Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz probleme tehnice > Mercedes Benz motoare benzina

Mercedes Benz motoare benzina Discutii despre motoarele Otto din cadrul Mercedes Benz

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Mercedes Benz motoare benzina


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-11-2010, 02:19 AM   #41
dan12101983
Senior Member
 
dan12101983's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 16v
Age: 34
Posts: 465
:
[Senior Member]
Default

Eu am M111.960,cel de 2200 cmc,si sunt foarte multumit de el.Doar probleme minore la 285 000 km,gen vascocuplaj de schimbat si simeringul din spatele fuliei vibrochenului.Singura chestie de care mi-e frica e sa nu-mi roada sobolanii ceva de prin instalatia electrica.Sunt o gramada,desi stau la 5 min de Spitalul Universitar.Ca altfel nu cred ca as avea vreo belea cu ecu,bobine,etc!Daca poate cineva sa-mi explice ce sunt bobinele alea de care se tot discuta la M111 si unde se afla,i-as fi recunoscator!
__________________
W124 E220 din 95
dan12101983 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2010, 02:53 AM   #42
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Tocmai le-am schimbat la w124,sunt 2 duble,asezate sub admisie,costa vreo 98 euro bucata.....motoru avea intreruperi,si urmarea mersului cu una din ele ce era puturoasa ar fi fost defectarea ECU....asa am schimbat ambele,ca tot le-am gasit la 50 euri bucata.Poti gasi fire coapte,am si schimbat cablul lor ce duce de la o mufa cu 2 pini pina la ambele bobine...bafta...PS-exista spray de dat pe motor sa nu vina soarecii...
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2010, 01:27 AM   #43
kriket
Senior Member
 
kriket's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Bistrita/Constanta
Motorizare : 36 AMG
Age: 28
Posts: 875
:
[Senior Member]
Default

http://www.youtube.com/watch?v=OpXwzbZ95hY
__________________
Cu S-ul nu te pui.
kriket is offline   Reply With Quote
Old 01-20-2012, 12:34 PM   #44
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 34
Posts: 172
:
[Senior Member]
Question cum sa ratezi asemenea ocazie?

Quote:
Originally Posted by paratraznet View Post
Am primit o oferta mai zilele trecute de a face un schimb de masina, adica sa dau la schimb masina mea W124.133 / 603.960, 300D turbo din 90 pe un w140 600 Sel V12 din 93.... V12-le avea nici mai mult nici mai putin de 170.000 de km., a mea are 260.000km. si am fost tentat in primul moment. Dupa mai multe momente de ezitare m-am hotarat sa nu fac schimbul mai ales dupa canntitatea de miros de benzina nearsa ce ramanea dupa V 12-le, si rotile alea Lorisner cu cauciucuri de 235/17/nustiucat mi-am dat seama ca mai confortabil si mai ieftin stai in sofa acasa decat in sofaua lui V12
as fi luat s ul fara nici o discutie,300 td nu conteaza fata de 407 cp v12.
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 01-20-2012, 12:38 PM   #45
edwardmihail
Senior Member
 
Join Date: Mar 2009
Location: Braila
Motorizare : 3998 cmc
Age: 34
Posts: 172
:
[Senior Member]
Thumbs down vai de motorasul ala.

Quote:
Originally Posted by kriket View Post
Mai sunt oameni ne sanatosi mintal dar omul acela chiar avea ceva probleme la tartagutza,vroia sa distruga motorul.
edwardmihail is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2012, 20:32 PM   #46
Mdb
Member
 
Mdb's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Location: Bucuresti
Motorizare : 200
Age: 47
Posts: 57
:
[Member]
Default

BAIETI ! MAYBACH 24V ,10.000cmc si 1000cp era gandit in 2001. Oare era fiabil ? Au mai trecut cam 2 ani pana l-au scos din cauza ca nu gaseau materialul care sa reziste ''torturii'' din cutia de viteze!!!
__________________
BMW-ul este facut de neamt!
Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!
Mdb is offline   Reply With Quote
Old 02-03-2012, 21:01 PM   #47
STEFAN V8
V.I.P
 
STEFAN V8's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: CLUJ
Motorizare : 3,5 V8 K-JETRONIC. 250 carb cvadruplu
Age: 35
Posts: 510
:
[V.I.P]
Default

Da foarte interesant un V24. Era o idee de-a cupla 2 V12 M120 si cilindreea marita la 15litri.
Attached Images
File Type: jpg maybach24cylamsins3.jpg (82.6 KB, 440 views)
File Type: jpg maybachcpeamsins2.jpg (49.6 KB, 441 views)
__________________
BENZ G, altceva ce ?
STEFAN V8 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2012, 20:05 PM   #48
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

55AMG-ul euro 3 simplu aspirat de pe E si S??
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2012, 20:09 PM   #49
300zxtt
V.I.P
 
Join Date: Nov 2007
Location: constanta
Motorizare : DIESEL
Age: 42
Posts: 1,621
:
[V.I.P]
Default

Da, e si pe W210 si pe S-classe W220.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2012, 12:29 PM   #50
gmihai24
V.I.P
 
gmihai24's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: spania
Motorizare : 1,8 benzina 122 cp
Age: 32
Posts: 1,815
:
[V.I.P]
Default

Vin si eu din urma cu al meu (w202, c180, 122cp, 90kw, M111 921 )fabricatie 96, prima inmatriculare 97.Km actuali 149743(reali nu magarii).I-am facut o tortura de peste 35000 de km fara ai schimba filtre,ulei,etc.Apoi m-am dus la casa auto mb sa ii schimb uleiul si consumabilele si totul era primavara.Pana si uleiul se incadra in standarde de uzura normale la testele facute asupra lui de catre un prieten ce lucreaza acolo.Deci eu pot spune ca e un motor bun.Stiu ca sunt cretin si idiot dar am vrut sa vad fiabilitatea lui in sarcina maxima.In toti acei km nu a dat nici un semn de oboseala.un salut la toata lumea.
__________________
gmihai24 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2012, 17:26 PM   #51
epurare_coco
Banned
 
Join Date: Jan 2009
Location: Galati + Tecuci
Motorizare : benzina
Age: 67
Posts: 1,418
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by gmihai24 View Post
Vin si eu din urma cu al meu (w202, c180, 122cp, 90kw, M111 921 )fabricatie 96, prima inmatriculare 97.Km actuali 149743(reali nu magarii).I-am facut o tortura de peste 35000 de km fara ai schimba filtre,ulei,etc.Apoi m-am dus la casa auto mb sa ii schimb uleiul si consumabilele si totul era primavara.Pana si uleiul se incadra in standarde de uzura normale la testele facute asupra lui de catre un prieten ce lucreaza acolo.Deci eu pot spune ca e un motor bun.Stiu ca sunt cretin si idiot dar am vrut sa vad fiabilitatea lui in sarcina maxima.In toti acei km nu a dat nici un semn de oboseala.un salut la toata lumea.
Vorba calculatorului: date insuficiente!
a/ despre ce tip de ulei este vorba?
b/ cat % a fost in urban si cat in extraurban?
c/ stilul de conducere - linistit, mediu, agresiv?
d/ temperatura medie de lucru - minim, maxim, cat la %;
e/ Ceva aditivi de conditionare metal, ulei pe parcurs?
f/ Pe care tipuri de drum s-a circulat? - asfalt, beton, gropi de Romania etc.?
epurare_coco is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2012, 18:18 PM   #52
gmihai24
V.I.P
 
gmihai24's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: spania
Motorizare : 1,8 benzina 122 cp
Age: 32
Posts: 1,815
:
[V.I.P]
Default

Tip ulei Mobil 1 10w40 ,tipul de condus a variat in functie de tronsoanele de drum.Am rulat normal in oras si destul de agresiv pe autostrada(urban cam 35% ).In jur de 1000km adunati sau efectuat pe drum neasfaltat(zona montana cu un drum destul de urat) cu cinci persoane si ustensile de pescuit.{}Starea drumurilor de aici este buna ,nu am cum sa ma plang.A fost destul de forjata masina.Nu am decat cuvinte de lauda la acest capitol.Nu va mai avea parte de astfel de tratament.Doar vroiam sa aflu pe pielea mea ce detin in curte.De aproximativ un an si jumatate de cand o detin nu a trebuit decat sa curat contactele manetei de semnalizare si sa ii schimb consumabilele intre 14000-16000 km(fac in jur de 2500km pe luna naveta sevici+iesiri la cumparaturi si alte cele).Nu am folosit nici un aditiv si nici nu voi folosi vreodata.Bafta.
__________________

Last edited by gmihai24; 07-03-2012 at 18:26 PM.
gmihai24 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2012, 18:31 PM   #53
300zxtt
V.I.P
 
Join Date: Nov 2007
Location: constanta
Motorizare : DIESEL
Age: 42
Posts: 1,621
:
[V.I.P]
Default

Mobil 1 cu indicele 10w40 nu exista in Romania. Poate in Spania, fiind mai avansata pe toate planurile decat Romania, poate o fii.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2012, 18:38 PM   #54
gmihai24
V.I.P
 
gmihai24's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Location: spania
Motorizare : 1,8 benzina 122 cp
Age: 32
Posts: 1,815
:
[V.I.P]
Default

Mobil 1 0w40 scuze,nu mai pot sa modific postul.Doar de doua ori iam facut schimbul normal ca apoi a urmat <tortura>
__________________
gmihai24 is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2015, 19:22 PM   #55
OLOGUTE
Junior Member
 
OLOGUTE's Avatar
 
Join Date: Jun 2015
Location: TARGOVISTE-Lazuri
Motorizare : 1800 benzina
Age: 43
Posts: 12
:
[Junior Member]
Default

Nu ma prea pricep la motoare, totusi am cochetat cu ideea de a lua un mercedes E class din acelea foste taxiuri in Germania - merg cu gas petrolier compresat - nu am aflat multe informatii despre ce tip de motorizare au am vazut numai ca au motoare de 1800 cc si nu stiu daca merg mixt benzina / GPC, dar am vazut multe cu peste 500.000 km am vazut si cu 700.000 mii si ma indoiesc ca au motoarele refacute, dupa cate stiu cu taxi de germania sunt ceva reguli stricte, maxim 5 ani, controale, etc. ; inca nu stiu bine cu ce se mananc acel gas petrolier compresat (am dedus ca ar fii gas de pe conducta bagat in butelii la presiunea la care vine). Oricum una peste alta chiar daca sunt motoare mici 1800cc pe un E class cred ca-s foarte fiabile.
OLOGUTE is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2015, 23:35 PM   #56
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 381
:
[Senior Member]
Default

Daca te referi la motoarele M271-272 1800cc,pot sa spun ca sunt destul de problematice -valul de balansare,distributia si consum de ulei au dat mare batai de cap prorietarilor.
optik is offline   Reply With Quote
Old 06-25-2015, 23:52 PM   #57
optik
Senior Member
 
Join Date: Mar 2015
Location: italia
Motorizare : 270 CDI
Age: 39
Posts: 381
:
[Senior Member]
Default

Cel mai fiabil benzinar e-М102 care s-au pus pe-123,124 si 201.
optik is offline   Reply With Quote
Old 07-26-2016, 11:42 AM   #58
bagerajungle
Junior Member
 
Join Date: Nov 2011
Location: Bucuresti
Motorizare : benzina
Age: 50
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Eu detin un 2,3 l din 89,w124, e fantastic, l am probat vreo 2000 km ,pe autostrada si serpentine,are cam tot ce i trebuie , consum firesc intre 8 si 16% afara/bucuresti depinde cum o calci,sint multumit, are cca 250-300k km si nu papa gram de ulei.
L am forjat din secunda 1 ,5700t/min , i am produs o mica dauna, la manetonul de la pistonul 1 , s au miscat cuzinetii ,inclusiv un guler pe margine ,dar, cu rabdare l am remediat. Am schimbat toata linia de cuzineti pe manetoane, avea uzura mica pe arbore 16-18 sutimi ,au venit ca turnati cuzinetii standard,la manetonul cu problema l am slefuit fin cu smirgel de 2000 si 1000 , l am scos bine in cota , i am pus indigo sub cuzinet si merge fara greturi , i am facut un rodaj usurel si schimb de ulei si filtru dupa 1000 de km , l am dat pe liqui molly 10w40 cu bisulfura de molibden ,plus un metabond ,e ca nou motorul,s a simtit metabondul imediat la cca 50 km .Nu papa ulei ,am ceva gaze de carter ,dar fuge de rupe , n am ce sa i reprosez , turatia variaza putin intre 750-800 la relanti dar in rest e ok , fiind break , imi da niste senzatii unice,motorul urla ca un V6 , n am ce sa i reprosez.
Motorul cred ca mai duce 100 k km minim compresia e buna 8,5-8,6 pe fiecare piston ,este elastic, se infige bine la drum , are 27 de ani si trage bine , multi mi au spus sa fac motorul ca n o sa tina , dar se pare ca mina mea fina si ochiul meu de vultur a rezolvat problema. Am cumparat o de vreo 2 luni si ceva, motorul merge mai bine decit atunci cind l am luat , in probe l am deranjat putin la cuzineti , acum e ceas ,nu am nici o pierdere pe nicaieri , simeringuri,garnituri ,bujii,capac delco, filtre ,totul nou. Eu zic doar atit ,daca un motor dupa 27 de ani si vreo 300 k km functioneaza asa, dupa operatiile suferite si ulei schimbat cind isi aducea mosul aminte (fostul proprietar baga 10w40 de la GM, cel pt Cielo) atunci cred ca si acest motor poate intra in categoria motoare fiabile
Am schimbat de asemeni , uleiuri peste tot , cam tot ce era nevoie, inclusiv discuri si placute(brembo si ate) ,imi da siguranta pe orice drum, cauciucuri si genti originale , nu regret nici o secunda ca am ales acest Tankulet. E doar o opinie daca aveti si alte experiente ,va rog sa ma preveniti ,poate inca nu stiu prea multe despre acest motor.

Last edited by bagerajungle; 07-26-2016 at 11:44 AM.
bagerajungle is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
benzinar, cel, fiabil, mai, mercedes


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Consumul si randamentul unui benzinar MB ionutz_ng Mercedes Benz motoare benzina 31 04-10-2011 21:48 PM


All times are GMT +3. The time now is 01:26 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF