Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce tip de ulei pot folosi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu-l schimbam la 5000-6000. Nu pentru că lucrez la service sau pentru că mă scoteau banii din casă. Doar pentru că trecea anul.

    Îi treaba lui ce face cu banii. Și dacă fură iar e treaba lui și a poliției. Eu așa deduc.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Originally posted by flavyus1987 View Post
      Cand schimbi uleiul la maxim 4000km in mod regulat, deduc 2 chestii.
      1.ai bani si nu ai ce face cu ei. Dar de ce naiba mai intretii w168 si nu iti cumperi altceva mai de actualitate?
      2.Lucrezi in service un de se pune ulei vrac in motoare dar raman cel putin 100ml de la fiecare client.cantitate pe care o strangi pentru tine.
      Cand spun ca raman 100ml ma refer la faptul ca recipientele gradate fiind din plastic s-au dilatat si exista o eroare de masura a cantitatii scoase din magazie.
      Daca varianta 2 se petrece altfel esti apt de caz penal.
      Trebuie sa ma simt pentru ca deduc ca te referi la mine. Nu am sa iau afirmatiile tale ca pe un afront si nu am sa ma ofensez dar permite-mi te rog, sa te lamuresc, pentru ca nu mi se pare corect sa judeci ceva ce nu cunosti.

      1. Nu, nu am bani si crede-ma ca am ce sa fac cu ei, dar prefer sa bag bani in masina pentru ca ma folosesc de ea foarte mult si sunt foarte multumit de ea, iar sa imi cumpar altceva mi-ar trebui vreo 30keuro pe care nu ii am, si chiar daca i-as avea, tot cu w168 as merge in oras pentru ca rup Bucurestiul in 2 cu ea si sunt piesele mai ieftine decat la o masina de 30k.
      2. Sa insinuezi cum ca as fura... Nici nu vreau sa iti raspund la asta, dar ca sa te lamuresc totusi... Nu folosesc ulei vrac. Uleiul e cam ca vinul, trebuie sa fie la sticla, ca daca e la punga te doare capu'. Ultimul ulei pe care l-am bagat, cel despre care vorbeam mai sus, l-am cumparat de la epiesa, am dat pana in 150ron pe bidonul de 5L, penultimul ulei pe care l-am folosit l-am cumparat de la reprezentanta si am dat o caruta de bani pe el, MB 229.3 - 10w40, antepenultimul ulei pe care l-am folosit tot pentru o spalare l-am cumparat de la kaufland, cred ca am dat vreo 100 lei pe bidon. Filtrele sunt 25 lei bucata, Mahle. Iar urmatorul ulei o sa fie Mobil1, am vorbit cu importatorul si o sa mi-l comande din reteaua lor externa.

      Asadar...

      Altă-ntrebare.

      Comment


      • Alegerea uleiului în funcție de mașină. La Mobil

        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Salutare tuturor!
          Am descoperit sambata niste "mucalai" in furtunul de aerisire (cel in forma de S) si putin si in gatul pe unde se toarna uleiul... De obicei aceasta emulsie se formeaza atunci cand uleiul este vechi si se fac drumuri scurte. Ok, fac drumuri scurte insa uleiul are 6 saptamani... Nu cumva mi-a aparut aceasta emulsie din cauza aditivului adaugat de mine? Ce parere aveti? Sa schimb din nou uleiul? Atasez si niste imagini.
          1919304_10153948469508911_9149707140594999966_n.jpg 25437147_1614353241957435_1838501006_n.jpg25465623_1614353181957441_1911851243_n.jpg 25465735_1614353305290762_1884013594_n.jpg
          W168 or nothing!

          Comment


          • Din experienta, nu cred ca are nici o legatura cu aditivul, nu el e cauza, apoi cred ca schimbarea uleiului nu rezolva aceasta problema si nici nu cred ca are legatura cu vechimea uleiului .Este o problema clasica a motoarelor pe benzina, intalnita la aproape toate marcile, folosite in oras iarna pe distante scurte...Aceasta problema nu afecteaza motorul, deoarece acea spuma se face in general in partea de sus ,provenind din condensul vaporilor de ulei si nu apare in motor...Asa ca ,rezolvare:spor la sters pe timpul iernii !La primavara dispare singura.. Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • Salut,

              Am comandat si eu ulei de motor, trebuie sa fac schimbul pentru ca a trecut anul + 3 luni de la ultimul schimb.
              Am comandat Mobil super 3000 5w 40 bidon 4l urmeaza sa merg sa il ridic. Sincer sa fiu l-am luat pentru pret costa 84 lei la e.m.a.g. pret bun dupa parerea mea.
              Cei care l-ati folosit cum vi s-a parut?
              Mai trebuie sa comand filtru de ulei si un bidon de 1l .
              Am gasit in debara de la ultimul schimb un rest de jumatate de litru de ulei tot 5w 40 dar alta marca: Shell Helix Ultra. As putea sa il folosesc, se pot amesteca?





              Trimis de pe al meu LG-K120 folosind Tapatalk
              Service romanesc de prima mana :
              - Cât mã costã reparația mașinii?
              - Ce problemã are?
              - N-am cea mai vagã idee.
              - 843 lei și 50 bani!

              Comment


              • Salut!
                Chiar daca teoretic, se pot amesteca, practic eu nu as face asta. Mai dai 20 lei si iei un litru.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Multumesc pentru raspuns Laur. Asa m-am gandit si eu chiar daca mai raman cu jumatati de litru in plus.

                  Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                  Service romanesc de prima mana :
                  - Cât mã costã reparația mașinii?
                  - Ce problemã are?
                  - N-am cea mai vagã idee.
                  - 843 lei și 50 bani!

                  Comment


                  • Data viitoare poti cumpara acelasi ulei, bineinteles daca te multumeste. Dar si pentru juma' de litru...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • Daca ma multumeste o sa merg tot pe Mobil e si mai accesibil se gaseste usor online sau in orice supermarket.
                      Service romanesc de prima mana :
                      - Cât mã costã reparația mașinii?
                      - Ce problemã are?
                      - N-am cea mai vagã idee.
                      - 843 lei și 50 bani!

                      Comment


                      • Am avut AZ Meister. Am trecut la Mobil1 10W40. Apoi am trecut la 5W40 tot de la Mobil pentru că full syntetic. E o idee mai zgomotos motorul dar parca pleacă mai ușor la rece. Am schimbat mașina dar am rămas tot la 5W40 de la Mobil1. Cum zici, se găsește peste tot. Mai bine-l schimb mai repede decât să dau bani pe zeamă de "foarte bună calitate". Sunt colegi pe aici ce au luat de la Mercedes (cel puțin așa scria pe bidon) dar l-au dat jos că-i băteau tacheții.

                        În W169 neamțul a băgat doar Mobil super 5W30 M formula (și culmea era reprezentanță). Dar la noi nu este așa ceva.

                        Sfatul meu: Nu le amesteca. Am vrut să bag 0W40 pentru că long life & shit. Mi-au adus new life la 1l și FS la 4l. Și să vezi țigăneala dracului că-i tot ăla că bla bla. Nu e. Diferă vâscozitatea la temperatura X și HTHS-ul :

                        Mobil 1 is the world’s leading synthetic engine oil brand delivering exceptional performance and protection.




                        Deci nu amesteci nici loturi diferite de același ulei (acelasi producător / vâscozitate) că nu știi ce iasă, darămite producători diferiți. Eu i-am băgat în mă-sa cu online-ul lor cu tot, le-am făcut retur și m-am dus la magazinul din colț de unde-mi iau chestiile pentru tigaie.

                        Dacă iei on-line ia bidon de 5l. Torni 4.2 - 4.3, îi dai pace o vreme și mai completezi dacă trebuie. Eu tot timpul o țin exact la jumate pe jojă. Cred că-i place așa că până acuma tot timpul cât bag atâta scot. La 100 de lei cât e nu are sens țigăneală cu jumătăți ce-au mai rămas din anii trecuți.

                        Acuma să văd cu astalaltă cum se comportă.
                        Last edited by gruiarew; 01-05-2018, 10:17 AM.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • Uleiul de motor luat la bidon de 4l si unu de 1l acelasi tip de ulei doar ca sunt loturi diferite nu cred sa fie probleme, ce se poate intampla? Pica altele la masina inainte sa pice motorul de la ulei care respecta norma producatorului.
                          Oricum multumesc de sfaturi e bine de stiut.
                          Service romanesc de prima mana :
                          - Cât mã costã reparația mașinii?
                          - Ce problemã are?
                          - N-am cea mai vagã idee.
                          - 843 lei și 50 bani!

                          Comment


                          • Prin loturi diferite am vrut să zic că unul era new life (ăla la 1l) şi celălalt (la 4l) era FS. Ambele's 0W40. Ambele Mobil. În postul 184 am dat linkul cu recomandările lor în funcţie de maşină. Eu îs mulţumit de 5W40-ul de la ei.

                            Ar fi mult mai bun formula M (229.5) cel puţin pentru W169, dar am înţeles că 229.5 e de fapt un 229.3 extended. Eu oricum îl schimb la un an şi maxim am făcut 9000km/an cu W168-le. N-am încredere în chestiile "extended life". Pentru 100 lei tot acolo îs. Nu ştiu voi dar eu când mă uit pe bidon după ce am scurs tot din ea şi când văd 4.5l am o oarecare mulţumire.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • ...din el....

                              Comment


                              • Ok Norma mb 229.5 e mai buna asta este acum in motor 5w 40 de la Shell, motorul e silentios. Sunt multumit dar am cautat ceva mai accesibil.
                                De cand am masina n-a fost ne voie sa completez cu nici un gram de ulei.
                                Service romanesc de prima mana :
                                - Cât mã costã reparația mașinii?
                                - Ce problemã are?
                                - N-am cea mai vagã idee.
                                - 843 lei și 50 bani!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF