Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce tip de ulei pot folosi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Crazyady View Post
    @ cezarkage
    Poti pune aditiv pentru tachetii hidraulici in ulei de la LiquiMolly sau Wynn's. Au rezultate foarte bune la silentiozitatea motorului (tachetilor).
    Desi nu sunt asa de optimist totusi am cumparat aditiv special pentru tacheti de la Liqui Molly. Revin cu feedback...
    W168 or nothing!

    Comment


    • Am sters niste posturi pentru a evita flame-urile...
      Rog abtinere.
      @iuliu m
      : la urmatoarea persiflare a unui membru al forumului, fie el albastru, negru sau verde, iti asumi etalarea cunostintelor in alte parti.
      Last edited by cutaresku; 11-04-2017, 13:18 PM.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • Pentru un W203 T-model, cu 600.000 km, care ulei este cel bun, avand in vedere ca acum este putin zgomotos motorul dar nu se aud tachetii sa bata ?
        O sa-l cumpar de pe Amazon.de si vreau sa iau exact ceea ce imi trebuie, multumesc anticipat.

        Edit: Daca am postat in aria gresita, rog un moderator sa mute, multumesc de intelegere.

        Comment


        • Am pus ieri aditivul si m-am plimbat toata ziua. La cald nu se mai aud deloc tachetii, motorul toarce frumos. Azi dimineata am pornit-o, s-a mai estompat sunetul tachetilor, insa evident ca nu a disparut complet. Nu a facut minuni aditivul, insa sunt multumit. De-acu la schimbul de ulei voi folosi si aditiv.
          PS: Foloseste cineva ulei 10w-40 de la Liqui Molly? Am inteles ca ar fi fabricat in Germania si ar fi mai bun decat restul...
          Last edited by cezarkage; 11-05-2017, 11:17 AM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • Ce-am citit pe bidon parcă e 229.3, dacă rețin bine. Mobil 1 229.3 e 5W40. Deci mă gândesc că are o clasă în plus Liqui Molly față de Mobil. Acuma nu știu ce să zic. Cert e că e plin la Careffour și la Auchan și de Mobil1 și de Liqui Molly.

            Nu mai știu cât era ca preț. Poate merită să bagi la următorul schimb.

            De ăla original MB nu știu ce să zic... Cred că prea puțini mai fac schimbul azi la reprezentanță. Cine știe ce lot o fi fost (mă gândesc că și astea expiră) sau poate era cu totul altceva în bidon. Că doar români verzi suntem.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • Originally posted by Crazyady View Post
              Uleiul original MB fabricat acum nu mai este ce a fost de cand au schimbat producatorul si este produs de Petronas.( cel putin pentru masinile cu specificatii mai vechi ale uleiului).
              @ dang
              5W50 este cam extrem pentru motorul acela. Nu crezi? Are norma MB?
              Extrem ar fi pentru ca ... ?
              Motoarele astea de pe A-Klasse care sunt bagate pe acolo pe sub masina sunt predispuse la supraincalzire si turatii mari.
              Petronas din ziua de azi e cu totul altceva decat Petronas de acum multi ani, intr-adevar, dar in sensul bun pentru ca au investit si mai mult de cand cu parteneriatul cu MB, ii obliga chiar MB pentru ca nu se pot face de ras nici unii nici altii, dar problema nu e uleiul in sine ci standardul despre care vorbeam (229.5). Motoarele noi merg foarte bine cu Petronas-ul de azi pentru ca sunt inginerite in tandem.
              Ideal este sa folosesti uleiul al carui brand a fost in parteneriat cu marca masinii in perioada in care este fabricata masina, adica, daca am BMW E90, o sa folosesc Castrol, daca am MB w205 o sa folosesc Petronas, daca am BMW G38 o sa folosesc Motul, etc.
              Nu am incercat Petronas-ul pe care intentionam sa-l folosesc "Petronas 3000E - 5w40" pentru ca nu l-am gasit la noi decat contrafacut, asa ca am mers pe original, care e facut tot de Petronas, dar difera formula Petronas 3000E fata de MB 229.5, chiar daca e acelasi producator de ulei si ambele respecta 229.5
              Iar Mobil FS x1 5W-50, zic eu, pentru 175000 km, si turatiile pe care i le dau, e tocmai bun si respecta 229.3, ceea ce e foarte potrivit, in conformitate cu varsta motorului si formula uleiului.

              Originally posted by cezarkage View Post
              De-acu la schimbul de ulei voi folosi si aditiv.
              Sincer sa fiu, mai bine schimbi tachetii. Poti sa il rogi pe Laur sa iti explice cum se face, el si i-a schimbat singur si cred ca daca il rogi frumos, mai mult ca sigur te poate indruma sa o faci si tu. Sau daca nu, poti sa dai o tura sa ti-i schimb eu.
              Eu nu recomand niciun fel de aditiv, nici pentru benzina, nici pentru ulei, si tuturor carora le-am remaniat motoarele, le-am recomandat sa nu foloseasca decat uleiul si filtrul potrivit, la timpul potrivit si atat.
              Last edited by dang; 11-07-2017, 23:34 PM. Reason: add

              Comment


              • @dang
                [emoji38][emoji38][emoji38]
                Ma amuz putin de afirmatia ta, 174.000 de km nu sunt multi kilometrii, iar turatiile sunt normale. Daca mergi sportiv cu motorul din semnatura ta si schimbi numai cand acul turometrului ajunge pe zona rosie, trebuie sa schimbi uleiul de motor si filtrul de ulei la intervale mai scurte de 5000 de km. Poti merge linistit cu ulei 5W40.
                In opinia mea personala uleiul W50 sau W60 este un ulei de Racing de exemplu uleiul original BMW M-Performance 10W60 recomandat petru modelele M de la BMW.
                Eu la motorul M271 1.8 kompressor merg pe 0W40 si are 322.000 de km, si a avut acest ulei de la prima revizie.
                In mod normal trebuie pus in motor doar ulei de motor si filtru, iar acestea trebuiesc inlocuite la intervale de maxim 10.000 de km pentru Romania, dar multi posesori auto din necunostinta de cauza sau din motive financiare schimba uleiul la intervale de 15.000, 20.000 sau 30.000 de km ca asa a scris producatorul in carte, iar de aici apar tot felul de probleme, mai ales uzura pieselor din motor.


                Aditivii de ulei sau de combustibil au rolul lor, nu sunt inutili.
                Am rezolvat de exemplu problema de fum la pornire la un motor de 2500 diesel cu un aditiv pentru tacheti hidraulici de la Wynn's. Fenomenul era ca scapa ulei in camera de ardere pe la simerigurile de supape si in general la prima cheie scotea fum.



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Bro, ma bucur ca te-am amuzat. Nu vreau sa intru in discutii despre filmul portant al lubrifiantului si efectele de expulzare ce au loc prin motor si au legatura cu frecarea si viscozitatea lubrifiantului.
                  Hai sa zicem ca parerile sunt impartite, si asa e si normal sa fie si e foarte bine. Asa invatam unii de la ceilalti, spunandu-ne parerea.

                  Eu schimb uleiul la 2-3 maxim 4000 km.
                  Ce pot sa spun despre ultimul schimb de ulei cu MB 229.5 5w40, este ca se incarca tachetii mai repede, nu mai pierd ulei pe la simeringul de la vilbrochen si s-a innegrit foarte repede, ceea ce inseamna pt mine ca mi-a spalat putin motorul, ceea ce imi si doream sa faca detergentul din uleiul cu pricina si consuma doar 100-150g ulei la mie. Deci happy happy joy joy.

                  Felicitari pentru masina ta, ma bucur ca esti printre posesorii de MB care isi intretin masina corespunzator.

                  Referitor la aditivi, intr-adevar, au rolul lor, dar... eu unul as prefera sa schimb garniturile de la supape, tacheti, cuzineti, segmenti, etc, decat sa contribui la deteriorarea excesiva a motorului. Aditivul, cred ca e bun, asa cum zici tu, sa rezolvi o problema atunci cand vrei sa vinzi masina... Dar mie unul nu mie se pare corect, nici fata de masina, nici fata de proprietar, nici fata de un eventual cumparator, indiferent din ce punct de vedere privesti. Dar asta e doar parerea mea, poate gresesc.


                  Cius,
                  Last edited by cutaresku; 11-08-2017, 20:55 PM. Reason: Nu mai da quote unui mesaj imediat anterior.

                  Comment


                  • Originally posted by dang View Post
                    si consuma doar 100-150g ulei la mie.
                    Pai si e normal sa consume atat? la 10K ai un consum de 1-1.5l de ulei.
                    Am schimbat la 11k acum cateva zile si cat am scos atat am si bagat, adica 4.5 litri.

                    Comment


                    • @Nedved

                      Eu pierd ulei pe la simeringul de la vilbrochen. Estimarea e relativa tocmai pentru ca pierde ulei si nu am cum sa masor cu exactitate cat ulei consuma. Fum nu scoate, compresie are vreo 9-10/11. Probleme am la bobina si acolo mai face figuri si papa niste ulei.
                      Eu oricum peste vreo 20mii km cand o sa fac distributia si ambreiajul, o sa ii schimb si segmenti, cuzineti, etc.

                      Teoretic, benzina consuma 100-110g ulei la 10mii km, dieselul vreo 180-200g sau mai mult, depinde. Astea sunt valori teoretice, in mod normal producatorul spune cat ulei trebuie sa consume fiecare motor in parte si cat consuma turbo, daca are, etc.

                      Pai tu daca ai scos cat ai bagat, esti in grafic. Poti sa dormi linistit. :P


                      Cheers,

                      Comment


                      • Originally posted by dang View Post
                        Sincer sa fiu, mai bine schimbi tachetii. Poti sa il rogi pe Laur sa iti explice cum se face, el si i-a schimbat singur si cred ca daca il rogi frumos, mai mult ca sigur te poate indruma sa o faci si tu. Sau daca nu, poti sa dai o tura sa ti-i schimb eu.
                        Eu nu recomand niciun fel de aditiv, nici pentru benzina, nici pentru ulei, si tuturor carora le-am remaniat motoarele, le-am recomandat sa nu foloseasca decat uleiul si filtrul potrivit, la timpul potrivit si atat.
                        Salut. Deocamdata motorul suna mai bine si la rece cu aditivul. Am fost si eu reticent inainte sa-l pun, insa pe toti care i-am intrebat mi-au spus ca rau nu poate sa faca. Am experimentat...
                        Eu am vrut sa schimb tachetii, dar pe cine am intrebat eu nu se baga... Ori nu stiu, ori nu vor ca e mult de munca (mai bine schimba niste placute...). Eu unul nu ma bag, pentru ca imi este frica sa nu nenorocesc motorul avand in vedere ca trebuie scos axul cu came... Cat ar costa manopera pentru schimbatul tachetilor?? Ei ar costa undeva la vreo 400 de lei (8*50 lei). Vreau sa schimb si lantul si patina daca tot umblu pe-acolo, eventual si pompa de apa.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • Patina aia n-o scoți cu motorul pe mașină. Și da, dacă umbli la distrbuție schimbi și tacheții.

                          Dar... are distribuția aia ceva sau ai tu pitici? Că trebuie motorul golit de toate alea din el. Și dacă-l desfaci o să vrei să-l cureți și n-o să mai pui înapoi zeama care ai avut-o. Și dacă tot îl dai jos schimbi și furtunele (sau faci ca mine îl dai jos a doua oară). O să vrei să rectifici și electromotorul că doar "nu-l mai desfac o dată". După aia o să refaci și alternatorul. Și o să schimbi și simeringul la planetara de la cutie. Și o să schimbi și uleiul în cutie (după ce o desfaci s-o verifici că n-o mai desfaci iară). Plus curele de accesorii și role. Pentru că dacă "tot l-am desfăcut le schimb, ca nu toată ziua umblu pe aici".

                          Și după care o să vezi că ai scos peste 4000 lei din buzunar și după un an o să te pălească alți pitici și o să vrei W169 și o s-o dai asta pe nimic după ce ai făcut-o boboc.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • Originally posted by gruiarew View Post
                            Patina aia n-o scoți cu motorul pe mașină. Și da, dacă umbli la distrbuție schimbi și tacheții.
                            Offtopic: Ai dreptate, la intinzator ma refeream pentru ca nu vreau sa dau motorul jos. Poate ca schimbatul tachetilor, lantului si a intinzatorului costa mai mult decat face masina, insa cand iti place ce conduci...
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • Originally posted by cezarkage View Post
                              Offtopic: Ai dreptate, la intinzator ma refeream pentru ca nu vreau sa dau motorul jos. Poate ca schimbatul tachetilor, lantului si a intinzatorului costa mai mult decat face masina, insa cand iti place ce conduci...
                              gruiarew are dreptate, de asta spuneam si eu mai sus ca atunci cand am sa schimb tachetii, am sa schimb mult mai multe prin motor pentru ca treaba arata cam cum am facut eu pana acum o ora pe un A170 CDI:
                              Attached Files

                              Comment


                              • Cand schimbi uleiul la maxim 4000km in mod regulat, deduc 2 chestii.
                                1.ai bani si nu ai ce face cu ei. Dar de ce naiba mai intretii w168 si nu iti cumperi altceva mai de actualitate?
                                2.Lucrezi in service un de se pune ulei vrac in motoare dar raman cel putin 100ml de la fiecare client.cantitate pe care o strangi pentru tine.
                                Cand spun ca raman 100ml ma refer la faptul ca recipientele gradate fiind din plastic s-au dilatat si exista o eroare de masura a cantitatii scoase din magazie.
                                Daca varianta 2 se petrece altfel esti apt de caz penal.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF