche 996 GT3 RS
    7:43
    160
    381 / 1360

    31.Pagani Zonda C12 S
    7:44
    160
    555 / 1250

    32.Audi R8 V10 5.2 FSI
    7:44.0
    160
    525 / 1620

    33.Aston Martin V8 Vantage N24
    7:45
    159
    415 / 1330

    34.Mercedes CLK 63 Black Series
    7:45
    159
    507 / 1745

    35.Porsche 996 GT2
    7:46
    159
    460 / 1430

    36.Lamborghini Gallardo Superleggera
    7:46
    159
    530 / 1520

    37.Jaguar XJ220
    7:46.37
    159
    549 / 1555

    38.Ferrari 599 GTB Fiorano
    7:47
    159
    620 / 1748

    39.Porsche 997 GT3 RS
    7:48
    158
    415 / 1375

    40.Lamborghini Murcielago
    7:50
    158
    580 / 1800

    41.BMW M3 CSL (E46)
    7:50
    158
    360 / 1385

    42.Porsche 997 Carrera S (2008 facelift)
    7:50
    158
    385 / 1425

    43.Mercedes SL65 AMG Black Series 7:51
    157
    670 / 1870

    44.Lamborghini Gallardo
    7:52
    157
    500 / 1613

    45.Ford GT
    7:52
    157
    550 / 1538

    46.Lamborghini Gallardo LP560-4
    7:52
    157
    560 / 1530

    47.Mercedes CLK DTM
    7:54
    156
    582 / 1678

    48.Porsche 996 GT3 late
    7:54
    156
    380 / 1380

    49.Ferrari F430
    7:55
    156
    489 / 1450

    50.Porsche 996 Turbo
    7:56
    156
    420 / 1540

    51.Ferrari 360 CS
    7:56
    156
    425 / 1280

    52.Chevrolet Corvette C5Z06 '02-'04
    7:56
    156
    411 / 1414

    53.Porsche Panamera Sport Chrono Turbo
    7:56
    156
    500 / 1974

    54.Porsche Panamera Turbo
    7:56.0
    156
    500 / 1870

    55.Porsche 996 GT3 early
    7:56.33
    156
    360 / 1350

    56.Honda NSX-R
    7:56.733
    156
    280 / 1270

    57.Honda NSX-R
    7:56.733
    156
    280 / 1270

    58.Lamborghini Gallardo LP560-4
    7:57.46
    155
    560 / 1530

    59.Audi RS4 (B7)
    7:58
    155
    420 / 1720

    60.Chevrolet Corvette C6
    7:59
    155
    400 / 1470

    61.Cadillac CTS-V
    7:59.32
    155
    564 / 1955

    62.Porsche 997 Carrera S
    7:59:00
    155
    355 / 1420

    63.Bugatti EB 110 SS (US market version)
    8:01
    154
    600 / 1735

    64.Lamborghini Gallardo Spyder
    8:01.84
    154
    520 / 1748

    65.Audi R8
    8:01.90
    154
    420 / 1560

    66.Nissan Skyline R33 GT-R
    8:01:72
    154
    280 / 1601

    67.Aston Martin DBS
    8:02
    154
    517 / 1695

    68.Aston Martin V8 Vantage (380bhp)
    8:03
    154
    385 / 1636

    69.Lamborghini Diablo GT
    8:04
    153
    570 / 1520

    70.Porsche 997 Carrera 4S (facelift)
    8:04.52
    153
    385 / 1425

    71.RUF CTR Yellow Bird
    8:05
    153
    469 / 1150

    72.Ferrari 575 Maranello
    8:05
    153
    515 / 1760

    73.BMW M3 (E92)
    8:05
    153
    420 / 1619

    74.Mercedes SL 55 AMG
    8:06
    153
    517 / 1960

    75.Porsche Cayman S(facelift) PDK
    8:06
    153
    320 / 1375

    76.Mercedes SL 55 AMG
    8:06.0
    153
    517 / 1960

    77.Caterham Superlight R
    8:06.20
    153
    193 / 525

    78.Ferrari 550 Maranello
    8:07
    152
    486 / 1690

    79.BMW M6
    8:07.76
    152
    507 / 1710

    80.Porsche 964 Turbo 3.3 (320hp)
    8:08.71
    152
    320 / 1470

    81.Ferrari 360 Modena
    8:09
    152
    400 / 1390

    82.Lamborghini Diablo SV
    8:09
    152
    519 / 1590

    83.Honda NSX-R
    8:09
    152
    280 / 1270

    84.Audi RS6 Avant (C6)
    8:09
    152
    579 / 2025

    85.Porsche 993 GT2
    8:09.3
    152
    430 / 1290

    86.Donkervoort D8 180R
    8:10
    151
    240 / 675

    87.Dodge Viper GTS
    8:10
    151
    457 / 1580

    88.Alpina B6 S
    8:10
    151
    530 / 1815

    89.Porsche Cayman S
    8:11
    151
    295 / 1406

    90.Mitsubishi Lancer EVO IX
    8:11
    151
    290 / 1482

    91.Porsche 993 Turbo 3.6 factory kit
    8:12
    151
    430 / 1506

    92.Mercedes SL 55 AMG
    8:12
    151
    476 / 1855

    93.Lotus Esprit Sport 350
    8:13
    150
    354 / 1324

    94.Aston Martin V8 Vantage (380bhp)
    8:13
    150
    385 / 1636

    95.Dodge Viper SRT-10
    8:13
    150
    506 / 1600

    96.BMW M5 (E60)
    8:13
    150
    507 / 1848

    97.Ferrari F355
    8:13
    150
    380 / 1350

    98.Mercedes C 63 AMG
    8:13
    150
    457 / 1772

    99.Mercedes SL65 AMG
    8:14
    150
    612 / 2049

    100.Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14
    150
    400 / 1506

    101.Alpina B3 Biturbo
    8:14
    150
    360 / 1626

    102.Porsche 997 Carrera
    8:15
    150
    325 / 1395

    103.RUF BR2 EKS
    8:15
    150
    360 / 1355

    104.Alpina Z4 Roadster S
    8:15
    150
    300 / 1416

    105.RUF CTR2
    8:15
    150
    520 / 1422

    106.Aston Martin DB9
    8:16
    150
    450 / 1710

    107.BMW M6 Cabrio
    8:16,52
    150
    507 / 1930

    108.Honda NSX 3.2
    8:16.15
    149
    280 / 1388

    109.Renault Megane R26.R
    8:16.90
    149
    230 / 1252

    110.Porsche 996 Carrera
    8:17
    149
    300 / 1320

    111.Porsche 996 Carrera 320hp
    8:17
    149
    320 / 1345

    112.Aston Martin V12 Vanquish
    8:17
    149
    460 / 1882

    113.BMW Z8
    8:18
    149
    400 / 1585

    114.Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa
    8:18
    149
    344 / 1452

    115.Maserati Coupe GranSport
    8:18
    149
    400 / 1680

    116.Lexus IS F
    8:18
    149
    423 / 1732

    117.Porsche Boxster S (facelift)
    8:18
    149
    310 / 1380

    118.Porsche 987 Boxster S (276bhp)
    8:18.00
    149
    280 / 1345

    119.Audi RS6 (C5)
    8:20
    148
    450 / 1840

    120.BMW M3 (E36)
    8:20
    148
    321 / 1474

    121.Chevrolet Camaro SS 2010
    8:20
    148
    432 / 1750

    122.BMW M3 (E46)
    8:22
    148
    343 / 1565

    123.Mercedes C 55 AMG
    8:22
    148
    367 / 1680

    124.BMW Z3 M Coupe
    8:22.0
    148
    315 / 1465

    125.Chevrolet Cobalt SS/TC
    8:22.85
    147
    260 / 1352

    126.Porsche 986 Boxster S (262bhp)
    8:23
    147
    266 / 1320

    127.Aston Martin DB7 GT
    8:23
    147
    435 / 1780

    128.Porsche 996 Carrera 4
    8:23
    147
    320 / 1405

    129.Mercedes SLK 55 AMG
    8:24
    147
    360 / 1495

    130.Subaru Impreza WRX STi
    8:24
    147
    280 / 1500

    131.BMW X6 M
    8:24
    147
    555 / 2343

    132.Mitsubishi Evo VII
    8:25
    147
    280 / 1454

    133.Audi RS4 Avant (B5)
    8:25
    147
    380 / 1675

    134.Mitsubishi Lancer Evo VI
    8:25
    147
    280 / 1384

    135.Callaway C12
    8:25
    147
    400 / 1565

    136.Jaguar XKR
    8:25
    147
    420 / 1776

    137.Lotus Exige S Performance-Pack
    8:25
    147
    243 / 940

    138.Mercedes SLK 32 AMG
    8:26
    147
    354 / 1395

    139.Nissan 350Z (283bhp)
    8:26
    147
    287 / 1532

    140.BMW 335i Coupe
    8:26
    147
    306 / 1610

    141.Audi S5
    8:26
    147
    354 / 1630

    142.Ford Focus RS Mk. II
    8:26
    147
    305 / 1467

    143.BMW M5 (E39)
    8:28
    146
    400 / 1795

    144.Porsche 993 Carrera
    8:28
    146
    272 / 1350

    145.Porsche 993 Carrera Cabrio
    8:28
    146
    286 / 1370

    146.Porsche 964 Carrera RS
    8:28
    146
    260 / 1220

    147.Nissan Skyline GT-R R33 V-Spec II
    8:28.1
    146
    305 / 1532

    148.Nissan Skyline GT-R R34
    8:28.10
    146
    280 / 1666

    149.Nissan Skyline R32 GT-R
    8:28.21
    146
    280 / 1430

    150.Mercedes CLK 55 AMG
    8:29
    146
    347 / 1520

    151.Audi S4 (B6) Avant
    8:29
    146
    344 / 1720

    152.Audi TT-S Coupe
    8:29
    146
    272 / 1395

    153.Maserati Coupe Cambiocorsa
    8:30
    145
    390 / 1580

    154.Pontiac G8 GXP
    8:30:04
    145
    420 / 1828

    155.Cadillac STS-V
    8:31
    145
    476 / 1948

    156.BMW Z4 3.0si Coupe
    8:32
    145
    265 / 1408

    157.BMW Z3 M Roadster
    8:32
    145
    321 / 1350

    158.Lotus Exige
    8:32
    145
    192 / 907

    159.Porsche 986 Boxster S (248bhp)
    8:32
    145
    252 / 1295

    160.BMW Z4 3.0i
    8:32.0
    145
    231 / 1384

    161.Porsche Cayenne Turbo (Mk II)
    8:33.99
    144
    500 / 2355

    162.Vauxhall VX220 Turbo
    8:34
    144
    200 / 930

    163.Opel Speedster Turbo
    8:34
    144
    200 / 928

    164.BMW Z3 3.0i
    8:34
    144
    231 / 1330

    165.BMW 130i
    8:35
    144
    265 / 1450

    166.BMW M3 (E36)
    8:35
    144
    321 / 1474

    167.Mini John Cooper Works
    8:35
    144
    211 / 1130

    168.Opel Astra OPC '05
    8:35.0
    144
    241 / 1358

    169.Ford Focus ST
    8:35.00
    144
    225 / 1392

    170.Porsche 987 Boxster S (291bhp)
    8:35.7
    144
    295 / 1355

    171.Porsche 986 Boxster (225bhp)
    8:36
    144
    228 / 1275

    172.Jaguar XKR
    8:36
    144
    375 / 1640

    173.Subaru Impreza GT Turbo
    8:37
    143
    218 / 1230

    174.Maserati 3200 GT
    8:37
    143
    370 / 1590

    175.Mercedes C 32 AMG
    8:37
    143
    354 / 1535

    176.VW Golf R32 Mk IV
    8:37
    143
    241 / 1452

    177.Honda NSX 3.0 (1991)
    8:37.28
    143
    274 / 1362

    178.Mercedes SL 500
    8:38
    143
    306 / 1795

    179.Honda NSX 3.2
    8:38.00
    143
    280 / 1388

    180.Porsche 996 Carrera 4
    8:38.4
    143
    320 / 1405

    181.Renault Megane Sport Trophy
    8:38:0
    143
    224 / 1371

    182.Mazda 3 MPS
    8:39
    143
    260 / 1485

    183.Honda S2000
    8:39
    143
    239 / 1260

    184.Morgan Aero 8
    8:39
    143
    326 / 1135

    185.BMW 135i Coupe (E82)
    8:39.2
    143
    306 / 1485

    186.Audi TT 2.0 TFSI (8J)
    8:40
    143
    200 / 1310

    187.Chevrolet Corvette C5 automatic
    8:40
    143
    344 / 1505

    188.Bentley Continental GT
    8:40.3
    143
    559 / 2350

    189.Aston Martin DB7 Vantage
    8:41
    142
    420 / 1780

    190.Audi S3 (8L)
    8:41
    142
    210 / 1420

    191.Audi S4 (B5)
    8:42
    142
    265 / 1510

    192.Audi TT Coupe quattro (8N)
    8:42
    142
    224 / 1461

    193.Lotus Exige MK1
    8:42
    142
    179 / 780

    194.BMW M5 (E39)
    8:42:63
    142
    400 / 1795

    195.Honda Integra Type R (DC2)
    8:43
    142
    190 / 1145

    196.Chevrolet HHR SS
    8:43.52
    142
    264 / 1491

    197.Volvo C30 T5
    8:44.7
    141
    220 / 1453

    198.Porsche 964 Carrera 4S
    8:45
    141
    250 / 1475

    199.VW Scirocco 2.0 TSI
    8:46.4
    141
    200 / 1298

    200.Honda Civic Type-R (EP3)
    8:47
    141
    200 / 1246

    sursa:sport.ro
    Last edited by mircea600sel; 12-15-2009, 16:01 PM.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

  • #2
    Pe locul 6 a trecut Lexus care are un timp de 7.20.....

    Am inteles ca si GTR V-spec o sa schimbe iar ierarhia in tabel...

    Comment


    • #3
      Originally posted by 300zxtt View Post
      Pe locul 6 a trecut Lexus care are un timp de 7.20.....

      Am inteles ca si GTR V-spec o sa schimbe iar ierarhia in tabel...
      Cum iti explici ca in top nu este Mclaren F1 sau Veyron?

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by mircea600sel View Post
        Cum iti explici ca in top nu este Mclaren F1 sau Veyron?
        Pt ca pe Nurgburing trebuie sa mergi tare si in curbe....nu numai in linie dreapta....iar aici iti dai seama de cat de bine e conceputa o masina rapida....Sunt japonezi sau americani care au masini mai rapide decat McLaren si Bugatti.
        Uite, performantele uni Veyron:
        Veyron technical data
        Performance
        Max speed 252.34 miles/h (407 km/h)
        0-100 km/h 2.5 seconds
        0-160 km/h 5.1 seconds
        0-200 km/h 7.3 seconds
        0-300 km/h 16.8 seconds
        Quarter mile 10.2 seconds


        Exista japonezi care scot 0-300km/h in jur de 13 sec. La o viteza de iesire la 300km/h, cele 3,8 secunde sunt enorme....


        Iar despre unele masini care merg tare in linie dreapta,am mai discutat subiectul asta. Rigiditatea sasiului, frane, distributia greutatii intre punti, diferentialul (am mai vb de cum pune puterea pe asfalt).Sa faci o masina sa mearga tare in linie dreapta e ridicul de usor in comparatie cu una care sa mearga tare in curbe.Toata lumea crede ca o masina e cu atat mai buna cu cati cai are mai multi sub capota...Si cat de repede face suta. Dar oricine poate scoate cai dintr-un motor supraalimentat mecanic/pe evacuare. America e plina de Honda Civic-uri de 500cp si de Mustanguri de 600cp, asta in conditiile in care iti poti lua kit turbo din magazin cu 2000 usd si sa upp gradezi puterea motorului. Deci, aici e simplu. Problema apare la sasiu, el trebuind sa fie foarte rigid ,suspensiile sa poata tine masina pe traiectorie si franele,totul intr-un efect de domino.Uite aici un test destul de elocvent in care se vede eficacitatea unui sistem de franare excelent: exista si Mercedes in acest test... http://www.youtube.com/watch?v=-kqXw...eature=related Chiar vorbeam de AMG ca stie sa faca masini care merg tare doar in linie dreapta.....si mi-ati sarit toti la gatul meu.Apropo de AMG,vin cu un alt exemplu de cum e dezvoltata puterea si de cum epusa pe asfalt, si o comparatie sa zicem intre CL AMG si M6....Intr-un CL65, 612cp, 1000Nm la intrarea intr-o curba, franezi destul de mult ca sa nu iesi in decor,aici isi spune cuvantul si greutatea mare ce e pe puntea fata ( vezi ce ziceam de V8-ul pus pe w201) ajungi in centrul virajului cu viteza mai mica fata de alte masini similare la care nu apara atat de mult pe fata, de unde in mod normal trebuie sa accelerezi. Cutia ti-a retrogradat inferioara, iar acum accelerezi. Dar,centrul de greutate al masinii se deplaseaza spre rotile din exterior, care si asa erau impovarate de cele 2.2tone ale masinii. Mai pune peste asta 1000Nm spre rotile spate si chiar daca sunt de 285,nu au cum sa reziste, fie ele si de 295. Rotile derapeaza, masina supravireaza si, daca sistemul de control nu intervine( eu pana acum nu am reusit sa-l declupez.....tu ziceai ca da) , soferul trebuie sa reduca acceleratia si sa faca tot ce e posibil sa mentina bolidul pe drum, daca inertia masinii il lasa sa redreseze in timp. Acum in cazul M6-lui, chiar daca are cu 100cp mai putin, are doar 1.8t; asta inseamna ca va frana mult mai tarziu, va putea folosi cutia manuala robitizata pentru a frana din motor, in curba va avea o viteza mai ridicata si in treapta perfect adaptata, gratie celor 7 rapoarte. ajunge la mijlocul virajului unde , incepe sa accelereze. Raspunsul motorului e instantaneu si liniar, pe langa faptul ca rotile nu sint la fel de solicitate cand vine vorba de cuplu, care este cam la jumatate din cel al CL-ului, precum si cele 600kg in minus. Aici conteaza cel mai mult raspunsul motorului, soferul simtind imediat cand rotile incep sa piarda aderenta si facand un joc de acceleratie constant pana ajunge pe linie dreapta. La AMG nu poti face asta, puterea vine exploziv si nu face decat sa intervina sistemul de control care taie gazul. Acelasi lucru e si intre C63 si M3, care pe un drum virajat spulbera AMG-ul.Ce separa constructorii de masini buni de cei extraordinari e senzatia pe care o ai cand conduci. E mult mai greu sa proiectezi o suspensie care sa realizeze compromisul perfect intre un comportament precis si sigur, nefacand totodata rabat de la confort decat sa iei un V8 imens si sa scoti mia de cai.Intelegi acum ce vroiam sa zic in trecut?

        Pe drumuri virajate se pune accent pe distributia egala intre punti si mai ales pe tractiune. In trecut modelele Ferrari nu puneau accent atat de mult pe acest aspect, dar cu noile modele au inceput sa studieze mai atent acest aspect si acum poti vedea pe F430 reglajul diferentialului: normal,sport curse, zapada.

        Uite, vin cu un alt exemplu in care puterea bruta nu ajuta la nimic ( ca tot intrebai de ce nu apare veyron) ....un nsx de 300cp ,practic a putut sa tina piept unui F40 de 480cp ce poate fi catalogata una din cele mai reusite masini de curse si urmareste cum pilotul Suprei cum deabia reuseste sa tina masina pe viraje.Si in imagini se poate vedea cum fiecare duce masina la limita....
        partea 1 http://www.youtube.com/watch?v=DBMuW...eature=related
        partea 2 http://www.youtube.com/watch?v=kXB27...eature=related

        Asa cum spuneam, sa faci o masina rapida in linie dreapta nu e greu, uite cum Supra cam ridiculeaza cu un Murcielago LP640 http://www.youtube.com/watch?v=-piEjJMOEDs ,diferenta de timpi intre ele fiind mare, supra respectiva cred ca trece de 1200cp......

        In tot acest timp, de ce crezi ca ziceam ca imi place cum concep cei de la BMW modelele lor?

        O seara buna.
        Last edited by 300zxtt; 12-16-2009, 02:06 AM.

        Comment


        • #5
          Ii drept ce zici.
          Sa conduci un Mercedes este o placere...

          Comment


          • #6
            Pe ce distantza s-au scos acesti timpi?

            Comment


            • #7
              Dar sa nu uitam ca o masina buna nu consta doar in timpul scos pe Nurburgring sau alte circuite.
              Mai sunt multe alte lucruri de luat in considerare cand iti cumperi o masina nu doar timpii scosi pe circuite.
              Last edited by ionut_90; 01-07-2010, 23:59 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ionut_90 View Post
                Mai sunt multe alte lucruri de luat in considerare cand iti cumperi o masina nu doar timpii scosi pe circuite.
                Cel mai de luat in seama lucru este ca nu conducem pe circuit
                Nici pe asfalt calumea macar.
                Perfect adevarat ce spune colegul 300zxtt,dar mie personal lupta asta cu zecimile de secunde pe Nurgburing mi se pare stupida ..de fapt e marketing.

                Probabil 10% din cei care cumpara masinile testate si rastestate acolo au posibilitatea sa ajunga cu ele pe un circuit ..din care poate 2% stiu sa le conduca la modul ala
                Cu toate astea si riscul de a fi stupid .. tare mi-ar place sa am una!
                AMG nu imi place(chestie de gust) ..dar ceva de pe la Brabus sau un M macar asa sa-mi simt io ouale grele mi-ar face viata mai frumoasa!
                2007 MB W211-220cdi

                Comment


                • #9
                  Originally posted by b61sop View Post
                  AMG nu imi place(chestie de gust) ..dar ceva de pe la Brabus sau un M macar asa sa-mi simt io ouale grele mi-ar face viata mai frumoasa!
                  Amg face , poate cele mai bune masini sport de la Mercedes. Ei studiaza masina in amanunt si incearca sa faca cel mai bun compromis.....motor, frane, raspunsul cutiei, sasiu,diferential, suspensii. Brabus tranteste un motor puternic, si eventual niste frane si gata. Nimic spectaculos. O masina nu consta numai in asta.

                  Comment


                  • #10
                    Nici mie nu imi place Brabus,si nici un alt tuner.Prefer un AMG pur,fara nici o modificare.
                    Mi se pare o prostie sa modifici o masina care vine din fabrica deja modificata de tunerul de casa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF