Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz probleme tehnice > Mercedes Benz motoare benzina

Mercedes Benz motoare benzina Discutii despre motoarele Otto din cadrul Mercedes Benz

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Mercedes Benz motoare benzina


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-07-2008, 19:04 PM   #1
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Vreau sa incercam sa repunem aspectul tehnic pe primul loc in forumul nostru, sa mai lasam cancan-urile putin deoparte.
In sensul asta m-am gandit sa discutam despre motoarele pe benzina de la Mercedes strict din punctul de vedere al fiabilitatii. Nu consum, nu costuri nu altceva. Fiabilitate.
Asadar intrebarea ar fi : Care credeti ca este cel mai fiabil benzinar Mercedes si de ce ? Va rog puneti pe masa argumente, experiente etc.
Eu unul sint abia la primul benzinar, celelalte au fost diesel, asa ca nu pot emite o parere clara, dar banuiesc ca un V8 ar fi cel mai echilibrat ca si configuratie........pareri va rog cu exemple cat mai multe

Cateva poze cu V6 si V8 pentru inspiratie:
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.
Click the image to open in full size.

Last edited by VLADD; 12-07-2008 at 19:25 PM.
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 20:50 PM   #2
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Ca fiabilitate, ramin la motorul M110. Adica 280-ul de Cobra, W116, W126 si altele... S-a fabricat mai bine de 15 ani, multe sareau de jumatatea de milion fara reparatzii majore, nu a fost nici prea mare, nici prea mic iar intretzinerea se limita la K-Jetronic, care dupa nishte ani mai facea probleme. Dar, retzinetzi... dupa nishte ani... Nu zic aici ca motoarele de 8 nu au fost fiabile, dar comparind 8 in V cu motorul de 6, mintea mea il scoate cishtigator pe cel de 6. Iar faptul ca s-a produs nishte ani de zile fara modificari majore spune multe...
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 20:51 PM   #3
DMIHNEA
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: OUAGADOUGOU
Motorizare : 3.0
Posts: 2,005
:
[Banned]
Default

Io zic ca motorul cu capac negru pus pe w123 si w201.......poate concura si 2.8 cu 2 axe,dar putzin probabil...
DMIHNEA is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 20:54 PM   #4
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

De reproshat la motoarele negre:

- majoritatea au gaze la carter... foarte putzine sint alea la care scotzi bushonul la ulei si e primavara pe acolo.
- eterne probleme cu presiunea uleiului. Majoritatea stau sub 1 bar la cald, se shtie...

Din punctul asta de vedere, M111 e net superior lui M102.
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 21:12 PM   #5
nel
Senior Member
 
nel's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: sibiu
Motorizare : 2400 d
Age: 44
Posts: 243
:
[Senior Member]
Default

280-ul e sfant,Dok are dreptate.
nel is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 21:22 PM   #6
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

M111 la rindul lui promite. Se fabrica, totushi, din 1993 incoace... Ramine de vazut cum se va comporta si peste inca 10 ani... M110 la 30 si ceva de ani am vazut inca in stare intacta, la un rulaj de peste 3 sute de mii, chiar si mai mult. Sa vedem si virsta cum ishi va spune cuvintul.
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 21:50 PM   #7
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

Pentru cei ce nu stiu M111 este 2.000 benzina cu toate variantele sale....2.3 pe ML, cu kompressor , fara......C180.....etc.etc
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2008, 22:20 PM   #8
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

Vreo parere despre cele in 12 cilindrii ?


Click the image to open in full size.
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2008, 23:01 PM   #9
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Da. Fortza, elasticitate, tot ce vrei... Dar nu si fiabilitate. Probleme cu racirea in general, pline de electronica cu un obicei foarte prost, pica in draci, probleme si mai mari cu instalatzia electrica de pe motor, adica matzaraia, plus multe altele care nu imi trec prin cap acum. Oricum, net inferior motorului de 8...
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2008, 00:10 AM   #10
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 32
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2008, 00:26 AM   #11
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by sovieticool View Post
La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2008, 00:19 AM   #12
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by doktor4carz View Post
Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...
La care electromotor te referi ? De V12 ?

Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2008, 16:19 PM   #13
300zxtt
V.I.P
 
Join Date: Nov 2007
Location: constanta
Motorizare : DIESEL
Age: 42
Posts: 1,621
:
[V.I.P]
Default

Din punctul meu de vedere, motorul M110 ramane cel mai fiabil benzinar fabricat vreodata de mercedes. Asa cum spunea si Dok, e cel mai logeviv motor ce a fost folosit de fabricant.Motoarele V8 au avut unele probleme la distributie si la chiulase, din cauza racirii mai defectuoase a ultimului rand de cilindri. Per total, mult mai fiabil e motorul in 6 cilindri.Il prefer in detrimentul unui V8 iar de V12 nici sa nu aud.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2008, 16:27 PM   #14
Edy_AMG
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: Slobozia
Motorizare : E60 AMG
Age: 40
Posts: 54
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by vladruse View Post
La care electromotor te referi ? De V12 ?

Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
Am eu un w124 v8 cu 521000 km la bord si merge excelent.
Edy_AMG is offline   Reply With Quote
Old 12-27-2008, 18:33 PM   #15
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by vladruse View Post
La care electromotor te referi ? De V12 ?

Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
Da... la motorul V12.

Motor 8 in V am mai vazut cu 4 sute de mii la bord sa mearga bine spre parfum... Dar de obicei nu bat jumatatea de milion.
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2009, 20:14 PM   #16
zang
Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Orsova - Mehedinti
Motorizare : 250 TD
Age: 43
Posts: 342
:
[Senior Member]
Default

Intotdeauna am fost adeptul motorului 'multiplu de trei'.
Nu prea au 'timpi mortzi', shi cel mai cel, il consider V6. Asa am invatat in scoala militara. Acest 'multiplu de trei' (decalat la 120 grade RAC) are cel mai bun cuplu motor. Foarte bun e 6 in linie, dar mai bun e V12, sau 42 in stea. Clar... eu vorbesc de motoare navale, facute de rushi..., dar gandesc totusi ca inginerii germani si nu numai au gasit un foarte bun compromis in motorul V6. Parerea mea. Oricum..., cel mai bun motor+cutie+grup, e acela pe care il cunoshti pt a-l putea exploata in 'cuplu maxim', indiferent de terenul pe care esti.
Toate bune !!!
zang is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2009, 18:03 PM   #17
bigbull
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: prahova
Motorizare : benzina 2000
Age: 32
Posts: 118
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by vladruse View Post
Pentru cei ce nu stiu M111 este 2.000 benzina cu toate variantele sale....2.3 pe ML, cu kompressor , fara......C180.....etc.etc
Motorul M111, nu cumva este 2200 cmc?
bigbull is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2009, 21:02 PM   #18
Emilliano
Senior Member
 
Emilliano's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : cdi
Posts: 588
:
[Senior Member]
Default

Am auzit acu vreo 1-2 ani despre motorul "W 12" al mercedesului (nu stiu tipul exact, ci ca a fost echipat si SLR-u sigur) ca ar fi fost declarat cel mai tare din parcare motor (comparatia s-a facut cu motoare ale masinilor de generatie recenta). Criteriile folosite au fost sigur putere, consum, zgomot, noxe emise. Nu stiu daca si fiabilitatea a fost inclusa.
Emilliano is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2009, 21:25 PM   #19
VLADD
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vrancea
Motorizare : 3.2
Posts: 937
:
[Banned]
Default

W12 este produs de Volkswagen si Audi. Mercedes n-a avut niciodata decat V12 , nu dubluve 12......
SLR are doar motor V8 supraalimentat...
VLADD is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2009, 17:37 PM   #20
ionutc
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: bucuresti
Motorizare : 270 cdi
Posts: 224
:
[Senior Member]
Default

Ce parere aveti de pe W210 320 benz?dupa parerea mea e reusit
ionutc is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
benzinar, cel, fiabil, mai, mercedes


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Consumul si randamentul unui benzinar MB ionutz_ng Mercedes Benz motoare benzina 31 04-10-2011 21:48 PM


All times are GMT +3. The time now is 17:45 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF